Ssssstttt... straks wordt er weer gesproken over een hosana-stemmingquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:06 schreef Jihawti het volgende:
En Berghuis!
Nou, ik zie de Coolsingel weer opdoemen natuurlijk.
Jorgensen heeft m ook erg nodig idd!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:07 schreef Typisch het volgende:
Wel twee spelers die die goals wel even konden gebruiken.
Nu De_Jorg er nog eentje.
Heeft Immers ook gescoord?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:07 schreef Typisch het volgende:
Wel twee spelers die die goals wel even konden gebruiken.
Nu De_Jorg er nog eentje.
Voor Berghuis. Hoe durft ie zomaar te gaan schitteren! Gio, DOE er iets aanquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:08 schreef Wicky15 het volgende:
Nou, van mij mag Bassie wel invallen.
Baco effect.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:09 schreef Merkie het volgende:
Sinds Jan-Arie meespeelt gaat het wel een stuk beter.
Idd. Normaal bij achterstand wisselt ie pas in de 80e minuut, maar nu moet Jorgensen er toch echt uit hoor, meteen!quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:12 schreef RvLaak het volgende:
Ergens is de uitslag wel ietwat jammer... De uitslag zal het slechte spel gaan verbloemen. Hopelijk weet de technische staf dit bij de spelers zelf te voorkomen
Idd. Begrijp met niet verkeerd, zie ons graag winnen met grote cijfers, maar zo is er voor Gio nog minder reden om te werken aan dingen als ehhh...positiespel, het vormen van een middenveld, naar de juiste kleur spelen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:12 schreef RvLaak het volgende:
Ergens is de uitslag wel ietwat jammer... De uitslag zal het slechte spel gaan verbloemen. Hopelijk weet de technische staf dit bij de spelers zelf te voorkomen
Dat dus... Maar als de technische staf hier aan werkt, dikke prima.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:13 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Idd. Begrijp met niet verkeerd, zie ons graag winnen met grote cijfers, maar zo is er voor Gio nog minder reden om te werken aan dingen als ehhh...positiespel, het vormen van een middenveld, naar de juiste kleur spelen...
Die kans had er echt wel ingemogen...quote:
Blijft toch een kutspits héquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:14 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Die kans had er echt wel ingemogen...
Inddquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:19 schreef Fok-it het volgende:
Dit is nou juist de wedstrijd om spelers als Tapia en Gustafson te laten spelenGio gaat in de 85ste minuut voor Bilal waarschijnlijk
Wat vreselijk kansloos weer
Zitten gewoon op de bankquote:
Haha ga jij op je bek.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:19 schreef Fok-it het volgende:
Dit is nou juist de wedstrijd om spelers als Tapia en Gustafson te laten spelenGio gaat in de 85ste minuut voor Bilal waarschijnlijk
Nou poehquote:
Ik snap hem alleen niet. Zijn beide jong en voor de toekomst gehaald. Gebruik ze dan ook als je 4-1 voor staat. Leuk hoor dat Kramer nog wat tijd krijgt en die Mo maar die is pas 18 en hoeft nog niet de stappen te maken.quote:
Het werd El Hankouri, best leuk om es te zien eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:19 schreef Fok-it het volgende:
Kramer wat meer tijd gunnen is toch ook gewoon een normale wissel? En hij laat dus een jonge jongen er aan ruiken, waar jij blijkbaar een hard plassertje van krijgt. Wat wil je dan nog meer?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap hem alleen niet. Zijn beide jong en voor de toekomst gehaald. Gebruik ze dan ook als je 4-1 voor staat. Leuk hoor dat Kramer nog wat tijd krijgt en die Mo maar die is pas 18 en hoeft nog niet de stappen te maken.
Hoezo niet ? Bilal heeft zijn kansen gehad en nu hebben we steeds een noodoplossing voor Elia.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
die Mo maar die is pas 18 en hoeft nog niet de stappen te maken.
Ik stel dan ook niet Bilal voor he. Die heeft zijn kansen gehad ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoezo niet ? Bilal heeft zijn kansen gehad en nu hebben we steeds een noodoplossing voor Elia.
Dan is 4-1 voorstaan prima om hem even wat minuutjes te geven .
Moet wel zeggen dat er dagen zijn dat ik niet naar het tweede kijk. Doet hij het daar zo slecht dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:33 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Het werd El Hankouri, best leuk om es te zien eigenlijk.
Gustafson moet zijn plek weer gaan afdwingen en doet allesbehalve dat in het tweede. Tapia is eigenlijk een beetje zielig verhaal vind ik. Vilhena bleef en nu zitten we ermee. Ik vind m meer verdienen.
Jij stelt dat hij pas 18 is en nog geen stappen hoeft te maken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik stel dan ook niet Bilal voor he. Die heeft zijn kansen gehad ja.
Wat ik heb gezien van hem (kijk niet alles hoor) was bar slecht. Misschien kunnen anderen nog meer vertellen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat er dagen zijn dat ik niet naar het tweede kijk. Doet hij het daar zo slecht dan?
In vergelijking met Tapia en Staaf hoeft hij er dit seizoen minder te staan ja als iemand van 18.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij stelt dat hij pas 18 is en nog geen stappen hoeft te maken.
Periode in de tweede helft is natuurlijk wel lekker. Maar kan uiteraard veel beter.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:41 schreef RvLaak het volgende:
Weer een kutwedstrijd, weer 3 punten...
Ze blijven hetzelfde probleem houden... Geen 2 helften achter elkaar op hetzelfde niveau kunnen spelenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Periode in de tweede helft is natuurlijk wel lekker. Maar kan uiteraard veel beter.
Kan niemand in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze blijven hetzelfde probleem houden... Geen 2 helften achter elkaar op hetzelfde niveau kunnen spelen
Eerste helft van de eerste helft was genant. Veel onnodig de bal verspelen, slordig, ging nergens over. Teruggeknokt, de 1-1 gemaakt, en gewoon erop en erover.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Periode in de tweede helft is natuurlijk wel lekker. Maar kan uiteraard veel beter.
Ook gewoon belachelijk dat Gio de laatste 20 min met z'n gat op de bank blijft zitten terwijl het team helemaal niets meer doet. Gewoon lekker voetballen en meer goals maken. Maar nee hoor, "professioneel uitspelen" (terwijl je een paar kansen om je oren krijgt).quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:41 schreef RvLaak het volgende:
Weer een kutwedstrijd, weer 3 punten...
Jep samen met Nigel Roberthaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was Fernandes niet het grote talent voor op de vleugels?
Haha.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:19 schreef Fok-it het volgende:
Denken dat een trainer bij 4-1 nog invloed heeftquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:55 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ook gewoon belachelijk dat Gio de laatste 20 min met z'n gat op de bank blijft zitten terwijl het team helemaal niets meer doet. Gewoon lekker voetballen en meer goals maken. Maar nee hoor, "professioneel uitspelen" (terwijl je een paar kansen om je oren krijgt).
Ga je toch weer met een kutgevoel naar huis.
Da's geen moeilijke tegenstander. Jammer dat we geen amateurclub hebben geloot.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord - FC Oss voor de 1e ronde KNVB bekert.
Het scheelt niet veel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Da's geen moeilijke tegenstander. Jammer dat we geen amateurclub hebben geloot.
Maar als Feyenoord komt schieten alle burgemeesters in de kramp. Had best gekund dat het dan alsnog in De Kuip had moeten worden gespeeld.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee klopt, maar die speel je verplicht uit, da's wel echt beker genot.
Dat denk ik niet, tegenwoordig is de regel: prof - amateur speelt amateur thuis ongeacht loting. Dat gaan ze niet veranderen omdat een burgermeestertje dat wil.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar als Feyenoord komt schieten alle burgemeesters in de kramp. Had best gekund dat het dan alsnog in De Kuip had moeten worden gespeeld.
De Rotterdamse denker wedstrijdquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord - FC Oss voor de 1e ronde KNVB bekert.
Was Robertha niet nog uit de lichting Vilhena.quote:
Nee, ook pas 18.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was Robertha niet nog uit de lichting Vilhena.
Ik ben het anders volledig met hem eens. Heb me de tyfus zitten ergeren. Met name KEA met z'n gallery play wilde ik eigenlijk wel een paar keer op z'n bek slaan. Je had hier gewoon 6 of 7 doelpunten moeten maken. Nu zie ik Feyenoord nog niet als titelkandidaat, maar als ze zichzelf wel zo willen zien moeten die laatste 20 minuten toch echt anders. Simpelweg onprofessioneel dit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denken dat een trainer bij 4-1 nog invloed heeft. Iedereen had hem voor gek verklaard als ie had gedaan wat jij oppert.
Bosz blijft.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
We moeten als Feyenoord blijven winnen in elk geval zodat wanneer Ajax in januari onder een nieuwe trainer de boel weer op de rails krijgt wij al uit het zicht zijn.
Grootste deel? Nee man.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Tijdens de wedstrijd vond ik het trouwens opvallend dat het 'Gudde rot op' spreekkoor van een deel van de aanhang zeer duidelijk werd overstemd door een fluitconcert van het grootste gedeelte van het publiek.
Als je op internet leest lijkt het weleens alsof degenen die de directie willen weghebben de overhand hebben, maar volgens mij zijn zij op internet gewoon oververtegenwoordigd (en maken de hardste schreeuwers natuurlijk het meeste lawaai).
Dat denk ik ook. Feyenoord wordt 3e.quote:
wtftwitter:NOSsport twitterde op zaterdag 27-08-2016 om 15:51:03Een streaker op het veld tijdens een Deens competitieduel. En niet zomaar een: het is oud-Feyenoorder Lars Elstrup. https://t.co/fjBTJroYcU reageer retweet
Heb me ook de tyfus geërgerd aan Karsdorp, die van de 70e minuut werkelijk.niks meer uitvoerde.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik ben het anders volledig met hem eens. Heb me de tyfus zitten ergeren. Met name KEA met z'n gallery play wilde ik eigenlijk wel een paar keer op z'n bek slaan. Je had hier gewoon 6 of 7 doelpunten moeten maken. Nu zie ik Feyenoord nog niet als titelkandidaat, maar als ze zichzelf wel zo willen zien moeten die laatste 20 minuten toch echt anders. Simpelweg onprofessioneel dit.
Lol watquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:38 schreef Vasion het volgende:
Even Frank de Boer -> Bergkamp doelpuntje zoals VI schrijft, checken.
Op basis van het feit dat ze daar 68x zoveel talent in de selectie hebben.quote:
Dit is het laatste wat we kunnen gebruiken, extra verdeeldheid onder het publiek. Laten we gewoon met z'n allen normaal doen, aanstekers in de zakken houden, en onze best doen om op alle vlakken een toegevoegde waarde voor de club te zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Tijdens de wedstrijd vond ik het trouwens opvallend dat het 'Gudde rot op' spreekkoor van een deel van de aanhang zeer duidelijk werd overstemd door een fluitconcert van het grootste gedeelte van het publiek.
Als je op internet leest lijkt het weleens alsof degenen die de directie willen weghebben de overhand hebben, maar volgens mij zijn zij op internet gewoon oververtegenwoordigd (en maken de hardste schreeuwers natuurlijk het meeste lawaai).
Misschien wat overtrokken, maar een erg mooie pass, aanname en goal.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:05 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Lol wat
De 1-1 op slag van rust was al mooi, maar na bijna een uur stond Jan-Arie van der Heijden met een lange pass aan de basis van de nog mooiere 2-1 van Kuijt. 'Ik moest denken aan de pass van Frank de Boer op Dennis Bergkamp', trok de Katwijker een parallel met de winnende Oranje-goal van het WK in 1998 tegen Argentinië.
Vond hem heel goede momenten afwisselen met bijzonder matige momenten.quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:10 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Jens was goed zeg![]()
Spandoeken met "wanbeleid"
Die beweging waar hij Bruins koekoek speelt om vervolgens knullig de bal te verliezen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vond hem heel goede momenten afwisselen met bijzonder matige momenten.
Ik wilde eigenlijk niet accepteren dat Jan-Arie iets goed deed, maar nu teruggekeken en doet dat netjes jaquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Misschien wat overtrokken, maar een erg mooie pass, aanname en goal.
Precies dat jaquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die beweging waar hij Bruins koekoek speelt om vervolgens knullig de bal te verliezen.
Dat was inderdaad verbazingwekkend.quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:15 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk niet accepteren dat Jan-Arie iets goed deed, maar nu teruggekeken en doet dat netjes ja
Wat ie daarvoor deed was ook niet bestquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Heb me ook de tyfus geërgerd aan Karsdorp, die van de 70e minuut werkelijk.niks meer uitvoerde.
Dat is toch al jaren zo?quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:10 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Jens was goed zeg![]()
Spandoeken met "wanbeleid"
Alleen de wissel van Kramer was, vond ik, vreemd, de rest was logisch toch? Kongolo geblesseerd, Mo brengen bij 4-1 is juist mooi.quote:Op zondag 28 augustus 2016 07:44 schreef Haringkop het volgende:
Uiteindelijk gewoon een goede overwinning. Uitvoering kan beter maar Excelsior zat duidelijk te loeren op de counter. Dat spelletje vinden we toch lastig, zeker Vilhena en El Ahmadi hebben daar wat moeite mee (sneller spelen, minder duels en lopen met de bal).
De wissels van Gio snapte ik niet helemaal, maar goed 4 gespeeld 12 punten
Ik had idd Jorgenson laten staan, die was nog op zoek naar een goaltje. Persoonlijk had ik Tapia, Gustavson of Veijnovic minuten gegeven, die jongens ga je nog wel nodig hebben komend seizoen. Maar je hebt wel gelijk Mo bracht wel wat vuur in een ingeslapen wedstrijd.quote:Op zondag 28 augustus 2016 08:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Alleen de wissel van Kramer was, vond ik, vreemd, de rest was logisch toch? Kongolo geblesseerd, Mo brengen bij 4-1 is juist mooi.
Welke macht?quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:32 schreef Keyos het volgende:
Als supportersvereniging "De Feijenoorder" eens haar macht zou gebruiken om de trappen leeg te houden in plaats van elk moment onbenut te laten om het bestuur te bekritiseren zijn we een grote stap verder.
Nou... Doe eens één gok....quote:Op zondag 28 augustus 2016 09:03 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kan iemand me uitleggen waar dat Baco Arie toch in godesnaam vandaan komt.
Gaat aankondigen dat hij de Vrienden van Feyenoord uit gaat kopen en gaat beginnen met bouwen van het nieuwe stadion.quote:Op zondag 28 augustus 2016 09:37 schreef Scrummie het volgende:
Zit iedereen al klaar voor DirkGod bij Kees?
En z'n kinderen slaan de eerste paal.quote:Op zondag 28 augustus 2016 09:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gaat aankondigen dat hij de Vrienden van Feyenoord uit gaat kopen en gaat beginnen met bouwen van het nieuwe stadion.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |