quote:Op donderdag 1 september 2016 23:47 schreef Drug het volgende:
[..]
kind doden en balsemen en voor altijd in dat bed laten
Misschien tijdens het neuken even wat quotes uit transformers tussendoor schreeuwen.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
en wat als je vriendin/vriend/agender-individu krijgt
lkkr neuken in het transformersbed
ciao trustequote:Op donderdag 1 september 2016 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar goed, zo maar eens douchen en dan langzaam richting bed, morgen er weer om half zes uit. Weltrusten allemaal.
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien tijdens neuken even wat quotes uit transformers tussendoor schreeuwen.
Ik ga vanaf nu iedere post - maar dat zijn er niet veel - die ik achter de schermen plaats afsluiten met eenquote:
trusten gquote:
ja doe datquote:Op donderdag 1 september 2016 23:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu iedere post - maar dat zijn er niet veel - die ik achter de schermen plaats afsluiten met een.
En nu ben ik echt pleite.
Ja, precies dat. En nee is niet halalquote:Op donderdag 1 september 2016 23:47 schreef Drug het volgende:
[..]
ja, van dat 'wek de buren' gekrijs, en dat ze zich nog even afvragen of het niet een slachtpartij is die er gaande is.
ja het is offerfeest, een ass wordt geslacht
Ben pas 18quote:Op donderdag 1 september 2016 23:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
wheel, dacht jij als kind ook dat die energon cubes naar yogho zouden smaken
zijn er ook nog andere animes die je tof vindt?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:50 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ben pas 18
Heb dus de originele serie pas dit jaar gezien
Transformers heb ik wel ontdekt in 2007 met een of andere animatieserie
ha ik was er LIVE bij in de 80s...quote:Op donderdag 1 september 2016 23:50 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ben pas 18
Heb dus de originele serie pas dit jaar gezien
Transformers heb ik wel ontdekt in 2007 met een of andere animatieserie
HAHAHA OUD.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ha ik was er LIVE bij in de 80s...
1980s... in4 deadprez '1880s'quote:Op donderdag 1 september 2016 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ha ik was er LIVE bij in de 80s...
hehehequote:Op donderdag 1 september 2016 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
1980s... in4 deadprez '1880s'
het is verboden als het plukken van de vrucht waartoe lucifer verleidt. het is rollen in de modder als zwijnenquote:Op donderdag 1 september 2016 23:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, precies dat. En nee is niet halal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |