Tel jij wel eens het aantal open deuren dat je intrapt op een dag?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
Hoeveel ervaring heeft Van Breukelen als technisch directeur?
De KNVB is gewoon aan het blunderen, door allemaal oud-voetballers op sleutelposities te zetten, zonder dat daadwerkelijke resultaten / staat van dienst een rol spelen.
De gemiddelde kijker wil hapklare brokken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:24 schreef Fylax het volgende:
Waarrom gaan ze zo snel van onderwerp naar onderwerp
De mensen die ik gemeet heb waren allemaal ZEER gezelligquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:24 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dit is anders een typisch onderwerp voor Fok.
Jij betaalt geen belasting?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:24 schreef Tagliano het volgende:
Geld geven aan mensen die je überhaupt nog nooit gezien hebt
FOK! is 1 grote datingsite man.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:24 schreef DrDentz het volgende:
Een datingsite, misschien moet ik dat eens proberen.
quote:
quote:
Niet je Oostblok bitch op het internet bestellen zoals ik doe.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:24 schreef Tagliano het volgende:
Geld geven aan mensen die je überhaupt nog nooit gezien hebt
Precies! En mensen die vol passie tegen de boerkini ingaan maar geen probleem hebben met het feit dat Nederlandse vrouwen ook helemaal niet hetzelfde mogen als mannen, zijn eigenlijk gewoon hypocriet bezig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
En terecht, wat is dat toch met dat het raar is om niet bloot te zijn hier? Vervelend voor de mannen dat ze niet naar billen en borsten kunnen staren? Dat dat de norm is, zo bloot mogelijk bijna, kan je net zo goed als vrouwonvriendelijk beschouwen.
Wat is er mis met vrouwen die niet bloot willen zijn in de openbare ruimte, die zich op het strand zo wensen te kleden zoals zij dat op straat doen? Zo gek is dat toch niet? Het is eerder raar dat wij op het strand opeens in ons ondergoed rondlopen (want ja, zwemkleding bedekt net zoveel).
Ik zeg niet dat het één of het ander verboden moet worden, integendeel, van mij mag alles. Maar het simplisme waarmee elke vorm van bedekking gelijk wordt gesteld aan onderdrukking daar kan ik ook echt niks mee.
Nope, daar verdien ik nog te weinig voor. Als je het over IB hebt, tenminstequote:
Linkje?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Niet je Oostblok bitch op het internet bestellen zoals ik doe.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |