Hehehe ja nou weinigen kennen die talen die ik net opnoemde!quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:56 schreef Slowking het volgende:
Tevens, die Lacrimosa lui, treden op in China aankomende maand.
Vind het altijd wel grappig, want volgens mij spreekt slechts een enkeling daar Duits.
Ah tof!quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Qntal en veel andere bands die ik draai, spelen heel veel eeuwenoude nummers, of nummers die op die tijd geďnspireerd zijn. Soms in oud-Germaans of Middel-Engels of -Frans, maar soms ook in latijn.
Ja, maar Joling is daar ook ooit populair geweest, dus dat zegt niksquote:Op zondag 28 augustus 2016 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ja nou weinigen kennen die talen die ik net opnoemde!
Overigens is/was WIthin Temptation razend populair in Japan.Ik heb een keer een foto die ik gemaakt had, teruggevonden op een Japanse fansite!
quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:59 schreef Slowking het volgende:
[..]
Ja, maar Joling is daar ook ooit populair geweest, dus dat zegt niks![]()
![]()
Maar, Within Temptation is (vooral/alleen) Engels toch?
Hehehe heerlijk bombastisch, en dat is echt een kenmerk van deze band!quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:00 schreef Elfletterig het volgende:
Phantom Of The Opera-achtig, die dreun zo ineens
Ik moet echt vaker onder mijn steen vandaan kijken.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is een Nederlandse band die in het Engels zingt.
Ja die kwam wel een beetje als een verrassingquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:00 schreef Elfletterig het volgende:
Phantom Of The Opera-achtig, die dreun zo ineens
Ik heb het even naar mijn ouders geappt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:05 schreef ToT het volgende:
De tekst van dit nummer gaat over runenmagie: een boerinnetje is ziek en iemand had heksen wel eens runen zien kerven en onder het bed leggen om de ziekte tegen te gaan, dus die vent deed dat ook, maar het boerinnetje werd steeds zieker tot ze toch maar een heks er bij gehaald hebben. Die heeft de amateur-runen weggedonderd en er goede neergelegd, en het boerinnetje werd beter.
Het moraal van het verhaal en tevens het refrein van het nummer is dat je niet met runenmagie moet lopen fucken als je er geen verstand van hebt!
quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:08 schreef Slowking het volgende:
[..]
Ik heb het even naar mijn ouders geappt.![]()
Ik moet zeggen, het nummer klinkt wel ''spannend''. Geen idee hoe ik het moet omschrijven
In mijn hoofd klonk het allemaal logisch.
Sinds 1998!quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:11 schreef Slowking het volgende:
Maar ToT, altijd al van de goth muziek geweest?
Of is dat meer recent?
Die Antwoord?quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:12 schreef Slowking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moest hier aan denken
Ah dus dat is al een redelijke tijd.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Sinds 1998!De band die daar verantwoordelijk voor is ga ik zo ook draaien, en daar is mijn username en UI op gebaseerd!
Okee, 1 helft van mijn UI is van een ouder album van ze.
Haha!quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:14 schreef Slowking het volgende:
[..]
Ah dus dat is al een redelijke tijd.![]()
Ga ik even de vraag stellen, ook geheel in het zwart/andere goth stijl? Of is het puur om de muziek?
quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!Ik verwachtte die vraag al!
Nee, gewoon een heel saai uiterlijk.Ik heb in 2001 1 gothic blousje gekocht, maar dat was niks voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |