Ja maar Piet, hij moet gewoonquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:39 schreef Elfletterig het volgende:
De eind-jingle van Knokkels...
(Hopelijk blijft -ie niet hangen, zoals laatst)
Het was weer fijnquote:
Je meissie uit een ver exotisch oord toch?quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ja over een klein maandje komt mijn vriendin hierheen!Jij ook al met Pokémon Go bezig?
Dat is/was een behoorlijke hype!
(Het schijnt overigens al een beetje op z'n retour te zijn, maar ik kan wel snappen waarom het leuk is!
)
quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je meissie uit een ver exotisch oord toch?
En mooi! Vakantie? Of langere tijd?
Heh, ja ik was/ben er wel mee bezig ja. Voor mij begint nu pas een beetje de verdieping in het spel. Ik speel het nog wel even denk ik zo.
Van deur tot deur? Want dan ben je waarschijnlijk sneller dan met het vliegtuigquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
5 uur deed ik erover zonder tijdsverschil, de terugreis is nog afwachten.
Mneh, ik ben niet echt van het fietsen en vangen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:36 schreef knokkels het volgende:
Zit jij ook op de fiets pokémons te vangen op evenementen?
Luitjes die bijna andere mensen aanrijden omdat ze slingerend fietsen en dan meer met hun foon bezig zijn
Dus over een maand ben je ff 3 maand van Fok af....quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:42 schreef ToT het volgende:
[..]Yupyup!
En ze komt 3 maand, en volgend jaar volgt de immigratie!
kmiwhehehe graag gedaan kerelquote:
Hoop dat je genoten hebt sjoefquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus over een maand ben je ff 3 maand van Fok af....
Jij snapt 'emquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mneh, ik ben niet echt van het fietsen en vangen.
Verkeersveiligheid enzo.
Hier in Zwolle heb je zo'n punt, bij de stadsmuur waar Pokemon-spelers samenkomen. Het is net een kolonne pinguins op een ijsrots. Het enige dat nog mist is de voice-over uit een natuurfilm die ons alles over het groepsgedrag van de wezens vertelt...quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mneh, ik ben niet echt van het fietsen en vangen.
Verkeersveiligheid enzo.
Ahw, ik zie de laatste post in het topic ja.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De UI-politie is ook weer actief hoor. D'r maalt alleen geen UI-loze om, maar goed...
Beetje meer respons zou leuk zijn, maar ja...quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ahw, ik zie de laatste post in het topic ja.
Zolang je het nog leuk vindt....
Gewoon hosselen die chick.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh, hoe lang duurt dat eigenlijk?
Met een beetje mazzel zit ik met de kerst bij Candy Rose![]()
En dan denk ik dat ik ook ga treinen
In het topic over de UI politie?quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beetje meer respons zou leuk zijn, maar ja...
Eeeeh ja, ik zal er niet veel over zeggenquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:37 schreef Elfletterig het volgende:
Zag van de week een vriend van me door de stad lopen terwijl ik op een terrasje zat. Helemaal gefixeerd naar z'n telefoon aan het staren. Ik riep hem, maar hij had niks in de gaten...
Van de UI-lozen. Ik denk dat de verhouding aangenomen / niet-aangenomen UI's zo'n beetje 25 / 75 procent is. Als het geen 20 / 80 is.quote:
Oh, ik doe dat juist meer 's nachts dan overdag denk ik..quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben dat nooit zo gewend zo laat in de nacht ...
Ik ben totaal niet van de computergames, sorryquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Eeeeh ja, ik zal er niet veel over zeggen.
Maareh, probeer het zelf eens uit zou ik zeggen.
Ahhhh dat ja, inderdaad, dan ben je een tijd voor zo iemand bezig en dan hoor je er niks meer van.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van de UI-lozen. Ik denk dat de verhouding aangenomen / niet-aangenomen UI's zo'n beetje 25 / 75 procent is. Als het geen 20 / 80 is.
Immigratie!!!quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:42 schreef ToT het volgende:
[..]Yupyup!
En ze komt 3 maand, en volgend jaar volgt de immigratie!
Ik ben al weer te lang wakker vanaf 9 uur of zo GMT +2quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, ik doe dat juist meer 's nachts dan overdag denk ik..
quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Immigratie!!!![]()
![]()
Dan heb ik best veel gemist, een kleine update in mijn inbox is altijd welkom.
Maaris good.
Oeh!! Duo-showsquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:44 schreef ToT het volgende:
[..]Hehehe nou ik zal wel wat minder online zijn, ja, maar we willen ook duo-shows doen!
Ik denk alleen niet dat er dan veel gothic gedraaid zal worden!
Ah leuk! Wil zij ook draaien of slechts haar voorkeur ten gehore brengen via jou?quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:44 schreef ToT het volgende:
[..]Hehehe nou ik zal wel wat minder online zijn, ja, maar we willen ook duo-shows doen!
Ik denk alleen niet dat er dan veel gothic gedraaid zal worden!
Jammer is dat. Al doe ik het natuurlijk ongevraagd. Ik heb een heel rijtje geniale UI's staan die nooit in gebruik zijn genomen. Maar ik beleef wel lol aan het maken ervan. Het is een uitdaging om op 60 bij 60 pixels iets krachtigs neer te zetten.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhhh dat ja, inderdaad, dan ben je een tijd voor zo iemand bezig en dan hoor je er niks meer van.
Gebeurt soms (gelukkig niet vaak) ook in het Photoshop-hulp topic in FHF.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Notting Hill Carnival is voor elke vrijgezel een aanrader, iedereen is vriendelijk tegen elkaar, en er lopen leuke vrouwen rond. Verhouding 50/50, verder nog veel kinderen en opa en oma's.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hier in Zwolle heb je zo'n punt, bij de stadsmuur waar Pokemon-spelers samenkomen. Het is net een kolonne pinguins op een ijsrots. Het enige dat nog mist is de voice-over uit een natuurfilm die ons alles over het groepsgedrag van de wezens vertelt...
Waarschijnlijk gaan we gewoon naast elkaar zitten en bedien ik de muis en het toetsenbord en laat ik haar mijn MP3-collectie zien en kan ze daar uit kiezen, of ze noemt idd wat titels.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah leuk! Wil zij ook draaien of slechts haar voorkeur ten gehore brengen via jou?
I love to playquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet van de computergames, sorryIk steek die tijd dan liever in het luisteren naar muziek of zo. Wekelijks luister ik een boel nieuwe muziek, om vervolgens op Radio 49 te kunnen draaien
Prima hoorquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:55 schreef moemoe het volgende:
[..].
Ik kan nu hele verhalen vertellen over dit spektakel, maar dat bewaar ik nog even voor later.
(Als ik je ooit mocht treffen op een meet is dat leuker om te delen.)
Minder goede muziek draaien dus!quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Godverdomme het is weer druk op de bank.
quote:
Leuk en gezellig en dan zeggen we Hi !! Hoe heet ze?quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan we gewoon naast elkaar zitten en bedien ik de muis en het toetsenbord en laat ik haar mijn MP3-collectie zien en kan ze daar uit kiezen, of ze noemt idd wat titels.Maar de mic zal sowieso ook wel gebruikt worden!
Zoek er maar een leuke voor me uit Piet en neem maar meequote:Op maandag 29 augustus 2016 01:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Notting Hill Carnival is voor elke vrijgezel een aanrader, iedereen is vriendelijk tegen elkaar, en er lopen leuke vrouwen rond. Verhouding 50/50, verder nog veel kinderen en opa en oma's.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Leuk en gezellig en dan zeggen we Hi !! Hoe heet ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |