Oh, kan dat ook?quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoek er maar een leuke voor me uit Piet en neem maar mee![]()
Je ken volgend jaar mee hoor. Moet ik de mokkels ook regelen of doe je dat zelf?quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoek er maar een leuke voor me uit Piet en neem maar mee![]()
Internationale naam.. Leest ze al mee op Fok? Of kent ze alleen het liedje ?quote:
Nee ze leest niet mee (ze kan nog amper Nederlands) en ze kent het liedje ook niet.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Internationale naam.. Leest ze al mee op Fok? Of kent ze alleen het liedje ?
Mijn muts houd niet zo van die drukte.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
is wel het summum van een LAT relatie
Wie weet doe ik dat wel.. Wil ik wel de grootste bank , je kent mequote:Op maandag 29 augustus 2016 02:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je ken volgend jaar mee hoor. Moet ik de mokkels ook regelen of doe je dat zelf?
OK dat leidje is Duits dus niet slim om haar dat te leren.. Maar Engels praat ze wel toch.. Dan doen we gewoon alles in het engels die die dat kunnenquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ze leest niet mee (ze kan nog amper Nederlands) en ze kent het liedje ook niet.
Gaat krap worden op de bank waar ik slaap met jouw lengte.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie weet doe ik dat wel.. Wil ik wel de grootste bank , je kent me
Hehehe nee dat liedje laat ik dan voor de gein een keer horen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:07 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dat leidje is Duits dus niet slim om haar dat te leren.. Maar Engels praat ze wel toch.. Dan doen we gewoon alles in het engels die die dat kunnen
Ik was afgelopen week nog bij een FOK!-meet, vrij onverwacht nog heen gegaan. Alweer heel wat jaartjes terug voor mijquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prima hoorMisschien komt er wel eens een Radio 49-meet; wie zal het zeggen
Even wat duidelijkheid verschaffenquote:
Ik zag wat beelden.. Is wel erg druk, maar wel gezellig.. En ik hossel zelf wel wat als ik er dan benquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn muts houd niet zo van die drukte.
kinderboeken. lekker makkelijk beginnen. Oude kinderseriesquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ze leest niet mee (ze kan nog amper Nederlands) en ze kent het liedje ook niet.
Dan ga ik mn Spaanse nichtje checkenquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gaat krap worden op de bank waar ik slaap met jouw lengte.
ooooooooooh?quote:
Dat is het belangrijkste... Alhoewel die stomme NL-rules, maar dat komt later welquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe nee dat liedje laat ik dan voor de gein een keer horen.En ze heeft in 1 jaar tijd zichzelf zeer goed Engels aangeleerd!
quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
kinderboeken. lekker makkelijk beginnen. Oude kinderseries
Ja Nederlandse grammatica is echt ongelooflijk kut.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste... Alhoewel die stomme NL-rules, maar dat komt later wel
Heb je een korte samenvatting?quote:
Spreekt ze ook Spaans?quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:11 schreef ToT het volgende:
[..]Ze heeft inmiddels Nijntje al ontdekt, maar ik heb zelf ook een zooi woordenlijsten voor haar gemaakt en oefen soms ook via Facebook waarbij ik zinnen gebruik waar woorden in zitten die ze al kent, maar ook sommige die ze nog niet kent, dus dan moet ze zelf achterhalen wat die woorden zijn.
Van welk subforum of topic? Ik ben nog nooit naar een meet geweest. Heeft me nooit zo getrokken, eerlijk gezegd. Voor R49 zou ik misschien een uitzondering maken.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik was afgelopen week nog bij een FOK!-meet, vrij onverwacht nog heen gegaan. Alweer heel wat jaartjes terug voor mij.
[..]
Even wat duidelijkheid verschaffen.
Nope; het plaatselijk dialect en Tagalog. Er zit wel veel Spaans in die taal, maar toch is het ook wel erg verschillend.quote:
Logeer bij Mad Professor naast Ariwa studio en samen met mij nog stel anderen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb je een korte samenvatting?
Je zit nu in Londen met 3 jongeren die zo stoned zijn als een garnaal bij je op de bank
Jammer, mogelijk heb ik nog wat lesmateriaal..quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope; het plaatselijk dialect en Tagalog. Er zit wel veel Spaans in die taal, maar toch is het ook wel erg verschillend.
quote:
Ahhh wel tof dat je zo meedenkt!quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Jammer, mogelijk heb ik nog wat lesmateriaal..
Pokémon Goquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van welk subforum of topic? Ik ben nog nooit naar een meet geweest. Heeft me nooit zo getrokken, eerlijk gezegd. Voor R49 zou ik misschien een uitzondering maken.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat pokemon gedoe snap ik echt niet?
Ik ook nietquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Pokémon Go.
NeeOh, had gedacht dat je dat weleens gedaan had joh
. Weet ook niet waarop ik dat baseer verder
.
Vette hype nu, doen net alsof Pokémon baanbrekend is met het via je telefoon monstertjes vangen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
quote:
De meesten zijn weggerend voor de enge Charazard of hoe de neuk dat beest ook heet!quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moest lachen, niet erg druk daar.
Daar zijn we te oud voor.. Mijn dochter als kind keek er altijd naar en verzamelde plaatjes en tekende ze... Maar ik vroeg haar laatst of ze ook de mobile versie zpeelde in SPanje.. Nee zei ze,... Vroeger was leuk genoeg en nu is het nog gevaarlijk ook...quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Tis Kijkduin nietquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moest lachen, niet erg druk daar.
Trixquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:25 schreef ToT het volgende:
[..]
De meesten zijn weggerend voor de enge Charazard of hoe de neuk dat beest ook heet!
Nou, je vangt dus middels een app op je smartphone (als je die hebtquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn telefoon heeft camera die ik nooit gebruik en radio en mp3 opslag.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vette hype nu, doen net alsof Pokémon baanbrekend is met het via je telefoon monstertjes vangen.
Is gewoon Augmented Reality wat al een dikke 10 jaar bestaat
In 99 vroeg me al af wat je er moest.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou, je vangt dus middels een app op je smartphone (als je die hebt) virtuele diertjes in de ''echte'' wereld om je heen.
Sommigen kennen Pokémon nog van vroeger (1999), anderen leren het nu kennen.
Ik speelde het spel als tiener op de computer.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Bea die niet blij is dat het geen Koninginnedag is?
Ineens een stopteken en keihard op je fluitje blazen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw die kuttoeristen met hun camera's en foons zijn uitermate irritant op zo'n festival.
Wil daar niet bijhoren.
Ik heb ook zestigplussers zien spelen hoor...quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zijn we te oud voor.. Mijn dochter als kind keek er altijd naar en verzamelde plaatjes en tekende ze... Maar ik vroeg haar laatst of ze ook de mobile versie zpeelde in SPanje.. Nee zei ze,... Vroeger was leuk genoeg en nu is het nog gevaarlijk ook...
Je moet weten hoe die Spanjolen autorijden....
Ik heb ook nog ergens een paar ontzettend slechte paints neergekwakt. Iets met pokemonnik of zo.quote:
Oh?quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ook nog ergens een paar ontzettend slechte paints neergekwakt. Iets met pokemonnik of zo.
Over 3 dagen ga ik ze weer onderstoffen met knol in volle galop.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ineens een stopteken en keihard op je fluitje blazen.![]()
Noodstop![]()
Nog maar 3 jaar.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb ook zestigplussers zien spelen hoor...
Owjahhhhh!quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dezen topicje: ONZ / PAINT - Maak hier je eigen poke... whatever
Trustenquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:38 schreef ToT het volgende:
Maar mensen, ik ga weer maffen!Piet, thx voor de tunes!
Fijne avond verder!
quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb ook zestigplussers zien spelen hoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door chufi op 29-08-2016 02:50:19 ]
quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Over 3 dagen ga ik ze weer onderstoffen met knol in volle galop.
Slaap lekker ToTquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:38 schreef ToT het volgende:
Fijne avond verder!
Wat kan je mooi tekenen. Mooi handschrift ook.quote:
Ga je al slapen?quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:41 schreef ToT het volgende:
[..]Balen dat ik nu ga slapen, anders had ik daar wel wat mee gephotoshopped!
Dat is dus vroeger hoe men fotoshopttequote:Op maandag 29 augustus 2016 02:41 schreef ToT het volgende:
[..]Balen dat ik nu ga slapen, anders had ik daar wel wat mee gephotoshopped!
Sleep well!!quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:38 schreef ToT het volgende:
Fijne avond verder!
quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is dus vroeger hoe men fotoshoptte
quote:
A Ponyta or Rapidash rushes in quicklyquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Over 3 dagen ga ik ze weer onderstoffen met knol in volle galop.
Mijn dochter had een rijke fantasie....quote:
Met nog een kwartier op het rooster. Laptop had geen str....quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:45 schreef Elfletterig het volgende:
Alsof de duvel ermee speelt.... net voordat #42 begint, ligt Piet er ineens uit?
Ja tapes uit de studio zonder tags.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:45 schreef Elfletterig het volgende:
Bijzondere tracklisting trouwens, Piet...
40 PP@ariwa, 41 PP@ariwa, 42 PP@ariwa.... enzovoort
quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dezen topicje: ONZ / PAINT - Maak hier je eigen poke... whatever
Allebei leukquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:40 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Linkje zit in dat topic waar ik dat plaatje van gepost heb!
Dus ook in [POK]
We merkten het...quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het ging even mis met de verbinding.
Grapjes maken doe je maar tijdens je stand-up comedy show hier.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:47 schreef Elfletterig het volgende:
Je kunt niet eens even rustig een grapje bedenken en typen hier
Ik had toen alleen maar Paint, dus dat is een beetje behelpen. Ik heb nu het goede programma weer geïnstalleerd (vandaar ook weer een nieuwe golf UI's deze week)quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Allebei leuk.
Jammer dat ik zelf niet zo'n ster ben met Photoshop/Paint op die manier. Misschien ooit eens tijd in steken.
Heb ook mijn gevoelige kant.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:55 schreef moemoe het volgende:
Dit nummer zou ik niet zo snel bij Piet op de radio verwachten...
Slaap lekker Elfquote:Op maandag 29 augustus 2016 03:04 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga wel zo geleidelijk m'n bed opzoeken. En ja, ik weet dat -ie in de slaapkamer staat.
Piet, bedankt!
En iedereen welterusten!
Ah zoquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had toen alleen maar Paint, dus dat is een beetje behelpen. Ik heb nu het goede programma weer geïnstalleerd (vandaar ook weer een nieuwe golf UI's deze week)
Maarre.... hoe is het verder met moemoe? Komt het alleen maar door Pokemon dat je zo weinig op FOK! bent de laatste tijd?
Sleep well dear!quote:Op maandag 29 augustus 2016 03:04 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga wel zo geleidelijk m'n bed opzoeken. En ja, ik weet dat -ie in de slaapkamer staat.
Piet, bedankt!
En iedereen welterusten!
Gelijk heb jequote:Op maandag 29 augustus 2016 03:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah zo.
Onder andere.
Het is ook lekker weer geweest, dan wil je toch niet achter je laptopje zitten! Lekker flaneren enzo.
Heb nog zware dag voor de boeg, om 3:00u ga ik pitten.quote:Op maandag 29 augustus 2016 03:09 schreef moemoe het volgende:
Tenzij knokkels weer het stokje overneemt...
Sterkte morgen !!quote:Op maandag 29 augustus 2016 03:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb nog zware dag voor de boeg, om 3:00u ga ik pitten.
Whehehe ik ga er vandaag eens "vroeg" inquote:Op maandag 29 augustus 2016 03:09 schreef moemoe het volgende:
Tenzij knokkels weer het stokje overneemt...
Ja dat lange slenteren is erg vermoeiend.. Misschien een draagbaar stoeltje meenemenquote:Op maandag 29 augustus 2016 03:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn benen en voeten beginnen toch wel dagje ouder te worden heb ik gemerkt.
Had wel paar goede gidsen die precies wisten waar te zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2016 03:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat lange slenteren is erg vermoeiend.. Misschien een draagbaar stoeltje meenemen
quote:Op maandag 29 augustus 2016 03:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Had wel paar goede gidsen die precies wisten waar te zijn.
Kwam alleen dit tegenquote:Op maandag 29 augustus 2016 03:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Had wel paar goede gidsen die precies wisten waar te zijn.
Daar loop ik ook ergens rond.quote:Op maandag 29 augustus 2016 03:30 schreef chufi het volgende:
Kwam alleen dit tegen
https://boilerroom.tv/carnival/
Is me tevele uren muziek .. Maar klonk wel goedquote:Op maandag 29 augustus 2016 03:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar loop ik ook ergens rond.
Was er rond 12u en gaat dan tot 20:00u door.quote:Op maandag 29 augustus 2016 03:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Is me tevele uren muziek .. Maar klonk wel goed
Family day was het toch, zondag.. Morgen zelfde tijden of nog korter dag?quote:Op maandag 29 augustus 2016 03:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was er rond 12u en gaat dan tot 20:00u door.
Ongeveer hetzelfde met optocht.quote:Op maandag 29 augustus 2016 03:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Family day was het toch, zondag.. Morgen zelfde tijden of nog korter dag?
Ging de rest nog wel door of gingen jullie gezamelijk huiswaarts?quote:Op maandag 29 augustus 2016 03:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde met optocht.
Na zo'n dag nog doorgaan is voor de echte bikkels, met de metro weer terug, da's best nog aardig eindjequote:Op maandag 29 augustus 2016 03:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ging de rest nog wel door of gingen jullie gezamelijk huiswaarts?
Jaja .. Hoe staat het met je slaapbank?quote:Op maandag 29 augustus 2016 03:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na zo'n dag nog doorgaan is voor de echte bikkels, met de metro weer terug, da's best nog aardig eindje
Nog even laatste jonko gerookt en ik kan zo weer omvallen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 03:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaja .. Hoe staat het met je slaapbank?
Ik doe dat dan zonder.. Ik hou het ook voor gezien.. Fijne dag morgen Pietquote:Op maandag 29 augustus 2016 03:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog even laatste jonko gerookt en ik kan zo weer omvallen.
quote:
Ik ben nog zo moe dat ik niet ga golfenquote:Op maandag 29 augustus 2016 08:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je niet golfen?
Ik mis het, ben ik bang. Uit etentje dan...
dan halen we dat ene nummer voor jou uit de playlist. Jammer dat je het moet missen, was echt wel een show voor jou geweest.quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je niet golfen?
Ik mis het, ben ik bang. Uit etentje dan...
Kan het opgenomen en online geplaatst worden, zodat ik het later kan beluisteren?quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan halen we dat ene nummer voor jou uit de playlist. Jammer dat je het moet missen, was echt wel een show voor jou geweest.
ik geef de vraag door aan Symphquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan het opgenomen en online geplaatst worden, zodat ik het later kan beluisteren?
Ik had ook het idee dat het wel iets voor mij kon zijn namelijk?
Dank u.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik geef de vraag door aan Symph
quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Reflectiefilter en nieuwe microfoonstandaard zijn binnen, heb goede hoop dat Symph de boel voor aanvang van zijn show kan installeren
quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Reflectiefilter en nieuwe microfoonstandaard zijn binnen, heb goede hoop dat Symph de boel voor aanvang van zijn show kan installeren
Joah ... even kijken hoe ik het ga doen met mijn telefoon. Zal wel verzekeringswerk worden. Hoop ik.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
En het gaat weer los in zonnig Notting Hill.
Ik prima, de anderen ook zo te zien, zit nu ff bij kennis van hun in appartement met Soundsystem voor de deur.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:38 schreef knokkels het volgende:
[..]Nice!
![]()
En hoe hebben die luitjes geslapen?
Tof Tof.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik prima, de anderen ook zo te zien, zit nu ff bij kennis van hun in appartement met Soundsystem voor de deur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |