Tel jij wel eens het aantal open deuren dat je intrapt op een dag?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
Hoeveel ervaring heeft Van Breukelen als technisch directeur?
De KNVB is gewoon aan het blunderen, door allemaal oud-voetballers op sleutelposities te zetten, zonder dat daadwerkelijke resultaten / staat van dienst een rol spelen.
De gemiddelde kijker wil hapklare brokken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:24 schreef Fylax het volgende:
Waarrom gaan ze zo snel van onderwerp naar onderwerp
De mensen die ik gemeet heb waren allemaal ZEER gezelligquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:24 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dit is anders een typisch onderwerp voor Fok.
Jij betaalt geen belasting?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:24 schreef Tagliano het volgende:
Geld geven aan mensen die je überhaupt nog nooit gezien hebt
FOK! is 1 grote datingsite man.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:24 schreef DrDentz het volgende:
Een datingsite, misschien moet ik dat eens proberen.
quote:
quote:
Niet je Oostblok bitch op het internet bestellen zoals ik doe.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:24 schreef Tagliano het volgende:
Geld geven aan mensen die je überhaupt nog nooit gezien hebt
Precies! En mensen die vol passie tegen de boerkini ingaan maar geen probleem hebben met het feit dat Nederlandse vrouwen ook helemaal niet hetzelfde mogen als mannen, zijn eigenlijk gewoon hypocriet bezig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
En terecht, wat is dat toch met dat het raar is om niet bloot te zijn hier? Vervelend voor de mannen dat ze niet naar billen en borsten kunnen staren? Dat dat de norm is, zo bloot mogelijk bijna, kan je net zo goed als vrouwonvriendelijk beschouwen.
Wat is er mis met vrouwen die niet bloot willen zijn in de openbare ruimte, die zich op het strand zo wensen te kleden zoals zij dat op straat doen? Zo gek is dat toch niet? Het is eerder raar dat wij op het strand opeens in ons ondergoed rondlopen (want ja, zwemkleding bedekt net zoveel).
Ik zeg niet dat het één of het ander verboden moet worden, integendeel, van mij mag alles. Maar het simplisme waarmee elke vorm van bedekking gelijk wordt gesteld aan onderdrukking daar kan ik ook echt niks mee.
Nope, daar verdien ik nog te weinig voor. Als je het over IB hebt, tenminstequote:
Linkje?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Niet je Oostblok bitch op het internet bestellen zoals ik doe.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verzonden binnen 2 dagen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En in de winkel?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nope, daar verdien ik nog te weinig voor. Als je het over IB hebt, tenminste
Wie is belastingplichtig voor de OB?quote:
Ja? En?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:27 schreef alors het volgende:
Die foto met die hondjes, echt zo'n fotoshoot foto, dat zie je toch meteen?
Gullit!!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:27 schreef Windhapper het volgende:
Wie is nou Sylvana haar nieuwe vriend dan? Zij ging toch met die miljonair van CoolCat?
elke keer dat plaatje postenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hebzucht is een zonde.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:27 schreef Zipportal het volgende:
Die Jezus hanger om haar nek, heeft haar ook niet behoedt.
Dit is echt te makkelijk...quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:27 schreef Windhapper het volgende:
Wie is nou Sylvana haar nieuwe vriend dan? Zij ging toch met die miljonair van CoolCat?
Jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:27 schreef tralalala het volgende:
Oh jongens, elke keer als Sylvana in beeld komt moet ik kokhalzen, ben ik nou een racist?
Nee hoor gewoon een meeloperquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:27 schreef tralalala het volgende:
Oh jongens, elke keer als Sylvana in beeld komt moet ik kokhalzen, ben ik nou een racist?
Nee ze ziet er echt debiel uit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:27 schreef tralalala het volgende:
Tot nu toe is het nog redelijk normaal natuurlijk, maar hij ging geld vragen... dan moet je wakker worden.quote:
BLANKA!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Serieus ja?quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ga straks een Churandy filmpje kijken om weer af te koelen
Dat wordt dan ook nergens gedaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:22 schreef alors het volgende:
[..] Maar het simplisme waarmee elke vorm van bedekking gelijk wordt gesteld aan onderdrukking daar kan ik ook echt niks mee.
Neefje van mij deed dat wel toen zijn pa van 50 thuiskwam met een runway model van 20.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:29 schreef alors het volgende:
Een puber van 15 die juicht bij een nieuwe stiefmoeder![]()
alarmbel #3453453
Inderdaad.Vega was beterquote:
Ja, denk aan de coup in Nederlands Indïequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:28 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Serieus ja?
Vertel!
Want, volgens jouw menig: Nederlanders zouden zich na een coup in dit kikkerlandje (echt compleet ondenkbaar natuurlijk) zich net zo agressief gaan gedragen elders ja?
![]()
lol.
Als dat niet werd gedaan, zou men de boerkini ook niet willen verbieden. Men zou zich dan slechts richten op het structureel voorlichten van vrouwen, dat ze in Frankrijk zelf mogen kiezen wat ze dragen, ook als dat toevallig een boerkini is.quote:
Dat zou je natuurlijk niet eens doen als je hem in het echt zou kennenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:30 schreef Karina het volgende:
Godskolere, 30K geven aan een of andere kerel.
sheik?quote:
Sagat of Akuma en alles winnen.quote:
Viespeukquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:31 schreef Brammess het volgende:
Je bent gewoon fucking dom, niemand zou zich dit afvragen.
Ga maar gewoon liggen.
Het is dat je dan geen geweten zou moeten hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:31 schreef Doublepain het volgende:
Misschien moet ik ook maar eens een Lexa account aanmaken
3 wijven en je kan een jaar genieten, niks mis meequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is dat je dan geen geweten zou moeten hebben.
Maar klinkt aantrekkelijk ja.
Done. Ik hoop dat je genoeg hebt nuquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:32 schreef DrDentz het volgende:
Hallo mevrouw ik heb 100 miljoen miljard nodig stort maar op mijn rekning IBANABNANL07
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:33 schreef Brammess het volgende:
Ik krijg ook dit soort mailtjesEn toch trappen er nog steeds dagelijks mensen in deze zooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, kapot gemaakt door Pauw.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:34 schreef tong80 het volgende:
Ik kom net thuis. Is de zwarte doos al aan het woord geweest ?
Je verdient het ook als je in "FBI OFFICE" <info.microsoftaward2016@yahoo.com> traptquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
En toch trappen er nog steeds dagelijks mensen in deze zooi.
Ja echt... Dan verdien je het ook wel een beetje...quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:34 schreef Szura het volgende:
Hahaha binnen 2 weken geld geven
Hahahahahahaha
Die gaat straks 10k uitgevenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:34 schreef Strani het volgende:
Die linker zit al helemaal verlekkerd naar de foto's van deze kerel te kijken.
Een verbod is dan ook onzin.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Als dat niet werd gedaan, zou men de boerkini ook niet willen verbieden. Men zou zich dan slechts richten op het structureel voorlichten van vrouwen, dat ze in Frankrijk zelf mogen kiezen wat ze dragen, ook als dat toevallig een boerkini is.
Doen ze express, de mensen die er nu nog op reageren zijn gewoon wereldvreemd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
En toch trappen er nog steeds dagelijks mensen in deze zooi.
Ja, wordt nu geanalyseerd door de IATA.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:34 schreef tong80 het volgende:
terug kijken waard dusquote:
Heb jij je 'verlaat de gevangenis zonder betalen'-kaart gebruikt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:34 schreef tong80 het volgende:
lekker kontjuhquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:36 schreef donald_dick het volgende:
[ afbeelding ]
Silvana in betere tijden...Bridget trouwens ook voor de botox
DELETE THISquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:36 schreef donald_dick het volgende:
[ afbeelding ]
Is kleingeld voor haar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Jinek zou die bedragen ook normaal vinden
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:35 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Heb jij je 'verlaat de gevangenis zonder betalen'-kaart gebruikt?
Ha ha ha.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:35 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Heb jij je 'verlaat de gevangenis zonder betalen'-kaart gebruikt?
http://media.tpo.nl/2016/(...)-zijn-gewelddadiger/quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:36 schreef donald_dick het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:36 schreef JeffreyH93 het volgende:
Alleenstaande huisvrouwen verplicht internet afpakken.
Ojah die kaart weer, tig jaar geleden...gaan we weer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja, denk aan de coup in Nederlands Indïe
Tros Opgelichtquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:37 schreef Ryan3 het volgende:
Zit ik nu naar Jambers te kijken of Pauw?
Nou ja..misschien is het een waarschuwing voor anderen die in zoiets zouden kunnen trappen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:37 schreef Jojoortje het volgende:
Mensen zoals Sylvana Simons moet je al geen podium geven, maar dit soort domme mensen ook niet.
Wat ontzettend naïef en dom.
Kijk maar weer wegquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:37 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ojah die kaart weer, tig jaar geleden...gaan we weer.
'Wie is er te batsen ?'quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:37 schreef MakkieR het volgende:
Is de belangrijkste vraag van Pauw niet; zijn er ook verdachten gearresteerd?
Je bent er weer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:38 schreef tong80 het volgende:
Vluchten uit Nigeria afwachten. Maar hij was ontvoerd.
Die mensen zijn zo dom, ook na het kijken van deze uitzending overkomt het hen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja..misschien is het een waarschuwing voor anderen die in zoiets zouden kunnen trappen.
Wowquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:38 schreef donald_dick het volgende:
die gast achter haar lijkt op die dude uit MrRobot
Plottwist, Alberto is de kidnapper.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:38 schreef tralalala het volgende:
Gewoon Alberto Stegeman er op af sturen
Kost iets maar dan heb je ook iets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |