quote:Ook over de Rotterdammer Kuzu ontstonden lokaal vraagtekens. In 2005, toen hij op de kieslijst voor de gemeenteraad wilde. 'Hij vertelde over zijn favoriete muziek en ineens schoot een Turks commissielid uit haar slof,' zegt oud-lid Jan Riezenkamp. 'Hij bleek fan van een zeer nationalistische band. We hebben hem toch op de lijst gezet. Wisten wij veel.'
Dat is waar, want het stond op facebookquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:47 schreef Brammess het volgende:
Uitzwaaidag Sylvana Simons, daar stond ik op "aanwezig"
Pauw moet denken om zijn baantje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:47 schreef Szura het volgende:
KUT PAUW
Dit is juist het ding om door te vragen. Waarom zij zich bij zo'n club aansluit
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:48 schreef Mani89 het volgende:
Doodsbedreigingen op twitter serieus nemen.
De cyberpolice draait overuren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:48 schreef Zelfscanner het volgende:
Hahaha allemaal opsporen. 1 mil mensen opsluiten?
Ik zou Ties02 wel snappen als hij aangifte gaat doen omdat mensen hem gek vindenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:48 schreef Mani89 het volgende:
Doodsbedreigingen op twitter serieus nemen.
Doet me denken aan de SSquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:48 schreef Zelfscanner het volgende:
Hahaha allemaal opsporen. 1 mil mensen opsluiten?
WijZijnMetMeerquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:48 schreef Zelfscanner het volgende:
Na vandaag komen er weer duizenden bij sylva
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |