is wel het summum van een LAT relatiequote:
Oh, kan dat ook?quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoek er maar een leuke voor me uit Piet en neem maar mee![]()
Je ken volgend jaar mee hoor. Moet ik de mokkels ook regelen of doe je dat zelf?quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoek er maar een leuke voor me uit Piet en neem maar mee![]()
Internationale naam.. Leest ze al mee op Fok? Of kent ze alleen het liedje ?quote:
Nee ze leest niet mee (ze kan nog amper Nederlands) en ze kent het liedje ook niet.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Internationale naam.. Leest ze al mee op Fok? Of kent ze alleen het liedje ?
Mijn muts houd niet zo van die drukte.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
is wel het summum van een LAT relatie
Wie weet doe ik dat wel.. Wil ik wel de grootste bank , je kent mequote:Op maandag 29 augustus 2016 02:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je ken volgend jaar mee hoor. Moet ik de mokkels ook regelen of doe je dat zelf?
OK dat leidje is Duits dus niet slim om haar dat te leren.. Maar Engels praat ze wel toch.. Dan doen we gewoon alles in het engels die die dat kunnenquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ze leest niet mee (ze kan nog amper Nederlands) en ze kent het liedje ook niet.
Gaat krap worden op de bank waar ik slaap met jouw lengte.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie weet doe ik dat wel.. Wil ik wel de grootste bank , je kent me
Hehehe nee dat liedje laat ik dan voor de gein een keer horen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:07 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dat leidje is Duits dus niet slim om haar dat te leren.. Maar Engels praat ze wel toch.. Dan doen we gewoon alles in het engels die die dat kunnen
Ik was afgelopen week nog bij een FOK!-meet, vrij onverwacht nog heen gegaan. Alweer heel wat jaartjes terug voor mijquote:Op maandag 29 augustus 2016 01:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prima hoorMisschien komt er wel eens een Radio 49-meet; wie zal het zeggen
Even wat duidelijkheid verschaffenquote:
Ik zag wat beelden.. Is wel erg druk, maar wel gezellig.. En ik hossel zelf wel wat als ik er dan benquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn muts houd niet zo van die drukte.
kinderboeken. lekker makkelijk beginnen. Oude kinderseriesquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ze leest niet mee (ze kan nog amper Nederlands) en ze kent het liedje ook niet.
Dan ga ik mn Spaanse nichtje checkenquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gaat krap worden op de bank waar ik slaap met jouw lengte.
ooooooooooh?quote:
Dat is het belangrijkste... Alhoewel die stomme NL-rules, maar dat komt later welquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe nee dat liedje laat ik dan voor de gein een keer horen.En ze heeft in 1 jaar tijd zichzelf zeer goed Engels aangeleerd!
quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
kinderboeken. lekker makkelijk beginnen. Oude kinderseries
Ja Nederlandse grammatica is echt ongelooflijk kut.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste... Alhoewel die stomme NL-rules, maar dat komt later wel
Heb je een korte samenvatting?quote:
Spreekt ze ook Spaans?quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:11 schreef ToT het volgende:
[..]Ze heeft inmiddels Nijntje al ontdekt, maar ik heb zelf ook een zooi woordenlijsten voor haar gemaakt en oefen soms ook via Facebook waarbij ik zinnen gebruik waar woorden in zitten die ze al kent, maar ook sommige die ze nog niet kent, dus dan moet ze zelf achterhalen wat die woorden zijn.
Van welk subforum of topic? Ik ben nog nooit naar een meet geweest. Heeft me nooit zo getrokken, eerlijk gezegd. Voor R49 zou ik misschien een uitzondering maken.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik was afgelopen week nog bij een FOK!-meet, vrij onverwacht nog heen gegaan. Alweer heel wat jaartjes terug voor mij.
[..]
Even wat duidelijkheid verschaffen.
Nope; het plaatselijk dialect en Tagalog. Er zit wel veel Spaans in die taal, maar toch is het ook wel erg verschillend.quote:
Logeer bij Mad Professor naast Ariwa studio en samen met mij nog stel anderen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb je een korte samenvatting?
Je zit nu in Londen met 3 jongeren die zo stoned zijn als een garnaal bij je op de bank
Jammer, mogelijk heb ik nog wat lesmateriaal..quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope; het plaatselijk dialect en Tagalog. Er zit wel veel Spaans in die taal, maar toch is het ook wel erg verschillend.
quote:
Ahhh wel tof dat je zo meedenkt!quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Jammer, mogelijk heb ik nog wat lesmateriaal..
Pokémon Goquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van welk subforum of topic? Ik ben nog nooit naar een meet geweest. Heeft me nooit zo getrokken, eerlijk gezegd. Voor R49 zou ik misschien een uitzondering maken.
quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat pokemon gedoe snap ik echt niet?
Ik ook nietquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Pokémon Go.
NeeOh, had gedacht dat je dat weleens gedaan had joh
. Weet ook niet waarop ik dat baseer verder
.
Vette hype nu, doen net alsof Pokémon baanbrekend is met het via je telefoon monstertjes vangen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
quote:
De meesten zijn weggerend voor de enge Charazard of hoe de neuk dat beest ook heet!quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moest lachen, niet erg druk daar.
Daar zijn we te oud voor.. Mijn dochter als kind keek er altijd naar en verzamelde plaatjes en tekende ze... Maar ik vroeg haar laatst of ze ook de mobile versie zpeelde in SPanje.. Nee zei ze,... Vroeger was leuk genoeg en nu is het nog gevaarlijk ook...quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Tis Kijkduin nietquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moest lachen, niet erg druk daar.
Trixquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:25 schreef ToT het volgende:
[..]
De meesten zijn weggerend voor de enge Charazard of hoe de neuk dat beest ook heet!
Nou, je vangt dus middels een app op je smartphone (als je die hebtquote:Op maandag 29 augustus 2016 02:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn telefoon heeft camera die ik nooit gebruik en radio en mp3 opslag.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vette hype nu, doen net alsof Pokémon baanbrekend is met het via je telefoon monstertjes vangen.
Is gewoon Augmented Reality wat al een dikke 10 jaar bestaat
In 99 vroeg me al af wat je er moest.quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou, je vangt dus middels een app op je smartphone (als je die hebt) virtuele diertjes in de ''echte'' wereld om je heen.
Sommigen kennen Pokémon nog van vroeger (1999), anderen leren het nu kennen.
Ik speelde het spel als tiener op de computer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |