Kan je bijna de vrienden van weer uitkopenquote:
Kun je misschien aangeven welk stuk? Misschien kijk ik er overheen? Ik zie alleen "bestemmingsplan Kop van Feijenoord", maar das wat andersquote:Op donderdag 1 september 2016 13:31 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Plannen zijn gepresenteerd!
http://www.ris.rotterdam.nl/cgi-bin/postin.cgi
Ik dacht al dat ik gek was geworden, ik zie het ook niet.quote:Op donderdag 1 september 2016 13:44 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Kun je misschien aangeven welk stuk? Misschien kijk ik er overheen? Ik zie alleen "bestemmingsplan Kop van Feijenoord", maar das wat anders
Was iets te enthousiast, dacht dat dit het was. Voortaan eerst ff kijkenquote:Op donderdag 1 september 2016 13:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik gek was geworden, ik zie het ook niet.
Het ligt er wel tegenaan volgens mij. Misschien dat het later vandaag nog komt?quote:Op donderdag 1 september 2016 13:53 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Was iets te enthousiast, dacht dat dit het was. Voortaan eerst ff kijken.
Dacht dat het gebiedsvisie was voor stadionpark, maar dit is voor gebied Feijenoord. Ligt wel in het verlengde of niet?
[ afbeelding ]
Grote kans ja.quote:Op donderdag 1 september 2016 13:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het ligt er wel tegenaan volgens mij. Misschien dat het later vandaag nog komt?
Ik zie daar Botteghin lopen, dan heb je bij voorbaat al verloren natuurlijk met zo een spelletje.quote:Op donderdag 1 september 2016 15:21 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team heeft vandaag het voetvolleytoernooitje gewonnen.
Wanbeleid.
Hoeveel Europa Cups en kampioenschappen?quote:Op donderdag 1 september 2016 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Staat gewoon voor 300 interlands
En Van Gastel
Alleen van Bronckhorst al 5 of 6 geloof ik. Dirk ook wel 1 of 2quote:Op donderdag 1 september 2016 15:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoeveel Europa Cups en kampioenschappen?
Dirk heeft nooit iets gewonnen toch?quote:Op donderdag 1 september 2016 15:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alleen van Bronckhorst al 5 of 6 geloof ik. Dirk ook wel 1 of 2
Zou ie in turkije niet een paar keer kampioen geworden zijn?quote:Op donderdag 1 september 2016 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dirk heeft nooit iets gewonnen toch?
Alleen De Beker met Utrecht.quote:Op donderdag 1 september 2016 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2016 15:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zou ie in turkije niet een paar keer kampioen geworden zijn?
Met Fener wel wat ja, en met Utrecht de beker (tegen Feyenoordquote:Op donderdag 1 september 2016 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Éénmaal volgens mij.quote:Op donderdag 1 september 2016 15:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zou ie in turkije niet een paar keer kampioen geworden zijn?
En vorig jaar met ons de beker..quote:Op donderdag 1 september 2016 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Met Fener wel wat ja, en met Utrecht de beker (tegen Feyenoord).
Wouters heeft een EK gewonnen, 2 kampioenschappen en een UEFA Cup.quote:Op donderdag 1 september 2016 15:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoeveel Europa Cups en kampioenschappen?
al met al dus minstens een dozijn, vrij veel eigenlijk.quote:Op donderdag 1 september 2016 15:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wouters heeft een EK gewonnen, 2 kampioenschappen en een UEFA Cup.
Ik vind dit mooi, ik was op de Coolsingelquote:Het kampioenschap van Feyenoord in 1999 staat centraal in de FOX Sports DOC ‘Wij hielden van elkaar – Kampioenschap op karakter’ die op zaterdag 3 september om 21:00 uur voor het eerst wordt uitgezonden op FOX Sports.
De documentaire neemt je mee terug naar het seizoen 1998-1999, waarin Feyenoord uitgroeide tot een schier onverslaanbaar team. Aan het woord komt onder meer trainer Leo Beenhakker, die terugblikt op het jaar waarin hij van een spelersgroep vol Nederlandse nuchterheid tegenover Latijns temperament en jong talent tegenover routine een hecht collectief smeedde.
In een klein half uur wordt aan de hand van interviews met hoofdrolspelers het verhaal verteld van een vriendenteam vol karakters. Naast Beenhakker werkten onder meer assistent-trainer John Metgod, toenmalig aanvoerder Jean-Paul van Gastel, Bert Konterman en Brian Pinas mee. Van de voorbereiding tot de Coolsingel: het seizoen 1998-1999 is een jaar om nooit meer te vergeten.
Dit.quote:Op donderdag 1 september 2016 16:09 schreef Caland het volgende:
Als ze eenmaal een documentaire gaan maken over je laatste kampioenschap dan weet je dat je ver bent afgegleden.
1x bij het afscheid van Meijersquote:Op donderdag 1 september 2016 16:28 schreef Pascalus het volgende:
Is Leo eigenlijk al weer eens in de Kuip geweest nadat hij weggestuurd werd?
Ik hoop dat Tony haar anaal neemt op het bed van Ronald en daarna zijn lul afveegt aan de hoofdkussens.quote:Op donderdag 1 september 2016 18:37 schreef Caland het volgende:
Dus. Vilhena neukt het dochtertje van Ronald de Boer. Daar waar Ronald Vilhena eerder nog een postbode noemde.
[ afbeelding ]
Look who's laughing now.
quote:Op donderdag 1 september 2016 18:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoop dat Tony haar anaal neemt op het bed van Ronald en daarna zijn lul afveegt aan de hoofdkussens.
Zou Tonny z'n schaamhaar ook geblondeerd hebben?quote:Op donderdag 1 september 2016 18:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoop dat Tony haar anaal neemt op het bed van Ronald en daarna zijn lul afveegt aan de hoofdkussens.
En Karsdorp heeft het in een knotje.quote:Op donderdag 1 september 2016 18:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zou Tonny z'n schaamhaar ook geblondeerd hebben?
Heet ze nou demii?quote:Op donderdag 1 september 2016 18:37 schreef Caland het volgende:
Dus. Vilhena neukt het dochtertje van Ronald de Boer. Daar waar Ronald Vilhena eerder nog een postbode noemde.
[ afbeelding ]
Look who's laughing now.
Zo, die zal balen.quote:Op donderdag 1 september 2016 18:37 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Look who's laughing now.
Tja nou ja ach.quote:Op donderdag 1 september 2016 18:44 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Pff wat een ordinair en narcistisch wijf
Prima lijf zou ik het op houden. Houd niet van zo'n geplamuurd hoofd. Zonder make-up en drie filters stelt het weinig voor.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:23 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Leuk uiterlijk en daar is het meeste mee gezegd denk ik.
Ik denk ook niet dat Tonny behoefte heeft aan filosofische verhandelingen te voeren met een goed glas wijn.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:23 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Leuk uiterlijk en daar is het meeste mee gezegd denk ik.
Jij hebt vast iets beters rondlopen.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:45 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Prima lijf zou ik het op houden. Houd niet van zo'n geplamuurd hoofd. Zonder make-up en drie filters stelt het weinig voor.
Tering wat een lelijk wijf.quote:Op donderdag 1 september 2016 18:37 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Look who's laughing now.
Toevallig wel ja. En niet alleen qua uiterlijk, maar zo te zien ook qua innerlijk. Ben blij dat mijn vriendin niet elke dag een foto van zichzelf online meent te moeten gooien.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij hebt vast iets beters rondlopen.
Gelukkig niet nee.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:39 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Toevallig wel ja. En niet alleen qua uiterlijk, maar zo te zien ook qua innerlijk. Ben blij dat mijn vriendin niet elke dag een foto van zichzelf online meent te moeten gooien.
Zo zelfverzekerd over je vriendin dat je er hier op de foks over moet vertellen.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:39 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Toevallig wel ja. En niet alleen qua uiterlijk, maar zo te zien ook qua innerlijk. Ben blij dat mijn vriendin niet elke dag een foto van zichzelf online meent te moeten gooien.
quote:Op donderdag 1 september 2016 22:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo zelfverzekerd over je vriendin dat je er hier op de foks over moet vertellen.
Lekker hoor.
Vast een hele gezellige meid.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:39 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Zeker! Wel fijn hoor, als iemand zich focust op gesprek/feestje, ipv op het selecteren van beste hoek en filter voor Instagram foto.quote:
Zeker, en Badder is zelf ook nog hartstikke slim!quote:Op donderdag 1 september 2016 22:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo zelfverzekerd over je vriendin dat je er hier op de foks over moet vertellen.
Lekker hoor.
Jij kent de dochter van de Boer?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:39 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Je ziet haar instagram toch? Die is te genant voor woorden.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij kent de dochter van de Boer?
Ja joh. Lekker over iemand oordelen die je niet kent. Zal vast een kutwijf zijn, want je ziet foto's van haar dus dan kan je dat wel weten.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:59 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Je ziet haar instagram toch? Die is te genant voor woorden.
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja joh. Lekker over iemand oordelen die je niet kent. Zal vast een kutwijf zijn, want je ziet foto's van haar dus dan kan je dat wel weten.
Simpele ziel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien moet je je gewoon niet als een debieltje opstellen, dan hoeven wij je niet zo te behandelen. Maar dat zelfinzicht zal je wel niet hebben, dan krijg je dit soort plaatjes.quote:
Het is de dochter van Ronald die vol met botox zit op haar 21e? en datet met een man die een schaamhaar sik heeft en nog geen 3 fatsoenlijke Nederlandse zinnen uit zijn strot krijgt. Ja die Demi zal vast een geweldige persoonlijkheid hebbenquote:Op donderdag 1 september 2016 23:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien moet je je gewoon niet als een debieltje opstellen, dan hoeven wij je niet zo te behandelen. Maar dat zelfinzicht zal je wel niet hebben, dan krijg je dit soort plaatjes.
Je zou ook gewoon kunnen zeggen: 'oke, misschien kan ik niet echt iets over de persoonlijkheid van deze dame zeggen, dat was wat te kort door de bocht'. Lekker iemand afzeiken om een paar foto's op internet...
Misschien verschoont ze elke dag de luier van Vilhena's moeder wel joh, weet jij veel. Hoe'n goed mens iemand is, valt niet af te lezen aan het oppervlakkige uiterlijk van iemand. Nogal dom om op en paar foto's haar persoonlijkheid te gaan bepalenquote:Op donderdag 1 september 2016 23:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het is de dochter van Ronald die vol met botox zit op haar 21e? en datet met een man die een schaamhaar sik heeft en nog geen 3 fatsoenlijke Nederlandse zinnen uit zijn strot krijgt. Ja die Demi zal vast een geweldige persoonlijkheid hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#neverforgetMijn gedacht!
Dat is toch het hele bestaansrecht van Fok!?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien moet je je gewoon niet als een debieltje opstellen, dan hoeven wij je niet zo te behandelen. Maar dat zelfinzicht zal je wel niet hebben, dan krijg je dit soort plaatjes.
Je zou ook gewoon kunnen zeggen: 'oke, misschien kan ik niet echt iets over de persoonlijkheid van deze dame zeggen, dat was wat te kort door de bocht'. Lekker iemand afzeiken om een paar foto's op internet...
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:45 schreef Boma het volgende:
Kan iedereen wel recht proberen te lullen wat krom is, maar het gemiddelde cijfer van de Feyenoord spelersvrouwen is toch wel flink gezakt na het vertrek van Lex.Ziet er sympathieker/normaler uit dan @DemiiiiiiiiiiiiiiiiiiiDeBoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#neverforget
Kan iedereen wel recht proberen te lullen wat krom is, maar het gemiddelde cijfer van de Feyenoord spelersvrouwen is toch wel flink gezakt na het vertrek van Lex.Leuk dat haar gewicht gewoon boven haar hoofd gezet is. Ze schaamt zich nergens voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#neverforgetLaffe huichelaar
Kan iedereen wel recht proberen te lullen wat krom is, maar het gemiddelde cijfer van de Feyenoord spelersvrouwen is toch wel flink gezakt na het vertrek van Lex.KellySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#neverforget![]()
VBL SC influencer
Left, right, behind
Kan iedereen wel recht proberen te lullen wat krom is, maar het gemiddelde cijfer van de Feyenoord spelersvrouwen is toch wel flink gezakt na het vertrek van Lex.KellySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#neverforget![]()
Ik denk ook niet dat Tonny daar de geesteskracht voor heeft.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:49 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Tonny behoefte heeft aan filosofische verhandelingen te voeren met een goed glas wijn.
Kan iedereen wel recht proberen te lullen wat krom is, maar het gemiddelde cijfer van de Feyenoord spelersvrouwen is toch wel flink gezakt na het vertrek van Lex.Haagse meiduh.. Lekker man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#neverforget
quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:51 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Dit Feyenoord heeft de potentie om 4e te kunnen worden.
2x in 1 week??quote:Op vrijdag 2 september 2016 11:40 schreef n1ek- het volgende:
Dit Feyenoord heeft de potentie om 4e te worden.
Moge u ervan doordrongen zijn, ik dank u.quote:Op vrijdag 2 september 2016 11:54 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
[..]
2x in 1 week??![]()
Nou, tot volgende week he
Wat durf je hierop in te zetten. Daar durf ik namelijk wel een wedje op te leggen, dat Feyenoord hoger eindigt dan vierdequote:Op vrijdag 2 september 2016 11:40 schreef n1ek- het volgende:
Dit Feyenoord heeft de potentie om 4e te worden.
Een goedkoop Ryanair-ticket. Afdoende om Feyenoord ergens op een knollenveld in de Europa League te zien spelen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 11:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat durf je hierop in te zetten. Daar durf ik namelijk wel een wedje op te leggen, dat Feyenoord hoger eindigt dan vierde
Afgesproken, ga ik volgend seizoen op jouw kosten een vliegreisje makenquote:Op vrijdag 2 september 2016 12:01 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Een goedkoop Ryanair-ticket. Afdoende om Feyenoord ergens op een knollenveld in de Europa League te zien spelen.
Daar ben ik niet zo zeker van. Wat krijg ik bij mijn gelijk (en ik heb altijd gelijk)?quote:Op vrijdag 2 september 2016 12:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Afgesproken, ga ik volgend seizoen op jouw kosten een vliegreisje maken
Zeg het maarquote:Op vrijdag 2 september 2016 12:05 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo zeker van. Wat krijg ik bij mijn gelijk (en ik heb altijd gelijk)?
quote:Feyenoord en burgemeester Ahmed Aboutaleb liggen opnieuw met elkaar in de clinch. De Rotterdamse burgervader zegt in het Algemeen Dagblad niet betrokken te zijn geweest bij de maatregelen die Feyenoord neemt rondom de thuiswedstrijden in de Europa League. De Rotterdamse club reageert daar weer met verbazing op.
Volgens Feyenoord was de lokale driehoek al maanden op de hoogte dat de club maatregelen ging nemen voor de wedstrijden in de Europa League en wist diezelfde driehoek ook welke maatregelen dat gingen worden.
Aboutaleb zegt juist dat er geen overleg is geweest en vreest hij dat supporters, die niet naar de Kuip kunnen, samen in cafés gaan kijken. Dat zou problemen kunnen opleveren met de openbare orde.
Het is niet de eerste keer dat Aboutaleb en Feyenoord het met elkaar aan de stok hebben. Onlangs nog noemde hij de relatie tussen Feyenoord en een groep supporters 'ziek'. Ook zei hij een tijd geleden dat Feyenoord geen baas meer is in eigen huis.
Feyenoord maakte vorige week de drastische maatregelen bekend rondom de Europese duels in de Kuip. Het stadion zal allesbehalve vol zitten omdat de parterre wordt afgesloten. Ook komen rond het veld netten te hangen. Aanleiding zijn ongeregeldheden tijdens wedstrijden in de Europa League twee jaar terug.
dat zou een grote inschattingsfout van gudde en co wezen..quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:11 schreef Scrummie het volgende:
Oh, en Feyenoord neemt geen extra kaarten af voor United uit.
Zie edit.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:13 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
dat zou een grote inschattingsfout van gudde en co wezen..
als je weet dat er zoveel reizen al geboekt zijn dan zorg je toch dat je ze allemaal in het uitvak verzameld ?
Voor de zekerheid alvast een kaartje voor het thuisvak gekocht. Er was nog maar weinig plaats, zag ik.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:11 schreef Scrummie het volgende:
Oh, en Feyenoord neemt geen extra kaarten af voor United uit.
Feyenoord schijnt wel te willen, maar United heeft gezegd; wedstrijd raakt uitverkocht want Mourinho is er, dus geen kaarten extra.
Moet je dan persé zo'n clubkaart hebben?quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Voor de zekerheid alvast een kaartje voor het thuisvak gekocht. Er was nog maar weinig plaats, zag ik.
Nee, aanmelden op de officiële website en je kan kaartjes kopen. Wel snel zijn want ze zijn bijna uitverkocht. Ik heb gelukkig een kaartje vooraan aan de lange zijde. 41 pond.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:26 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Moet je dan persé zo'n clubkaart hebben?
Dat ging sowieso al nooit gebeuren natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:13 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
dat zou een grote inschattingsfout van gudde en co wezen..
als je weet dat er zoveel reizen al geboekt zijn dan zorg je toch dat je ze allemaal in het uitvak verzameld ?
Wat een onzin zeg, mensen in een café die naar een voetbalwedstrijd kijken, het zou verboden moeten worden.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:11 schreef Scrummie het volgende:
Haha, Aboutaleb gister dus boos. Vandaag 'countert' Feyenoord dat gemeente wel op de hoogte was en dus is Feyenoord verbaast. Gudde zou vlak voor de maatregelen bekend gemaakt te hebben ook de gemeente op de hoogte hebben gebracht volgens Salomon.
Gelukkig zijn we de gemeente verder niet nodig met het stadion, dus dat scheelt weer!
[..]
twitter:svenclaes twitterde op donderdag 01-09-2016 om 22:42:15@12_Robbert Welke journalist geeft zijn bron nu prijs? NL media zit niet op juiste spoor. Never do bullshit. Waarheid komt nog aan 't licht. reageer retweet
Woon je daar?quote:Op zaterdag 3 september 2016 03:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Abou is wel een van de slechtste burgemeesters die we gehad hebben in Rotterdam. Geen cojones niks.
Had je anders verwacht dan? Ik kijk al 15 minuten tegen een BITTE WARTEN SIE scherm aan, m'n kaarten zijn over 5 minuten de reservering (zover kwam ik wel)quote:Op zaterdag 3 september 2016 09:15 schreef Adelante het volgende:
godver, werkt natuurlijk weer voor geen ene tyfus
quote:De kaarten konden niet aan de winkelwagen worden toegevoegd! Het door jou geselecteerde aantal kaarten overschrijdt jouw maximum voor deze wedstrijd.
Ja, dat krijgen wij ook de hele tijdquote:
Gudde loopt iedereen ultiem te trollen met die Duitse tekstenquote:Op zaterdag 3 september 2016 09:19 schreef Bombvis het volgende:
In 0 Sekunden geht es weiter.. Aber nein, Ich gehe nicht weiter. Altijd die pleurismoffen weer
Goed over nagedacht.quote:Op zaterdag 3 september 2016 09:33 schreef ace_eleven het volgende:
Ja, en vanaf dit moment zitten de goldcardhouders ook kaarten te bestellen voor PSV-uit...het zal nu nog wel soepeler gaan
In amsterdam is de voorverkoop tegen Feyenoord ook bezig, ook via hetzelfde systeemquote:Op zaterdag 3 september 2016 09:33 schreef ace_eleven het volgende:
Ja, en vanaf dit moment zitten de goldcardhouders ook kaarten te bestellen voor PSV-uit...het zal nu nog wel soepeler gaan
Same here...quote:
Ik ook niet. Systeem zal wel omgevallen zijn. 50000 man die tegelijk kaarten probeert te kopen, dat is ook wel heel erg veel natuurlijk.quote:
32000 maxquote:Op zaterdag 3 september 2016 09:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ook niet. Systeem zal wel omgevallen zijn. 50000 man die tegelijk kaarten probeert te kopen, dat is ook wel heel erg veel natuurlijk.
Mijn reservering is 20 minuten geleden verlopen,toen kwam ik namelijk wel opeens snel erdoorheenquote:Op zaterdag 3 september 2016 09:41 schreef Droopie het volgende:
Ik gok dat ze alle reserveringen eruit halen,, want mijn 4 plaatsen stonden heel de tijd niet beschikbaar.
Maar het is gewoon triest.
+ goldcardhouders PSVquote:
en ik moet bv 4 kaarten kopen omdat ik ze gezamelijk boekquote:
Zonder kaarten toch overschrijdenquote:De kaarten konden niet aan de winkelwagen worden toegevoegd! Het door jou geselecteerde aantal kaarten overschrijdt jouw maximum voor deze wedstrijd.
Dit vind ik toch wel een geniale tweet. Daar hebben ze echt over nagedachttwitter:Feyenoord twitterde op zaterdag 03-09-2016 om 09:18:59Door de grote drukte is het nu niet voor iedereen mogelijk een kaart te kopen in de Ticketshop. Blijf het proberen: https://t.co/ohIT1dWiYx reageer retweet
Ondanks het halfvolle gaat daar een prima sfeertje hangen hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2016 10:06 schreef satecl het volgende:
16 september heeft iedereen daar spijt dat ze te veel hebben betaald voor 3 tickets in een halfvol
sfeerloos stadion.
twitter:DennisVanEersel twitterde op zaterdag 03-09-2016 om 10:29:58Feyenoord is gestopt met de kaartverkoop Europa League. Maandag volgt info wanneer fans wel aan kaarten kunnen komen https://t.co/J8xW2yguYg reageer retweet
Heeft de internetstoring bij KPN er niet mee te maken?quote:Op zaterdag 3 september 2016 10:32 schreef nostra het volgende:
Hebben ze dat systeem uit de boedel van Twente overgekocht ofzo.Wat een wanvertoning weer.
Dan had dat hele Eventimgebeuren plat moeten liggen en dat gebeurde niet. Ze hebben het gewoon, zoals gewoonlijk, zwaaaar onderschatquote:Op zaterdag 3 september 2016 10:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Heeft de internetstoring bij KPN er niet mee te maken?
Volgens mij wel, gezien de problemen en de landelijke internetstoring bij KPN.
Ja, stel je voor he, kritiek op Tickets & service, de vrienden van Tomatenboer.quote:Op zaterdag 3 september 2016 10:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Heeft de internetstoring bij KPN er niet mee te maken?
Volgens mij wel, gezien de problemen en de landelijke internetstoring bij KPN.
M'n oud-collega's ja.quote:Op zaterdag 3 september 2016 10:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, stel je voor he, kritiek op Tickets & service, de vrienden van Tomatenboer.
Als ik kijk naar vannochtend:quote:Op zaterdag 3 september 2016 10:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
M'n oud-collega's ja.
Ik weet toevallig hoe zaken daar worden georganiseerd en dat is absoluut niet zo dramatisch als vaak wordt beweerd. Al worden er natuurlijk ook fouten gemaakt.
Maar gezien de meldingen is een internetstoring wel degelijk het meest aannemelijke scenario / de grootste boosdoener.
Een internetstoring legt toch alles plat? Ze konden gewoon het verkeer niet aan, dat heeft niks met internetstoring te maken, dat is puur een capaciteitsprobleem.quote:Op zaterdag 3 september 2016 10:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar gezien de meldingen is een internetstoring wel degelijk het meest aannemelijke scenario / de grootste boosdoener.
Nee, een internetstoring legt niet alles plat.quote:Op zaterdag 3 september 2016 11:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Een internetstoring legt toch alles plat? Ze konden gewoon het verkeer niet aan, dat heeft niks met internetstoring te maken, dat is puur een capaciteitsprobleem.
HMFGodquote:Op zaterdag 3 september 2016 11:05 schreef Happel het volgende:
Kaarten dankzij de grote HMF.
Deze jongen was om 9:00 gewoon aan het sporten in de bossen
Wat valt er te lachen?quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2016 11:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat valt er te lachen?
Jij hebt er toch niet gewerkt zeker. Ik denk dat ik meer inzicht heb in de werkwijze en systemen daar dan jij.
Overigens meldt Feyenoord nu zelf 'een technische storing bij het ticketbureau'.
Daar kun je nog steeds alle kanten mee op.
Ach, het zal me aan m'n reet roesten wat jij er verder van denkt. Jouw standpunten zijn wat dat betreft geen maatstaf.quote:
Ik heb helemaal de pik niet op je, ik vind dat je prachtig hapt, telkens opnieuw. Da's allesquote:Op zaterdag 3 september 2016 11:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ach, het zal me aan m'n reet roesten wat jij er verder van denkt. Jouw standpunten zijn wat dat betreft geen maatstaf.
Jij hebt ooit besloten dat je de pik op mij had en dat gaat niet meer goedkomen ook, of ik nu een punt heb of niet.
Maar jij hebt dus nog nooit van een interne omgeving gehoord?
Ik heb toen ik zelf bij Feyenoord werkte ook 'ns een internetstoring meegemaakt (meerdere keren zelfs). Dan konden mensen van buitenaf niet reserveren maar bleef het reserveringsprogramma waar Feyenoord op de afdeling zelf mee werkt gewoon draaien en kon in dat systeem dan ook nog gewoon plekken worden vastgezet.
quote:Feyenoord heeft de A- en B-spelerslijst voor de Europa League ingediend bij de UEFA. Op de A-lijst mogen 25 spelers geplaatst worden, maar daarvan moeten er acht spelers zijn die in eigen land zijn opgeleid (waarvan maximaal 4 niet in de eigen opleiding). Feyenoord heeft 22 spelers op de A-lijst staan.
Op de B-lijst (*) mogen zelf opgeleide spelers gezet worden, die voldoen aan de criteria dat zij na 1 januari 1994 geboren zijn en vanaf hun 15e minimaal drie jaar achtereen voor de club zijn uitgekomen.
De B-lijst mag tot een dag voor de wedstrijd nog aangevuld worden met jeugdspelers. Zelf opgeleide spelers kunnen dus op de B-lijst geplaatst worden om zoveel mogelijk plaats te maken voor andere spelers op de A-lijst.
Keepers:
1 Kenneth Vermeer
16 Warner Hahn
22 Justin Bijlow *
25 Brad Jones
30 Pär Hansson
41 Ramon Ten Hove *
Verdediging:
2 Rick Karsdorp *
3 Sven Van Beek
4 Terence Kongolo
6 Jan-Arie van der Heijden
15 Lucas Woudenberg
18 Miguel Nelom
31 Wessel Dammers *
33 Eric Botteghin
42 Mats Knoester *
43 Tyrell Malacia *
44 Boyd Reith *
Middenveld:
5 Marko Vejinovic
8 Karim El Ahmadi
10 Tonny Vilhena *
20 Renato Tapia
26 Bart Nieuwkoop *
27 Simon Gustafson
28 Jens Toornstra
36 Emil Hansson
38 Gustavo Hamer *
46 Jordy Wehrmann *
47 Shurendo Janga *
Aanval:
7 Dirk Kuyt
9 Nicolai Jørgensen
11 Eljero Elia
14 Bilal Başaçıkoğlu
19 Steven Berghuis
29 Michiel Kramer
37 Rashaan Fernandes *
39 Nigel Robertha *
40 Mohammed El Hankouri *
45 Dylan Vente *
Zo'n Vente en Wehrmann zijn in principe nog lang niet klaar voor het echte werk, ben benieuwd of het wat zegt dat ze toch al op die lijst staan.quote:
Kwestie van de lijst vol krijgen ik keek hoopvol naar de lijst in de hoop om geen Bilal en Vejinovic te zien staan maar we hebben al moeite die lijst vol te krijgen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 22:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo'n Vente en Wehrmann zijn in principe nog lang niet klaar voor het echte werk, ben benieuwd of het wat zegt dat ze toch al op die lijst staan.
Die B-lijst hoeft niet vol hè? Je hebt geen 35 spelers nodig, dat is puur een extra.quote:Op zaterdag 3 september 2016 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kwestie van de lijst vol krijgen ik keek hoopvol naar de lijst in de hoop om geen Bilal en Vejinovic te zien staan maar we hebben al moeite die lijst vol te krijgen.
Een mat roze Range Rover.quote:Op zaterdag 3 september 2016 22:12 schreef ace_eleven het volgende:
Van Beek ramt 4 auto's en een boom uit stilstand?? How did that happen![]()
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-meerdere-autos.html
Vreselijk inderdaad, wat een bak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don Leo maakte het geheel weer lekker cringey.quote:Op zondag 4 september 2016 11:33 schreef Scrummie het volgende:
Nu op Fox die doc over kampioenschap '99, herhaling van gister.
Ja ach, we kennen Don Leo toch? Erger ik me niet meer aan. Vond het mooie beelden.quote:Op zondag 4 september 2016 12:40 schreef Boma het volgende:
[..]
Don Leo maakte het geheel weer lekker cringey.
Gister vóór Feyenoord-tv een stukje Ajax-tv gekeken. Hun legends speelde een wedstrijdje tegen de legends van Real Madrid. Trainert bij Ajax: Beenhakker. Stropdasje aan met Ajax-logo erop. Was een raar gezicht.quote:Op zondag 4 september 2016 13:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja ach, we kennen Don Leo toch? Erger ik me niet meer aan. Vond het mooie beelden.
Ja ach, we kennen Don Leo toch?quote:Op zondag 4 september 2016 14:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Trainert bij Ajax: Beenhakker. Stropdasje aan met Ajax-logo erop. Was een raar gezicht.
dat je daar überhaupt naar kijkt!quote:Op zondag 4 september 2016 14:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Gister vóór Feyenoord-tv een stukje Ajax-tv gekeken. Hun legends speelde een wedstrijdje tegen de legends van Real Madrid. Trainert bij Ajax: Beenhakker. Stropdasje aan met Ajax-logo erop. Was een raar gezicht.
Beekgodquote:Op zaterdag 3 september 2016 22:12 schreef ace_eleven het volgende:
Van Beek ramt 4 auto's en een boom uit stilstand?? How did that happen![]()
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-meerdere-autos.html
Nelom ook dus. Benieuwd wat Gio daar mee doet.quote:Op maandag 5 september 2016 14:35 schreef H.FR het volgende:
Kongolo traint weer mee, goed nieuws dus.
Vond Woudenberg toch ook niet erg sterk, jammer genoeg.quote:Op maandag 5 september 2016 14:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nelom ook dus. Benieuwd wat Gio daar mee doet.
Maar.. sterk genoeg om hem nog even te laten staan.quote:Op maandag 5 september 2016 14:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vond Woudenberg toch ook niet erg sterk, jammer genoeg.
Mwah, liet tegen Excelsior bijvoorbeeld ook gewoon zijn mannetje gaan (net als Willems bij Oranje trouwensquote:Op maandag 5 september 2016 14:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar.. sterk genoeg om hem nog even te laten staan.
Voornamelijk aanvallend lijken Woudenberg zijn voorzetten minder blind voorgezet dan Nelom. Maar ja, de linkerflank wordt nu natuurlijk een beetje provisorisch ingericht, waarbij dat dan minder uit de verf komt.quote:Op maandag 5 september 2016 14:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah, liet tegen Excelsior bijvoorbeeld ook gewoon zijn mannetje gaan (net als Willems bij Oranje trouwens) waaruit de 0-1 viel. Als Nelom dat zou gebeuren hadden we dat aangedragen als argument om hem uit de basis te halen.
Ik vond hem degelijk ogen maar maakte ook best veel foutjes als je het mij vraagt. Niet dat ik nou fan ben van Nelom, maar ook niet van de Witte Keniaan vooralsnog.
Komt uiterlijk morgen.quote:Op maandag 5 september 2016 15:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Waar blijft dat nieuws over de passe-partouts?
Nee, begon veel belovend maar zakte daarna terug (vooral toen Elia niet meer voor 'm stond). Maar in mijn ogen alsnog beter dan Nelom, vind Woudenberg veel zekerder ogen, ook aan de bal. Bij Nelom heb ik bij elk balcontact het gevoel dat die bal alle kanten op gaat springen, behalve de juiste.quote:Op maandag 5 september 2016 14:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vond Woudenberg toch ook niet erg sterk, jammer genoeg.
quote:Op maandag 5 september 2016 15:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Waar blijft dat nieuws over de passe-partouts?
Hoezo? Ideaal juist! Gisteren in Antwerpen geweest bij Berchem Sports - Tienen. Genieten...quote:Op maandag 5 september 2016 19:50 schreef heiden6 het volgende:
Is Van Beek nou volgend weekend weer inzetbaar?
Wat verschrikkelijk irritant zijn die interlandonderbrekingen toch. Afschaffen die onzin!
Berchem lang geleden een keer geweest prachtig man, maat van mij had het daar altijd over zijn we er met z'n vrijgezellenfeest heen geweest.quote:Op maandag 5 september 2016 20:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoezo? Ideaal juist! Gisteren in Antwerpen geweest bij Berchem Sports - Tienen. Genieten...
Beetje hek doorbreken, rondje om het stadion maken. Speeltuin dat België
Hij heeft geluk dat hij nog wordt opgesteld. Met al die kleine Chinezen ervaart ie nou niet echt veel weerstand lijkt me. Maar dan mag ie Feyenoord ook wel uit dankbaarheid af en toe eens een half maandsalaris storten toch?quote:Op maandag 5 september 2016 23:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Pelle heeft weer eens gescoord voor Italië. Ik las net dat hij 16 miljoen per jaar verdient in China. Dat heeft hij goed voor elkaar.
Pellè verdient nu gewoon meer dan de helft van de begroting van AZquote:Op maandag 5 september 2016 23:27 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Hij heeft geluk dat hij nog wordt opgesteld. Met al die kleine Chinezen ervaart ie nou niet echt veel weerstand lijkt me. Maar dan mag ie Feyenoord ook wel uit dankbaarheid af en toe eens een half maandsalaris storten toch?
Feyenoord maar vooral Koeman mag hij dankbaar zijn. Ergens vind ik het wel een geweldig verhaal. Van flopspits die niemand wil hebben naar een van de best betaalde voetballers ter wereld.quote:Op maandag 5 september 2016 23:27 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Hij heeft geluk dat hij nog wordt opgesteld. Met al die kleine Chinezen ervaart ie nou niet echt veel weerstand lijkt me. Maar dan mag ie Feyenoord ook wel uit dankbaarheid af en toe eens een half maandsalaris storten toch?
Ik had de verkeerde maat besteld. Kreeg maat L en die pas ik dus niet...quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:21 schreef RvLaak het volgende:
M'n AliExpres Feyenoord shirt is ook binnen... 3 weken moeten wachten, maar gelukkig had ik m niet eerder nodig dan maart volgend jaar. Cadeau voor m'n vaders 65e
.
Ziet er goed uit, voelt kwalitatief best goed, kostte nog geen 20 euro.
lol, zelf 19 betalen en 70 vragen... Geloof niet dat de mensen hier hierin gaan trappen. MP wellicht?quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde maat besteld. Kreeg maat L en die pas ik dus niet...
Mocht iemand dus nog een setje willen overnemen in maat L. €70
Pics?quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:21 schreef RvLaak het volgende:
M'n AliExpres Feyenoord shirt is ook binnen... 3 weken moeten wachten, maar gelukkig had ik m niet eerder nodig dan maart volgend jaar. Cadeau voor m'n vaders 65e
.
Maar Nelom...quote:Op maandag 5 september 2016 14:53 schreef Typisch het volgende:
Niet dat ik nou fan ben van Nelom, maar ook niet van de Witte Keniaan vooralsnog.
Ziet er prima uit idd, nicequote:
lb <3quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ziet er prima uit idd, nice
ik heb zn hekel aan mensen die shirts van hun club bestellen via AE hequote:Op dinsdag 6 september 2016 14:21 schreef RvLaak het volgende:
.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde maat besteld. Kreeg maat L en die pas ik dus niet...
Mocht iemand dus nog een setje willen overnemen in maat L. €70
Jimboquote:
Hoe is t daar danquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb zn hekel aan mensen die shirts van hun club bestellen via AE he
ja zn shirt is duur, maar een groot gedeelte ervan gaat naar de club terug.
Support je fucking club toch eens
Volgens mij zelfs de best betaalde, las dat hij meer verdient als Ronaldoquote:Op dinsdag 6 september 2016 00:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Feyenoord maar vooral Koeman mag hij dankbaar zijn. Ergens vind ik het wel een geweldig verhaal. Van flopspits die niemand wil hebben naar een van de best betaalde voetballers ter wereld.
Ja want dan heb je een seizoenskaart of koop je regelmatig een ticket om je club te supporten en dan moet je ook nog eens van die genante bedragen betalen voor iets wat ze voor een tiende inkopen. Club mag ook wel eens wat terugdoen. Hoe duur zijn die teringdingen nou helemaal? 80 euro ofzo voor een shirt?quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
1) Het is niet mijn club. Heb geen aandelen, geen seizoenskaart, geen clubcard, niets. Ben fan, geen supporterquote:Op dinsdag 6 september 2016 15:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Merçi, hoop dat m'n pa er blij mee is. Ga ik wel van uit, maar toch.quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ziet er prima uit idd, nice
Krijgen we deze discussie weer...quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan gaat het merendeel van de winst ook nog naar Adidas volgens mij, het is dus ook niet echt de schuld van Feyenoord dat die shirtjes zo duur zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja want dan heb je een seizoenskaart of koop je regelmatig een ticket om je club te supporten en dan moet je ook nog eens van die genante bedragen betalen voor iets wat ze voor een tiende inkopen. Club mag ook wel eens wat terugdoen. Hoe duur zijn die teringdingen nou helemaal? 80 euro ofzo voor een shirt?
Abnormaal. De club mag ook wel eens aan zijn supporters denken ipv andersom. O wacht je krijgt vast twee dubbeltjes korting als je bij het legioen hoort.
Ik twijfel überhaupt nog of ik er voor mezelf wel 1 wil... Di's enkel gekocht als verjaardagscadeau. Ik ga er niet van uit dat m'n vader het shirt ook daadwerkelijk aan zal trekken.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan gaat het merendeel van de winst ook nog naar Adidas volgens mij, het is dus ook niet echt de schuld van Feyenoord dat die shirtjes zo duur zijn.
Alsnog zou ik niet gauw zo'n shirt van AE kopen, als je een shirt wil koop je maar de officiële. Gelukkig voel ik niet de behoefte om elk jaar een nieuwe te kopen.
Als je de helft voor een shirt kan vragen en het dan nog steeds vele malen over de kop laat gaan, hoeft het voor mij allemaal niet zo. Voor pak em beet 30-40 euro wil ik mijn club nog wel steunen, voor 75-85 euro word ik uitgebuit ipv te supportenquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan gaat het merendeel van de winst ook nog naar Adidas volgens mij, het is dus ook niet echt de schuld van Feyenoord dat die shirtjes zo duur zijn.
Alsnog zou ik niet gauw zo'n shirt van AE kopen, als je een shirt wil koop je maar de officiële. Gelukkig voel ik niet de behoefte om elk jaar een nieuwe te kopen.
Beverwaard en dan met tram. Vond ik altijd ideaal.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:36 schreef Elan het volgende:
Waar parkeren jullie zoal op wedstrijddagen?
15 euro voor een parkeerkaart kan ik nog wel mee leven. Alleen duurt het dan vervolgens gemiddeld nog een vol half uur voor je dat tyfusterrein af kan, om vervolgens doodleuk de file ingestuurd te worden die minstens tot aan de Willemsbrug stilstaat.
Ga altijd met de trein want bier, maar áls ik met de auto ga zet ik hem op vuurplaat. Naast de Schuimspaan.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:36 schreef Elan het volgende:
15 euro voor een parkeerkaart kan ik nog wel mee leven. Alleen duurt het dan vervolgens gemiddeld nog een vol half uur voor je dat tyfusterrein af kan, om vervolgens doodleuk de file ingestuurd te worden die minstens tot aan de Willemsbrug stilstaat.
Zet hem altijd op dat industrieterrein bij mike's pool. Duurt wel wat langer met wegkomen na de wedstrijd maar dat is een extra reden om nog even de kroeg in te duiken.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:36 schreef Elan het volgende:
Ik pleit ook voor meer netten in het stadion.quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Achter het Albeda College op Rosestraat, 10 min lopen vanaf De Kuip, gratis en over het algemeen redelijk rustig wegrijden.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:36 schreef Elan het volgende:
Hier moet ik je even corrigeren, je bent klantquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
1) Het is niet mijn club. Heb geen aandelen, geen seizoenskaart, geen clubcard, niets. Ben fan, geen supporter
Zelfs dat niet, ben slechts 1 keer in de Kuip geweest voor een Feyenoord wedstrijd. De overige 2 wedstrijden van Feyenoord die ik in het stadion heb gezien, waren uit bij PEC... Geen goede herinnering aanquote:Op dinsdag 6 september 2016 19:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hier moet ik je even corrigeren, je bent klant![]()
Mooiste wedstrijd waar ik bij was. Toch mooi in jullie stadion.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Al was PEC-Ajax in de Kuip wel geniaal
Merçi, maar wederom... Niet mijn stadionquote:Op dinsdag 6 september 2016 19:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mooiste wedstrijd waar ik bij was. Toch mooi in jullie stadion.
Je bent dus hoogstens sympathisantquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Merçi, maar wederom... Niet mijn stadion. Behoort toe aan de supporters
Parkeer hem altijd gratis in de (midden)berm ergens bij rotonde Olympiaweg/Sportlaan. Vlakbij het Albeda college. Wegrijden is ook goed te doen als je niet te ver door rijdt.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:36 schreef Elan het volgende:
Prinsenplein en dan ben je ed zo met de tramquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:36 schreef Elan het volgende:
Sportdorpquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:36 schreef Elan het volgende:
Zeker fijn. Ik zou hem (of Vejinovic) alleen even verhuurd hebben. Eventueel met de optie hem in de winterstop terug te halen.quote:Op woensdag 7 september 2016 07:24 schreef Scrummie het volgende:
Tapia gister de winnende gescoord. Wel fijn dat ie daar blijft presteren, krijg je er altijd nog wat centen voor mocht het hier niets worden.
Dat is ook zoquote:Op donderdag 8 september 2016 12:13 schreef Bolasie het volgende:
Jones: 'Feyenoord is het Liverpool van Nederland'
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 september 2016 12:15 schreef Scrummie het volgende:
Toffe actie van de ADO supporters zondag: nemen knuffels mee om naar beneden te gooien, aangezien onder hun de kinderen van het Sofia ziekenhuis zitten.
Ik ben er ook bijquote:Op donderdag 8 september 2016 12:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, daar mag jij best trots op zijn.
M'n neefje zit daar dan, vind het een hele toffe actie.quote:Op donderdag 8 september 2016 12:15 schreef Scrummie het volgende:
Toffe actie van de ADO supporters zondag: nemen knuffels mee om naar beneden te gooien, aangezien onder hun de kinderen van het Sofia ziekenhuis zitten.
Sterkte met je neefje sowieso dan man. Hopelijk kan hij de actie ook waarderen, en heeft ie een onvergetelijke dagquote:Op donderdag 8 september 2016 12:19 schreef MPC60 het volgende:
[..]
M'n neefje zit daar dan, vind het een hele toffe actie.
Ik vond het ietwat frappant dat ze deze wedstrijd daarvoor uitkozen. Maar goed, het zal allemaal wel loslopen.quote:Op donderdag 8 september 2016 12:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sterkte met je neefje sowieso dan man. Hopelijk kan hij de actie ook waarderen, en heeft ie een onvergetelijke dag.
Wat een geweldige actie wat leuk voor die kinderenquote:Op donderdag 8 september 2016 12:15 schreef Scrummie het volgende:
Ja, normaal gesproken komen er bekers pis uit jullie vak. Maar ik ga ervanuit dat jullie je prima weten te gedragen bij zo'n actiequote:Op donderdag 8 september 2016 12:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vond het ietwat frappant dat ze deze wedstrijd daarvoor uitkozen. Maar goed, het zal allemaal wel loslopen.
Ja toch. Respect voor haags_kwartiertje, heeft ie toch mooi geregeld.quote:Op donderdag 8 september 2016 12:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een geweldige actie wat leuk voor die kinderen
*buiging voor Haags maaktquote:Op donderdag 8 september 2016 12:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja toch. Respect voor haags_kwartiertje, heeft ie toch mooi geregeld.
quote:Op donderdag 8 september 2016 12:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja toch. Respect voor haags_kwartiertje, heeft ie toch mooi geregeld.
Ja en de K's vliegen je om de oren maar goed zondag houden we ons massaal in.quote:Op donderdag 8 september 2016 12:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, normaal gesproken komen er bekers pis uit jullie vak. Maar ik ga ervanuit dat jullie je prima weten te gedragen bij zo'n actie
Ik denk dat veel mensen er weinig voor voelen om in deze omstandigheden die potjes te bezoeken.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:50 schreef Happel het volgende:
Er zijn nog 9000 passepartouts te koop. Het leeft wel.
Dat ook zeker, ja. Maar 9000 is wel erg veel hoor.quote:Op donderdag 8 september 2016 15:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen er weinig voor voelen om in deze omstandigheden die potjes te bezoeken.
ja top, dan loopt je vader voor lul met een nepshirt (wat overigens goed te zien, en te voelen is...) in het stadion. tof man.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
1) Het is niet mijn club. Heb geen aandelen, geen seizoenskaart, geen clubcard, niets. Ben fan, geen supporter
2) Ik zit niet in de financiële situatie dat ik zo'n teringduur officieel shirt kan betalen
3) Ook al zou ik wel in die situatie zitten, zou ik het nog niet kopen. Dit is nl een cadeau voor m'n vader. De achterlijke bedragen die men voor voetbalshirts durft te vragen vallen ver buiten het budget voor cadeaus wat wij hier hanteren.
Ik weet het goed gemaakt... Jij koopt er 1 & stuurt die naar mij op. Zijn we allebei blij...
weet je wat, laten we voortaan alleen nog maar klanten op de gele zijde zetten om rellen met het uitvak te voorkomen!quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:37 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik pleit ook voor meer netten in het stadion.
toffe actiequote:Op donderdag 8 september 2016 12:15 schreef Scrummie het volgende:
Godverdomme wat kansloos deze reactiequote:Op donderdag 8 september 2016 16:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja top, dan loopt je vader voor lul met een nepshirt (wat overigens goed te zien, en te voelen is...) in het stadion. tof man.
Je hebt toch wel meer dan 12eur voor hem over zeg?
pauper.
Ja dat zeg je nu, straks komt uit dat dat ADO publiek hun knuffels bij AliExpress heeft besteld en zijn het paupers.quote:
staat geen merk, noch een feyenoord logo op.quote:Op donderdag 8 september 2016 16:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu, straks komt uit dat dat ADO publiek hun knuffels bij AliExpress heeft besteld en zijn het paupers.
Lief toch, dat kinderen dat voor elkaar over hebben? Dat de gezonde kinderen de zieke kindere zo steunen?quote:Op donderdag 8 september 2016 16:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
staat geen merk, noch een feyenoord logo op.
wat wel grappig is, is dat die knuffels dan door kinderarbeid handjes gemaakt zijn
quote:Op donderdag 8 september 2016 16:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja top, dan loopt je vader voor lul met een nepshirt (wat overigens goed te zien, en te voelen is...) in het stadion. tof man.
pauper.
ik zie het probleem ook niet, nogmaals toffe actiequote:Op donderdag 8 september 2016 16:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lief toch, dat kinderen dat voor elkaar over hebben? Dat de gezonde kinderen de zieke kindere zo steunen?
Helmaal gezien het feit dat m'n vader al decennia niet meer in de Kuip is geweest wegens afstand en geldquote:Op donderdag 8 september 2016 16:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Godverdomme wat kansloos deze reactie.
Mijn aanbod geldt nog steeds hoor... Voel je vrij om een shirt te kopen en dat naar mij op te sturen... Je hebt toch wel meer dan 12 euro over om te voorkomen dat een ekte ekte supporter niet voor lul loopt?quote:Op donderdag 8 september 2016 16:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pauper.
ach je geeft net zelf aan dat je geen 'echte' supporter bent, dus dat siert je wel.quote:Op donderdag 8 september 2016 16:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mijn aanbod geldt nog steeds hoor... Voel je vrij om een shirt te kopen en dat naar mij op te sturen... Je hebt toch wel meer dan 12 euro over om te voorkomen dat een ekte ekte supporter niet voor lul loopt?
Zo! Stoere jongen jij. Kap eens met dit kansloze gedoe man.quote:Op donderdag 8 september 2016 17:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach je geeft net zelf aan dat je geen 'echte' supporter bent, dus dat siert je wel.
Overigens haal ik liever die 80 euro door de blender dan dat ik het aan jou zou besteden, maar dat terzijde.
Hij is anders wel de enige, echte supporter in dit topic hoor.quote:Op donderdag 8 september 2016 17:26 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Zo! Stoere jongen jij. Kap eens met dit kansloze gedoe man.
je hoeft het niet met mij eens te zijnquote:Op donderdag 8 september 2016 17:26 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Potentieel niet de meest comfortabele positie, lijkt mij.quote:Op donderdag 8 september 2016 17:35 schreef Maastoren het volgende:
Kaartjes waren besteld en betaald voor EL maar geen bevestiging ontvangen. Geld terug gekregen en moest opnieuw bestellen. Dag daarvoor zei de KS nog dat ze het zouden regelen. Zit nu naast het uitvak. Man man man man man man man.
Mooi toch, hij's één van de beste trolletjes sinds heel lang. Ik zou hem haast nog serieus gaan nemen ook...quote:Op donderdag 8 september 2016 17:26 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Nah, geen trol. Gewoon iemand met een uitgesproken mening die niet velen delen. Jimbo lijkt me verder een prima gozer.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mooi toch, hij's één van de beste trolletjes sinds heel lang. Ik zou hem haast nog serieus gaan nemen ook...
quote:Op donderdag 8 september 2016 21:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nah, geen trol. Gewoon iemand met een uitgesproken mening die niet velen delen. Jimbo lijkt me verder een prima gozer.
altijd, voornamelijk jodenkoeken. Doe doen het goed op de zondagquote:
Monsterquote:Op donderdag 8 september 2016 21:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
altijd, voornamelijk jodenkoeken. Doe doen het goed op de zondag
Hallo Jimbo! zeggen we altijd.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nah, geen trol. Gewoon iemand met een uitgesproken mening die niet velen delen. Jimbo lijkt me verder een prima gozer.
a.s. zondag rijdt geen NS pendeldienst naar het stadion. Wel rijden er treinen naar Zuid en Lombardijen.quote:
Ellende weer.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
a.s. zondag rijdt geen NS pendeldienst naar het stadion. Wel rijden er treinen naar Zuid en Lombardijen.
Belachelijk, en ook al wegwerkzaamheden.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
a.s. zondag rijdt geen NS pendeldienst naar het stadion. Wel rijden er treinen naar Zuid en Lombardijen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |