Dat lijkt me wat veel, maar als ze jaarlijks al één zo'n slachtoffer te pakken hebben, dan hebben ze nog een riant inkomen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:39 schreef DrDentz het volgende: Daarom blijven ze spammen. 1 op de 100 gaat gewoon geld storten.
Ja maar het blijft onderdrukking, dat is niet simplistisch. Als het niet van hun geloof moest gingen ze hoogstwaarschijnlijk wel in bikini. En niet om dat dat de norm is om zo bloot mogelijk te zijn (wat een onzin). Maar omdat het praktisch is als je gaat zwemmen of zonnen.quote:
Omdat Hollande eerst naar de kapper moetquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:41 schreef tralalala het volgende:
Hollandewaarom worden die gasten niet van de snelweg geknuppeld?
Bij de VARA durven ze die schoften nog vluchtelingen te noemen ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:41 schreef tralalala het volgende:
Hollandewaarom worden die gasten niet van de snelweg geknuppeld?
ja>quote:
Waarom bestaat de VARA eigenlijk nog?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Bij de VARA durven ze die schoften nog vluchtelingen te noemen ook.
taalvaardigheidquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:42 schreef tong80 het volgende:
Hoeveel Engelse stopwoordjes gaat ze brengen door gebrek aan taalvardigheid ?
Hoe vaak het woord racisme ? Hoe vaak stotterd ze ?
Ik vrees van welquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:43 schreef Brammess het volgende:
Denk gaat denk ik niet een halve zetel halen.
Tiepfauten. In de snelheid. Stop daar mee.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:43 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
En zonder stageplek radicaliseer je.
Klopt, het komt wel voor uit onderdrukking. Maar goed, zoals eerder gezegd mogen vrouwen in Nederland ook niet hetzelfde als mannen, zoals topless door de stad lopen in de zomer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:41 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ja maar het blijft onderdrukking, dat is niet simplistisch. Als het niet van hun geloof moest gingen ze hoogstwaarschijnlijk wel in bikini. En niet om dat dat de norm is om zo bloot mogelijk te zijn (wat een onzin). Maar omdat het praktisch is als je gaat zwemmen of zonnen.
stotterdquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:42 schreef tong80 het volgende:
Hoeveel Engelse stopwoordjes gaat ze brengen door gebrek aan taalvardigheid ?
Hoe vaak het woord racisme ? Hoe vaak stotterd ze ?
Je roept het 100 keer achter elkaar. En ga je mond spoelen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
aanmoedigen mag niet, en afkankeren om een huidskleur wel
Oei ja, de grote ogen, hoofd licht naar achten en open mond. Dan gaat het meestal snel fout bij Sylvana.quote:
Welkom terug tongquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:47 schreef tong80 het volgende:
Pauw kapt het weer eens af als dooie lul
quote:Ook over de Rotterdammer Kuzu ontstonden lokaal vraagtekens. In 2005, toen hij op de kieslijst voor de gemeenteraad wilde. 'Hij vertelde over zijn favoriete muziek en ineens schoot een Turks commissielid uit haar slof,' zegt oud-lid Jan Riezenkamp. 'Hij bleek fan van een zeer nationalistische band. We hebben hem toch op de lijst gezet. Wisten wij veel.'
Dat is waar, want het stond op facebookquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:47 schreef Brammess het volgende:
Uitzwaaidag Sylvana Simons, daar stond ik op "aanwezig"
Pauw moet denken om zijn baantje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:47 schreef Szura het volgende:
KUT PAUW
Dit is juist het ding om door te vragen. Waarom zij zich bij zo'n club aansluit
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:48 schreef Mani89 het volgende:
Doodsbedreigingen op twitter serieus nemen.
De cyberpolice draait overuren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:48 schreef Zelfscanner het volgende:
Hahaha allemaal opsporen. 1 mil mensen opsluiten?
Ik zou Ties02 wel snappen als hij aangifte gaat doen omdat mensen hem gek vindenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:48 schreef Mani89 het volgende:
Doet me denken aan de SSquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:48 schreef Zelfscanner het volgende:
Hahaha allemaal opsporen. 1 mil mensen opsluiten?
WijZijnMetMeerquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:48 schreef Zelfscanner het volgende:
Na vandaag komen er weer duizenden bij sylva
Bans worden niet besproken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:48 schreef tong80 het volgende:
Sylvana moest eens weten wat ik over me heen krijg op FOK! Ik krijg een ban van drie dagen adem en denk weer rationeel. Zij is te dom om rationeel te denken.
Dit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:49 schreef Tagliano het volgende:
Het boeit de politie mogelijk ook geen fuck
Is DENK niks voor jou? En dan met FOK!voorkeursstemmen de Kamer in?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:48 schreef tong80 het volgende:
Sylvana moest eens weten wat ik over me heen krijg op FOK! Ik krijg een ban van drie dagen adem en denk weer rationeel. Zij is te dom om rationeel te denken.
Als Sylvana 3 dagen ban krijgt is het meteen racismequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:48 schreef tong80 het volgende:
Ze heeft een seizoenskaart denk ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:49 schreef timmmmm het volgende:
Laf dat Pauw het weer afkapte. Kritisch naar Sylvana mag natuurlijk ook niet, dan gaat ze huilen en komt ze nooit meer
Je klinkt nog zieliger dan een zeehondje uit Pieter Burenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:48 schreef tong80 het volgende:
Hmm dit is wel weer erg calimeroquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:48 schreef tong80 het volgende:
Nou ja.. als je er zo veel krijgt kan ik best begrijpen dat het heftig is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:48 schreef Mani89 het volgende:
Die worden doodmoe van haar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:49 schreef Tagliano het volgende:
Het boeit de politie mogelijk ook geen fuck
Ha ha haquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:49 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Is DENK niks voor jou? En dan met FOK!voorkeursstemmen de Kamer in?
Betrek het nu voor 1 keer niet op jezelf aub.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:48 schreef tong80 het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:49 schreef Brammess het volgende:
Politie, politie, hoeren van justitie
ACAB1312
ah gossiequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:48 schreef tong80 het volgende:
Dan moeten die twee Turken eerst aanschuiven, met hun programma.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:50 schreef Szura het volgende:
Pauw heeft het verneukt.
Dit heeft maar een kant: bedreigingen zijn walgelijk.
Dat gesprek van net was juist HET interessante.
Faalhaas.
heel nederland nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:51 schreef Zipportal het volgende:
Vóór de coup had Simons nog nooit van Gülen gehoord.
Ik neem mezelf niet te serieus. Lees eens goed.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm dit is wel weer erg calimero
Grote kans idd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:51 schreef Zipportal het volgende:
"Wat ik allemaal over me heen krijg"quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik neem mezelf niet te serieus. Lees eens goed.
Sylvana is de masturbante.
Etnnische lijnen nu H ah ah ah
:p
drugs tochquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ondertussen in Amerika heeft Chris Brown een chick gegijzeld of zo?
was gisteren toch al?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ondertussen in Amerika heeft Chris Brown een chick gegijzeld of zo?
Ik wel, ik heb Robert Fisk gelezen.quote:
Als jij stopt me te achtervolgen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:50 schreef Abed het volgende:
[..]
Betrek het nu voor 1 keer niet op jezelf aub.
Ik zal morgen ff op het Buikslotermeerplein vragen wie of wat dat is aan voorbijgangersquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik wel, ik heb Robert Fisk gelezen.
Het is een hypocrietquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:52 schreef JeffreyH93 het volgende:
Ze heeft best goede punten, jammer dat het zo'n arrogant takkewijf is.
Ze is nog steeds een simpelequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:53 schreef MakkieR het volgende:
Die Sylvana was toch alleen maar een simpele presentatrice?
Tuurlijk niet. Moest net al de boerkini verdedigen terwijl zij het ook belachelijk vindt dat die vrouwen dit op moeten. Nu Turkije en Erdo verdedigen terwijl het haar geen zak interesseert wat men daar doet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:51 schreef Zipportal het volgende:
Twee hele goede punten, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:52 schreef JeffreyH93 het volgende:
Ze heeft best goede punten, jammer dat het zo'n arrogant takkewijf is.
Inderdaad. Deed ooit zelfs vrolijk mee met het belazeren van rouwende nabestaanden als presentatrice van Char, het Medium.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:53 schreef MakkieR het volgende:
Die Sylvana was toch alleen maar een simpele presentatrice?
Ik kan het je aanbevelen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik zal morgen ff op het Buikslotermeerplein vragen wie of wat dat is aan voorbijgangers
Schijnt inderdaad Danny te zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:54 schreef V-for-Vendetta het volgende:
PARTNER
HEEFT DIE ZWARTE TRUT EEN PARTNER? DIE MOET WEL DOOF EN BLIND ZIJN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |