Kan je bijna de vrienden van weer uitkopenquote:
Kun je misschien aangeven welk stuk? Misschien kijk ik er overheen? Ik zie alleen "bestemmingsplan Kop van Feijenoord", maar das wat andersquote:Op donderdag 1 september 2016 13:31 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Plannen zijn gepresenteerd!
http://www.ris.rotterdam.nl/cgi-bin/postin.cgi
Ik dacht al dat ik gek was geworden, ik zie het ook niet.quote:Op donderdag 1 september 2016 13:44 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Kun je misschien aangeven welk stuk? Misschien kijk ik er overheen? Ik zie alleen "bestemmingsplan Kop van Feijenoord", maar das wat anders
Was iets te enthousiast, dacht dat dit het was. Voortaan eerst ff kijkenquote:Op donderdag 1 september 2016 13:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik gek was geworden, ik zie het ook niet.
Het ligt er wel tegenaan volgens mij. Misschien dat het later vandaag nog komt?quote:Op donderdag 1 september 2016 13:53 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Was iets te enthousiast, dacht dat dit het was. Voortaan eerst ff kijken.
Dacht dat het gebiedsvisie was voor stadionpark, maar dit is voor gebied Feijenoord. Ligt wel in het verlengde of niet?
[ afbeelding ]
Grote kans ja.quote:Op donderdag 1 september 2016 13:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het ligt er wel tegenaan volgens mij. Misschien dat het later vandaag nog komt?
Ik zie daar Botteghin lopen, dan heb je bij voorbaat al verloren natuurlijk met zo een spelletje.quote:Op donderdag 1 september 2016 15:21 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team heeft vandaag het voetvolleytoernooitje gewonnen.
Wanbeleid.
Hoeveel Europa Cups en kampioenschappen?quote:Op donderdag 1 september 2016 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Staat gewoon voor 300 interlands
En Van Gastel
Alleen van Bronckhorst al 5 of 6 geloof ik. Dirk ook wel 1 of 2quote:Op donderdag 1 september 2016 15:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoeveel Europa Cups en kampioenschappen?
Dirk heeft nooit iets gewonnen toch?quote:Op donderdag 1 september 2016 15:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alleen van Bronckhorst al 5 of 6 geloof ik. Dirk ook wel 1 of 2
Zou ie in turkije niet een paar keer kampioen geworden zijn?quote:Op donderdag 1 september 2016 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dirk heeft nooit iets gewonnen toch?
Alleen De Beker met Utrecht.quote:Op donderdag 1 september 2016 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2016 15:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zou ie in turkije niet een paar keer kampioen geworden zijn?
Met Fener wel wat ja, en met Utrecht de beker (tegen Feyenoordquote:Op donderdag 1 september 2016 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Éénmaal volgens mij.quote:Op donderdag 1 september 2016 15:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zou ie in turkije niet een paar keer kampioen geworden zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |