SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sWhy have abs, when you can have kebabs?
Niiiiiiiiiiiiice! Ik dacht dat ik hem kende. Maar toch niet. En ik doe de muziek wat zachterquote:
Laten we voor dat laatste gaanquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niiiiiiiiiiiiice! Ik dacht dat ik hem kende. Maar toch niet. En ik doe de muziek wat zachter![]()
Burengerucht straks
Of een groep dansende luitjes
Goede TTquote:
quote:
Qua geluidskwaliteit is deze wel awesome. De ingebouwde 192kbs/96kHz DAC helpt ook wel. Maar in-ear... Dus je mist inderdaad watquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:19 schreef ToT het volgende:
Hmmm deze koptelefoon is amazing, maar het binaural effect is wel een stuk minder als met anderen, aangezien deze gesloten is.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:20 schreef Slowking het volgende:
Tevens breekt hier buiten langzaam maar zeker de pleuris uit met het weer, dus ik weet niet hoe lang ik mijn eigen veiligheid nog kan waarborgen.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:22 schreef knokkels het volgende:
[..]En ik heb niet eens Rain Dance gedraaid
quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Qua geluidskwaliteit is deze wel awesome. De ingebouwde 192kbs/96kHz DAC helpt ook wel. Maar in-ear... Dus je mist inderdaad wat
Ken jij Steve'n'Seagulls?quote:
Ah je kent zequote:Op zondag 28 augustus 2016 01:26 schreef Slowking het volgende:
[..]
Is dat die redneck spoof band iets?
quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:26 schreef knokkels het volgende:
Of je Jeff Wayne kent, hoef ik waarschijnlijk niet te vragen
Hier mediteerde ik vroeger altijd op. Vervolgens heb ik die een keer in een show van mij gedraaid. Vroegah. En toen zat ik ineens in tranceDat was wel een aparte show
Ik kan een goeie cover altijd wel waarderen.quote:
Misschien, maar dan zou dat ergens in Maryland op een harddisk moeten staanquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:28 schreef Slowking het volgende:
[..]![]()
Toevallig ook in de archieven?
[..]
quote:Ik kan een goeie cover altijd wel waarderen.
Slowly disappearing .......... Farewell Thunderchiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiildquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Slowly disappearing .......... Farewell Thunderchiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiild![]()
Die Tripods die uit het dak kwamen. Mind=blown
quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:36 schreef Slowking het volgende:
Mensen, ik moet nu echt even alles uit het stopcontact halen, incl laptop, dus ik moet voor nu afscheid nemen.
Thanks voor de tunes![]()
En tot horens weer.
Ik ga een veilige plek opzoeken
quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:36 schreef Slowking het volgende:
Mensen, ik moet nu echt even alles uit het stopcontact halen, incl laptop, dus ik moet voor nu afscheid nemen.
Thanks voor de tunes![]()
En tot horens weer.
Ik ga een veilige plek opzoeken
Bjorkquote:
Looooooooooow rotationquote:Op zondag 28 augustus 2016 01:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze draai je toch wel vaker?Ik ken 'm in ieder geval wel.
Dit nummer....... zo ongelooflijk mooiquote:
ALstuquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 02:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
ALstuWas weer fijn
![]()
Whoops... Brug ingestort op de M20 richting Kent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |