neem je dan ook lekkere smaken kitkat voor mij mee?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Japan staat heel hoog op mijn vakantiebestemmingen bucketlist
Dat is toch nooit bij een immuniteitsproef?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:14 schreef zoem het volgende:
Jammer dat ze niet hetzelfde gerecht moeten maken
Daarvoor heb ik te weinig Masterchef gezienquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is toch nooit bij een immuniteitsproef?
Jawel.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is toch nooit bij een immuniteitsproef?
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jawel.
Weet je nog met die blonde en die oude kok met kruiden in zijn borstzakje? Die moesten hetzelfde maken en hij ging haar nog helpen.
was dat niet deze?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:16 schreef franklop het volgende:
Herriner me opeens die Immuniteitsproef in New York, waar die Italiaanse chef meer bezig was te flirten met zijn opponente, dan fatsoenlijk koken
Was een grapje, volgooien, eten, masterchef enzoquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:19 schreef Bartjebart het volgende:
Kan iemand het woordje volgegooid in de OP vervangen voor doodgegooid?
Dit staat zo raar
Jaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:17 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
was dat niet deze?
Weet trouwens niet meer of dat hetzelfde waslaatste seizoen was het iig volgens dit huidige concept.
wat frank zegtquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:19 schreef Bartjebart het volgende:
Kan iemand het woordje volgegooid in de OP vervangen voor doodgegooid?
Dit staat zo raar
tuulk dat weten ze bij deze ook echt wel, dit is niet iets dat een broekkie verzint. Als in zij dus als nieuweling binnenhet kokenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:22 schreef franklop het volgende:
Ze weten toch 90% van de tijd wie wat gemaakt heeft?
Is ook niet te zien ookquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:22 schreef franklop het volgende:
Ze weten toch 90% van de tijd wie wat gemaakt heeft?
Nee preciesquote:
Ohquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Was een grapje, volgooien, eten, masterchef enzo
En nu niet meer helaasquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:24 schreef Nizno het volgende:
oeps, dit kan ze best wel eens winnen als ik de opmerkingen zo hoor
mwa ze heeft wel een super krokant laagjequote:
Wordt lastigquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:24 schreef Nizno het volgende:
oeps, dit kan ze best wel eens winnen als ik de opmerkingen zo hoor
ja maar ja maar ja maar als hij er op klom was zij er af gevallen want vrouwquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:27 schreef franklop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had het gewoon kunnen overleven
yep kandidaat moet winnen om speldje te hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:29 schreef franklop het volgende:
bij gelijke stand wint de chef toch?
ik heb vrijdag moeten kijken...... was alweer aardig aan het brakenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:31 schreef roos85 het volgende:
Oh help niet snel gezapt..
Wil iemand Utopia plantaardig maken
moet wel beetje pubfood zijnquote:Op donderdag 1 september 2016 18:39 schreef Karina het volgende:
Klein stukje gemist dus ik weet niet of het ook origineel moet zijn, maar garnalen op een stok en warme brownie klink iig NIET origineel
Ah OK dan vind ik garnalen een beetje TE eigenlijk voor een pub. En ik denk dat ze zich niet zo goed hebben gerealiseerd dat ze ze ook moeten pellen.quote:
drie giga garnalen op een stokje is ook best een flinke hap voor voorgerechtquote:Op donderdag 1 september 2016 18:39 schreef Karina het volgende:
Klein stukje gemist dus ik weet niet of het ook origineel moet zijn, maar garnalen op een stok en warme brownie klink iig NIET origineel
quote:Op donderdag 1 september 2016 18:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah OK dan vind ik garnalen een beetje TE eigenlijk voor een pub. En ik denk dat ze zich niet zo goed hebben gerealiseerd dat ze ze ook moeten pellen.
In ieder geval gaat 1 team wat anders makenquote:Op donderdag 1 september 2016 18:41 schreef computergirl het volgende:
[..]
drie giga garnalen op een stokje is ook best een flinke hap voor voorgerecht
Ze hadden misschien beter de coquilles als voorgerecht kunnen doen en dan als hoofdgerecht iets met vlees.quote:
ze moesten vis als hoofd doen. En iets met kruimel als voorquote:Op donderdag 1 september 2016 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze hadden misschien beter de coquilles als voorgerecht kunnen doen en dan als hoofdgerecht iets met vlees.
Ah dat had ik dus ook gemistquote:Op donderdag 1 september 2016 18:54 schreef franklop het volgende:
[..]
ze moesten vis als hoofd doen. En iets met kruimel als voor
blauw : kruimel, vis en koudquote:Op donderdag 1 september 2016 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah dat had ik dus ook gemistDan iets met vlees vooraf, carpaccio of zo. Met kruimels
Waarom moest ik gelijk aan een bericht van Djeez denkenquote:Op donderdag 1 september 2016 18:56 schreef franklop het volgende:
Rood; iets met spies, vlees en warm
Ja zeg het dan meteen helemaalquote:Op donderdag 1 september 2016 18:56 schreef franklop het volgende:
[..]
blauw : kruimel, vis en koud
Rood; iets met spies, vlees en warm
quote:Op donderdag 1 september 2016 18:56 schreef zoem het volgende:
[..]
Waarom moest ik gelijk aan een bericht van Djeez denken![]()
doe ik nu tochquote:
Ja net pasquote:
te ver doorgebakken/kookt als ik het zo zag...quote:Op donderdag 1 september 2016 19:06 schreef Karina het volgende:
De coquilles lijken me wat aan de vettige kant.
Dat zijn best veel eieren.quote:Op donderdag 1 september 2016 19:14 schreef Nizno het volgende:
4 eieren, 4 champignons, 2 tenen knokloof en 2/3e rode ui......
In de pan bakken en mijn maaltijd is klaar
goed voor de potentiequote:
Ja maar ik vind het wel een beetje een karig bordje eten. Ik zou wat meer aardappeltjes willen (of puree in dit geval).quote:
Ik vermoed een aantal kookstations en een aantal bordenopmakers. Wanneer het opmaaktijd is lopen er heel veel heen en weer.quote:Op donderdag 1 september 2016 19:24 schreef Karina het volgende:
Ik vind wel dat er heel veel mensen bezig zijn in de keuken, dan ga je elkaar toch in de weg lopen?
klopt, dat zullen ze nog wel vaker tegen komen en ineens leren ze de indelingquote:Op donderdag 1 september 2016 19:24 schreef Karina het volgende:
Ik vind wel dat er heel veel mensen bezig zijn in de keuken, dan ga je elkaar toch in de weg lopen?
Mjah dan nog de teams zijn nog best groot.quote:Op donderdag 1 september 2016 19:25 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik vermoed een aantal kookstations en een aantal bordenopmakers. Wanneer het opmaaktijd is lopen er heel veel heen en weer.
een broodje balquote:Op donderdag 1 september 2016 19:27 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk hadden ze patat met sateh moeten maken maar weet niet of ze dat kennen. Dat eet je hier in een eetcafe vaak.
Met gebakken uitjes, een hoopje groentes en een klodder mayoquote:Op donderdag 1 september 2016 19:27 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk hadden ze patat met sateh moeten maken maar weet niet of ze dat kennen. Dat eet je hier in een eetcafe vaak.
Hier in de buurt zit een eetcafe waar je kippenlevertjes kunt bestellen vooraf, die zijn zo lekkerquote:Op donderdag 1 september 2016 19:27 schreef zoem het volgende:
[..]
Met gebakken uitjes, een hoopje groentes en een klodder mayo
een lekker broodje kroketquote:Op donderdag 1 september 2016 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Of spareribs. Voorgerecht garnalencocktail
Is meer voor de ijshockeykantinequote:
ook lekkerquote:Op donderdag 1 september 2016 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Is meer voor de ijshockeykantineOf de voetbalkantine natuurlijk
![]()
In Duitsland hadden ze broodjes Bratwurst in de 'kantine'Echte he, geen knakworstjes.
Je eigen of vreemde katten?quote:Op donderdag 1 september 2016 19:30 schreef Nizno het volgende:
toch even een reminder voor mezelf. als de voor en achterdeur open staan de deur naar boven dicht doen met die zoete inval van die katten die denken dat het een doorloophuis is.
Poosje terug had mijn buurjongen nog 2 katten, die liepen altijd via zijn/mijn balcon naar binnen. Wel handig tegen de muizen die ik toen toevallig hadquote:Op donderdag 1 september 2016 19:30 schreef Nizno het volgende:
toch even een reminder voor mezelf. als de voor en achterdeur open staan de deur naar boven dicht doen met die zoete inval van die katten die denken dat het een doorloophuis is.
beide tochquote:
buurkat, inmiddels zijn ze niet meer vreemdquote:
hahaha ook een optie, toch heb ik ze liever niet boven. Deed ik met mijn eigen katten ook nooit dus van een ander al helemaal niet.quote:Op donderdag 1 september 2016 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Poosje terug had mijn buurjongen nog 2 katten, die liepen altijd via zijn/mijn balcon naar binnen. Wel handig tegen de muizen die ik toen toevallig had
ow ik dacht dat die meid de bestellingen bij dat andere team deed.quote:
en ruikt vissig blijkbaarquote:Op vrijdag 2 september 2016 18:53 schreef roos85 het volgende:
krokodil, beetje kip achtig maar hele aparte structuur
misschien rauw?quote:Op vrijdag 2 september 2016 18:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Komt ook uit water
Maar kan me niet herinneren dat krokodil heel vissig rook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:17 schreef Nizno het volgende:
ja het is een lekkere aflevering![]()
Ik ben bezig met de voorbereidingen voor mijn nieuwe projectje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was dat een AF'je ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat wordt een kunstwerk.quote:
Dan ben ik benieuwd naar het resultaatquote:
ik mik geen plaatjes in verkeerde topicsquote:Op vrijdag 2 september 2016 19:19 schreef zoem het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd naar het resultaat
Een AF'je is het verkeerd posten van een plaatje. TVSC en zulks![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit jaar ga ik elke kleur toevoeging op de foto zetten dus dat worden 26 foto's van niets naar klaar.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Vegetarischequote:
oh dat valt best mee, ik paneer mn schnitzel ook gewoon in een goede schaal.quote:Op maandag 5 september 2016 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Vegetarische
Marco roept wel, ja dit is veel makkelijker, moet je wel van die bakken hebbenEn volgens mij gebruik je op dezxe manier veel meer ei en bloem dan nodig is.
durven ze nietquote:Op maandag 5 september 2016 19:02 schreef Karina het volgende:
Ik zit nog altijd te wachten op iemand die zegt: nee dank je dat lust ik niet.
Zou ik gewoon doen hoor, als ik bijvoorbeeld tuinbonen moest proevenquote:
proppenquote:Op maandag 5 september 2016 19:10 schreef franklop het volgende:
Wordt wel proppen met die mysterybox in een kwartier. Of zou het iets speciaals zijn ofzo
Misschien iets kouds. Koude cheesecake. Of een kwisje.quote:Op maandag 5 september 2016 19:10 schreef franklop het volgende:
Wordt wel proppen met die mysterybox in een kwartier. Of zou het iets speciaals zijn ofzo
Dit kan bijna niet nu meer lijkt me.quote:Op maandag 5 september 2016 19:13 schreef franklop het volgende:
In Australië heeft dit ook in 1 aflevering gezeten dan.
zat tijd, ze zijn gestopt met utopiaquote:Op maandag 5 september 2016 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit kan bijna niet nu meer lijkt me.
Serieus, eindelijkquote:Op maandag 5 september 2016 19:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
zat tijd, ze zijn gestopt met utopia
nopequote:
Dat laatste is echt al jaren zoquote:Op maandag 5 september 2016 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Serieus, eindelijk![]()
Wel flauw dat ze meer 1 ingredient hoeven te gebruiken, dan kun je bijna maken wat je maar wil.
Oh is me nooit opgevallen, kwam eigenlijk doordat ik 1 kruid zag, als je dat pakt is het amper wat.quote:Op maandag 5 september 2016 19:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat laatste is echt al jaren zo
Mogen dat inderdaad wel naar 2 rekken..
heb je wel grotere kans dat je het voordeel mis looptquote:Op maandag 5 september 2016 19:24 schreef franklop het volgende:
Ik zou juist bij zo'n opdracht iets doen waar ik wat minder goed in ben.Je loopt geen risico naar de eliminatie te gaan en zo kan je wat leren. En bij de inventie-proef dan excelleren.
Niet dat ik dat op kookgebied kan, maar toch,
Hoevaak is wel niet gebleken in het verleden dat je zelden echt voordeel hebt hahaquote:Op maandag 5 september 2016 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je wel grotere kans dat je het voordeel mis loopt
oook weer waar iddquote:Op maandag 5 september 2016 19:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoevaak is wel niet gebleken in het verleden dat je zelden echt voordeel hebt haha
Maaruh, vandaag gaat deze proef niet klaar zijn zo te zien
hahaha nee dan werden alle kanten kruimigquote:Op maandag 5 september 2016 19:29 schreef franklop het volgende:
Had ze de bak niet het werk moeten laten doen met haar parfait?
hmz lijkt me nietsquote:Op maandag 5 september 2016 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan best volgens mij, lekker knabbelen als je op dieet bentNiet dat ik dat doe.
Dat heb je wel vaker met een mysteryboxquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:37 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel of ze allemaal hetzelfde hebben gemaakt. Of iig bijna hetzelfde.
Tuurlijk maar als je maar 1 ingredient hoeft te gebruiken is het wel toevalligquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat heb je wel vaker met een mysterybox
geun idee, zo goed heb ik niet opgelet eigelijksquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:39 schreef franklop het volgende:
Was Karmen nou de helft van de broer/zus combo?
Nee volgens mij niet. Dacht Theresa.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:39 schreef franklop het volgende:
Was Karmen nou de helft van de broer/zus combo?
Ja, het is Theresa.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Dacht Theresa.
maar dat is toch de moeder?quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Dacht Theresa.
ik laat je er nog even over nadenkenquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar in de OP. Zij is toch veel te jong ook om zijn moeder te zijn joh
Moeder, dochter EN Broer? Dan heb ik dat gemist.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:49 schreef franklop het volgende:
[..]
ik laat je er nog even over nadenken
Duurt nog wel een uur.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:49 schreef franklop het volgende:
[..]
ik laat je er nog even over nadenken
Ik vrees van wel.quote:
Zelfs met google snapt ze je niet.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik vrees van wel.
Tenzij ze google gaat gebruiken
Ik heb een slechte reeks met weddenschappen, maar een virtuele durf ik wel aanquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zelfs met google snapt ze je niet.
Wedden?
Nee dit keer laat ik me verrassen wbt de winnaarquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik vrees van wel.
Tenzij ze google gaat gebruiken
quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dit keer laat ik me verrassen wbt de winnaar
Callquote:
als ze om 19.30 het nog niet heeft dan krijg ik al jouw chips.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:53 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
Call
Om 19.30 volgt de oplossing
Ik mag op mijn knieën bidden tot hogere machten dat ze het wel op tijd door heeftquote:
tsss kut wrom zeg je dat nu al????????????????? Had dan gezwegen! Had gedaan of je verrast was om 19.30uquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:54 schreef Karina het volgende:
Oh het kwartje is gevallen hoor. Duurde ff ja want ik zit 3 dingen tegelijkertijd te doen
Ik had hem al schatquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik mag op mijn knieën bidden tot hogere machten dat ze het wel op tijd door heeft
Ja dat kan ik ook zeggen zonder de oplossing te plaatsenquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:54 schreef Karina het volgende:
Oh het kwartje is gevallen hoor. Duurde ff ja want ik zit 3 dingen tegelijkertijd te doen
Tegen die tijd ben ik dat allang weer vergeten johquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
tsss kut wrom zeg je dat nu al????????????????? Had dan gezwegen! Had gedaan of je verrast was om 19.30u
Moeder Theresa? beetje flauw hoorquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook zeggen zonder de oplossing te plaatsen
ja dat is dan ook de verrassing.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik dat allang weer vergeten joh
Jaaaaaaaaa ik win de chips van Niznoquote:
Tip: Dorito A, beter dan de Bquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa ik win de chips van Nizno
VOlgens mij heb ik het weleens gegeten, maar kan me de smaak niet echt herinnerenquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:58 schreef Nizno het volgende:
lekker kwartel..... denk ik.....
heb het nog nooit geprobeerd maar het klinkt altijd zo lekker
Hoi hunterquote:Op dinsdag 6 september 2016 19:00 schreef zoem het volgende:
Je moet em ook eerst stijf krijgen voordat je de koker pakt
ik heb de het (waan)beeld dat het een beetje een lamsversie van kip is.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
VOlgens mij heb ik het weleens gegeten, maar kan me de smaak niet echt herinneren
Hunter?quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi hunter
Vraag me altijd af of ze dat zelf ook denken
Oh ja user die ook altijd van die dubbelzinnige opmerkingen maaktequote:
Beetje wilderige smaak denk ik.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb de het (waan)beeld dat het een beetje een lamsversie van kip is.
bij mij komt altijd alles wild uit de pan......quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij mij komt altijd alles wild uit de pan......
neuj het komt nog net op een bord maar ik zou het geen jury voorzettenquote:
Laatst ook weer eens gedaan, eigenlijk veel te duur.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:04 schreef Nizno het volgende:
gisteren trouwens maar thuisbezorgd.nl geopend.
[ afbeelding ]
soms is het makkelijk bij gebrek aan schone pannenquote:Op dinsdag 6 september 2016 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Laatst ook weer eens gedaan, eigenlijk veel te duur.
Als ik echt op het laatste moment denk: ok geen zin/tijd haal ik meestal wat bij de snackbar. Dan ben je voor minder dan een tientje hartstikke vol met zijn 2en/quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
soms is het makkelijk bij gebrek aan schone pannen
jah oke ik heb ook afgehaald. lekker pizzaatjequote:Op dinsdag 6 september 2016 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik echt op het laatste moment denk: ok geen zin/tijd haal ik meestal wat bij de snackbar. Dan ben je voor minder dan een tientje hartstikke vol met zijn 2en/
met die slappe hap die niet stijf wilde worden?quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:07 schreef Karina het volgende:
Wow! Kan ook positief zijn maar dat zal wel niet.
Misschien is er toch nog vla uitgekomenquote:Op dinsdag 6 september 2016 19:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
met die slappe hap die niet stijf wilde worden?
nee die heeft de kar niet getrokken in dit geval.
Je kunt ook kant-en-klaar pizzadeeg met potje tomatensaus kopen in de winkel. Kwestie van ham/kaas/etc erbij shoppen en je bent zo klaar.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah oke ik heb ook afgehaald. lekker pizzaatje
dan moet ik de ovenplaat schoon maken.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:10 schreef zoem het volgende:
[..]
Je kunt ook kant-en-klaar pizzadeeg met potje tomatensaus kopen in de winkel. Kwestie van ham/kaas/etc erbij shoppen en je bent zo klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Je moet er ook niet in bijten, dat werkt averechtsquote:Op dinsdag 6 september 2016 19:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
met die slappe hap die niet stijf wilde worden?
nee die heeft de kar niet getrokken in dit geval.
Daar hebben ze alufolie/bakpapier voor uitgevonden.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet ik de ovenplaat schoon maken.
moet je toch weer wat doen en zo. en ze lezen mee joh! pizzareclame nuquote:Op dinsdag 6 september 2016 19:10 schreef zoem het volgende:
[..]
Je kunt ook kant-en-klaar pizzadeeg met potje tomatensaus kopen in de winkel. Kwestie van ham/kaas/etc erbij shoppen en je bent zo klaar.
Misschien moeten we het dan eens over lekkere vrouwen hebbenquote:Op dinsdag 6 september 2016 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
moet je toch weer wat doen en zo. en ze lezen mee joh! pizzareclame nu
ja daarom nu de smartbarquote:Op dinsdag 6 september 2016 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
moet je toch weer wat doen en zo. en ze lezen mee joh! pizzareclame nu
zie de vlg reclamequote:Op dinsdag 6 september 2016 19:12 schreef zoem het volgende:
[..]
Misschien moeten we het dan eens over lekkere vrouwen hebben
teiltjuh!!!quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:12 schreef zoem het volgende:
Oh wacht, ik zit natuurlijk al met twee beeldschone dames in dit topic
Vleierquote:Op dinsdag 6 september 2016 19:12 schreef zoem het volgende:
Oh wacht, ik zit natuurlijk al met twee beeldschone dames in dit topic
t zijn wentelteefjes.....quote:
kan ik idd van t weekend wel eens weer maken.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog eens maken, lekker.
dat zeiden ze iddquote:
Zijn nog steeds mensen die iets gaan maken wat ze nog NOOIT hebben gemaaktquote:Op dinsdag 6 september 2016 19:20 schreef franklop het volgende:
Wat ik gisteren al zei; dit soort dingen moet je dus bij de mysterybox doen en meer op save bij de invention test.. Maar goed, ze leren nooit
maar ze zeiden wel bij de laatste dat het het goede gebruik was.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:25 schreef franklop het volgende:
Overigens hoor je ze vrijwel nooit over te weinig gebruik van het hoofdingrediënt, of dat het genoeg vernieuwend is.
rara wat voor beessies zijn het?quote:Ze zijn er hoor, Siam, Madras en Tandori
Vast geen katten dus, ik gok vogels.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:28 schreef Nizno het volgende:
oke iemand op mn feestboek heeft 3 dieren er bij:
[..]
rara wat voor beessies zijn het?
kippen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Vast geen katten dus, ik gok vogels.
Kipquote:Op dinsdag 6 september 2016 19:28 schreef Nizno het volgende:
oke iemand op mn feestboek heeft 3 dieren er bij:
[..]
rara wat voor beessies zijn het?
vogel Siam, vogel Tandori en vogel Madras klinkt toch minder leuk.quote:
Forum Opties | |