Ok Veel plezier nog.quote:Op zondag 28 augustus 2016 03:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga nog ff muziekje draaien hier.
Ligt het een beetje?quote:Op zondag 28 augustus 2016 03:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik slaap in soort mini PC studio op de bank.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 04:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb mijn kans gegrepen en nog ff wat in studio lopen kloten met de knopjes.
Regen?quote:
Slim.quote:Op zondag 28 augustus 2016 09:15 schreef just me het volgende:
Het is nog steeds benauwd, heb de deuren opengelaten tijdens het regenen
Gisterenavond nog een laatste etentje gehad met elkaar, mijn voeten kropen vanzelf uit mijn schoenen.... vandaag dus een hele, hele, rustige dagquote:Op zondag 28 augustus 2016 09:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Slim.
Al een beetje bekomen van vrijdag?
Voeten die vanzelf uit je schoenen kropen?quote:Op zondag 28 augustus 2016 09:16 schreef just me het volgende:
[..]
Gisterenavond nog een laatste etentje gehad met elkaar, mijn voeten kropen vanzelf uit mijn schoenen.... vandaag dus een hele, hele, rustige dag
Ik heb waanzinnig genoten en ik zit nu nog na te genieten met een grote smile en dikke voetenquote:Op zondag 28 augustus 2016 09:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Voeten die vanzelf uit je schoenen kropen?
Maar volgens mij heb je geweldig genoten.
Vandaag dus een lekkere relax-dag. Groot gelijk.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 09:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb waanzinnig genoten en ik zit nu nog na te genieten met een grote smile en dikke voeten
quote:Op zondag 28 augustus 2016 09:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb waanzinnig genoten en ik zit nu nog na te genieten met een grote smile en dikke voeten
op je aanrechtquote:Op zondag 28 augustus 2016 09:40 schreef knokkels het volgende:
Net een nieuw t-shirt gehaald... Maar wáár heb ik hem neergelegd
Nee, ook al niet in de koelkastquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 09:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, ook al niet in de koelkast
Edi: Gevonden maar toch maar in de wasmachine gedaan.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |