SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Gaan ze flippen als ze teveel muziek uit hun comfort zone krijgen?quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit kan ik niet meer uitleggen.
Had zelf in eerste instantie niet eens door dat ik de lapo te pakken hadquote:Op maandag 29 augustus 2016 00:22 schreef knokkels het volgende:
Dank je Der_Rabbit![]()
![]()
Kon hem niet quoten
[..]
Gaan ze flippen als ze teveel muziek uit hun comfort zone krijgen?![]()
Valt wel mee, ze zitten er nog steeds.quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:22 schreef knokkels het volgende:
Dank je Der_Rabbit![]()
![]()
Kon hem niet quoten
[..]
Gaan ze flippen als ze teveel muziek uit hun comfort zone krijgen?![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Valt wel mee, ze zitten er nog steeds.
Gaat dat wel goed met de teckniek?quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:32 schreef knokkels het volgende:
Nog 10 minuten. Zal ik nog even doorknallen?
Vast wel :"Yquote:Op maandag 29 augustus 2016 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gaat dat wel goed met de teckniek?
Kan ik dus nog een tijdje verder met muziek ontdekken die ik op mijn schijf hebquote:
Je wilt niet weten wat er hier te vinden is, mijn USB stick gaat helemaal vol mee naar huis.quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kan ik dus nog een tijdje verder met muziek ontdekken die ik op mijn schijf heb![]()
Oehhhh nice!quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat er hier te vinden is, mijn USB stick gaat helemaal vol mee naar huis.
Ja! Oh, wacht..quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:32 schreef knokkels het volgende:
Nog 10 minuten. Zal ik nog even doorknallen?
moemoequote:
Hoe krijg ik ze het beste wakker?quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er vallen nu wat mensen in slaap op de bank.
Goed bezigquote:Op maandag 29 augustus 2016 00:54 schreef moemoe het volgende:
On My way, on My way...
Even een kopje thee erbij.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die kennen ze wel deze en je mic staat nog open.
Space Mountainquote:Op maandag 29 augustus 2016 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw het is wel de bedoeling dat ik op de bank ga slapen die nu bezet is door 3 spacende rastas.
Ik zweet peentjesquote:
Zekersquote:Op maandag 29 augustus 2016 00:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed bezigAlles goed met je?
Uhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:05 schreef moemoe het volgende:
Excuus voor mijn niet reageren op eventuele DM's.
Ik was eh, bezig.
Ben je alweer terug dan?quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw het is wel de bedoeling dat ik op de bank ga slapen die nu bezet is door 3 spacende rastas.
Of ehh... dronken na 2 liter Tempranillo. Maar OH wat was dat lekkerquote:
Ik ben de tel zo onderhand kwijt. Ik heb al zeker een stuk of 13 shows achter de rug.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zekers![]()
.
En jij hebt al een aantal keren mogen draaien zag ik.
Helemaal ingewijd nu?
Genot is ook wat waard.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Of ehh... dronken na 2 liter Tempranillo. Maar OH wat was dat lekker
Wanneer het donker wordt dan stopt het feest, om na al die Soundsytems nog naar after party te gaan word ik te oud voor.quote:
quote:
2/3 van dat vacuumpak leeg in een avondquote:
Donker is ook vroeg in London , maar dan een uurr later dat dan welquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer het donker wordt dan stopt het feest, om na al die Soundsytems nog naar after party te gaan word ik te oud voor.
Gewoon Nederlands lullen die 2 op de bank zijn zo stoned als een garnaal.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:12 schreef knokkels het volgende:
Ik vergeet steeds dat die twee rasta's me niet kunnen horen. Dus waarom spreek ik dan nog Engels
Good! En hoe zit het met je fanbase??quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:10 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben de tel zo onderhand kwijt. Ik heb al zeker een stuk of 13 shows achter de rug.
Hehquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
2/3 van dat vacuumpak leeg in een avond![]()
![]()
mjummie
Moet morgen nog een dagquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Donker is ook vroeg in London , maar dan een uurr later dat dan wel
Geen idee. Ik heb alles tussen de 2 en 8 luisteraars meegemaakt. Hangt ook af van het feit of je spontaan gaat draaien of een show van tevoren aankondigt. Ik heb laatst een D-show gedaan, met alleen maar muziek uit Duitsland, inclusief Duitstalige jingles, fileberichten, enzovoort...quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Good! En hoe zit het met je fanbase??
Tell me!
Kwestie van doseren, begint al vroeg.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Snap ik en ja de leeftijd speelt parten
Hmmm hmmm, ruimte voor groei, hmmm.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb alles tussen de 2 en 8 luisteraars meegemaakt. Hangt ook af van het feit of je spontaan gaat draaien of een show van tevoren aankondigt. Ik heb laatst een D-show gedaan, met alleen maar muziek uit Duitsland, inclusief Duitstalige jingles, fileberichten, enzovoort...
Nee, nog niet. Voorlopig houd ik het even bij non-stop-muziek, alleen ondersteund door jingles. Maar van die jingles maak ik wel werkquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmm hmmm, ruimte voor groei, hmmm.
Verschillende thema's, nice.
En is uwer stem ook al on air geweest?
Beter toch?quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben al helemaal gewend aan uur vroeger, heerlijk.
En wat voor jinglesquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Voorlopig houd ik het even bij non-stop-muziek, alleen ondersteund door jingles. Maar van die jingles maak ik wel werk
Ik wil binnenkort een show gaan doen met alleen maar covers. En uiteraard draaien we op Radio 49 ook regelmatig The KLF (moemoe), als een soort lokroep aan jou....
quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb afgelopen nacht nog wat in elkaar gepruts. Kan ik zo wel ff draaien.
Nachtbrakerquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben al helemaal gewend aan uur vroeger, heerlijk.
Das 2 uur laterquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is nog vroeg hier, 11u GMT sta ik op.
GMT verandert niet met de zomertijd mee, dus normaal in de winter is het 1 uur verschil, maar nu 2 uurquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is nog vroeg hier, 11u GMT sta ik op.
Van UI-politie naar jingles...quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Voorlopig houd ik het even bij non-stop-muziek, alleen ondersteund door jingles. Maar van die jingles maak ik wel werk
Ik wil binnenkort een show gaan doen met alleen maar covers. En uiteraard draaien we op Radio 49 ook regelmatig The KLF (moemoe), als een soort lokroep aan jou....
quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Van UI-politie naar jingles....
Ik ben wel benieuwd ernaar. Als ik binnenkort tijd heb zal ik eens inschakelen.
En die lokroepjes waardeer ik uiteraard.
London is GMT+1quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
GMT verandert niet met de zomertijd mee, dus normaal in de winter is het 1 uur verschil, maar nu 2 uur
quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heeeej!
Nog meer gezelligheid hier.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:31 schreef moemoe het volgende:
Overigens ook een ''hoi'' naar Piet en chufi uiteraard.
Het zal me worst zijn, op de heenreis uur voordeel en dinsdag terug weer uur kwijt.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
London is GMT+1
Geen idee waarom, maar volgens mij vanwege de beurs, The City
en dan 45 minuten vliegen en 45 minuten taxiën?quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het zal me worst zijn, op de heenreis uur voordeel en dinsdag terug weer uur kwijt.
Ja? Oooh, nou mooi!!quote:
Ga met de trein, durf niet te vliegen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
en dan 45 minuten vliegen en 45 minuten taxiën?![]()
Of land je niet aan de achterkant van Schiphol
Hehehe ja over een klein maandje komt mijn vriendin hierheen!quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja? Oooh, nou mooi!!
Heel erg fijn om te horen!
De laatste keer dat ik je sprak is alweer een tijdje terug geloof ik. You're smiling again.
Met mij gaat het heel erg goed.
Ik ben best druk bezig geweest (Pokemon vangen), maar het einde is in zicht
.
Zit jij ook op de fiets pokémons te vangen op evenementen?quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja? Oooh, nou mooi!!
De laatste keer dat ik je sprak is alweer een tijdje terug geloof ik. You're smiling again.
.
De UI-politie is ook weer actief hoor. D'r maalt alleen geen UI-loze om, maar goed...quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Van UI-politie naar jingles....
Ik ben wel benieuwd ernaar. Als ik binnenkort tijd heb zal ik eens inschakelen.
En die lokroepjes waardeer ik uiteraard.
Oeh, hoe lang duurt dat eigenlijk?quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga met de trein, durf niet te vliegen.
Zag van de week een vriend van me door de stad lopen terwijl ik op een terrasje zat. Helemaal gefixeerd naar z'n telefoon aan het staren. Ik riep hem, maar hij had niks in de gaten...quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja? Oooh, nou mooi!!
.
Ik ben dat nooit zo gewend zo laat in de nacht ...quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja excuus, kon je minstens even gedag zeggen.
5 uur deed ik erover zonder tijdsverschil, de terugreis is nog afwachten.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh, hoe lang duurt dat eigenlijk?
Met een beetje mazzel zit ik met de kerst bij Candy Rose![]()
En dan denk ik dat ik ook ga treinen
Ja maar Piet, hij moet gewoonquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:39 schreef Elfletterig het volgende:
De eind-jingle van Knokkels...
(Hopelijk blijft -ie niet hangen, zoals laatst)
Het was weer fijnquote:
Je meissie uit een ver exotisch oord toch?quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ja over een klein maandje komt mijn vriendin hierheen!Jij ook al met Pokémon Go bezig?
Dat is/was een behoorlijke hype!
(Het schijnt overigens al een beetje op z'n retour te zijn, maar ik kan wel snappen waarom het leuk is!
)
quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je meissie uit een ver exotisch oord toch?
En mooi! Vakantie? Of langere tijd?
Heh, ja ik was/ben er wel mee bezig ja. Voor mij begint nu pas een beetje de verdieping in het spel. Ik speel het nog wel even denk ik zo.
Van deur tot deur? Want dan ben je waarschijnlijk sneller dan met het vliegtuigquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
5 uur deed ik erover zonder tijdsverschil, de terugreis is nog afwachten.
Mneh, ik ben niet echt van het fietsen en vangen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:36 schreef knokkels het volgende:
Zit jij ook op de fiets pokémons te vangen op evenementen?
Luitjes die bijna andere mensen aanrijden omdat ze slingerend fietsen en dan meer met hun foon bezig zijn
Dus over een maand ben je ff 3 maand van Fok af....quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:42 schreef ToT het volgende:
[..]Yupyup!
En ze komt 3 maand, en volgend jaar volgt de immigratie!
kmiwhehehe graag gedaan kerelquote:
Hoop dat je genoten hebt sjoefquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus over een maand ben je ff 3 maand van Fok af....
Jij snapt 'emquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mneh, ik ben niet echt van het fietsen en vangen.
Verkeersveiligheid enzo.
Hier in Zwolle heb je zo'n punt, bij de stadsmuur waar Pokemon-spelers samenkomen. Het is net een kolonne pinguins op een ijsrots. Het enige dat nog mist is de voice-over uit een natuurfilm die ons alles over het groepsgedrag van de wezens vertelt...quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mneh, ik ben niet echt van het fietsen en vangen.
Verkeersveiligheid enzo.
Ahw, ik zie de laatste post in het topic ja.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De UI-politie is ook weer actief hoor. D'r maalt alleen geen UI-loze om, maar goed...
Beetje meer respons zou leuk zijn, maar ja...quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ahw, ik zie de laatste post in het topic ja.
Zolang je het nog leuk vindt....
Gewoon hosselen die chick.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh, hoe lang duurt dat eigenlijk?
Met een beetje mazzel zit ik met de kerst bij Candy Rose![]()
En dan denk ik dat ik ook ga treinen
In het topic over de UI politie?quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beetje meer respons zou leuk zijn, maar ja...
Eeeeh ja, ik zal er niet veel over zeggenquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:37 schreef Elfletterig het volgende:
Zag van de week een vriend van me door de stad lopen terwijl ik op een terrasje zat. Helemaal gefixeerd naar z'n telefoon aan het staren. Ik riep hem, maar hij had niks in de gaten...
Van de UI-lozen. Ik denk dat de verhouding aangenomen / niet-aangenomen UI's zo'n beetje 25 / 75 procent is. Als het geen 20 / 80 is.quote:
Oh, ik doe dat juist meer 's nachts dan overdag denk ik..quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben dat nooit zo gewend zo laat in de nacht ...
Ik ben totaal niet van de computergames, sorryquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Eeeeh ja, ik zal er niet veel over zeggen.
Maareh, probeer het zelf eens uit zou ik zeggen.
Ahhhh dat ja, inderdaad, dan ben je een tijd voor zo iemand bezig en dan hoor je er niks meer van.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van de UI-lozen. Ik denk dat de verhouding aangenomen / niet-aangenomen UI's zo'n beetje 25 / 75 procent is. Als het geen 20 / 80 is.
Immigratie!!!quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:42 schreef ToT het volgende:
[..]Yupyup!
En ze komt 3 maand, en volgend jaar volgt de immigratie!
Ik ben al weer te lang wakker vanaf 9 uur of zo GMT +2quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, ik doe dat juist meer 's nachts dan overdag denk ik..
quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Immigratie!!!![]()
![]()
Dan heb ik best veel gemist, een kleine update in mijn inbox is altijd welkom.
Maaris good.
Oeh!! Duo-showsquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:44 schreef ToT het volgende:
[..]Hehehe nou ik zal wel wat minder online zijn, ja, maar we willen ook duo-shows doen!
Ik denk alleen niet dat er dan veel gothic gedraaid zal worden!
Ah leuk! Wil zij ook draaien of slechts haar voorkeur ten gehore brengen via jou?quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:44 schreef ToT het volgende:
[..]Hehehe nou ik zal wel wat minder online zijn, ja, maar we willen ook duo-shows doen!
Ik denk alleen niet dat er dan veel gothic gedraaid zal worden!
Jammer is dat. Al doe ik het natuurlijk ongevraagd. Ik heb een heel rijtje geniale UI's staan die nooit in gebruik zijn genomen. Maar ik beleef wel lol aan het maken ervan. Het is een uitdaging om op 60 bij 60 pixels iets krachtigs neer te zetten.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhhh dat ja, inderdaad, dan ben je een tijd voor zo iemand bezig en dan hoor je er niks meer van.
Gebeurt soms (gelukkig niet vaak) ook in het Photoshop-hulp topic in FHF.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Notting Hill Carnival is voor elke vrijgezel een aanrader, iedereen is vriendelijk tegen elkaar, en er lopen leuke vrouwen rond. Verhouding 50/50, verder nog veel kinderen en opa en oma's.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hier in Zwolle heb je zo'n punt, bij de stadsmuur waar Pokemon-spelers samenkomen. Het is net een kolonne pinguins op een ijsrots. Het enige dat nog mist is de voice-over uit een natuurfilm die ons alles over het groepsgedrag van de wezens vertelt...
Waarschijnlijk gaan we gewoon naast elkaar zitten en bedien ik de muis en het toetsenbord en laat ik haar mijn MP3-collectie zien en kan ze daar uit kiezen, of ze noemt idd wat titels.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah leuk! Wil zij ook draaien of slechts haar voorkeur ten gehore brengen via jou?
I love to playquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet van de computergames, sorryIk steek die tijd dan liever in het luisteren naar muziek of zo. Wekelijks luister ik een boel nieuwe muziek, om vervolgens op Radio 49 te kunnen draaien
Prima hoorquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:55 schreef moemoe het volgende:
[..].
Ik kan nu hele verhalen vertellen over dit spektakel, maar dat bewaar ik nog even voor later.
(Als ik je ooit mocht treffen op een meet is dat leuker om te delen.)
Minder goede muziek draaien dus!quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Godverdomme het is weer druk op de bank.
quote:
Leuk en gezellig en dan zeggen we Hi !! Hoe heet ze?quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan we gewoon naast elkaar zitten en bedien ik de muis en het toetsenbord en laat ik haar mijn MP3-collectie zien en kan ze daar uit kiezen, of ze noemt idd wat titels.Maar de mic zal sowieso ook wel gebruikt worden!
Zoek er maar een leuke voor me uit Piet en neem maar meequote:Op maandag 29 augustus 2016 01:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Notting Hill Carnival is voor elke vrijgezel een aanrader, iedereen is vriendelijk tegen elkaar, en er lopen leuke vrouwen rond. Verhouding 50/50, verder nog veel kinderen en opa en oma's.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Leuk en gezellig en dan zeggen we Hi !! Hoe heet ze?
is wel het summum van een LAT relatiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |