Dat zijn best veel eieren.quote:Op donderdag 1 september 2016 19:14 schreef Nizno het volgende:
4 eieren, 4 champignons, 2 tenen knokloof en 2/3e rode ui......
In de pan bakken en mijn maaltijd is klaar
goed voor de potentiequote:
Ja maar ik vind het wel een beetje een karig bordje eten. Ik zou wat meer aardappeltjes willen (of puree in dit geval).quote:
Ik vermoed een aantal kookstations en een aantal bordenopmakers. Wanneer het opmaaktijd is lopen er heel veel heen en weer.quote:Op donderdag 1 september 2016 19:24 schreef Karina het volgende:
Ik vind wel dat er heel veel mensen bezig zijn in de keuken, dan ga je elkaar toch in de weg lopen?
klopt, dat zullen ze nog wel vaker tegen komen en ineens leren ze de indelingquote:Op donderdag 1 september 2016 19:24 schreef Karina het volgende:
Ik vind wel dat er heel veel mensen bezig zijn in de keuken, dan ga je elkaar toch in de weg lopen?
Mjah dan nog de teams zijn nog best groot.quote:Op donderdag 1 september 2016 19:25 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik vermoed een aantal kookstations en een aantal bordenopmakers. Wanneer het opmaaktijd is lopen er heel veel heen en weer.
een broodje balquote:Op donderdag 1 september 2016 19:27 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk hadden ze patat met sateh moeten maken maar weet niet of ze dat kennen. Dat eet je hier in een eetcafe vaak.
Met gebakken uitjes, een hoopje groentes en een klodder mayoquote:Op donderdag 1 september 2016 19:27 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk hadden ze patat met sateh moeten maken maar weet niet of ze dat kennen. Dat eet je hier in een eetcafe vaak.
Hier in de buurt zit een eetcafe waar je kippenlevertjes kunt bestellen vooraf, die zijn zo lekkerquote:Op donderdag 1 september 2016 19:27 schreef zoem het volgende:
[..]
Met gebakken uitjes, een hoopje groentes en een klodder mayo
een lekker broodje kroketquote:Op donderdag 1 september 2016 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Of spareribs. Voorgerecht garnalencocktail
Is meer voor de ijshockeykantinequote:
ook lekkerquote:Op donderdag 1 september 2016 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Is meer voor de ijshockeykantineOf de voetbalkantine natuurlijk
![]()
In Duitsland hadden ze broodjes Bratwurst in de 'kantine'Echte he, geen knakworstjes.
Je eigen of vreemde katten?quote:Op donderdag 1 september 2016 19:30 schreef Nizno het volgende:
toch even een reminder voor mezelf. als de voor en achterdeur open staan de deur naar boven dicht doen met die zoete inval van die katten die denken dat het een doorloophuis is.
Poosje terug had mijn buurjongen nog 2 katten, die liepen altijd via zijn/mijn balcon naar binnen. Wel handig tegen de muizen die ik toen toevallig hadquote:Op donderdag 1 september 2016 19:30 schreef Nizno het volgende:
toch even een reminder voor mezelf. als de voor en achterdeur open staan de deur naar boven dicht doen met die zoete inval van die katten die denken dat het een doorloophuis is.
beide tochquote:
buurkat, inmiddels zijn ze niet meer vreemdquote:
hahaha ook een optie, toch heb ik ze liever niet boven. Deed ik met mijn eigen katten ook nooit dus van een ander al helemaal niet.quote:Op donderdag 1 september 2016 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Poosje terug had mijn buurjongen nog 2 katten, die liepen altijd via zijn/mijn balcon naar binnen. Wel handig tegen de muizen die ik toen toevallig had
ow ik dacht dat die meid de bestellingen bij dat andere team deed.quote:
en ruikt vissig blijkbaarquote:Op vrijdag 2 september 2016 18:53 schreef roos85 het volgende:
krokodil, beetje kip achtig maar hele aparte structuur
misschien rauw?quote:Op vrijdag 2 september 2016 18:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Komt ook uit water
Maar kan me niet herinneren dat krokodil heel vissig rook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:17 schreef Nizno het volgende:
ja het is een lekkere aflevering![]()
Ik ben bezig met de voorbereidingen voor mijn nieuwe projectje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was dat een AF'je ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat wordt een kunstwerk.quote:
Dan ben ik benieuwd naar het resultaatquote:
ik mik geen plaatjes in verkeerde topicsquote:Op vrijdag 2 september 2016 19:19 schreef zoem het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd naar het resultaat
Een AF'je is het verkeerd posten van een plaatje. TVSC en zulks![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit jaar ga ik elke kleur toevoeging op de foto zetten dus dat worden 26 foto's van niets naar klaar.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Vegetarischequote:
oh dat valt best mee, ik paneer mn schnitzel ook gewoon in een goede schaal.quote:Op maandag 5 september 2016 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Vegetarische
Marco roept wel, ja dit is veel makkelijker, moet je wel van die bakken hebbenEn volgens mij gebruik je op dezxe manier veel meer ei en bloem dan nodig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |