Kan je bijna de vrienden van weer uitkopenquote:
Kun je misschien aangeven welk stuk? Misschien kijk ik er overheen? Ik zie alleen "bestemmingsplan Kop van Feijenoord", maar das wat andersquote:Op donderdag 1 september 2016 13:31 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Plannen zijn gepresenteerd!
http://www.ris.rotterdam.nl/cgi-bin/postin.cgi
Ik dacht al dat ik gek was geworden, ik zie het ook niet.quote:Op donderdag 1 september 2016 13:44 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Kun je misschien aangeven welk stuk? Misschien kijk ik er overheen? Ik zie alleen "bestemmingsplan Kop van Feijenoord", maar das wat anders
Was iets te enthousiast, dacht dat dit het was. Voortaan eerst ff kijkenquote:Op donderdag 1 september 2016 13:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik gek was geworden, ik zie het ook niet.
Het ligt er wel tegenaan volgens mij. Misschien dat het later vandaag nog komt?quote:Op donderdag 1 september 2016 13:53 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Was iets te enthousiast, dacht dat dit het was. Voortaan eerst ff kijken.
Dacht dat het gebiedsvisie was voor stadionpark, maar dit is voor gebied Feijenoord. Ligt wel in het verlengde of niet?
[ afbeelding ]
Grote kans ja.quote:Op donderdag 1 september 2016 13:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het ligt er wel tegenaan volgens mij. Misschien dat het later vandaag nog komt?
Ik zie daar Botteghin lopen, dan heb je bij voorbaat al verloren natuurlijk met zo een spelletje.quote:Op donderdag 1 september 2016 15:21 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team heeft vandaag het voetvolleytoernooitje gewonnen.
Wanbeleid.
Hoeveel Europa Cups en kampioenschappen?quote:Op donderdag 1 september 2016 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Staat gewoon voor 300 interlands
En Van Gastel
Alleen van Bronckhorst al 5 of 6 geloof ik. Dirk ook wel 1 of 2quote:Op donderdag 1 september 2016 15:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoeveel Europa Cups en kampioenschappen?
Dirk heeft nooit iets gewonnen toch?quote:Op donderdag 1 september 2016 15:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alleen van Bronckhorst al 5 of 6 geloof ik. Dirk ook wel 1 of 2
Zou ie in turkije niet een paar keer kampioen geworden zijn?quote:Op donderdag 1 september 2016 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dirk heeft nooit iets gewonnen toch?
Alleen De Beker met Utrecht.quote:Op donderdag 1 september 2016 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2016 15:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zou ie in turkije niet een paar keer kampioen geworden zijn?
Met Fener wel wat ja, en met Utrecht de beker (tegen Feyenoordquote:Op donderdag 1 september 2016 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Éénmaal volgens mij.quote:Op donderdag 1 september 2016 15:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zou ie in turkije niet een paar keer kampioen geworden zijn?
En vorig jaar met ons de beker..quote:Op donderdag 1 september 2016 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Met Fener wel wat ja, en met Utrecht de beker (tegen Feyenoord).
Wouters heeft een EK gewonnen, 2 kampioenschappen en een UEFA Cup.quote:Op donderdag 1 september 2016 15:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoeveel Europa Cups en kampioenschappen?
al met al dus minstens een dozijn, vrij veel eigenlijk.quote:Op donderdag 1 september 2016 15:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wouters heeft een EK gewonnen, 2 kampioenschappen en een UEFA Cup.
Ik vind dit mooi, ik was op de Coolsingelquote:Het kampioenschap van Feyenoord in 1999 staat centraal in de FOX Sports DOC ‘Wij hielden van elkaar – Kampioenschap op karakter’ die op zaterdag 3 september om 21:00 uur voor het eerst wordt uitgezonden op FOX Sports.
De documentaire neemt je mee terug naar het seizoen 1998-1999, waarin Feyenoord uitgroeide tot een schier onverslaanbaar team. Aan het woord komt onder meer trainer Leo Beenhakker, die terugblikt op het jaar waarin hij van een spelersgroep vol Nederlandse nuchterheid tegenover Latijns temperament en jong talent tegenover routine een hecht collectief smeedde.
In een klein half uur wordt aan de hand van interviews met hoofdrolspelers het verhaal verteld van een vriendenteam vol karakters. Naast Beenhakker werkten onder meer assistent-trainer John Metgod, toenmalig aanvoerder Jean-Paul van Gastel, Bert Konterman en Brian Pinas mee. Van de voorbereiding tot de Coolsingel: het seizoen 1998-1999 is een jaar om nooit meer te vergeten.
Dit.quote:Op donderdag 1 september 2016 16:09 schreef Caland het volgende:
Als ze eenmaal een documentaire gaan maken over je laatste kampioenschap dan weet je dat je ver bent afgegleden.
1x bij het afscheid van Meijersquote:Op donderdag 1 september 2016 16:28 schreef Pascalus het volgende:
Is Leo eigenlijk al weer eens in de Kuip geweest nadat hij weggestuurd werd?
Ik hoop dat Tony haar anaal neemt op het bed van Ronald en daarna zijn lul afveegt aan de hoofdkussens.quote:Op donderdag 1 september 2016 18:37 schreef Caland het volgende:
Dus. Vilhena neukt het dochtertje van Ronald de Boer. Daar waar Ronald Vilhena eerder nog een postbode noemde.
[ afbeelding ]
Look who's laughing now.
quote:Op donderdag 1 september 2016 18:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoop dat Tony haar anaal neemt op het bed van Ronald en daarna zijn lul afveegt aan de hoofdkussens.
Zou Tonny z'n schaamhaar ook geblondeerd hebben?quote:Op donderdag 1 september 2016 18:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoop dat Tony haar anaal neemt op het bed van Ronald en daarna zijn lul afveegt aan de hoofdkussens.
En Karsdorp heeft het in een knotje.quote:Op donderdag 1 september 2016 18:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zou Tonny z'n schaamhaar ook geblondeerd hebben?
Heet ze nou demii?quote:Op donderdag 1 september 2016 18:37 schreef Caland het volgende:
Dus. Vilhena neukt het dochtertje van Ronald de Boer. Daar waar Ronald Vilhena eerder nog een postbode noemde.
[ afbeelding ]
Look who's laughing now.
Zo, die zal balen.quote:Op donderdag 1 september 2016 18:37 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Look who's laughing now.
Tja nou ja ach.quote:Op donderdag 1 september 2016 18:44 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Pff wat een ordinair en narcistisch wijf
Prima lijf zou ik het op houden. Houd niet van zo'n geplamuurd hoofd. Zonder make-up en drie filters stelt het weinig voor.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:23 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Leuk uiterlijk en daar is het meeste mee gezegd denk ik.
Ik denk ook niet dat Tonny behoefte heeft aan filosofische verhandelingen te voeren met een goed glas wijn.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:23 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Leuk uiterlijk en daar is het meeste mee gezegd denk ik.
Jij hebt vast iets beters rondlopen.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:45 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Prima lijf zou ik het op houden. Houd niet van zo'n geplamuurd hoofd. Zonder make-up en drie filters stelt het weinig voor.
Tering wat een lelijk wijf.quote:Op donderdag 1 september 2016 18:37 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Look who's laughing now.
Toevallig wel ja. En niet alleen qua uiterlijk, maar zo te zien ook qua innerlijk. Ben blij dat mijn vriendin niet elke dag een foto van zichzelf online meent te moeten gooien.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij hebt vast iets beters rondlopen.
Gelukkig niet nee.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:39 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Toevallig wel ja. En niet alleen qua uiterlijk, maar zo te zien ook qua innerlijk. Ben blij dat mijn vriendin niet elke dag een foto van zichzelf online meent te moeten gooien.
Zo zelfverzekerd over je vriendin dat je er hier op de foks over moet vertellen.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:39 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Toevallig wel ja. En niet alleen qua uiterlijk, maar zo te zien ook qua innerlijk. Ben blij dat mijn vriendin niet elke dag een foto van zichzelf online meent te moeten gooien.
quote:Op donderdag 1 september 2016 22:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo zelfverzekerd over je vriendin dat je er hier op de foks over moet vertellen.
Lekker hoor.
Vast een hele gezellige meid.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:39 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Zeker! Wel fijn hoor, als iemand zich focust op gesprek/feestje, ipv op het selecteren van beste hoek en filter voor Instagram foto.quote:
Zeker, en Badder is zelf ook nog hartstikke slim!quote:Op donderdag 1 september 2016 22:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo zelfverzekerd over je vriendin dat je er hier op de foks over moet vertellen.
Lekker hoor.
Jij kent de dochter van de Boer?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:39 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Je ziet haar instagram toch? Die is te genant voor woorden.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij kent de dochter van de Boer?
Ja joh. Lekker over iemand oordelen die je niet kent. Zal vast een kutwijf zijn, want je ziet foto's van haar dus dan kan je dat wel weten.quote:Op donderdag 1 september 2016 22:59 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Je ziet haar instagram toch? Die is te genant voor woorden.
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja joh. Lekker over iemand oordelen die je niet kent. Zal vast een kutwijf zijn, want je ziet foto's van haar dus dan kan je dat wel weten.
Simpele ziel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien moet je je gewoon niet als een debieltje opstellen, dan hoeven wij je niet zo te behandelen. Maar dat zelfinzicht zal je wel niet hebben, dan krijg je dit soort plaatjes.quote:
Het is de dochter van Ronald die vol met botox zit op haar 21e? en datet met een man die een schaamhaar sik heeft en nog geen 3 fatsoenlijke Nederlandse zinnen uit zijn strot krijgt. Ja die Demi zal vast een geweldige persoonlijkheid hebbenquote:Op donderdag 1 september 2016 23:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien moet je je gewoon niet als een debieltje opstellen, dan hoeven wij je niet zo te behandelen. Maar dat zelfinzicht zal je wel niet hebben, dan krijg je dit soort plaatjes.
Je zou ook gewoon kunnen zeggen: 'oke, misschien kan ik niet echt iets over de persoonlijkheid van deze dame zeggen, dat was wat te kort door de bocht'. Lekker iemand afzeiken om een paar foto's op internet...
Misschien verschoont ze elke dag de luier van Vilhena's moeder wel joh, weet jij veel. Hoe'n goed mens iemand is, valt niet af te lezen aan het oppervlakkige uiterlijk van iemand. Nogal dom om op en paar foto's haar persoonlijkheid te gaan bepalenquote:Op donderdag 1 september 2016 23:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het is de dochter van Ronald die vol met botox zit op haar 21e? en datet met een man die een schaamhaar sik heeft en nog geen 3 fatsoenlijke Nederlandse zinnen uit zijn strot krijgt. Ja die Demi zal vast een geweldige persoonlijkheid hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#neverforgetMijn gedacht!
Dat is toch het hele bestaansrecht van Fok!?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien moet je je gewoon niet als een debieltje opstellen, dan hoeven wij je niet zo te behandelen. Maar dat zelfinzicht zal je wel niet hebben, dan krijg je dit soort plaatjes.
Je zou ook gewoon kunnen zeggen: 'oke, misschien kan ik niet echt iets over de persoonlijkheid van deze dame zeggen, dat was wat te kort door de bocht'. Lekker iemand afzeiken om een paar foto's op internet...
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:45 schreef Boma het volgende:
Kan iedereen wel recht proberen te lullen wat krom is, maar het gemiddelde cijfer van de Feyenoord spelersvrouwen is toch wel flink gezakt na het vertrek van Lex.Ziet er sympathieker/normaler uit dan @DemiiiiiiiiiiiiiiiiiiiDeBoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#neverforget
Kan iedereen wel recht proberen te lullen wat krom is, maar het gemiddelde cijfer van de Feyenoord spelersvrouwen is toch wel flink gezakt na het vertrek van Lex.Leuk dat haar gewicht gewoon boven haar hoofd gezet is. Ze schaamt zich nergens voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#neverforgetLaffe huichelaar
Kan iedereen wel recht proberen te lullen wat krom is, maar het gemiddelde cijfer van de Feyenoord spelersvrouwen is toch wel flink gezakt na het vertrek van Lex.KellySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#neverforget![]()
VBL SC influencer
Left, right, behind
Kan iedereen wel recht proberen te lullen wat krom is, maar het gemiddelde cijfer van de Feyenoord spelersvrouwen is toch wel flink gezakt na het vertrek van Lex.KellySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#neverforget![]()
Ik denk ook niet dat Tonny daar de geesteskracht voor heeft.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:49 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Tonny behoefte heeft aan filosofische verhandelingen te voeren met een goed glas wijn.
Kan iedereen wel recht proberen te lullen wat krom is, maar het gemiddelde cijfer van de Feyenoord spelersvrouwen is toch wel flink gezakt na het vertrek van Lex.Haagse meiduh.. Lekker man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#neverforget
quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:51 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Dit Feyenoord heeft de potentie om 4e te kunnen worden.
2x in 1 week??quote:Op vrijdag 2 september 2016 11:40 schreef n1ek- het volgende:
Dit Feyenoord heeft de potentie om 4e te worden.
Moge u ervan doordrongen zijn, ik dank u.quote:Op vrijdag 2 september 2016 11:54 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
[..]
2x in 1 week??![]()
Nou, tot volgende week he
Wat durf je hierop in te zetten. Daar durf ik namelijk wel een wedje op te leggen, dat Feyenoord hoger eindigt dan vierdequote:Op vrijdag 2 september 2016 11:40 schreef n1ek- het volgende:
Dit Feyenoord heeft de potentie om 4e te worden.
Een goedkoop Ryanair-ticket. Afdoende om Feyenoord ergens op een knollenveld in de Europa League te zien spelen.quote:Op vrijdag 2 september 2016 11:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat durf je hierop in te zetten. Daar durf ik namelijk wel een wedje op te leggen, dat Feyenoord hoger eindigt dan vierde
Afgesproken, ga ik volgend seizoen op jouw kosten een vliegreisje makenquote:Op vrijdag 2 september 2016 12:01 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Een goedkoop Ryanair-ticket. Afdoende om Feyenoord ergens op een knollenveld in de Europa League te zien spelen.
Daar ben ik niet zo zeker van. Wat krijg ik bij mijn gelijk (en ik heb altijd gelijk)?quote:Op vrijdag 2 september 2016 12:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Afgesproken, ga ik volgend seizoen op jouw kosten een vliegreisje maken
Zeg het maarquote:Op vrijdag 2 september 2016 12:05 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo zeker van. Wat krijg ik bij mijn gelijk (en ik heb altijd gelijk)?
quote:Feyenoord en burgemeester Ahmed Aboutaleb liggen opnieuw met elkaar in de clinch. De Rotterdamse burgervader zegt in het Algemeen Dagblad niet betrokken te zijn geweest bij de maatregelen die Feyenoord neemt rondom de thuiswedstrijden in de Europa League. De Rotterdamse club reageert daar weer met verbazing op.
Volgens Feyenoord was de lokale driehoek al maanden op de hoogte dat de club maatregelen ging nemen voor de wedstrijden in de Europa League en wist diezelfde driehoek ook welke maatregelen dat gingen worden.
Aboutaleb zegt juist dat er geen overleg is geweest en vreest hij dat supporters, die niet naar de Kuip kunnen, samen in cafés gaan kijken. Dat zou problemen kunnen opleveren met de openbare orde.
Het is niet de eerste keer dat Aboutaleb en Feyenoord het met elkaar aan de stok hebben. Onlangs nog noemde hij de relatie tussen Feyenoord en een groep supporters 'ziek'. Ook zei hij een tijd geleden dat Feyenoord geen baas meer is in eigen huis.
Feyenoord maakte vorige week de drastische maatregelen bekend rondom de Europese duels in de Kuip. Het stadion zal allesbehalve vol zitten omdat de parterre wordt afgesloten. Ook komen rond het veld netten te hangen. Aanleiding zijn ongeregeldheden tijdens wedstrijden in de Europa League twee jaar terug.
dat zou een grote inschattingsfout van gudde en co wezen..quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:11 schreef Scrummie het volgende:
Oh, en Feyenoord neemt geen extra kaarten af voor United uit.
Zie edit.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:13 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
dat zou een grote inschattingsfout van gudde en co wezen..
als je weet dat er zoveel reizen al geboekt zijn dan zorg je toch dat je ze allemaal in het uitvak verzameld ?
Voor de zekerheid alvast een kaartje voor het thuisvak gekocht. Er was nog maar weinig plaats, zag ik.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:11 schreef Scrummie het volgende:
Oh, en Feyenoord neemt geen extra kaarten af voor United uit.
Feyenoord schijnt wel te willen, maar United heeft gezegd; wedstrijd raakt uitverkocht want Mourinho is er, dus geen kaarten extra.
Moet je dan persé zo'n clubkaart hebben?quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Voor de zekerheid alvast een kaartje voor het thuisvak gekocht. Er was nog maar weinig plaats, zag ik.
Nee, aanmelden op de officiële website en je kan kaartjes kopen. Wel snel zijn want ze zijn bijna uitverkocht. Ik heb gelukkig een kaartje vooraan aan de lange zijde. 41 pond.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:26 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Moet je dan persé zo'n clubkaart hebben?
Dat ging sowieso al nooit gebeuren natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:13 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
dat zou een grote inschattingsfout van gudde en co wezen..
als je weet dat er zoveel reizen al geboekt zijn dan zorg je toch dat je ze allemaal in het uitvak verzameld ?
Wat een onzin zeg, mensen in een café die naar een voetbalwedstrijd kijken, het zou verboden moeten worden.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:11 schreef Scrummie het volgende:
Haha, Aboutaleb gister dus boos. Vandaag 'countert' Feyenoord dat gemeente wel op de hoogte was en dus is Feyenoord verbaast. Gudde zou vlak voor de maatregelen bekend gemaakt te hebben ook de gemeente op de hoogte hebben gebracht volgens Salomon.
Gelukkig zijn we de gemeente verder niet nodig met het stadion, dus dat scheelt weer!
[..]
twitter:svenclaes twitterde op donderdag 01-09-2016 om 22:42:15@12_Robbert Welke journalist geeft zijn bron nu prijs? NL media zit niet op juiste spoor. Never do bullshit. Waarheid komt nog aan 't licht. reageer retweet
Woon je daar?quote:Op zaterdag 3 september 2016 03:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Abou is wel een van de slechtste burgemeesters die we gehad hebben in Rotterdam. Geen cojones niks.
Had je anders verwacht dan? Ik kijk al 15 minuten tegen een BITTE WARTEN SIE scherm aan, m'n kaarten zijn over 5 minuten de reservering (zover kwam ik wel)quote:Op zaterdag 3 september 2016 09:15 schreef Adelante het volgende:
godver, werkt natuurlijk weer voor geen ene tyfus
quote:De kaarten konden niet aan de winkelwagen worden toegevoegd! Het door jou geselecteerde aantal kaarten overschrijdt jouw maximum voor deze wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |