SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sWhy have abs, when you can have kebabs?
Niiiiiiiiiiiiice! Ik dacht dat ik hem kende. Maar toch niet. En ik doe de muziek wat zachterquote:
Laten we voor dat laatste gaanquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niiiiiiiiiiiiice! Ik dacht dat ik hem kende. Maar toch niet. En ik doe de muziek wat zachter![]()
Burengerucht straks
Of een groep dansende luitjes
Goede TTquote:
quote:
Qua geluidskwaliteit is deze wel awesome. De ingebouwde 192kbs/96kHz DAC helpt ook wel. Maar in-ear... Dus je mist inderdaad watquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:19 schreef ToT het volgende:
Hmmm deze koptelefoon is amazing, maar het binaural effect is wel een stuk minder als met anderen, aangezien deze gesloten is.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:20 schreef Slowking het volgende:
Tevens breekt hier buiten langzaam maar zeker de pleuris uit met het weer, dus ik weet niet hoe lang ik mijn eigen veiligheid nog kan waarborgen.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:22 schreef knokkels het volgende:
[..]En ik heb niet eens Rain Dance gedraaid
quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Qua geluidskwaliteit is deze wel awesome. De ingebouwde 192kbs/96kHz DAC helpt ook wel. Maar in-ear... Dus je mist inderdaad wat
Ken jij Steve'n'Seagulls?quote:
Ah je kent zequote:Op zondag 28 augustus 2016 01:26 schreef Slowking het volgende:
[..]
Is dat die redneck spoof band iets?
quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:26 schreef knokkels het volgende:
Of je Jeff Wayne kent, hoef ik waarschijnlijk niet te vragen
Hier mediteerde ik vroeger altijd op. Vervolgens heb ik die een keer in een show van mij gedraaid. Vroegah. En toen zat ik ineens in tranceDat was wel een aparte show
Ik kan een goeie cover altijd wel waarderen.quote:
Misschien, maar dan zou dat ergens in Maryland op een harddisk moeten staanquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:28 schreef Slowking het volgende:
[..]![]()
Toevallig ook in de archieven?
[..]
quote:Ik kan een goeie cover altijd wel waarderen.
Slowly disappearing .......... Farewell Thunderchiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiildquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Slowly disappearing .......... Farewell Thunderchiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiild![]()
Die Tripods die uit het dak kwamen. Mind=blown
quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:36 schreef Slowking het volgende:
Mensen, ik moet nu echt even alles uit het stopcontact halen, incl laptop, dus ik moet voor nu afscheid nemen.
Thanks voor de tunes![]()
En tot horens weer.
Ik ga een veilige plek opzoeken
quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:36 schreef Slowking het volgende:
Mensen, ik moet nu echt even alles uit het stopcontact halen, incl laptop, dus ik moet voor nu afscheid nemen.
Thanks voor de tunes![]()
En tot horens weer.
Ik ga een veilige plek opzoeken
Bjorkquote:
Looooooooooow rotationquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze draai je toch wel vaker?Ik ken 'm in ieder geval wel.
Dit nummer....... zo ongelooflijk mooiquote:
ALstuquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 02:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
ALstuWas weer fijn
![]()
Whoops... Brug ingestort op de M20 richting Kent.
Ok Veel plezier nog.quote:Op zondag 28 augustus 2016 03:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga nog ff muziekje draaien hier.
Ligt het een beetje?quote:Op zondag 28 augustus 2016 03:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik slaap in soort mini PC studio op de bank.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 04:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb mijn kans gegrepen en nog ff wat in studio lopen kloten met de knopjes.
Regen?quote:
Slim.quote:Op zondag 28 augustus 2016 09:15 schreef just me het volgende:
Het is nog steeds benauwd, heb de deuren opengelaten tijdens het regenen
Gisterenavond nog een laatste etentje gehad met elkaar, mijn voeten kropen vanzelf uit mijn schoenen.... vandaag dus een hele, hele, rustige dagquote:Op zondag 28 augustus 2016 09:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Slim.
Al een beetje bekomen van vrijdag?
Voeten die vanzelf uit je schoenen kropen?quote:Op zondag 28 augustus 2016 09:16 schreef just me het volgende:
[..]
Gisterenavond nog een laatste etentje gehad met elkaar, mijn voeten kropen vanzelf uit mijn schoenen.... vandaag dus een hele, hele, rustige dag
Ik heb waanzinnig genoten en ik zit nu nog na te genieten met een grote smile en dikke voetenquote:Op zondag 28 augustus 2016 09:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Voeten die vanzelf uit je schoenen kropen?
Maar volgens mij heb je geweldig genoten.
Vandaag dus een lekkere relax-dag. Groot gelijk.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 09:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb waanzinnig genoten en ik zit nu nog na te genieten met een grote smile en dikke voeten
quote:Op zondag 28 augustus 2016 09:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb waanzinnig genoten en ik zit nu nog na te genieten met een grote smile en dikke voeten
op je aanrechtquote:Op zondag 28 augustus 2016 09:40 schreef knokkels het volgende:
Net een nieuw t-shirt gehaald... Maar wáár heb ik hem neergelegd
Nee, ook al niet in de koelkastquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 09:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, ook al niet in de koelkast
Edi: Gevonden maar toch maar in de wasmachine gedaan.
quote:
Ha, Slowkingquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:17 schreef Slowking het volgende:
Tevens dacht ik dat het warme weer voorbij zou zijn, nou, zat vanmorgen op de fiets, en kan mededelen dat ik er niet blij mee was
Slowking heeft nog niet kennis gemaakt met Voutquote:
Hier regentde hetquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:17 schreef Slowking het volgende:
Tevens dacht ik dat het warme weer voorbij zou zijn, nou, zat vanmorgen op de fiets, en kan mededelen dat ik er niet blij mee was
Een soort herhaling van gisteravond, maar dan in het kwadraat?quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Slowking heeft nog niet kennis gemaakt met Vout
Voor alles is 'n eerste keer, en dat was gisterenavond toch ?quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Slowking heeft nog niet kennis gemaakt met Vout
Tot de macht van insanefinityquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:19 schreef Slowking het volgende:
[..]
Een soort herhaling van gisteravond, maar dan in het kwadraat?
Ook wel eerder, maar geen idee of ik toen ook gepost had. Zo wel, dan had dit geen toegevoegde waarde.quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:19 schreef just me het volgende:
[..]
Voor alles is 'n eerste keer, en dat was gisterenavond toch ?
welkom
dan wordt welkom een afscheidquote:
quote:
Ik zie dat hij de 17e September al terug is.quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:21 schreef knokkels het volgende:
[..]!
Maar stiekem mis ik hem wel hoor
oeh, die is mooiquote:“So I wait for you like a lonely house till you will see me again and live in me. Till then my windows ache.”
quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zie dat hij de 17e September al terug is.
Symphquote:
Wat.quote:doggiehunder2 maanden geleden
waar blijft da geld?
Pieceofrope2 maanden geleden
Schoenendoos onder bed
quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:26 schreef Slowking het volgende:
Zit ik een fijn nummer te luisteren op YouTube, denk, ik zal de comments eens bekijken;
[..]
Wat.
private banking op macroschaalquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:26 schreef Slowking het volgende:
doggiehunder2 maanden geleden
waar blijft da geld?
quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:26 schreef Slowking het volgende:
Zit ik een fijn nummer te luisteren op YouTube, denk, ik zal de comments eens bekijken;
[..]
Wat.
Dit zie ik graag.quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:28 schreef Symphonic het volgende:
Morgenavond de NL talige top 50, zonder een woord Nederlands
Symph gaat in het Engels, Italiaans, Duits presenterenquote:
dat komt er hier echt niet inquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Symph![]()
Even de koffie testen hoor
Het is toch geen decaf? Dat kan mijn systeem niet handelen hoor
Wie gaat de Italiaanse vertaling doen?quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Symph gaat in het Engels, Italiaans, Duits presenteren
Ik ben voor.quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:28 schreef Symphonic het volgende:
Morgenavond de NL talige top 50, zonder een woord Nederlands
Dan ga ik er in ieder geval vanuit dat het een geslaagde avond/nacht was?quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:32 schreef MadMaster het volgende:
Veel koffie nu, te lange dag en te korte nacht achter de rug...![]()
![]()
Môgge, Mad.quote:
DDM, most likelyquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:32 schreef Slowking het volgende:
[..]
Wie gaat de Italiaanse vertaling doen?
Hij komt over 2 weken naar hier. Maar ben bang dat ik er weinig van mee zal krijgen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Môgge, Mad.
Ik heb Dark Raver de groeten niet kunnen doen, wij stonden niet in de buurt
quote:
Volgens mij doel jij op wat anders?quote:DDM Consulting levert intelligente contact centers aan bedrijven en instellingen.
Jawel, grotendeels wel.quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:33 schreef Slowking het volgende:
[..]
Dan ga ik er in ieder geval vanuit dat het een geslaagde avond/nacht was?
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij komt over 2 weken naar hier. Maar ben bang dat ik er weinig van mee zal krijgen. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Bier hakken!quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:36 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Melting die aan het hakkűh is. Dat moet ik zien![]()
wel op de maat hequote:
kipquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, grotendeels wel.
Ik voel me nu wel net een aangebrand kipkluifje na iets te veel zon, maar het strandfeest gisterenavond was de moeite waard...
En jij, ben je de nieuwe DJ hier?
Ai, geen ramp.quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Môgge, Mad.
Ik heb Dark Raver de groeten niet kunnen doen, wij stonden niet in de buurt
IB4 complete stilte.quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:37 schreef knokkels het volgende:
Zal ik er wat zondagmorgendeuntjes in gooien?![]()
Met zondagmorgendeuntjes bedoel ik dan meer whatever er in mijn brein komt
quote:
quote:
quote:
Ouchquote:
En toch ben ik jaloers dat dat soort figuren zoveel knaken binnen kunnen harkenquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:40 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Was wél een tof feestje. Heb ik van horen zeggen. Klonk ook goed. Behalve dan Li'l Kleine die door een slaapkamerraam op veel te hoog volume werd gedraaid. *twitch*
Hé charmante verschijning!quote:
quote:
ik gok van welquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:36 schreef Slowking het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij doel jij op wat anders?
quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé charmte verschijning!![]()
Je hebt het bruiloftsweekend dus overleefd.
Je prosseco heeft helaas niet geholpen, vandaag moet het alsnog gebeuren...
Om het dan op te maken aan drank, drugs en kleding van 10.000 euroquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:41 schreef Slowking het volgende:
[..]
En toch ben ik jaloers dat dat soort figuren zoveel knaken binnen kunnen harken
quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Om het dan op te maken aan drank, drugs en kleding van 10.000 euro![]()
tssk tssk
mmmmmmmmmm jaquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:36 schreef Slowking het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij doel jij op wat anders?
Vanaf 14.00 weer, alles of niets.quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:42 schreef just me het volgende:
[..]![]()
Ik sla vandaag de drank over, hoe laat moet het gaan gebeuren vandaag ?
mmmmmmmmmmmmmm koffie tijdquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf 14.00 weer, alles of niets.
Ik ga op de fiets, ik neem jouw drank wel.
Er zijn een paar mensen heel gespannen en chagerijning nu.
Ik niet overigens, ik kan gelukkig wel iets relativeren...
Oww, iets met honkbal wat niet goed uitgepakt heeft?quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf 14.00 weer, alles of niets.
Ik ga op de fiets, ik neem jouw drank wel.
Er zijn een paar mensen heel gespannen en chagerijning nu.
Ik niet overigens, ik kan gelukkig wel iets relativeren...
Iron Maiden - Listen With Nicko! Part IX. Whutquote:
Ken je de overige 9 niet? Net zo leuk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Iron Maiden - Listen With Nicko! Part IX. Whut![]()
![]()
Ik laat me momenteel even verrassen door de SAM Broadcaster AutoDJquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ken je de overige 9 niet? Net zo leuk.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik laat me momenteel even verrassen door de SAM Broadcaster AutoDJ
Die maniakale lach ookquote:
Hij is ook gewoon maf. En 64 jaar.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij is ook gewoon maf. En 64 jaar.
Ik ben pas begonnen aan Scream. Als je van een beetje moorden houdt, is het een leuke serie.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:06 schreef Slowking het volgende:
Ik moet ook weer eens een serie zoeken om te gaan volgen.
Goede vraag.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:12 schreef just me het volgende:
Hé Slowking, hoe ben jij hier zo verzeild geraakt ?
Ze hadden mij gelokt met cake.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:12 schreef just me het volgende:
Hé Slowking, hoe ben jij hier zo verzeild geraakt ?
"ze" doen hier ook alles om nieuwe mensen in het topic te krijgenquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:14 schreef Slowking het volgende:
[..]
Ze hadden mij gelokt met cake.
Tevens, the cake is a lie.![]()
Nee, maar postte vooral in MUZ, dit topic sprong telkens omhoog, en dan wint mijn nieuwsgierigheid het toch
Oh, dus dat doe je als je geen sigaren aan het draaien bent, of aan het dj'en bent?quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben pas begonnen aan Scream. Als je van een beetje moorden houdt, is het een leuke serie.
Oh, dat is een goeie inderdaad, volgens mij heb ik 2 afleveringen gezien, en toen was ik overgestapt naar een andere seriequote:Op zondag 28 augustus 2016 11:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben pas begonnen aan Scream. Als je van een beetje moorden houdt, is het een leuke serie.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:14 schreef Slowking het volgende:
[..]
Nee, maar postte vooral in MUZ, dit topic sprong telkens omhoog, en dan wint mijn nieuwsgierigheid het toch
quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh, dus dat doe je als je geen sigaren aan het draaien bent, of aan het dj'en bent?
This was a triumph. I'm making a note here. Huge successquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:14 schreef Slowking het volgende:
[..]
ik verdenk knokkelsquote:
quote:
quote:
De zoete klanken mijner deuntjes, niets meerquote:
Wat een gier hequote:Op zondag 28 augustus 2016 11:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
[..]
De zoete klanken mijner deuntjes, niets meer
quote:
Krijg ik alsnog die cake als ik ja zeg?quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:22 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Maar ben je stiekem niet een beetje blij dat je je nieuwsgierigheid kon bedwingen?
Ik vrees dat in dit geval geen enkel stuk voedsel mij zo ver gaat krijgen dat te beluisteren op dit moment.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:22 schreef knokkels het volgende:
Zo dan, dit is wel een Vout nummer![]()
DJ Jozz - Stil in mij
#vdhfan![]()
Ja hoor, tuurlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:24 schreef Slowking het volgende:
[..]
Krijg ik alsnog die cake als ik ja zeg?
[..]
Ik vrees dat in dit geval geen enkel stuk voedsel mij zo ver gaat krijgen dat te beluisteren op dit moment.
space cakequote:Op zondag 28 augustus 2016 11:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja hoor, tuurlijk.![]()
Ik kan me niet herinneren dat ik iemand cake aan geboden heb![]()
Ik ook niet, maar je moet altijd proberen er zo veel mogelijk uit te slepen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja hoor, tuurlijk.![]()
Ik kan me niet herinneren dat ik iemand cake aan geboden heb![]()
quote:
Dat is ook weer waarquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:28 schreef Slowking het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je moet altijd proberen er zo veel mogelijk uit te slepen.
en ik nog nooit gegetenquote:
Oh ja ook datquote:
Ik heb niets nodig om gek te doenquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:31 schreef Slowking het volgende:
Het lijkt me ook gewoon echt niet lekker o.ó
Nog 1 winstpartij nodig voor een plekje in de Holland Series én deelname aan de Europees kampioenschappen volgend jaar. Donderdag en gisteren waren het belabberde verliespartijen en de concurrentie won wel...quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oww, iets met honkbal wat niet goed uitgepakt heeft?
Just cake...quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:31 schreef Slowking het volgende:
Het lijkt me ook gewoon echt niet lekker o.ó
Concurrentie aanpakken met een baseballbat to the knee is zeker onsportief?quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog 1 winstpartij nodig voor een plekje in de Holland Series én deelname aan de Europees kampioenschappen volgend jaar. Donderdag en gisteren waren het belabberde verliespartijen en de concurrentie won wel...
Onsportief maakt wat mij betreft vandaag niet uit...quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Concurrentie aanpakken met een baseballbat to the knee is zeker onsportief?![]()
! Foei!
Dit wordt een interessante wedstrijd op het scherpst van de snede zeg maarquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onsportief maakt wat mij betreft vandaag niet uit...
Dat denk ik wel, ik voorzie wel wat intimidatie.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dit wordt een interessante wedstrijd op het scherpst van de snede zeg maar
Have fun, en succesquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, ik voorzie wel wat intimidatie.
Zo douchen, even wat eten en dan op pad....
Succes!quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
hoi nieuweling! Ik ben de DDM waar het over ging ( de betere helft van dj Symphonic, als het om Italiaans gaat)quote:
Ah kijk, dat klinkt al een stuk logischer!quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hoi nieuweling! Ik ben de DDM waar het over ging ( de betere helft van dj Symphonic, als het om Italiaans gaat)
quote:
Ik was iets aan het zoeken wat ik niet kon vindenquote:
Ligt in de vriezerquote:Op zondag 28 augustus 2016 12:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was iets aan het zoeken wat ik niet kon vinden
Of in de koelkast, vaatwasser....quote:
Of in de zaal waar jullie gisteren keihard gefeest hebbenquote:
In dat geval.....quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Of in de zaal waar jullie gisteren keihard gefeest hebben
Even bellen met afdeling gevonden voorwerpenquote:
Eerst maar ontbijt kopen! Ja ik weet waar mijn geld isquote:Op zondag 28 augustus 2016 12:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Even bellen met afdeling gevonden voorwerpen
Ontbijt is ook wel een goede optie ja.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:29 schreef just me het volgende:
[..]
Eerst maar ontbijt kopen! Ja ik weet waar mijn geld is
quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vanuit een nat Notting Hill voor de liefhebbers https://boilerroom.tv/carnival/
Whehehe!quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:33 schreef Karzai het volgende:
ik zal maar geen livestream van het jordaan festival posten
Ja hoor. Laat geworden gisterenavond, maar het was gezellig. Ondanks de stortbuien.quote:
Prima hier!quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja hoor. Laat geworden gisterenavond, maar het was gezellig. Ondanks de stortbuien.
En bij jou?
Wat fijn!quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Prima hier!
Beetje aan het klussen geweest, nu wat met mijn meisje aan het chatten en over een maandje is zij hier!
quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Prima hier!
Beetje aan het klussen geweest, nu wat met mijn meisje aan het chatten en over een maandje is zij hier!
Ja zijn gangetje hoorquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja zijn gangetje hoor
En met jou goed zo te lezen
quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Straks de show van morgen voorbereiden, we hebben er nu al veel lol aan
quote:Op zondag 28 augustus 2016 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Yes!
Holland Series gehaald en volgend jaar Europa in!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2016 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Yes!
![]()
![]()
![]()
Wedstrijd was om even over 4 uur al afgelopen, maar was mijn telefoon vergeten...quote:
Absoluut, het seizoen is nog niet afgelopen...quote:
Ben benieuwdquote:Op zondag 28 augustus 2016 17:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Straks de show van morgen voorbereiden, we hebben er nu al veel lol aan
Tof!quote:Op zondag 28 augustus 2016 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Yes!
![]()
![]()
![]()
Feestje was vanmiddag al tijdens de wedstrijd en na afloop.quote:
Is misschien wel verstandiger ookquote:Op zondag 28 augustus 2016 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Feestje was vanmiddag al tijdens de wedstrijd en na afloop.
Eind september/begin oktober feesten we hopelijk verder...
Wat.quote:In een pand heeft een kerstboompje gebrand. De brandweer was snel ter plaatse en heeft de brand geblust. Het pand heeft lichte schade opgelopen.
Zoiets zag ik inderdaad wel voorbij komenquote:Op zondag 28 augustus 2016 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]Maar morgen komt er dus een bijzondere show!
Och ik kan wel ff wat draaien!quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:36 schreef Slowking het volgende:
[..]
Zoiets zag ik inderdaad wel voorbij komen
Ik laat me wederom verrassen!
En, heb jij nog plannen vanavond dan, ToT?
U is ingetuned?quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:38 schreef Slowking het volgende:
Ik zal je uiteraard niet tegen houden.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:40 schreef Symphonic het volgende:
De show voor morgen begint vorm aan te nemen
Gup of lokaal?quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:40 schreef Slowking het volgende:
[..]
Ik geniet op dit moment van de heer Bowie.
Ik zal een wekker zetten.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:40 schreef Symphonic het volgende:
Het was gupquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:41 schreef Slowking het volgende:
[..]
Het was gup
En nu dat fijne nummer wat je gisteren ook aanvroeg.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:40 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:43 schreef Slowking het volgende:
En neen, ik heb geen idee wat het is, ik haalde het uit het plaatje zelf.
Ik wilde even interessant doen.
Welke vind je zelf beter? De nieuwere, of toch de oudere nummers?quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]Owwwww, haha!
Ik draai zo eerst een wat nieuwe nummer van ze, en straks een oudere.
Hmmm moeilijk te zeggen. De oudere zijn veel krachtiger, de nieuwe liggen prettiger in het gehoor.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:44 schreef Slowking het volgende:
[..]
Welke vind je zelf beter? De nieuwere, of toch de oudere nummers?
Dus deze moet wat prettiger in het gehoor liggen als hun volgende nummer?quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm moeilijk te zeggen. De oudere zijn veel krachtiger, de nieuwe liggen prettiger in het gehoor.
Ik doe het haar niet na neequote:
Hehehe!quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:49 schreef Slowking het volgende:
Deze zangeres heeft een mooie uitstraling.
Apart. Maar positief.
Adhv Google Images dan he
Uiteraardquote:Op zondag 28 augustus 2016 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe!Leuk dat je het meteen opzoekt!
Whehehe!quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:51 schreef Slowking het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Grootste gros ben ik ook snel weer vergeten, maar op het moment zelf is het leuk/interessant.
Ik moet zeggen de ''nieuwe'' look die je daarvoor plaatste deed me bijna 80's aanquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig luistert inmiddels ook al een aantal minuten mee
quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:52 schreef Slowking het volgende:
[..]
Ik moet zeggen de ''nieuwe'' look die je daarvoor plaatste deed me bijna 80's aan
Navond dan!quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig luistert inmiddels ook al een aantal minuten mee
De tering. Naam van de track deed me wat later vermoeden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]Ah!
Overigens dit lied stamt ergens uit de middeleeuwen.Begin 13e eeuw. En ik heb er nog een andere versie van, maar het is door nog veel meer bands uitgevoerd.
Qntal en veel andere bands die ik draai, spelen heel veel eeuwenoude nummers, of nummers die op die tijd geďnspireerd zijn. Soms in oud-Germaans of Middel-Engels of -Frans, maar soms ook in latijn.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:53 schreef Slowking het volgende:
[..]
Navond dan!
[..]
De tering. Naam van de track deed me wat later vermoeden.
Hehehe ja nou weinigen kennen die talen die ik net opnoemde!quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:56 schreef Slowking het volgende:
Tevens, die Lacrimosa lui, treden op in China aankomende maand.
Vind het altijd wel grappig, want volgens mij spreekt slechts een enkeling daar Duits.
Ah tof!quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Qntal en veel andere bands die ik draai, spelen heel veel eeuwenoude nummers, of nummers die op die tijd geďnspireerd zijn. Soms in oud-Germaans of Middel-Engels of -Frans, maar soms ook in latijn.
Ja, maar Joling is daar ook ooit populair geweest, dus dat zegt niksquote:Op zondag 28 augustus 2016 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ja nou weinigen kennen die talen die ik net opnoemde!
Overigens is/was WIthin Temptation razend populair in Japan.Ik heb een keer een foto die ik gemaakt had, teruggevonden op een Japanse fansite!
quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:59 schreef Slowking het volgende:
[..]
Ja, maar Joling is daar ook ooit populair geweest, dus dat zegt niks![]()
![]()
Maar, Within Temptation is (vooral/alleen) Engels toch?
Hehehe heerlijk bombastisch, en dat is echt een kenmerk van deze band!quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:00 schreef Elfletterig het volgende:
Phantom Of The Opera-achtig, die dreun zo ineens
Ik moet echt vaker onder mijn steen vandaan kijken.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is een Nederlandse band die in het Engels zingt.
Ja die kwam wel een beetje als een verrassingquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:00 schreef Elfletterig het volgende:
Phantom Of The Opera-achtig, die dreun zo ineens
Ik heb het even naar mijn ouders geappt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:05 schreef ToT het volgende:
De tekst van dit nummer gaat over runenmagie: een boerinnetje is ziek en iemand had heksen wel eens runen zien kerven en onder het bed leggen om de ziekte tegen te gaan, dus die vent deed dat ook, maar het boerinnetje werd steeds zieker tot ze toch maar een heks er bij gehaald hebben. Die heeft de amateur-runen weggedonderd en er goede neergelegd, en het boerinnetje werd beter.
Het moraal van het verhaal en tevens het refrein van het nummer is dat je niet met runenmagie moet lopen fucken als je er geen verstand van hebt!
quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:08 schreef Slowking het volgende:
[..]
Ik heb het even naar mijn ouders geappt.![]()
Ik moet zeggen, het nummer klinkt wel ''spannend''. Geen idee hoe ik het moet omschrijven
In mijn hoofd klonk het allemaal logisch.
Sinds 1998!quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:11 schreef Slowking het volgende:
Maar ToT, altijd al van de goth muziek geweest?
Of is dat meer recent?
Die Antwoord?quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:12 schreef Slowking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moest hier aan denken
Ah dus dat is al een redelijke tijd.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Sinds 1998!De band die daar verantwoordelijk voor is ga ik zo ook draaien, en daar is mijn username en UI op gebaseerd!
Okee, 1 helft van mijn UI is van een ouder album van ze.
Haha!quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:14 schreef Slowking het volgende:
[..]
Ah dus dat is al een redelijke tijd.![]()
Ga ik even de vraag stellen, ook geheel in het zwart/andere goth stijl? Of is het puur om de muziek?
quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!Ik verwachtte die vraag al!
Nee, gewoon een heel saai uiterlijk.Ik heb in 2001 1 gothic blousje gekocht, maar dat was niks voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |