Doe ze dan direct allemaal tegelijk...quote:
we moeten nog wat over houden, zebra ken ik nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:20 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Doe ze dan direct allemaal tegelijk...![]()
Verder:
Is een bandje uit de stad.. met de algemene reggaejongens..quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
we moeten nog wat over houden, zebra ken ik niet
Mwoa.. meer algemeen veel muziek te vinden.. ik geloof atm 750 geregistreerde bands..quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:33 schreef Karzai het volgende:
een echte reggae stad Groningen, luisteren gaat
Studentenstad he?quote:
Linkse hobbies ik woon zelf in Amsterdam dus ik heb niet te klagenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:47 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Studentenstad he?
Dus veel uitgaan.. levendigheid en lui die blijven hangen na hun studie en de muziek in gaan etc..
Al word het wel rap minder door budgetten etc.. en dan zetten ze er maar een dj neer ipv bandje..
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Linkse hobbies ik woon zelf in Amsterdam dus ik heb niet te klagen
Beetje weinig show hoor collega...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:54 schreef Conflict het volgende:
The Skints!
Daar heb ik het licht gedaan![]()
muzikaal is niet top maar het licht daarintegenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:05 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Beetje weinig show hoor collega...
Verder erg standaard rig.. (maar is een festival geloof ik)
En te veel verschillende kleuren qua nummers en te weinig qua plaatje..
Maar ik heb dan ook altijd wat te zeiken...
Ik ben dan ook verpest kutkind wat shows betreft...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
muzikaal is niet top maar het licht daarintegen
ik heb er ook veel gezien maar reggae staat niet garant voor showquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:09 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik ben dan ook verpest kutkind wat shows betreft...
stuur ff een show van jezelf...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:05 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Beetje weinig show hoor collega...
Verder erg standaard rig.. (maar is een festival geloof ik)
En te veel verschillende kleuren qua nummers en te weinig qua plaatje..
Maar ik heb dan ook altijd wat te zeiken...
Nope.. Ik werk achter de schermen.. niet ervoor..quote:
quote:
Ze draaien goeie reggaequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:20 schreef Conflict het volgende:
King Shiloh is trouwens leuk live, maar dat is een soundsystem, geen artiest.
Klopt.. Maar toch zitten er best wel goede plaatjes bij hoor..quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb er ook veel gezien maar reggae staat niet garant voor show
Ga daar niet als toerist rondhangen, heb niet eens fotocamera mee genomen, veel te lastig zo'n ding.quote:
zou leuk zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga daar niet als toerist rondhangen, heb niet eens fotocamera mee genomen, veel te lastig zo'n ding.
Vanavond nog wel wat draaien vanuit Ariwa studio denk ik.
reggae voor raversquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:20 schreef Conflict het volgende:
King Shiloh is trouwens leuk live, maar dat is een soundsystem, geen artiest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |