durven ze nietquote:Op maandag 5 september 2016 19:02 schreef Karina het volgende:
Ik zit nog altijd te wachten op iemand die zegt: nee dank je dat lust ik niet.
Zou ik gewoon doen hoor, als ik bijvoorbeeld tuinbonen moest proevenquote:
proppenquote:Op maandag 5 september 2016 19:10 schreef franklop het volgende:
Wordt wel proppen met die mysterybox in een kwartier. Of zou het iets speciaals zijn ofzo
Misschien iets kouds. Koude cheesecake. Of een kwisje.quote:Op maandag 5 september 2016 19:10 schreef franklop het volgende:
Wordt wel proppen met die mysterybox in een kwartier. Of zou het iets speciaals zijn ofzo
Dit kan bijna niet nu meer lijkt me.quote:Op maandag 5 september 2016 19:13 schreef franklop het volgende:
In Australië heeft dit ook in 1 aflevering gezeten dan.
zat tijd, ze zijn gestopt met utopiaquote:Op maandag 5 september 2016 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit kan bijna niet nu meer lijkt me.
Serieus, eindelijkquote:Op maandag 5 september 2016 19:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
zat tijd, ze zijn gestopt met utopia
nopequote:
Dat laatste is echt al jaren zoquote:Op maandag 5 september 2016 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Serieus, eindelijk![]()
Wel flauw dat ze meer 1 ingredient hoeven te gebruiken, dan kun je bijna maken wat je maar wil.
Oh is me nooit opgevallen, kwam eigenlijk doordat ik 1 kruid zag, als je dat pakt is het amper wat.quote:Op maandag 5 september 2016 19:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat laatste is echt al jaren zo
Mogen dat inderdaad wel naar 2 rekken..
heb je wel grotere kans dat je het voordeel mis looptquote:Op maandag 5 september 2016 19:24 schreef franklop het volgende:
Ik zou juist bij zo'n opdracht iets doen waar ik wat minder goed in ben.Je loopt geen risico naar de eliminatie te gaan en zo kan je wat leren. En bij de inventie-proef dan excelleren.
Niet dat ik dat op kookgebied kan, maar toch,
Hoevaak is wel niet gebleken in het verleden dat je zelden echt voordeel hebt hahaquote:Op maandag 5 september 2016 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je wel grotere kans dat je het voordeel mis loopt
oook weer waar iddquote:Op maandag 5 september 2016 19:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoevaak is wel niet gebleken in het verleden dat je zelden echt voordeel hebt haha
Maaruh, vandaag gaat deze proef niet klaar zijn zo te zien
hahaha nee dan werden alle kanten kruimigquote:Op maandag 5 september 2016 19:29 schreef franklop het volgende:
Had ze de bak niet het werk moeten laten doen met haar parfait?
hmz lijkt me nietsquote:Op maandag 5 september 2016 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan best volgens mij, lekker knabbelen als je op dieet bentNiet dat ik dat doe.
Dat heb je wel vaker met een mysteryboxquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:37 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel of ze allemaal hetzelfde hebben gemaakt. Of iig bijna hetzelfde.
Tuurlijk maar als je maar 1 ingredient hoeft te gebruiken is het wel toevalligquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat heb je wel vaker met een mysterybox
geun idee, zo goed heb ik niet opgelet eigelijksquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:39 schreef franklop het volgende:
Was Karmen nou de helft van de broer/zus combo?
Nee volgens mij niet. Dacht Theresa.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:39 schreef franklop het volgende:
Was Karmen nou de helft van de broer/zus combo?
Ja, het is Theresa.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Dacht Theresa.
maar dat is toch de moeder?quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Dacht Theresa.
ik laat je er nog even over nadenkenquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar in de OP. Zij is toch veel te jong ook om zijn moeder te zijn joh
Moeder, dochter EN Broer? Dan heb ik dat gemist.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:49 schreef franklop het volgende:
[..]
ik laat je er nog even over nadenken
Duurt nog wel een uur.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:49 schreef franklop het volgende:
[..]
ik laat je er nog even over nadenken
Ik vrees van wel.quote:
Zelfs met google snapt ze je niet.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik vrees van wel.
Tenzij ze google gaat gebruiken
Ik heb een slechte reeks met weddenschappen, maar een virtuele durf ik wel aanquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zelfs met google snapt ze je niet.
Wedden?
Nee dit keer laat ik me verrassen wbt de winnaarquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik vrees van wel.
Tenzij ze google gaat gebruiken
quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dit keer laat ik me verrassen wbt de winnaar
Callquote:
als ze om 19.30 het nog niet heeft dan krijg ik al jouw chips.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:53 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
Call
Om 19.30 volgt de oplossing
Ik mag op mijn knieën bidden tot hogere machten dat ze het wel op tijd door heeftquote:
tsss kut wrom zeg je dat nu al????????????????? Had dan gezwegen! Had gedaan of je verrast was om 19.30uquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:54 schreef Karina het volgende:
Oh het kwartje is gevallen hoor. Duurde ff ja want ik zit 3 dingen tegelijkertijd te doen
Ik had hem al schatquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik mag op mijn knieën bidden tot hogere machten dat ze het wel op tijd door heeft
Ja dat kan ik ook zeggen zonder de oplossing te plaatsenquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:54 schreef Karina het volgende:
Oh het kwartje is gevallen hoor. Duurde ff ja want ik zit 3 dingen tegelijkertijd te doen
Tegen die tijd ben ik dat allang weer vergeten johquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
tsss kut wrom zeg je dat nu al????????????????? Had dan gezwegen! Had gedaan of je verrast was om 19.30u
Moeder Theresa? beetje flauw hoorquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook zeggen zonder de oplossing te plaatsen
ja dat is dan ook de verrassing.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik dat allang weer vergeten joh
Jaaaaaaaaa ik win de chips van Niznoquote:
Tip: Dorito A, beter dan de Bquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa ik win de chips van Nizno
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |