en op het balkon zeiden ze het, maar ja niet tegen hem..quote:
klinkt bloederigquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:24 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet precies wat een bloedlijn is bij een vis maar het klinkt in ieder geval heel erg vies.
It's a bloody mess!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja bleh. Beetje zoals het darmkanaal bij een garnaal. Klinkt ook zo smerig (en is het ook).
hahahahahahahahahaha ook een reden om iemand er uit te willen hebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:26 schreef Karina het volgende:
Gelukkig 1 van de mannen eruit, ze lijken op elkaar, als ze allebei blijven kan ik ze niet uit elkaar houden.
wrom?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:29 schreef Karina het volgende:
Ik had toch gegokt dat die andere eruit zou gaan.
YES!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Geeneens een waterkokerquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:43 schreef roos85 het volgende:
Hebben ze bij MC een Quocker of was TC gewoon hip?
ik zit aan de worteltjesquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:51 schreef roos85 het volgende:
Net gegeten, en nu al weer zin in eten![]()
Maar dan niet weer pasta.....quote:
Werd te laat voor dr...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Is voor immuniteit. De top 3 van eergisteren mag enkel daarin kokenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:05 schreef Bartjebart het volgende:
Ik schakelde een paar minuten na de start in. Waarom mocht niet iedereen koken?
Ze was er gisteren wel....quote:
Ach dat steakt niet zo nauwquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:07 schreef Nizno het volgende:
heb nog geen plaatje gezocht....
En mis onze Steakknul ook nog.
zo nauw kan hij het vast niet aanquote:
Ah thnx. En gisteren de drie slechtsten dus?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Is voor immuniteit. De top 3 van eergisteren mag enkel daarin koken
niets mis met chocolade.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:10 schreef roos85 het volgende:
WAAAROOOOM KOMT ER NOU EEN CHOCOLADE RECLAME OP TV![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |