Die maniakale lach ookquote:
Hij is ook gewoon maf. En 64 jaar.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij is ook gewoon maf. En 64 jaar.
Ik ben pas begonnen aan Scream. Als je van een beetje moorden houdt, is het een leuke serie.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:06 schreef Slowking het volgende:
Ik moet ook weer eens een serie zoeken om te gaan volgen.
Goede vraag.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:12 schreef just me het volgende:
Hé Slowking, hoe ben jij hier zo verzeild geraakt ?
Ze hadden mij gelokt met cake.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:12 schreef just me het volgende:
Hé Slowking, hoe ben jij hier zo verzeild geraakt ?
"ze" doen hier ook alles om nieuwe mensen in het topic te krijgenquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:14 schreef Slowking het volgende:
[..]
Ze hadden mij gelokt met cake.
Tevens, the cake is a lie.![]()
Nee, maar postte vooral in MUZ, dit topic sprong telkens omhoog, en dan wint mijn nieuwsgierigheid het toch
Oh, dus dat doe je als je geen sigaren aan het draaien bent, of aan het dj'en bent?quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben pas begonnen aan Scream. Als je van een beetje moorden houdt, is het een leuke serie.
Oh, dat is een goeie inderdaad, volgens mij heb ik 2 afleveringen gezien, en toen was ik overgestapt naar een andere seriequote:Op zondag 28 augustus 2016 11:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben pas begonnen aan Scream. Als je van een beetje moorden houdt, is het een leuke serie.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:14 schreef Slowking het volgende:
[..]
Nee, maar postte vooral in MUZ, dit topic sprong telkens omhoog, en dan wint mijn nieuwsgierigheid het toch
quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh, dus dat doe je als je geen sigaren aan het draaien bent, of aan het dj'en bent?
This was a triumph. I'm making a note here. Huge successquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:14 schreef Slowking het volgende:
[..]
ik verdenk knokkelsquote:
quote:
quote:
De zoete klanken mijner deuntjes, niets meerquote:
Wat een gier hequote:Op zondag 28 augustus 2016 11:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
[..]
De zoete klanken mijner deuntjes, niets meer
quote:
Krijg ik alsnog die cake als ik ja zeg?quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:22 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Maar ben je stiekem niet een beetje blij dat je je nieuwsgierigheid kon bedwingen?
Ik vrees dat in dit geval geen enkel stuk voedsel mij zo ver gaat krijgen dat te beluisteren op dit moment.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:22 schreef knokkels het volgende:
Zo dan, dit is wel een Vout nummer![]()
DJ Jozz - Stil in mij
#vdhfan![]()
Ja hoor, tuurlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:24 schreef Slowking het volgende:
[..]
Krijg ik alsnog die cake als ik ja zeg?
[..]
Ik vrees dat in dit geval geen enkel stuk voedsel mij zo ver gaat krijgen dat te beluisteren op dit moment.
space cakequote:Op zondag 28 augustus 2016 11:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja hoor, tuurlijk.![]()
Ik kan me niet herinneren dat ik iemand cake aan geboden heb![]()
Ik ook niet, maar je moet altijd proberen er zo veel mogelijk uit te slepen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja hoor, tuurlijk.![]()
Ik kan me niet herinneren dat ik iemand cake aan geboden heb![]()
quote:
Dat is ook weer waarquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:28 schreef Slowking het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je moet altijd proberen er zo veel mogelijk uit te slepen.
en ik nog nooit gegetenquote:
Oh ja ook datquote:
Ik heb niets nodig om gek te doenquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:31 schreef Slowking het volgende:
Het lijkt me ook gewoon echt niet lekker o.ó
Nog 1 winstpartij nodig voor een plekje in de Holland Series én deelname aan de Europees kampioenschappen volgend jaar. Donderdag en gisteren waren het belabberde verliespartijen en de concurrentie won wel...quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oww, iets met honkbal wat niet goed uitgepakt heeft?
Just cake...quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:31 schreef Slowking het volgende:
Het lijkt me ook gewoon echt niet lekker o.ó
Concurrentie aanpakken met een baseballbat to the knee is zeker onsportief?quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog 1 winstpartij nodig voor een plekje in de Holland Series én deelname aan de Europees kampioenschappen volgend jaar. Donderdag en gisteren waren het belabberde verliespartijen en de concurrentie won wel...
Onsportief maakt wat mij betreft vandaag niet uit...quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Concurrentie aanpakken met een baseballbat to the knee is zeker onsportief?![]()
! Foei!
Dit wordt een interessante wedstrijd op het scherpst van de snede zeg maarquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onsportief maakt wat mij betreft vandaag niet uit...
Dat denk ik wel, ik voorzie wel wat intimidatie.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dit wordt een interessante wedstrijd op het scherpst van de snede zeg maar
Have fun, en succesquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, ik voorzie wel wat intimidatie.
Zo douchen, even wat eten en dan op pad....
Succes!quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
hoi nieuweling! Ik ben de DDM waar het over ging ( de betere helft van dj Symphonic, als het om Italiaans gaat)quote:
Ah kijk, dat klinkt al een stuk logischer!quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hoi nieuweling! Ik ben de DDM waar het over ging ( de betere helft van dj Symphonic, als het om Italiaans gaat)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |