Ha ha haquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:49 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Is DENK niks voor jou? En dan met FOK!voorkeursstemmen de Kamer in?
Betrek het nu voor 1 keer niet op jezelf aub.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:48 schreef tong80 het volgende:
Sylvana moest eens weten wat ik over me heen krijg op FOK! Ik krijg een ban van drie dagen adem en denk weer rationeel. Zij is te dom om rationeel te denken.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:49 schreef Brammess het volgende:
Politie, politie, hoeren van justitie
ACAB1312
ah gossiequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:48 schreef tong80 het volgende:
Sylvana moest eens weten wat ik over me heen krijg op FOK! Ik krijg een ban van drie dagen adem en denk weer rationeel. Zij is te dom om rationeel te denken.
Dan moeten die twee Turken eerst aanschuiven, met hun programma.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:50 schreef Szura het volgende:
Pauw heeft het verneukt.
Dit heeft maar een kant: bedreigingen zijn walgelijk.
Dat gesprek van net was juist HET interessante.
Faalhaas.
heel nederland nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:51 schreef Zipportal het volgende:
Vóór de coup had Simons nog nooit van Gülen gehoord.
Ik neem mezelf niet te serieus. Lees eens goed.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm dit is wel weer erg calimero
Grote kans idd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:51 schreef Zipportal het volgende:
Vóór de coup had Simons nog nooit van Gülen gehoord.
"Wat ik allemaal over me heen krijg"quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik neem mezelf niet te serieus. Lees eens goed.
Sylvana is de masturbante.
Etnnische lijnen nu H ah ah ah
:p
drugs tochquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ondertussen in Amerika heeft Chris Brown een chick gegijzeld of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |