quote:
Ik ben nog zo moe dat ik niet ga golfenquote:Op maandag 29 augustus 2016 08:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je niet golfen?
Ik mis het, ben ik bang. Uit etentje dan...
dan halen we dat ene nummer voor jou uit de playlist. Jammer dat je het moet missen, was echt wel een show voor jou geweest.quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je niet golfen?
Ik mis het, ben ik bang. Uit etentje dan...
Kan het opgenomen en online geplaatst worden, zodat ik het later kan beluisteren?quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan halen we dat ene nummer voor jou uit de playlist. Jammer dat je het moet missen, was echt wel een show voor jou geweest.
ik geef de vraag door aan Symphquote:Op maandag 29 augustus 2016 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan het opgenomen en online geplaatst worden, zodat ik het later kan beluisteren?
Ik had ook het idee dat het wel iets voor mij kon zijn namelijk?
Dank u.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik geef de vraag door aan Symph
quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Reflectiefilter en nieuwe microfoonstandaard zijn binnen, heb goede hoop dat Symph de boel voor aanvang van zijn show kan installeren
quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Reflectiefilter en nieuwe microfoonstandaard zijn binnen, heb goede hoop dat Symph de boel voor aanvang van zijn show kan installeren
Joah ... even kijken hoe ik het ga doen met mijn telefoon. Zal wel verzekeringswerk worden. Hoop ik.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
En het gaat weer los in zonnig Notting Hill.
Ik prima, de anderen ook zo te zien, zit nu ff bij kennis van hun in appartement met Soundsystem voor de deur.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:38 schreef knokkels het volgende:
[..]Nice!
![]()
En hoe hebben die luitjes geslapen?
Tof Tof.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik prima, de anderen ook zo te zien, zit nu ff bij kennis van hun in appartement met Soundsystem voor de deur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |