Ssssstttt... straks wordt er weer gesproken over een hosana-stemmingquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:06 schreef Jihawti het volgende:
En Berghuis!
Nou, ik zie de Coolsingel weer opdoemen natuurlijk.
Jorgensen heeft m ook erg nodig idd!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:07 schreef Typisch het volgende:
Wel twee spelers die die goals wel even konden gebruiken.
Nu De_Jorg er nog eentje.
Heeft Immers ook gescoord?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:07 schreef Typisch het volgende:
Wel twee spelers die die goals wel even konden gebruiken.
Nu De_Jorg er nog eentje.
Voor Berghuis. Hoe durft ie zomaar te gaan schitteren! Gio, DOE er iets aanquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:08 schreef Wicky15 het volgende:
Nou, van mij mag Bassie wel invallen.
Baco effect.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:09 schreef Merkie het volgende:
Sinds Jan-Arie meespeelt gaat het wel een stuk beter.
Idd. Normaal bij achterstand wisselt ie pas in de 80e minuut, maar nu moet Jorgensen er toch echt uit hoor, meteen!quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:12 schreef RvLaak het volgende:
Ergens is de uitslag wel ietwat jammer... De uitslag zal het slechte spel gaan verbloemen. Hopelijk weet de technische staf dit bij de spelers zelf te voorkomen
Idd. Begrijp met niet verkeerd, zie ons graag winnen met grote cijfers, maar zo is er voor Gio nog minder reden om te werken aan dingen als ehhh...positiespel, het vormen van een middenveld, naar de juiste kleur spelen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:12 schreef RvLaak het volgende:
Ergens is de uitslag wel ietwat jammer... De uitslag zal het slechte spel gaan verbloemen. Hopelijk weet de technische staf dit bij de spelers zelf te voorkomen
Dat dus... Maar als de technische staf hier aan werkt, dikke prima.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:13 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Idd. Begrijp met niet verkeerd, zie ons graag winnen met grote cijfers, maar zo is er voor Gio nog minder reden om te werken aan dingen als ehhh...positiespel, het vormen van een middenveld, naar de juiste kleur spelen...
Die kans had er echt wel ingemogen...quote:
Blijft toch een kutspits héquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:14 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Die kans had er echt wel ingemogen...
Inddquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:19 schreef Fok-it het volgende:
Dit is nou juist de wedstrijd om spelers als Tapia en Gustafson te laten spelenGio gaat in de 85ste minuut voor Bilal waarschijnlijk
Wat vreselijk kansloos weer
Zitten gewoon op de bankquote:
Haha ga jij op je bek.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:19 schreef Fok-it het volgende:
Dit is nou juist de wedstrijd om spelers als Tapia en Gustafson te laten spelenGio gaat in de 85ste minuut voor Bilal waarschijnlijk
Nou poehquote:
Ik snap hem alleen niet. Zijn beide jong en voor de toekomst gehaald. Gebruik ze dan ook als je 4-1 voor staat. Leuk hoor dat Kramer nog wat tijd krijgt en die Mo maar die is pas 18 en hoeft nog niet de stappen te maken.quote:
Het werd El Hankouri, best leuk om es te zien eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:19 schreef Fok-it het volgende:
Kramer wat meer tijd gunnen is toch ook gewoon een normale wissel? En hij laat dus een jonge jongen er aan ruiken, waar jij blijkbaar een hard plassertje van krijgt. Wat wil je dan nog meer?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap hem alleen niet. Zijn beide jong en voor de toekomst gehaald. Gebruik ze dan ook als je 4-1 voor staat. Leuk hoor dat Kramer nog wat tijd krijgt en die Mo maar die is pas 18 en hoeft nog niet de stappen te maken.
Hoezo niet ? Bilal heeft zijn kansen gehad en nu hebben we steeds een noodoplossing voor Elia.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
die Mo maar die is pas 18 en hoeft nog niet de stappen te maken.
Ik stel dan ook niet Bilal voor he. Die heeft zijn kansen gehad ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoezo niet ? Bilal heeft zijn kansen gehad en nu hebben we steeds een noodoplossing voor Elia.
Dan is 4-1 voorstaan prima om hem even wat minuutjes te geven .
Moet wel zeggen dat er dagen zijn dat ik niet naar het tweede kijk. Doet hij het daar zo slecht dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:33 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Het werd El Hankouri, best leuk om es te zien eigenlijk.
Gustafson moet zijn plek weer gaan afdwingen en doet allesbehalve dat in het tweede. Tapia is eigenlijk een beetje zielig verhaal vind ik. Vilhena bleef en nu zitten we ermee. Ik vind m meer verdienen.
Jij stelt dat hij pas 18 is en nog geen stappen hoeft te maken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik stel dan ook niet Bilal voor he. Die heeft zijn kansen gehad ja.
Wat ik heb gezien van hem (kijk niet alles hoor) was bar slecht. Misschien kunnen anderen nog meer vertellen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat er dagen zijn dat ik niet naar het tweede kijk. Doet hij het daar zo slecht dan?
In vergelijking met Tapia en Staaf hoeft hij er dit seizoen minder te staan ja als iemand van 18.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij stelt dat hij pas 18 is en nog geen stappen hoeft te maken.
Periode in de tweede helft is natuurlijk wel lekker. Maar kan uiteraard veel beter.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:41 schreef RvLaak het volgende:
Weer een kutwedstrijd, weer 3 punten...
Ze blijven hetzelfde probleem houden... Geen 2 helften achter elkaar op hetzelfde niveau kunnen spelenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Periode in de tweede helft is natuurlijk wel lekker. Maar kan uiteraard veel beter.
Kan niemand in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze blijven hetzelfde probleem houden... Geen 2 helften achter elkaar op hetzelfde niveau kunnen spelen
Eerste helft van de eerste helft was genant. Veel onnodig de bal verspelen, slordig, ging nergens over. Teruggeknokt, de 1-1 gemaakt, en gewoon erop en erover.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Periode in de tweede helft is natuurlijk wel lekker. Maar kan uiteraard veel beter.
Ook gewoon belachelijk dat Gio de laatste 20 min met z'n gat op de bank blijft zitten terwijl het team helemaal niets meer doet. Gewoon lekker voetballen en meer goals maken. Maar nee hoor, "professioneel uitspelen" (terwijl je een paar kansen om je oren krijgt).quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:41 schreef RvLaak het volgende:
Weer een kutwedstrijd, weer 3 punten...
Jep samen met Nigel Roberthaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was Fernandes niet het grote talent voor op de vleugels?
Haha.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:19 schreef Fok-it het volgende:
Denken dat een trainer bij 4-1 nog invloed heeftquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:55 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ook gewoon belachelijk dat Gio de laatste 20 min met z'n gat op de bank blijft zitten terwijl het team helemaal niets meer doet. Gewoon lekker voetballen en meer goals maken. Maar nee hoor, "professioneel uitspelen" (terwijl je een paar kansen om je oren krijgt).
Ga je toch weer met een kutgevoel naar huis.
Da's geen moeilijke tegenstander. Jammer dat we geen amateurclub hebben geloot.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord - FC Oss voor de 1e ronde KNVB bekert.
Het scheelt niet veel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Da's geen moeilijke tegenstander. Jammer dat we geen amateurclub hebben geloot.
Maar als Feyenoord komt schieten alle burgemeesters in de kramp. Had best gekund dat het dan alsnog in De Kuip had moeten worden gespeeld.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee klopt, maar die speel je verplicht uit, da's wel echt beker genot.
Dat denk ik niet, tegenwoordig is de regel: prof - amateur speelt amateur thuis ongeacht loting. Dat gaan ze niet veranderen omdat een burgermeestertje dat wil.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar als Feyenoord komt schieten alle burgemeesters in de kramp. Had best gekund dat het dan alsnog in De Kuip had moeten worden gespeeld.
De Rotterdamse denker wedstrijdquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord - FC Oss voor de 1e ronde KNVB bekert.
Was Robertha niet nog uit de lichting Vilhena.quote:
Nee, ook pas 18.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was Robertha niet nog uit de lichting Vilhena.
Ik ben het anders volledig met hem eens. Heb me de tyfus zitten ergeren. Met name KEA met z'n gallery play wilde ik eigenlijk wel een paar keer op z'n bek slaan. Je had hier gewoon 6 of 7 doelpunten moeten maken. Nu zie ik Feyenoord nog niet als titelkandidaat, maar als ze zichzelf wel zo willen zien moeten die laatste 20 minuten toch echt anders. Simpelweg onprofessioneel dit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denken dat een trainer bij 4-1 nog invloed heeft. Iedereen had hem voor gek verklaard als ie had gedaan wat jij oppert.
Bosz blijft.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
We moeten als Feyenoord blijven winnen in elk geval zodat wanneer Ajax in januari onder een nieuwe trainer de boel weer op de rails krijgt wij al uit het zicht zijn.
Grootste deel? Nee man.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Tijdens de wedstrijd vond ik het trouwens opvallend dat het 'Gudde rot op' spreekkoor van een deel van de aanhang zeer duidelijk werd overstemd door een fluitconcert van het grootste gedeelte van het publiek.
Als je op internet leest lijkt het weleens alsof degenen die de directie willen weghebben de overhand hebben, maar volgens mij zijn zij op internet gewoon oververtegenwoordigd (en maken de hardste schreeuwers natuurlijk het meeste lawaai).
Dat denk ik ook. Feyenoord wordt 3e.quote:
wtftwitter:NOSsport twitterde op zaterdag 27-08-2016 om 15:51:03Een streaker op het veld tijdens een Deens competitieduel. En niet zomaar een: het is oud-Feyenoorder Lars Elstrup. https://t.co/fjBTJroYcU reageer retweet
Heb me ook de tyfus geërgerd aan Karsdorp, die van de 70e minuut werkelijk.niks meer uitvoerde.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik ben het anders volledig met hem eens. Heb me de tyfus zitten ergeren. Met name KEA met z'n gallery play wilde ik eigenlijk wel een paar keer op z'n bek slaan. Je had hier gewoon 6 of 7 doelpunten moeten maken. Nu zie ik Feyenoord nog niet als titelkandidaat, maar als ze zichzelf wel zo willen zien moeten die laatste 20 minuten toch echt anders. Simpelweg onprofessioneel dit.
Lol watquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:38 schreef Vasion het volgende:
Even Frank de Boer -> Bergkamp doelpuntje zoals VI schrijft, checken.
Op basis van het feit dat ze daar 68x zoveel talent in de selectie hebben.quote:
Dit is het laatste wat we kunnen gebruiken, extra verdeeldheid onder het publiek. Laten we gewoon met z'n allen normaal doen, aanstekers in de zakken houden, en onze best doen om op alle vlakken een toegevoegde waarde voor de club te zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Tijdens de wedstrijd vond ik het trouwens opvallend dat het 'Gudde rot op' spreekkoor van een deel van de aanhang zeer duidelijk werd overstemd door een fluitconcert van het grootste gedeelte van het publiek.
Als je op internet leest lijkt het weleens alsof degenen die de directie willen weghebben de overhand hebben, maar volgens mij zijn zij op internet gewoon oververtegenwoordigd (en maken de hardste schreeuwers natuurlijk het meeste lawaai).
Misschien wat overtrokken, maar een erg mooie pass, aanname en goal.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:05 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Lol wat
De 1-1 op slag van rust was al mooi, maar na bijna een uur stond Jan-Arie van der Heijden met een lange pass aan de basis van de nog mooiere 2-1 van Kuijt. 'Ik moest denken aan de pass van Frank de Boer op Dennis Bergkamp', trok de Katwijker een parallel met de winnende Oranje-goal van het WK in 1998 tegen Argentinië.
Vond hem heel goede momenten afwisselen met bijzonder matige momenten.quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:10 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Jens was goed zeg![]()
Spandoeken met "wanbeleid"
Die beweging waar hij Bruins koekoek speelt om vervolgens knullig de bal te verliezen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vond hem heel goede momenten afwisselen met bijzonder matige momenten.
Ik wilde eigenlijk niet accepteren dat Jan-Arie iets goed deed, maar nu teruggekeken en doet dat netjes jaquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Misschien wat overtrokken, maar een erg mooie pass, aanname en goal.
Precies dat jaquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die beweging waar hij Bruins koekoek speelt om vervolgens knullig de bal te verliezen.
Dat was inderdaad verbazingwekkend.quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:15 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk niet accepteren dat Jan-Arie iets goed deed, maar nu teruggekeken en doet dat netjes ja
Wat ie daarvoor deed was ook niet bestquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Heb me ook de tyfus geërgerd aan Karsdorp, die van de 70e minuut werkelijk.niks meer uitvoerde.
Dat is toch al jaren zo?quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:10 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Jens was goed zeg![]()
Spandoeken met "wanbeleid"
Alleen de wissel van Kramer was, vond ik, vreemd, de rest was logisch toch? Kongolo geblesseerd, Mo brengen bij 4-1 is juist mooi.quote:Op zondag 28 augustus 2016 07:44 schreef Haringkop het volgende:
Uiteindelijk gewoon een goede overwinning. Uitvoering kan beter maar Excelsior zat duidelijk te loeren op de counter. Dat spelletje vinden we toch lastig, zeker Vilhena en El Ahmadi hebben daar wat moeite mee (sneller spelen, minder duels en lopen met de bal).
De wissels van Gio snapte ik niet helemaal, maar goed 4 gespeeld 12 punten
Ik had idd Jorgenson laten staan, die was nog op zoek naar een goaltje. Persoonlijk had ik Tapia, Gustavson of Veijnovic minuten gegeven, die jongens ga je nog wel nodig hebben komend seizoen. Maar je hebt wel gelijk Mo bracht wel wat vuur in een ingeslapen wedstrijd.quote:Op zondag 28 augustus 2016 08:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Alleen de wissel van Kramer was, vond ik, vreemd, de rest was logisch toch? Kongolo geblesseerd, Mo brengen bij 4-1 is juist mooi.
Welke macht?quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:32 schreef Keyos het volgende:
Als supportersvereniging "De Feijenoorder" eens haar macht zou gebruiken om de trappen leeg te houden in plaats van elk moment onbenut te laten om het bestuur te bekritiseren zijn we een grote stap verder.
Nou... Doe eens één gok....quote:Op zondag 28 augustus 2016 09:03 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kan iemand me uitleggen waar dat Baco Arie toch in godesnaam vandaan komt.
Gaat aankondigen dat hij de Vrienden van Feyenoord uit gaat kopen en gaat beginnen met bouwen van het nieuwe stadion.quote:Op zondag 28 augustus 2016 09:37 schreef Scrummie het volgende:
Zit iedereen al klaar voor DirkGod bij Kees?
En z'n kinderen slaan de eerste paal.quote:Op zondag 28 augustus 2016 09:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gaat aankondigen dat hij de Vrienden van Feyenoord uit gaat kopen en gaat beginnen met bouwen van het nieuwe stadion.
Ja, en waar komt die wijsheid vandaan dat hij veel zou drinken dan? Teringhekel aan dat schijtlollige baco arie gedoe.quote:
Onder de fans natuurlijk. Veel fans luisteren wel naar de oproepen van De Feijenoorder, LunaticNews en de FSV terwijl bij stewards gelijk de vlam in de pan gaat. Ik vind LunaticNews altijd een verzameling van eencelligen, maar dat terzijde.quote:
Sorry Baco Boxeur.quote:Op zondag 28 augustus 2016 09:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ja, en waar komt die wijsheid vandaan dat hij veel zou drinken dan? Teringhekel aan dat schijtlollige baco arie gedoe.
Ik lees alles hier met de gedachte dat het allemaal niet zo erg is, of allemaal niet zo goed is. Beide kanten op dusquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:29 schreef ace_eleven het volgende:
Wedstrijd niet live kunnen zien, slechts radio1 kunnen luisteren en het negativisme wat ik hier lees komt verre van overeen met het radioverslag.
Daar spraken ze over een leuke 1e helft die veel op een neer ging met twee voetballende ploegen en een boven de verwachting goed draaiend Excelsior, en een Feyenoord wat Excelsior toch vaak terugdrong (rondom alle doelpunten voornamelijk). Samenvatting was ook niet zo dramatisch als hier geschetst werd![]()
Maar 12 uit 4 is in ieder geval prima![]()
Ik ben ws een van de 'hosanna-gestemden' trouwens, ben wel overtuigd van top3-klassering, en zie wel mogelijkheden potentieel hoger dan 3e te eindigen, maar ook de azijnpissers hier zien ons wel 3e worden, dus zoveel verschil zit daar niet in
Zodra die jongens de kans krijgen zullen ze vast wel gretig zijn. Toch wel lekker dat de bank nu ook goed bezet is.quote:Op zondag 28 augustus 2016 08:38 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik had idd Jorgenson laten staan, die was nog op zoek naar een goaltje. Persoonlijk had ik Tapia, Gustavson of Veijnovic minuten gegeven, die jongens ga je nog wel nodig hebben komend seizoen. Maar je hebt wel gelijk Mo bracht wel wat vuur in een ingeslapen wedstrijd.
Individuen waar je mee van mening verschilt afdoen als eencelligen getuigt anders ook niet van een bijzonder hoog niveau. Iets waar een groot deel van de uitermate correcte fatsoensrukkers binnen het legioen schijnbaar last van hebben. Sta dan tenminste boven het moddergooien wat beide partijen over en weer doen als je zelf zo high en mighty bent.quote:Op zondag 28 augustus 2016 09:52 schreef Keyos het volgende:
[..]
Onder de fans natuurlijk. Veel fans luisteren wel naar de oproepen van De Feijenoorder, LunaticNews en de FSV terwijl bij stewards gelijk de vlam in de pan gaat. Ik vind LunaticNews altijd een verzameling van eencelligen, maar dat terzijde.
Over de radio is een wedstrijdje skutjesilen nog spannendquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:29 schreef ace_eleven het volgende:
Wedstrijd niet live kunnen zien, slechts radio1 kunnen luisteren en het negativisme wat ik hier lees komt verre van overeen met het radioverslag.
Daar spraken ze over een leuke 1e helft die veel op een neer ging met twee voetballende ploegen en een boven de verwachting goed draaiend Excelsior, en een Feyenoord wat Excelsior toch vaak terugdrong (rondom alle doelpunten voornamelijk). Samenvatting was ook niet zo dramatisch als hier geschetst werd![]()
Maar 12 uit 4 is in ieder geval prima![]()
Ik ben ws een van de 'hosanna-gestemden' trouwens, ben wel overtuigd van top3-klassering, en zie wel mogelijkheden potentieel hoger dan 3e te eindigen, maar ook de azijnpissers hier zien ons wel 3e worden, dus zoveel verschil zit daar niet in
Of het spannend is of niet is niet zo rullevant. Ik heb het erover dat Ik daar de mening van een neutrale verslaggever mee krijg, en die geven ook regelmatig aan wanneer een team slecht presteert of dat een pot ontzettend slaapverwekkend en slecht is (zoals Willem II- Roda bv).quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Over de radio is een wedstrijdje skutjesilen nog spannend
woudenberg komt gewoon tekort. nelom is beter. uiteindelijk denk ik dat kongolo weer back gaat spelen als v.beek terug isquote:Op zondag 28 augustus 2016 12:12 schreef satecl het volgende:
Waar waren die Woudenberg en Karsdorp gisteren mee bezig? JanBaco viel wel erg goed in.
Hardop gelachen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:59 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
woudenberg komt gewoon tekort. nelom is beter. uiteindelijk denk ik dat kongolo weer back gaat spelen als v.beek terug is
Dat Woudenberg slechter is dan Nelom is natuurlijk onzinquote:
Daar moest ik dan ook om lachen, het andere zal best kunnen gebeuren ja.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat Woudenberg slechter is dan Nelom is natuurlijk onzin
Maar dat Kongolo naar LB verschuift wanneer Van Beek weer fit is, is niet onmogelijk. Ik denk dat het best wel dringen is voor een basisplaats in de verdediging, aangezien Woudenberg, Kongolo, Van Beek en Botteghin toch met zijn 4-en 3 plaatsen moeten invullen. Ik durf niet in te zetten op wie er op de bank belandt...
Heeft niets met een meningsverschil te maken. Ik heb er een hekel aan dat die websites/groeperingen pretenderen voor alle Feyenoorders te spreken terwijl ze maar een klein deel uitmaken van de achterban. Ten tijde van de transfer van Vermeer moest je dagenlang gefabriceerde statistieken lezen waarom Mulder dan toch een betere keeper was dan Vermeer, zo erg dat het ronduit pathetic werd. Gisteren ook weer. De supporters die fluiten om de "Gudde weg" kreten werden uitgemaakt voor "kanker joden". Maar je zal bijna nooit eens als kop een kritische noot lezen over het gedrag van sommige medesupporters en mede-volgers van dat soort blogs. Het is eerst altijd 90% zeuren over hoe fucked up het bestuur wel niet is, en dan kort een kritische noot over de supporters.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:58 schreef Boma het volgende:
[..]
Individuen waar je mee van mening verschilt afdoen als eencelligen getuigt anders ook niet van een bijzonder hoog niveau. Iets waar een groot deel van de uitermate correcte fatsoensrukkers binnen het legioen schijnbaar last van hebben. Sta dan tenminste boven het moddergooien wat beide partijen over en weer doen als je zelf zo high en mighty bent.
Overigens weet ik niet of je je wel eens op de parterre vakken begeeft, maar die staan de laatste tijd zo overvol dat het vrijwel onmogelijk is voor de laatkomers om met hun groep niet op de trappen te moeten staan.
Goede teksten, behalve datquote:Op zondag 28 augustus 2016 13:19 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heeft niets met een meningsverschil te maken. Ik heb er een hekel aan dat die websites/groeperingen pretenderen voor alle Feyenoorders te spreken terwijl ze maar een klein deel uitmaken van de achterban. Ten tijde van de transfer van Vermeer moest je dagenlang gefabriceerde statistieken lezen waarom Mulder dan toch een betere keeper was dan Vermeer, zo erg dat het ronduit pathetic werd. Gisteren ook weer. De supporters die fluiten om de "Gudde weg" kreten werden uitgemaakt voor "kanker joden". Maar je zal bijna nooit eens als kop een kritische noot lezen over het gedrag van sommige medesupporters en mede-volgers van dat soort blogs. Het is eerst altijd 90% zeuren over hoe fucked up het bestuur wel niet is, en dan kort een kritische noot over de supporters.
Ik sta op X, maar het gaat er bij mij niet in dat juist de supporters om me heen, de supporters die op Z4 en W1 staan, vaak de supporters zijn die pretenderen voor alle Feyenoorders te spreken, het meeste luisteren naar blogs als LunaticNews, altijd denken het beste met de club voor te hebben, maar in de tussentijd juist degene te zijn die vuurwerk afsteken, die rotzooi naar spelers gooien en daarmee de club meer duperen dan het bestuur.
Dat met die trappen is ook zo, dat gaf ik al een tijd geleden aan. Dat komt mede omdat er mensen op de vakken staan, dan gebruik je per persoon gewoon meer ruimte dan de ruimte van één gekocht stoeltje. Ze moeten bij Europese wedstrijden waar volle trappen niet mogen gewoon standaard minder kaarten verkopen voor alle staanvakken en de supporters die er zijn moeten gewoon relaxed doen en proberen zo veel mogelijk op het vak te staan en niet op de trap. For the benefit van iedereen.
het bestuur natuurlijk ook extreem veel steken laat vallen, waarbij ze reputatie en geld laten liggen (bv wat ze in FC Rijnmond aankaartte: de wereldmedia niet te woord willen staan na overwinning op Sevilla, omdat ze voor de wedstrijd al een persco hadden ingepland), maar ben het volledig eens dat er een erg grote overlap zit tussen die "Gudde-weg/KK-bestuur"-roepers en de mensen die met hun gedrag zelf voor veel problemen zorgen.quote:de club meer duperen dan het bestuur.
Mensen kunnen te gemakkelijk een vak op komen waar ze geen kaartje voor hebben aangeschaft. Misschien is dat met Europees wel erger omdat je dan je kaartje makkelijk meerdere keren kunt printen en die dan aan anderen kunt uitdelen voor de vakcontrole..quote:Dat komt mede omdat er mensen op de vakken staan, dan gebruik je per persoon gewoon meer ruimte dan de ruimte van één gekocht stoeltje.
Of gewoon met een groep alvast het vak op gaan en dan één iemand terugsturen met de (seizoens)kaarten. Zat zelf enkele jaren op X terwijl ik een seizoenskaart had voor S. Minder kaarten verkopen maakt het in ieder geval overzichtelijker. Snap niet waarom daar niet eerder aan is gedacht met de Europese potjes.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:32 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Goede teksten, behalve dat
[..]
het bestuur natuurlijk ook extreem veel steken laat vallen, waarbij ze reputatie en geld laten liggen (bv wat ze in FC Rijnmond aankaartte: de wereldmedia niet te woord willen staan na overwinning op Sevilla, omdat ze voor de wedstrijd al een persco hadden ingepland), maar ben het volledig eens dat er een erg grote overlap zit tussen die "Gudde-weg/KK-bestuur"-roepers en de mensen die met hun gedrag zelf voor veel problemen zorgen.
[..]
Mensen kunnen te gemakkelijk een vak op komen waar ze geen kaartje voor hebben aangeschaft. Misschien is dat met Europees wel erger omdat je dan je kaartje makkelijk meerdere keren kunt printen en die dan aan anderen kunt uitdelen voor de vakcontrole..
Hier begrijp ik dus ook niks van. Mede daardoor vind ik het begrijpelijk dat er in dit soort kwesties ook naar het bestuur gewezen word. Dat alle mensen die het dan niet met dit bestuur eens zijn door de 'pro-Gudde' kant worden weg gezet als doorgesnoven ééncelligen (niet perse doelend op jou) vind ik op z'n zachts gezegd nogal kortzichtig. Dat is van hetzelfde niveau als wanneer de andere kant beweert dat je geen Feyenoorder bent als je niet wilt dat het bestuur oprot.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:42 schreef Keyos het volgende:
[..]
Minder kaarten verkopen maakt het in ieder geval overzichtelijker. Snap niet waarom daar niet eerder aan is gedacht met de Europese potjes.
Nee waarom? Jouw beredenatie is nooit wat ik beweerd heb hé.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:32 schreef Scrummie het volgende:
Nou, wij zijn dus beter dan PSV als we de redenatie van vorige week gaan volgen.
Gooi het daar maar weer opquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee waarom? Jouw beredenatie is nooit wat ik beweerd heb hé.
Nog een cursusje begrijpend lezen volgen misschien.
Omdat ik de discussie vorige week goed herinner, en jij vorige week al op dezelfde manier op mijn posts reageerde.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gooi het daar maar weer op. Wie zegt dat ik het over jou had eigenlijk? Niet alles draait om de grote Tomatenboer he.
Ja, ik had Toornstra eruit gehaalf voor Staaf ipv Jorgensen voor Kramer. Maargoed, Gio heeft wel iemand laten debuteren, dat is in ieder geval positief.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:36 schreef PizzaGeit het volgende:
Lekker potje gister wel. Vond het alleen jammer dat Jorgensen eruit ging, en had De Staaf wel willen zien. Wel een leuk debuut van El Hankouri
Bilalgod.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:18 schreef F.M.D. het volgende:
Pfff bilal die twittert over puntverlies psv.
Post het dan gewoonquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:18 schreef F.M.D. het volgende:
Bilal Jinxoglu.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:18 schreef F.M.D. het volgende:
Bij Chelsea en Madrid zat hij de hele tijd Man United op te hemelenquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:26 schreef Vasion het volgende:
http://www.voetbalinside.(...)is-champions-league-
''Fenerbache is Champions League, Feyenoord is Champions League.''
Val wel mee hoor meneer Mourinho![]()
quote:
twitter:Bilaaaaaall7 twitterde op zondag 28-08-2016 om 14:56:33Heerlijke zondag als je ziet dat mede koploper punten laat liggen 😏 reageer retweet
Vraag mij af of Ziyech daar anders op 10 gaat spelen, dan moeten ze de aanvoerder eruit halen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:33 schreef F.M.D. het volgende:
Mooi kut dat Ziyech naar Ajaks gaat. Als hij eenmaal zijn plaats gevonden heeft, dan zal hij daar zeer goed functioneren en wordt hij met dikke winst verkocht. En dan kunnen Fred en Martin ons nog even uitleggen waarom ze ook alweer liever Immers op 10 hadden. Wie? Ja f*cking Lex Immers boven Ziyech.
Volgens mij valt dit vooral Ziyech zelf en FC Twente te verwijten hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:33 schreef F.M.D. het volgende:
Mooi kut dat Ziyech naar Ajaks gaat. Als hij eenmaal zijn plaats gevonden heeft, dan zal hij daar zeer goed functioneren en wordt hij met dikke winst verkocht. En dan kunnen Fred en Martin ons nog even uitleggen waarom ze ook alweer liever Immers op 10 hadden. Wie? Ja f*cking Lex Immers boven Ziyech.
Dat zal je ook wel aan zijn opstelling zien hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:26 schreef Vasion het volgende:
http://www.voetbalinside.(...)is-champions-league-
''Fenerbache is Champions League, Feyenoord is Champions League.''
Val wel mee hoor meneer Mourinho![]()
Hij is ook speler van de week geweest zie ik? Hoe dan.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:33 schreef Bombvis het volgende:
[..]twitter:Bilaaaaaall7 twitterde op zondag 28-08-2016 om 14:56:33Heerlijke zondag als je ziet dat mede koploper punten laat liggen 😏 reageer retweet
Enige Feyenoorder in het rijtje die je kon kiezen, dus dan is de keus snel gemaaktquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:48 schreef nostra het volgende:
[..]
Hij is ook speler van de week geweest zie ik? Hoe dan.
Oh dat was dat gebeuren. Ik schrok al.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:49 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Enige Feyenoorder in het rijtje die je kon kiezen, dus dan is de keus snel gemaakt
Vorig jaar Vitesse uit? Speelde ie prima.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:48 schreef nostra het volgende:
[..]
Hij is ook speler van de week geweest zie ik? Hoe dan.
4 wedstrijden..quote:Op zondag 28 augustus 2016 18:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het voelt wel als een jaar waarin het kan gebeuren. Vrij compleet elftal met extra op de bank. Ajax dat niet kan voetballen en PSV dat eens niet efficiënt is.
Ik droom graag, vooral omdat het natuurlijk straks weer vreselijk misgaat.quote:
Maar dan is de teleurstelling groooterrquote:Op zondag 28 augustus 2016 18:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik droom graag, vooral omdat het natuurlijk straks weer vreselijk misgaat.
Sindsdien geen punt gepaktquote:Op zondag 28 augustus 2016 18:21 schreef Caland het volgende:
Ondertussen is Achahbar zijn basisplaats bij Zwolle kwijt en gaan ze daar toch maar op zoek naar een spits die langer is dan 1 meter 30.
Compleet? We missen een spelmaker.quote:Op zondag 28 augustus 2016 18:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het voelt wel als een jaar waarin het kan gebeuren. Vrij compleet elftal met extra op de bank. Ajax dat niet kan voetballen en PSV dat eens niet efficiënt is.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:42 schreef Keyos het volgende:
[..]
Of gewoon met een groep alvast het vak op gaan en dan één iemand terugsturen met de (seizoens)kaarten. Zat zelf enkele jaren op X terwijl ik een seizoenskaart had voor S. Minder kaarten verkopen maakt het in ieder geval overzichtelijker. Snap niet waarom daar niet eerder aan is gedacht met de Europese potjes.
Overigens merk ik dat er (in het bijzonder) sinds dit seizoen de stewards daadwerkelijk naar je kaart kijken in plaats van je blind door te laten lopen.
Is het niet zo dat de vakken W1 & Z4 gewoon volledig SCC houders zijn en daarom altijd tjokvol zitten bij Europese wedstrijden?quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:26 schreef Boma het volgende:
[..]
Hier begrijp ik dus ook niks van. Mede daardoor vind ik het begrijpelijk dat er in dit soort kwesties ook naar het bestuur gewezen word. Dat alle mensen die het dan niet met dit bestuur eens zijn door de 'pro-Gudde' kant worden weg gezet als doorgesnoven ééncelligen (niet perse doelend op jou) vind ik op z'n zachts gezegd nogal kortzichtig. Dat is van hetzelfde niveau als wanneer de andere kant beweert dat je geen Feyenoorder bent als je niet wilt dat het bestuur oprot.
Overigens vraag ik me af of LN écht de illusie heeft dat ze namens alle 'echte' Feyenoordsupporters spreken, van enige eenheid valt namelijk al lang niet meer te spreken.
Achahbar heeft ontzettend pech... Hij deelt gewoon in de algehele malaise daar. In het PEC van vorig jaar zou hij gefloreerd hebben, nu hebben ze een Mokhtar die hopeloos onzichtbaar is, een onmachtige Ezihibue en een middenveld dat uit kleine technische spelertjes bestaat. Geen rouwdouwers (alleen een domme overtredingen makende Brama). Gevolg: geen aanvoer.quote:Op zondag 28 augustus 2016 18:21 schreef Caland het volgende:
Ondertussen is Achahbar zijn basisplaats bij Zwolle kwijt en gaan ze daar toch maar op zoek naar een spits die langer is dan 1 meter 30.
Dat is een beetje de story of his life hè. Het hele elftal om hem heen moet er op zijn ingericht om zijn zwakke punten compenseren. En dat zijn er een hele hoop.quote:
Dat is ook wat te sterk uitgedrukt. Als hij omringd wordt door allemaal ballerina's gaat het niet werken iig. Is wmb sowieso het euvel van PEC: no muscle.quote:Op zondag 28 augustus 2016 19:41 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat is een beetje de story of his life hè. Het hele elftal om hem heen moet er op zijn ingericht om zijn zwakke punten compenseren. En dat zijn er een hele hoop.
Nee, maar het gaat in veel meer situaties niet werken. Je hebt er ook bijzonder weinig aan als counterploeg. Ook niet als de aanvoer vanuit de vleugels moet komen. Of eigenlijk gewoon niets als # 9. Dus dan moet je echt een rol voor hem gaan bedenken en maar net de kwaliteiten in je elftal hebben om dat te kunnen faciliteren. Dat heeft en had Feyenoord niet en dat heeft een club als PEC al helemaal nooit. En andersom heeft hij de kwaliteiten niet om daar van waarde voor te zijn voor nog een stap hoger.quote:Op zondag 28 augustus 2016 19:46 schreef Jihawti het volgende:
Dat is ook wat te sterk uitgedrukt. Als hij omringd wordt door allemaal ballerina's gaat het niet werken iig.
Hij is juist verrassend goed als afmaker wb aanvoer van de zijkanten vind ik.quote:Op zondag 28 augustus 2016 19:56 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat in veel meer situaties niet werken. Je hebt er ook bijzonder weinig aan als counterploeg. Ook niet als de aanvoer vanuit de vleugels moet komen. Of eigenlijk gewoon niets als # 9.
Ik denk nog steeds dat het wel gaat lukken voor hem als PEC gaat draaien. We gaan het zien!quote:Dus dan moet je echt een rol voor hem gaan bedenken en maar net de kwaliteiten in je elftal hebben om dat te kunnen faciliteren. Dat heeft en had Feyenoord niet en dat heeft een club als PEC al helemaal nooit. En andersom heeft hij de kwaliteiten niet om daar van waarde voor te zijn voor nog een stap hoger.
Mwah, Ziyech had gewoon geen zin in Feyenoord, anders had hij gewoon ja gezegd en met zijn talent binnen de kortste keren de door hem gewenste plaats opgeëist.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:33 schreef F.M.D. het volgende:
Men mikt op 62.500 geloof ik.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:10 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Er hebben ooit 69.300 toeschouwers in De Kuip gezeten. Ik hoop eigenlijk wel dat nieuwe stadion MINSTENS die capaciteit heeft. 75000 mensen in het Vopak/Vitol Stadion aan de Maas.
Wordt steeds minder. Pff.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Men mikt op 62.500 geloof ik.
Als het er ooit gaat komen that is. En het nieuwe stadion zal ook niet gebouwd worden voor de 'normale fan'. Voornamelijk om de business een beter onderkomen te bieden. Ik denk ook dat het 70% geen drol uitmaakt dat ze straks wat meer beenruimte hebben.
Het is een beetje vloeken in de kerk maar de Kuip is natuurlijk wel echt op. Er had allang begonnen moeten worden met of vernieuwbouw of nieuwbouw maar ja #exitegudde. Als er een reden is om die kerel de deur te wijzen dan is het deze reden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Men mikt op 62.500 geloof ik.
Als het er ooit gaat komen that is. En het nieuwe stadion zal ook niet gebouwd worden voor de 'normale fan'. Voornamelijk om de business een beter onderkomen te bieden. Ik denk ook dat het 70% geen drol uitmaakt dat ze straks wat meer beenruimte hebben.
Ja, ik geloof dat het ooit starte op 70.000 ofzo. BAM had dacht ik 67.500, en nu dus 62.500. Maar schijnt dat het wel onderzocht is, en dat dit aantal het meest opleverde ten opzichte van de meerprijs.quote:
Ja eens. Het is 1 grote clusterfuck geworden. Maar ik hoop dat het nu met al die grote partijen goed gaat, Gudde zal dan ook niet de regie hebben gok ik.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:38 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Het is een beetje vloeken in de kerk maar de Kuip is natuurlijk wel echt op. Er had allang begonnen moeten worden met of vernieuwbouw of nieuwbouw maar ja #exitegudde. Als er een reden is om die kerel de deur te wijzen dan is het deze reden.
quote:Tot 2010 heeft het project de naam 'De Nieuwe Kuip'. Hierna heeft men het liever over 'Het Nieuwe Stadion' (HNS). In eerste instantie wordt uitgegaan van een vaste capaciteit van 80.000 bezoekers. Later wordt bestloten dat het nieuwe stadion (HNS) straks plaats moet bieden aan standaard 68.000 supporters. Met een uitbreiding van de ‘standaardcapaciteit’ van 68.000 naar het maximale aantal van 86.000 toeschouwers zal wel rekening worden gehouden in het ontwerp. In maart 2011 wordt bekend gemaakt, dat besloten is om de capaciteit nog verder terug te schroeven. Er wordt nu ingezet op een capaciteit van 63.000 plaatsen, mét de mogelijkheid dit later uit te breiden. Het terug schroeven van de capaciteit heeft o.a. te maken met het WK voetbal van 2018. 2 december 2010 werd definitief bekend dat Nederland en België dit niet mogen organiseren, ondanks de inzet van Ruud Gullit. Ruud Gullit was voorzitter van het HollandBelgium Bid. Het wereldkampioenschap voetbal 2018 wordt nu gehouden in Rusland. Qatar wordt de organisator van het toernooi in 2022.
Van Merwijk (stadiondirecteur) vindt ook dat het mee speelt dat de gemeente Rotterdam, weigert mee te denken als partner van het miljoenenproject. De financiële steun van Rotterdam – met name bij het verkrijgen van de naar schatting 170 miljoen euro kostende locatie aan de Maas – is evenwel noodzakelijk. “Banken hebben aangegeven veertig à vijftig procent van de financiering voor hun rekening te willen nemen en daarnaast kunnen we – net als in 1935 – aandelen uitgeven. Maar de rest móét komen van de overheid.
Lijkt mij een geweldig stadion maar ik denk dat m'n kleinkinderen de opening mee gaan maken.quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:00 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Zelfs eerst 80k
[ afbeelding ]
[..]
Doe nou niet. Met dit team kun je geen kampioen worden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 18:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het voelt wel als een jaar waarin het kan gebeuren.
Idd.quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doe nou niet. Met dit team kun je geen kampioen worden.
Klopt. Alleen PSV heeft een goed elftal. Geen sarcasme trouwens.quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doe nou niet. Met dit team kun je geen kampioen worden.
Elke seizoensstart weerquote:Op zondag 28 augustus 2016 18:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het voelt wel als een jaar waarin het kan gebeuren.
Hou toch op joh. Het spel is niet om aan te zien. Puur toevalsvoetbal.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Klopt. Alleen PSV heeft een goed elftal. Geen sarcasme trouwens.
Alsnog vind ik het zo slecht niet allemaal qua spel. hoe het nu gaat Van de afgelopen 10 seizoenen was denk ik alleen onder Koeman het spel beter of gelijkwaardig aan hoe het nu gaat.
Ohja, was even vergeten dat we vroeger altijd Barcelona van de mat tikten.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:25 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Hou toch op joh. Het spel is niet om aan te zien. Puur toevalsvoetbal.
Onder Van Marwijk en Rutten was het ook beter.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Klopt. Alleen PSV heeft een goed elftal. Geen sarcasme trouwens.
Alsnog vind ik het zo slecht niet allemaal qua spel. hoe het nu gaat Van de afgelopen 10 seizoenen was denk ik alleen onder Koeman het spel beter of gelijkwaardig aan hoe het nu gaat.
Vreemd fenomeen inderdaad, als supporter hopen op succesquote:
Als een AZ-supporter nu zegt dat dit het jaar kan zijn waarin ze kampioen gaan worden lacht iedereen diegene ook uit.quote:Op maandag 29 augustus 2016 03:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vreemd fenomeen inderdaad, als supporter hopen op succes
Ja, dat maakt toch niet uit? Zolang je blijft winnen mag je er best goed gevoel bij hebben. Dat het niet realistisch is is wat anders, maar ja. Zijn ook maar weinig supporters die echt realistisch kunnen blijvenquote:Op maandag 29 augustus 2016 03:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen ziet toch wel dat PSV kampioen wordt.
Het is vooral heel erg naïef omdat het bijna elk jaar zo gaatquote:Op maandag 29 augustus 2016 03:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat maakt toch niet uit? Zolang je blijft winnen mag je er best goed gevoel bij hebben. Dat het niet realistisch is is wat anders, maar ja. Zijn ook maar weinig supporters die echt realistisch kunnen blijven
Ja ik ga me er ook niet aan wagen verderquote:Op maandag 29 augustus 2016 03:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is vooral heel erg naïef omdat het bijna elk jaar zo gaatDan zou ik toch wat voorzichtiger zijn met dat soort uitspraken.
Tegen Excelsior kunnen jij en ik ook nog wel een wereldpassje geven.quote:Op maandag 29 augustus 2016 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ga me er ook niet aan wagen verderMaar goed, als zelfs Baco-Arie wereldpassjes gaat geven
Degene die Ziyech haalt wordt kampioen volgens De Kromme.quote:Op maandag 29 augustus 2016 04:11 schreef Poepz0r het volgende:
PSV gaat geen kampioen worden. U las het hier voor het eerst.
Neuh, rond de winterstop als alles weer als een kaartenhuis in elkaar zakt. Zeven wedstrijden op rij verlies en zo. Niemand die er op aangesproken wordt, want hé waarom zouden ze. Derde wordt Feyenoord toch wel, dus iederen is weer tevreden.quote:Op maandag 29 augustus 2016 07:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus dit
Eind augustus worden we kampioen
Eind september kan het bestuur weer tegen de muur
Alsof dit een vast handelsmerk isquote:Op maandag 29 augustus 2016 09:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Neuh, rond de winterstop als alles weer als een kaartenhuis in elkaar zakt. Zeven wedstrijden op rij verlies en zo. Niemand die er op aangesproken wordt, want hé waarom zouden ze. Derde wordt Feyenoord toch wel, dus iederen is weer tevreden.
Zeven wedstrijden op rij verliezen niet. Dat het elftal als een kaartenhuis in elkaar gaat zakken kan ik je op een presenteerblaadje geven.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:21 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Alsof dit een vast handelsmerk is![]()
Op basis van 't verleden is het niet onwaarschijnlijk, maar dat hoeft dus niet per se, kijkende naar de breedte van de selectie.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeven wedstrijden op rij verliezen niet. Dat het elftal als een kaartenhuis in elkaar gaat zakken kan ik je op een presenteerblaadje geven.
Het verleden heeft geleerd dat Nieuwkoop ook geen devaluatie is en als je die knul van gisteren wat meer speeltijd geeft, is het aan het eind van het seizoen een waardevolle wisselspeler ipv de waardeloze Bassie. Op zich heb je een heel brede selectie. Maar de namen die je opnoemt hadden we vorig seizoen ook en tóch is het ten helemaal misgegaan.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:52 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Op basis van 't verleden is het niet onwaarschijnlijk, maar dat hoeft dus niet per se, kijkende naar de breedte van de selectie.
Tov de huidige 11 heb je (zodra fit) Vermeer, Van Beek, Gustafson, en Elia nog als extra kwaliteit achter de hand (of op het veld met de huidige spelers op de bank). Daar kun je toch wel een paar persoonlijke dipjes mee opvangen.
Dan moeten we wel hopen dat er iets meer structuur in het spel komt natuurlijk, maar ook dat is niet onmogelijk.
Maar je kunt natuurlijk nu al zuur zijn om de problemen die nog moeten gaan ontstaan, maar binnen de selectie worden de zwakkere gewonnen wedstrijden beleefd als verhoogde ondergrens, en putten ze er vertrouwen uit.
Ik ben benieuwd of ze nu daadwerkelijk verder zijn dan eind juli, en dat zullen we de komende 3 potjes wel gaan zien
2e of 3e lijkt mij ook wel het meest waarschijnlijk jaquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het verleden heeft geleerd dat Nieuwkoop ook geen devaluatie is en als je die knul van gisteren wat meer speeltijd geeft, is het aan het eind van het seizoen een waardevolle wisselspeler ipv de waardeloze Bassie. Op zich heb je een heel brede selectie. Maar de namen die je opnoemt hadden we vorig seizoen ook en tóch is het ten helemaal misgegaan.
Ik voorspel ook gewoon weer een flinke dip ergens, zoals dat nu eenmaal gaat bij Feyenoord. Zal niet zo heftig zijn als afgelopen jaar, maar daar staat tegenover dat men ook punten gaat laten liggen na de Europese wedstrijden. Al met al denk ik dat het tweede plaats wordt
behoorlijk wat verliespunten kan gaan opleveren.quote:19-02 ADO Den Haag Uit
26-02 PSV Thuis
05-03 Sparta Rotterdam Uit
12-03 AZ Thuis
19-03 SC Heerenveen Uit
02-04 Ajax Uit
Doe het maar schriftelijk af dan... Scheelt weer zendtijd en pijn aan de ogen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 10:42 schreef ace_eleven het volgende:
Ik denk zo maar dat de periode:
[..]
behoorlijk wat verliespunten kan gaan opleveren.
Neuhquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:44 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Doe het maar schriftelijk af dan... Scheelt weer zendtijd en pijn aan de ogen.
Feyenoord heeft geen staanvakken.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:19 schreef Keyos het volgende:
Ze moeten bij Europese wedstrijden waar volle trappen niet mogen gewoon standaard minder kaarten verkopen voor alle staanvakken en de supporters die er zijn moeten gewoon relaxed doen en proberen zo veel mogelijk op het vak te staan en niet op de trap.
Mwa, vind je? Nu met Berghuis vind ik het voorin best te pruimen. En ik vind die blonde spits ook echt een goeie.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:25 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Hou toch op joh. Het spel is niet om aan te zien. Puur toevalsvoetbal.
Jorgeson is echt een verademing vergeleken bij Kraminho. Daar ben ik ook ontzettend blij mee. Eindelijk een spits die wel een bal weet vast te houden en er ook nog wat mee kan doen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, vind je? Nu met Berghuis vind ik het voorin best te pruimen. En ik vind die blonde spits ook echt een goeie.
Zal je zien dat deze man tegen Manchester United op de eretribune, met alle gevolgen van dien.quote:Ex-Feyenoorder Elstrup naakt over het veld
Voormalig speler van Feyenoord Lars Elstrup heeft naakt over het veld gerend bij een wedstrijd in zijn thuisland Denemarken. Dat deed hij bij het duel tussen Randers en Silkeborg IF. Hij deed een handstand en werd daarna door stewards van het veld gehaald.
De ex-aanvaller speelde tussen 1986 en 1988 in de Kuip. Hij maakte furore in zijn thuisland door de beslissende treffer te maken in de groepsfase op het EK in 1992 tegen Frankrijk, waardoor de Denen door gingen en uiteindelijk - mede ten koste van Oranje- de Europese titel pakten.
Na zijn loopbaan ging het snel minder met Elstrup. Hij kwam bij een sekte terecht, kampte met depressies en veranderde zijn naam in 'Darando'. Dat laatste staat voor lopende rivier. Hij heeft nog geen verklaring gegeven voor zijn naakte parade over het veld.
Lekker poedeltjenaakt proberen Ibrahimovic te knuffelen. Pijnlijke manier om te sterven wel.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:27 schreef Oldground het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zal je zien dat deze man tegen Manchester United op de eretribune, met alle gevolgen van dien.
Het is ook niet allemaal volkomen kut maar ik ben het wel eens met de term toevalsvoetbal. Na ruim een jaar Gio is er nog steeds geen sprake van ingesleten patronen en positiespel waarmee je een aanval van voor naar achter uit kunt spelen. Ja vooruit, Karsdorp buitenom, petje af hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, vind je? Nu met Berghuis vind ik het voorin best te pruimen. En ik vind die blonde spits ook echt een goeie.
hmmm die periode na de winterstop niet zo heel verschillend van de komende na de interlands:quote:Op maandag 29 augustus 2016 10:42 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
2e of 3e lijkt mij ook wel het meest waarschijnlijk ja
Op zich kun je 'een dip' op zich nog best overleven natuurlijk, indien de overige perioden behoorlijk sterk zijn. Mocht je van PSV winnen, sta je al 5 punten los, kun je zomaar 10 punten verliezen en nog dichtbij staan..
Ik denk zo maar dat de periode:
[..]
behoorlijk wat verliespunten kan gaan opleveren.
En dat terwijl hij nog niet lekker in z'n spel zit. Stel je voor als hij in vorm raakt... #genotquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jorgeson is echt een verademing vergeleken bij Kraminho. Daar ben ik ook ontzettend blij mee. Eindelijk een spits die wel een bal weet vast te houden en er ook nog wat mee kan doen.
Goede transfer van Geelgod.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
En dat terwijl hij nog niet lekker in z'n spel zit. Stel je voor als hij in vorm raakt... #genot
Nee, daar heeft Feyenoord inderdaad het materiaal niet voor.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook niet allemaal volkomen kut maar ik ben het wel eens met de term toevalsvoetbal. Na ruim een jaar Gio is er nog steeds geen sprake van ingesleten patronen en positiespel waarmee je een aanval van voor naar achter uit kunt spelen. Ja vooruit, Karsdorp buitenom, petje af hoor.
Het lijkt vooral veel op vorig seizoen. Het is iétsje beter. Maar mag je klagen als je twee punten laat liggen in Almelo? En heel fijn hoor, dat Excelsior die bal er niet in kopt en dat een lange ros van J. Arie zo mooi wordt afgerond door Kuyt. Maar overtuigend? In de zin van: we gaan dit seizoen serieus meedoen? No way.
Dit Feyenoord heeft de potentie om 4e te kunnen worden.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goede transfer van Geelgod.
Heeft toch weer een aardige selectie neergezet.
misschien kun je dat niet zo zwart wit stellen...quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:46 schreef Henrys het volgende:
Zullen die mensen met die Gudde rot op spandoeken dezelfde zijn die elke keer voor die boetes zorgen
Niet lekker in z'n spel zit? Dit is zijn hoogst haalbare niveau.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
En dat terwijl hij nog niet lekker in z'n spel zit. Stel je voor als hij in vorm raakt... #genot
Derde natuurlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:51 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Dit Feyenoord heeft de potentie om 4e te kunnen worden.
Stond zaterdag in de hoek bij Z4 waarbij er in de 12e minuut aardig wat doeken de lucht ingingen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:46 schreef Henrys het volgende:
Zullen die mensen met die Gudde rot op spandoeken dezelfde zijn die elke keer voor die boetes zorgen
Jij hebt hem vaker gezien dan bij Feyenoord?quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:52 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Niet lekker in z'n spel zit? Dit is zijn hoogst haalbare niveau.
Welke club speelt er wel overtuigend dan? Er moet nog genoeg bijgeschaafd worden maar als straks Jorgensen z'n draai heeft gevonden en Elia is weer terug heb je best een aardige selectie staanquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook niet allemaal volkomen kut maar ik ben het wel eens met de term toevalsvoetbal. Na ruim een jaar Gio is er nog steeds geen sprake van ingesleten patronen en positiespel waarmee je een aanval van voor naar achter uit kunt spelen. Ja vooruit, Karsdorp buitenom, petje af hoor.
Het lijkt vooral veel op vorig seizoen. Het is iétsje beter. Maar mag je klagen als je twee punten laat liggen in Almelo? En heel fijn hoor, dat Excelsior die bal er niet in kopt en dat een lange ros van J. Arie zo mooi wordt afgerond door Kuyt. Maar overtuigend? In de zin van: we gaan dit seizoen serieus meedoen? No way.
Sowieso treurnis, ook als het geen papa was.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stond zaterdag in de hoek bij Z4 waarbij er in de 12e minuut aardig wat doeken de lucht ingingen.
Een vader met zijn 2 dochters van amper 10. Meneer hield met zijn maatjes een WANBELEID spandoek omhoog welke door stewards ingenomen wilde worden. Vervolgens ontstaat er duw en trekwerk tussen de vader en de stewards met een hoop gekanker van papa. Wat eindigde in "WIJ ZIJN FEYENOORD, WIJ ZIJN FEYENOORD1!!!!11" Wat vervolgens overgenomen werd door heel Z4 waarna de stewards afdropen en versterking in riepen.
De treurnis ten top. Dan ben je een vader en sta je daar zo met je kinderen
Daarvoor is het verschil in kwaliteit te groot. Destijds toen Feyenoord daadwerkelijk tweede werd hadden ze de kwaliteit om Ajax of PSV van die tweede plek te houden, maar ik vind de selectie van destijds beter dan nu, terwijl Ajax en met name PSV niet echt achteruit is gegaan.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Derde natuurlijk.
En de mogelijkheid om hoger te eindigen als Ajax en/of PSV meer door de mand vallen. Zoals de meeste laatste seizoenen dus wel.
Je hebt gelijk. Maar bij doorgesnoven jochies van 18 of 20 denk ik soms nog weleens, ach je hebt geen levenservaring en je bent gewoon gevaarlijk dom. Maar van een volwassen vent, een vader mag je toch wel meer verwachten.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso treurnis, ook als het geen papa was.
PSV is er op achteruit gegaan. Guardado gaat door de mand vallen dit seizoen, Hendrix krijgt een dipje, Locadia moet linkshalf gaan spelen als ze blessures krijgen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daarvoor is het verschil in kwaliteit te groot. Destijds toen Feyenoord daadwerkelijk tweede werd hadden ze de kwaliteit om Ajax of PSV van die tweede plek te houden, maar ik vind de selectie van destijds beter dan nu, terwijl Ajax en met name PSV niet echt achteruit is gegaan.
Ik vind het gat met die twee nu groter dan destijds.
Flikker je glazen bol even met extra spoelglans in de vaatwasser.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:56 schreef n1ek- het volgende:
[..]
PSV is er op achteruit gegaan. Guardado gaat door de mand vallen dit seizoen, Hendrix krijgt een dipje, Locadia moet linkshalf gaan spelen als ze blessures krijgen.
SOWquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Flikker je glazen bol even met extra spoelglans in de vaatwasser.
Ach welnee. Toen faalde PSV gewoon op alle fronten.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daarvoor is het verschil in kwaliteit te groot. Destijds toen Feyenoord daadwerkelijk tweede werd hadden ze de kwaliteit om Ajax of PSV van die tweede plek te houden, maar ik vind de selectie van destijds beter dan nu, terwijl Ajax en met name PSV niet echt achteruit is gegaan.
Ik ook.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik moest zelf lachen.
Wat ben ik er mij toch eentje.
Te weinig creativiteit op het middelveld wat ons gaat opbreken later in het seizoen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goede transfer van Geelgod.
Heeft toch weer een aardige selectie neergezet.
Daar krijgt PSV ook mee van doen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:59 schreef satecl het volgende:
[..]
Te weinig creativiteit op het middelveld wat ons gaat opbreken later in het seizoen.
Propper heeft meer creativiteit in z'n rechterteen dat t hele Feyenoord middenveld bij elkaar.quote:
Ja, maar noem er nou nog eens een paar?quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Propper heeft meer creativiteit in z'n rechterteen dat t hele Feyenoord middenveld bij elkaar.
Je zag 'em even slikken toen Tom hem in de rede viel. Hij kon zichzelf er niet uit lullen. Die heeft de ramen beklad gehad vannacht. Hij woont toch ook in Rotjeknor?quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:04 schreef Syntix het volgende:
En had Mossou gisteren een punt? Veel tokkies/havenslaven onder de supporters?
De kwaliteit van de selectie in de breedte is nu hoger denk ik, toen had Feyenoord veel meer individuele klasse. En dat maakt uiteindelijk toch het verschil.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
QED.quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:05 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Je zag 'em even slikken toen Tom hem in de rede viel. Hij kon zichzelf er niet uit lullen. Die heeft de ramen beklad gehad vannacht. Hij woont toch ook in Rotjeknor?
Wat zei Mossou? Veel interessants kan het niet zijn geweest.quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:04 schreef Syntix het volgende:
En had Mossou gisteren een punt? Veel tokkies/havenslaven onder de supporters?
De selectie is zeker aardig en op basis van individuele klasse gaan er nog veel wedstrijden gewonnen worden. Heb wel het idee dat er nog veel meer uit te halen zou zijn met een overtuigende trainer die Feyenoord ook als team doordachter laat spelen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke club speelt er wel overtuigend dan? Er moet nog genoeg bijgeschaafd worden maar als straks Jorgensen z'n draai heeft gevonden en Elia is weer terug heb je best een aardige selectie staan
Feyenoord is rauw, rauw trekt arbeiders aan, arbeiders zijn tokkies, boem paf teringbende in de Kuip, Gudde moet maatregelen nemen, Gudde speelt de blokfluit andersom.quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat zei Mossou? Veel interessants kan het niet zijn geweest.
Hoop gezwets dusquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:16 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Feyenoord is rauw, rauw trekt arbeiders aan, arbeiders zijn tokkies, boem paf teringbende in de Kuip, Gudde moet maatregelen nemen, Gudde speelt de blokfluit andersom.
Dat zei hij niet. Dat probeerde Egbers hem in de mond te leggen waarna hij dat direct ontkende.quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:16 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Feyenoord is rauw, rauw trekt arbeiders aan, arbeiders zijn tokkies
Ik heb gewoon niet zoveel woorden nodig.quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zei hij niet. Dat probeerde Egbers hem in de mond te leggen waarna hij dat direct ontkende.
Hij bedoelde dat het rauwe imago van Feyenoord aantrekkingskracht heeft op lieden die uit zijn op heibel. En dat de club veel te lang van incident naar incident is gehobbeld in plaats van gestructureerd proberen te dealen met dat imago.
Meteen werd ook de valkuil genoemd: bij Chelsea, ooit ook een 'rauwe' club, is het tegenwoordig een dooie boel op de tribunes. Het rauwe is ook de kracht van Feyenoord en je moet dat niet compleet de nek om draaien.
Zoiets was het.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:35 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet zoveel woorden nodig.
Mijn uitleg is beter te begrijpen voor Het Legioen. Dus die bus van de polizei staat alsnog voor de deur bij Moussou.quote:
Ik denk dat Gustafson en Vejinovic die creativiteit wel hebben. Hopen dat die een beetje in het team ingepast kunnen worden zonder (weer) door de mand te vallen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:59 schreef satecl het volgende:
[..]
Te weinig creativiteit op het middelveld wat ons gaat opbreken later in het seizoen.
Vejinovic?quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:11 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat Gustafson en Vejinovic die creativiteit wel hebben.
Was iemand in dit topic dit niet overkomen?quote:Sinds de loting bekend is geworden van Feyenoord voor de groepsfase van de Europa League loopt het storm met het boeken van vliegtickets naar Manchester. Helaas komt het ook voor dat verschillende bedrijven hier van willen profiteren en soms belachelijke prijzen doorberekenen. De Feyenoord Supportersvereniging geeft dan ook het advies om direct bij vliegtuigmaatschappij te boeken en niet bij bedrijven zoals tix.nl.
Boekingsproblemen – dien klacht in
Vanuit verschillende kanten horen we (zeer) negatieve ervaringen van supporters met het boeken van vliegreizen richting Manchester. Met name de tussenpersonen in de reiswereld zoals tix.nl laten zich van hun slechtste kant zien. Supporters boeken via tix.nl voor ¤140,- een vliegreis met flybe, betalen die keurig en daarna begint de ellende. In plaats van het e-ticket ontvangen ze eerst een mail waarin wordt gesproken over een technische storing. Vervolgens een hele tijd niets en daarna opeens een bijzondere mail waarin staat dat het boeken door tix.nl helaas niet is gelukt. Je kan het natuurlijk opnieuw proberen, alleen kost het ticket nu een schamele ¤385,-.
De mail en de werkwijze doet ons de wenkbrauwen nogal fronsen. Zo leest de mail ‘we betreuren dat je niet je favoriete team kan ondersteunen in deze prachtige Europese uitwedstrijd‘. Goh, blijkbaar weet tix.nl dat iedere boeking van een voetbal(?) supporter(?) is. Dat de vraag de prijs opstuwt is ons bekend, maar dit gaat te ver. Bijna drie keer over de kop. Ook bij de Consumentenbond vinden ze deze werkwijze niet ok.
Is dit jou overkomen? Dien dan een klacht in bij de Consumentenbond en/of Consuwijzer laat het ons weten via info@feyenoordnet.nl. De Consumentenbond ontvangt graag zoveel mogelijk klachten. Daarmee neemt de kans toe dat ze er gedupeerde boekers kan helpen.
Zijn nog genoeg andere goedkope opties.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:38 schreef satecl het volgende:
Vrijdag 4 tickets gekocht voor 410,- die eDreams.. Ik heb ze ook al betaald. Ik kreeg zaterdagavond een mail dat het is geannuleerd door een fout met de server. Vandaag gebeld met een eDreams. Ze hebben aangegeven dat de prijzen waren gestegen en dat ik ze nu voor ¤ 900,- kon kopen. Teringlijers dat het zijn!
De auto bedoel je? Daar heb ik geen zin in. Ik ga denk ik via Liverpool, en dan de week ervoor al heen(Everton - Swansea). Dan vlieg ik die zaterdag na de wedstrijd weer terug.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn nog genoeg andere goedkope opties.
Vliegen via Leeds, Liverpool inderdaad. En zelfs via Dublin is nog spotgoedkoop.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:43 schreef satecl het volgende:
[..]
De auto bedoel je? Daar heb ik geen zin in. Ik ga denk ik via Liverpool, en dan de week ervoor al heen(Everton - Swansea). Dan vlieg ik die zaterdag na de wedstrijd weer terug.
hmm... Mijn punt was wellicht beter geweest als ik alleen De_Staaf genoemd had, maar ik denk dat Vejinovic op zich wel bepalende steekballen kan geven, maar ben bij hem wel bang dat hij bij een hernieuwde poging weer door de mand gaat vallen jaquote:
Ja, was mij ook overkomen voor de terugreis, hadden hem voor 30pp die werd opgehoogd naar 75pp. We hebben het alleen niet meer direct geboekt. Later alsnog voor een ¤60 geboekt. ¤100,- op en neer, op zich nog wel okquote:Op maandag 29 augustus 2016 13:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Was iemand in dit topic dit niet overkomen?
En na Dublin weer naar Manchester met vliegtuig?quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Vliegen via Leeds, Liverpool inderdaad. En zelfs via Dublin is nog spotgoedkoop.
Had zelf een retourtje vanaf Eindhoven voor 43 euro maar wel direct al geboekt.
Yes.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:01 schreef satecl het volgende:
[..]
En na Dublin weer naar Manchester met vliegtuig?
Bedankt voor de tip, daar was ik nog niet opgekomenquote:
Ik snap ook niet dat mensen dat doen om eerlijk te zijn. Net als gebruik maken van reisbureaus.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik als vliegtuigfapper raad altijd aan om tickets gewoon via de luchtvaartmaatschappij zelf te kopen ipv via derden als eDreams en soortgelijke partijen. Dit soort verhalen hoor je gewoon gigantisch vaak als je via dat soort gasten een ticket haalt.
Snel en naïef zijn. Dat waren de goedkoopste tickets.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:12 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen dat doen om eerlijk te zijn. Net als gebruik maken van reisbureaus.
Zo duurquote:Op maandag 29 augustus 2016 17:23 schreef Casual-T het volgende:
Prijzen passe-partouts Europa League:
M, N ¤ 161,-
C, O ¤ 154,-
BB, NN ¤ 143,-
CC, OO, V ¤ 127,50
D, K ¤ 115,00
DD, PP, VV ¤ 103,50
E, J ¤ 96,00
Q, R, S, T, U ¤ 96,00
QQ, RR, TT, UU ¤ 96,00
EE, JJ ¤ 92,00
Mag dat ook 5 euro minder zijn?quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo duur
Bij Ajax heb je passe-partout voor 45 euro. Wel minder aansprekende loting maar toch
Heb je geen voetbal gekeken afgelopen weken? Zelfs als je daar geld toe krijgt komt die pisbak niet vol.quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo duur
Bij Ajax heb je passe-partout voor 45 euro. Wel minder aansprekende loting maar toch
Ik denk dat het stadion bij jullie ook niet vol komt in de EL.quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:31 schreef satecl het volgende:
[..]
Heb je geen voetbal gekeken afgelopen weken? Zelfs als je daar geld toe krijgt komt die pisbak niet vol.
Ja, 10% korting voor SK houdersquote:
Ik was serieus 42 euro kwijt aan mijn vlucht en 45 euro wedstrijdkaartje.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:38 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ja, 10% korting voor SK houders
Ik had trouwens nog een vraagje tussendoor aan jullie jongens, ik las dat er veel mensen hier van plan waren om een tripje te maken naar Manchester, hoeveel denken jullie hier aan kwijt te raken?
inb440-45
Owja?quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Vrij naar Chelseamooi dat hij die erkenning krijgt die hij verdient en wij krijgen weer geld.
Dit seizoen kan helemaal niemand die een SCC op de parterre vakken heeft z'n plaats terugkopen, dan moet het toch ook geen probleem zijn als maatregel 2/3e van alle plaatsen voor W/X/Y en Z te verkopen voor Europese duels?quote:Op zondag 28 augustus 2016 19:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Daarom is het altijd zo druk op die vakken tijdens topwedstrijden/Europese meuk. Dat ga je echt niet tegen houden.
Daar kan je letterlijk niks aan doen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:54 schreef Boma het volgende:
[..]
Dit seizoen kan helemaal niemand die een SCC op de parterre vakken heeft z'n plaats terugkopen, dan moet het toch ook geen probleem zijn als maatregel 2/3e van alle plaatsen voor W/X/Y en Z te verkopen voor Europese duels?
Heel veel om de huidige kaartcontrole te verbeteren kan er trouwens niet voor nodig zijn. Regelmatig naast gasten met kaarten voor M of K gestaan, ook tijdens Europese wedstrijden. Doe daar dan wat aan in plaats van meteen het stadion in capaciteit te halveren.
Klopt. Kan praktisch ook bij iedere club (waar geen stoelnummering is).quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar kan je letterlijk niks aan doen.
Blijkbaar niet voor minder dan 1,5 miljoen inderdaad.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar kan je letterlijk niks aan doen.
Is praktisch onmogelijk ja.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:00 schreef Boma het volgende:
[..]
Blijkbaar niet voor minder dan 1,5 miljoen inderdaad.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aparte ingangen voor parterrevakken en bezoekers gescheiden houden is echt geen optie?
quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:48 schreef onlogisch het volgende:
Met dank aan user HeaN82
Die heeft voor ons een OP gefixt totdat Lastpost over de brug komt.
Zo hebben we iig de speeldata in de OP.
[ afbeelding ]
Kort gezegd: hekken plaatsen waardoor fans door een soort sluis naar de parterrevakken worden geleid. Moeten er wel toiletten en eettentjes onder die vakken worden geplaatst.quote:
Nee. Dat mag niet eens. En zelfs dan kan je de wisseltruc toepassen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kort gezegd: hekken plaatsen waardoor fans door een soort sluis naar de parterrevakken worden geleid. Moeten er wel toiletten en eettentjes onder die vakken worden geplaatst.
Vermoed zomaar niet dat dat brandveilig gaat zijn. Plus die hekken worden dan vastgemaakt met tie-wraps Feyenoord kennendequote:Op maandag 29 augustus 2016 21:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kort gezegd: hekken plaatsen waardoor fans door een soort sluis naar de parterrevakken worden geleid. Moeten er wel toiletten en eettentjes onder die vakken worden geplaatst.
Was ik al bang voor. Misschien ook een te grote operatie alleen voor Europese wedstrijden. Toch zal er iets moeten gebeuren, want de situatie zoals het tot de vorige Europese campagne was is blijkbaar onacceptabel geworden.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Dat mag niet eens. En zelfs dan kan je de wisseltruc toepassen.
Ja ik weet niet of je ooit wel eens in de Kuip bent geweest maar hoe zag je dat precies voor je? Een soort aparte ingang en sluis voor alleen de parterrevakken vanaf het moment dat je de eerste poort door bent?quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was ik al bang voor. Misschien ook een te grote operatie alleen voor Europese wedstrijden. Toch zal er iets moeten gebeuren, want de situatie zoals het tot de vorige Europese campagne was is blijkbaar onacceptabel geworden.
Ik ben er meerdere keren geweest hoor. Ik had ook wel door dat niet echt een realistische oplossing is, maar als je echt iets wil kan het wel.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of je ooit wel eens in de Kuip bent geweest maar hoe zag je dat precies voor je? Een soort aparte ingang en sluis voor alleen de parterrevakken vanaf het moment dat je de eerste poort door bent?
De wisseltruc kan je letterlijk in elk stadion ter wereld toepassen. Valt niks aan te doen. Ja inderdaad overal genummerde plaatsen en zitten en je bek houden.
Ik gok dat Feyenoord in het nieuwe stadion ook niet de 'parterre'vakken het goedkoopst gaan maken. Dan is dat probleem ook meteen opgelost.
Lange zijdes de onderste vakken het duurst. Zoals het eigenlijk overal is.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben er meerdere keren geweest hoor. Ik had ook wel door dat niet echt een realistische oplossing is, maar als je echt iets wil kan het wel.
Als je parterrevakken duurder maakt dan de 1e ring krijg je toch alleen maar meer mensen die een kaartje voor een ander vak kopen op 1 na en dan die truc toepassen?
Als je afgaat op de belofte om "die unieke Kuipsfeer in stand te houden" bij eerdere stadionplannen, zou je verwachten dat ze de prijsverdeling enigszins hetzelfde houden.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Lange zijdes de onderste vakken het duurst. Zoals het eigenlijk overal is.
Dan is wel gelijk de unieke Kuipsfeer weg, want dat is echt niet omdat het legioen nou zo fantastisch is maar enkel omdat je de fanatiekelingen direct aan en overal rondom het veld hebt. Dat zie je eigenlijk nergens.
Jammer, maar die kant zal het wel opgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |