SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Gaan ze flippen als ze teveel muziek uit hun comfort zone krijgen?quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit kan ik niet meer uitleggen.
Had zelf in eerste instantie niet eens door dat ik de lapo te pakken hadquote:Op maandag 29 augustus 2016 00:22 schreef knokkels het volgende:
Dank je Der_Rabbit![]()
![]()
Kon hem niet quoten
[..]
Gaan ze flippen als ze teveel muziek uit hun comfort zone krijgen?![]()
Valt wel mee, ze zitten er nog steeds.quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:22 schreef knokkels het volgende:
Dank je Der_Rabbit![]()
![]()
Kon hem niet quoten
[..]
Gaan ze flippen als ze teveel muziek uit hun comfort zone krijgen?![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Valt wel mee, ze zitten er nog steeds.
Gaat dat wel goed met de teckniek?quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:32 schreef knokkels het volgende:
Nog 10 minuten. Zal ik nog even doorknallen?
Vast wel :"Yquote:Op maandag 29 augustus 2016 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gaat dat wel goed met de teckniek?
Kan ik dus nog een tijdje verder met muziek ontdekken die ik op mijn schijf hebquote:
Je wilt niet weten wat er hier te vinden is, mijn USB stick gaat helemaal vol mee naar huis.quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kan ik dus nog een tijdje verder met muziek ontdekken die ik op mijn schijf heb![]()
Oehhhh nice!quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat er hier te vinden is, mijn USB stick gaat helemaal vol mee naar huis.
Ja! Oh, wacht..quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:32 schreef knokkels het volgende:
Nog 10 minuten. Zal ik nog even doorknallen?
moemoequote:
Hoe krijg ik ze het beste wakker?quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er vallen nu wat mensen in slaap op de bank.
Goed bezigquote:Op maandag 29 augustus 2016 00:54 schreef moemoe het volgende:
On My way, on My way...
Even een kopje thee erbij.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die kennen ze wel deze en je mic staat nog open.
Space Mountainquote:Op maandag 29 augustus 2016 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw het is wel de bedoeling dat ik op de bank ga slapen die nu bezet is door 3 spacende rastas.
Ik zweet peentjesquote:
Zekersquote:Op maandag 29 augustus 2016 00:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed bezigAlles goed met je?
Uhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:05 schreef moemoe het volgende:
Excuus voor mijn niet reageren op eventuele DM's.
Ik was eh, bezig.
Ben je alweer terug dan?quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw het is wel de bedoeling dat ik op de bank ga slapen die nu bezet is door 3 spacende rastas.
Of ehh... dronken na 2 liter Tempranillo. Maar OH wat was dat lekkerquote:
Ik ben de tel zo onderhand kwijt. Ik heb al zeker een stuk of 13 shows achter de rug.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zekers![]()
.
En jij hebt al een aantal keren mogen draaien zag ik.
Helemaal ingewijd nu?
Genot is ook wat waard.quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Of ehh... dronken na 2 liter Tempranillo. Maar OH wat was dat lekker
Wanneer het donker wordt dan stopt het feest, om na al die Soundsytems nog naar after party te gaan word ik te oud voor.quote:
quote:
2/3 van dat vacuumpak leeg in een avondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |