Ssssstttt... straks wordt er weer gesproken over een hosana-stemmingquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:06 schreef Jihawti het volgende:
En Berghuis!
Nou, ik zie de Coolsingel weer opdoemen natuurlijk.
Jorgensen heeft m ook erg nodig idd!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:07 schreef Typisch het volgende:
Wel twee spelers die die goals wel even konden gebruiken.
Nu De_Jorg er nog eentje.
Heeft Immers ook gescoord?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:07 schreef Typisch het volgende:
Wel twee spelers die die goals wel even konden gebruiken.
Nu De_Jorg er nog eentje.
Voor Berghuis. Hoe durft ie zomaar te gaan schitteren! Gio, DOE er iets aanquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:08 schreef Wicky15 het volgende:
Nou, van mij mag Bassie wel invallen.
Baco effect.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:09 schreef Merkie het volgende:
Sinds Jan-Arie meespeelt gaat het wel een stuk beter.
Idd. Normaal bij achterstand wisselt ie pas in de 80e minuut, maar nu moet Jorgensen er toch echt uit hoor, meteen!quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:12 schreef RvLaak het volgende:
Ergens is de uitslag wel ietwat jammer... De uitslag zal het slechte spel gaan verbloemen. Hopelijk weet de technische staf dit bij de spelers zelf te voorkomen
Idd. Begrijp met niet verkeerd, zie ons graag winnen met grote cijfers, maar zo is er voor Gio nog minder reden om te werken aan dingen als ehhh...positiespel, het vormen van een middenveld, naar de juiste kleur spelen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:12 schreef RvLaak het volgende:
Ergens is de uitslag wel ietwat jammer... De uitslag zal het slechte spel gaan verbloemen. Hopelijk weet de technische staf dit bij de spelers zelf te voorkomen
Dat dus... Maar als de technische staf hier aan werkt, dikke prima.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:13 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Idd. Begrijp met niet verkeerd, zie ons graag winnen met grote cijfers, maar zo is er voor Gio nog minder reden om te werken aan dingen als ehhh...positiespel, het vormen van een middenveld, naar de juiste kleur spelen...
Die kans had er echt wel ingemogen...quote:
Blijft toch een kutspits héquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:14 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Die kans had er echt wel ingemogen...
Inddquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:19 schreef Fok-it het volgende:
Dit is nou juist de wedstrijd om spelers als Tapia en Gustafson te laten spelenGio gaat in de 85ste minuut voor Bilal waarschijnlijk
Wat vreselijk kansloos weer
Zitten gewoon op de bankquote:
Haha ga jij op je bek.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:19 schreef Fok-it het volgende:
Dit is nou juist de wedstrijd om spelers als Tapia en Gustafson te laten spelenGio gaat in de 85ste minuut voor Bilal waarschijnlijk
Nou poehquote:
Ik snap hem alleen niet. Zijn beide jong en voor de toekomst gehaald. Gebruik ze dan ook als je 4-1 voor staat. Leuk hoor dat Kramer nog wat tijd krijgt en die Mo maar die is pas 18 en hoeft nog niet de stappen te maken.quote:
Het werd El Hankouri, best leuk om es te zien eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:19 schreef Fok-it het volgende:
Kramer wat meer tijd gunnen is toch ook gewoon een normale wissel? En hij laat dus een jonge jongen er aan ruiken, waar jij blijkbaar een hard plassertje van krijgt. Wat wil je dan nog meer?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap hem alleen niet. Zijn beide jong en voor de toekomst gehaald. Gebruik ze dan ook als je 4-1 voor staat. Leuk hoor dat Kramer nog wat tijd krijgt en die Mo maar die is pas 18 en hoeft nog niet de stappen te maken.
Hoezo niet ? Bilal heeft zijn kansen gehad en nu hebben we steeds een noodoplossing voor Elia.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
die Mo maar die is pas 18 en hoeft nog niet de stappen te maken.
Ik stel dan ook niet Bilal voor he. Die heeft zijn kansen gehad ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoezo niet ? Bilal heeft zijn kansen gehad en nu hebben we steeds een noodoplossing voor Elia.
Dan is 4-1 voorstaan prima om hem even wat minuutjes te geven .
Moet wel zeggen dat er dagen zijn dat ik niet naar het tweede kijk. Doet hij het daar zo slecht dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:33 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Het werd El Hankouri, best leuk om es te zien eigenlijk.
Gustafson moet zijn plek weer gaan afdwingen en doet allesbehalve dat in het tweede. Tapia is eigenlijk een beetje zielig verhaal vind ik. Vilhena bleef en nu zitten we ermee. Ik vind m meer verdienen.
Jij stelt dat hij pas 18 is en nog geen stappen hoeft te maken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik stel dan ook niet Bilal voor he. Die heeft zijn kansen gehad ja.
Wat ik heb gezien van hem (kijk niet alles hoor) was bar slecht. Misschien kunnen anderen nog meer vertellen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat er dagen zijn dat ik niet naar het tweede kijk. Doet hij het daar zo slecht dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |