wtfquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
Een boterham met kaas onderwater opeten
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
Een boterham met kaas onderwater opeten
Vond ik wel leuk. Vooral seizoen twee en de filmquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:13 schreef Drug het volgende:
ik ga denk al die 80s tranformers downloaden kijken of dat nog leuk is
haal gwn 2 tientjes bij de coffeeshopquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:14 schreef Drug het volgende:
maar dan moet ik stoned zijn eigenlijk man.. waarom ben ik gestopt
okejquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haal gwn 2 tientjes bij de coffeeshop
Ik weet nog zo'n goede site waar je ze kan kijkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:13 schreef Drug het volgende:
ik ga denk al die 80s tranformers downloaden kijken of dat nog leuk is
Goed, heb net die blikje in de water gegooidquote:
Ik vind helemaal mooiquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Goed, heb net die blikje in de water gegooid
lolquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:18 schreef wietparkiet het volgende:
stoppen met blowen is het slechtste wat me overkomen is
thanksquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:19 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ik weet nog zo'n goede site waar je ze kan kijken
http://kisscartoon.me/Cartoon/Transformers-1984
a-ma-zingquote:
Komt er aan:quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
Onweer
Vind het geluid van onweer altijd zo
Ja die heb ik al gezienquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
Wheeljack
Ik ga echt kapot![]()
Hoe verzin je dit
![]()
nee er is geen sprake van vuurtje stokenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan kom je het hier melden om een vuurtje te stoken of wat is de bedoeling?
okequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee er is geen sprake van vuurtje stoken
ben gwn geshockt snappie
Dat lijkt me sterk, aangezien ik al 2 weken niet in Nederland ben.quote:
Ja maar ik ging dus 100 kilometer naar het westen toe, snap jequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, aangezien ik al 2 weken niet in Nederland ben.
Ik voelde je aanwezigheid al dichterbij komen, ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja maar ik ging dus 100 kilometer naar het westen toe, snap je
Vind je dat fijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik voelde je aanwezigheid al dichterbij komen, ja.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, aangezien ik al 2 weken niet in Nederland ben.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja maar ik ging dus 100 kilometer naar het westen toe, snap je
Nee man onweer is scary shitquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
Onweer
Vind het geluid van onweer altijd zo
Ohhh.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen commentaar dan, kreeg ooit een ban omdat Stijn minderjarig was.
Deze keer ben ik de rooien en de donkerblauwen te slim af. HA.quote:
ja netjes maar niet meer dan normaal ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik haal vanochtend m`n gitaar op, zegt die vrouw, dat er 60 euro is afgesproken, maar dat was zonder afwerken van de brug. Dan zou het 75 euro zijn.
Blijkt nou dat hij tóch de brug heeft afgewerkt, dus ik vond het ook wel rot, dus ik bel net die mensen op, leg het verhaal uit en zeg goh, uw gitaarbouwer had de prijs van 60 euro afgesproken maar dan zou er alleen wat aan de brug afgesteld worden en zou hij niet helemaal worden nagelopen en afgewerkt, maar dit is wel gebeurd.
Zegt 'ie oh, dat is dan waarschijnlijk een miscommunicatie geweest, bedankt voor je belletje maar wij zijn van afspraak is afspraak, dus die 15 euro mag je wel laten zitten, ik waardeer je eerlijkheid, maar laat maar zitten, als de gitaar toch niet naar wens is breng hem maar langs dan stellen we hem gratis voor je af
Wat een servicequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik haal vanochtend m`n gitaar op, zegt die vrouw, dat er 60 euro is afgesproken, maar dat was zonder afwerken van de brug. Dan zou het 75 euro zijn.
Blijkt nou dat hij tóch de brug heeft afgewerkt, dus ik vond het ook wel rot, dus ik bel net die mensen op, leg het verhaal uit en zeg goh, uw gitaarbouwer had de prijs van 60 euro afgesproken maar dan zou er alleen wat aan de brug afgesteld worden en zou hij niet helemaal worden nagelopen en afgewerkt, maar dit is wel gebeurd.
Zegt 'ie oh, dat is dan waarschijnlijk een miscommunicatie geweest, bedankt voor je belletje maar wij zijn van afspraak is afspraak, dus die 15 euro mag je wel laten zitten, ik waardeer je eerlijkheid, maar laat maar zitten, als de gitaar toch niet naar wens is breng hem maar langs dan stellen we hem gratis voor je af
pass eens link naar 450quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:32 schreef Oberkullie het volgende:
Ik word helemaal gek ik wil niks misschien van de sensatie hier op FOK! dus moet ik van ONZ naar KLB naar 450
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:25 schreef Drug het volgende:
[..]
ja netjes maar niet meer dan normaal ook
Ja echt ook.quote:
Waarom betrek je mij er weer bij?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee precies, maar het gaat nu niet alleen over m`n blogs, maar gewoon uberhaupt als ik aan't meeposten ben met de "groep" Dan kan je toch prima wel een knop omzetten en ook leuk mee reageren?
Ik mag Stimo of Chloro niet echt, maar daarom post ik ook wel gewoon mee als het een onderwerp is wat mij interesseert.
haha braddie geeft zijn gitaar een beurtquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[..]
Ja echt ook.
Doet me denken aan de laatste keer dat ik een gitaar echt een flinke servicebeurt gaf.
Kostte 250 euro.
- Nieuwe Pick-ups erin.
- Scheur in de nek laten opvullen/spuiten.
- Nieuwe tuners.
- Afstellen.
Kom daar aan na 3 weken, gitaar niet afgesteld, Hoge E liep aan.
Heeft ook mijn oude pick-ups weggegooid (ben ik nog pissig om, waren verdomd goede pick-ups)
Na 1,5 week zag je óók de scheur weer in de nek
Maar toen ik vroeg of ik weer even kon langskomen omdat ik dit onacceptabel vond voor het geld was het, je kan best langskomen maar dat kan niet gratis hersteld worden.
Gesneden toen het nog te warm was ahahaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:32 schreef Drug het volgende:
moet ik met gaten in mijn brood? kut ah
Ik wilde het nog anders verwoorden gvdquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:37 schreef Drug het volgende:
[..]
haha braddie geeft zijn gitaar een beurt
Puur om aan te geven hoe het ook gewoon kan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom betrek je mij er weer bij?
nouquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Gesneden toen het nog te warm was ahaha
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik wilde het nog anders verwoorden gvd
Ze is een koekenbakkerquote:
Naar een verjaardagquote:
Is cultuur, moet je trots op zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:39 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Naar een verjaardag
Zal wel weer een kringverjaardag zijn
Thuiszitten moet iets afmaken. Morgen same.quote:
regel paar nichtjes danquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:39 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Naar een verjaardag
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is cultuur, moet je trots op zijn
als kots met beetje kaas en creme fraichequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:40 schreef Stimorol- het volgende:
http://caitsplate.com/veg(...)k-bean-quinoa-chili/
[ afbeelding ]
hoe ziet dit er uit
ewquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:39 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Naar een verjaardag
Wat doe jij trouwens kk veel make up mannnnnnquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:41 schreef Crip het volgende:
[..]
als kots met beetje kaas en creme fraiche
lekker man geniet ervanquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Thuiszitten moet iets afmaken. Morgen same.
OVER EEN WEEK EINDK OP VAKANTIE GOOD LORD BEN ER ZO AAN TOE
Vrij aardig, alleen wit goedje weghalenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:40 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
hoe ziet dit er uit
ja stellen we dit nu pas vast ofzo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat doe jij trouwens kk veel make up mannnnnn
de laag cement van me af wassen en dan bbq en bierquote:
fucking geilquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:40 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
hoe ziet dit er uit
Nee bedoel je foundation, normaliter vond ik t wel ok by je, maar wat je gisteren ofzo had was too much. Beetje cake effect.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:42 schreef Crip het volgende:
[..]
ja stellen we dit nu pas vast ofzo.
as ik make up op doe dan ga ik all out hoor
Lijkt me prima, al eet ik wel 2 borden bij avondeten. Maar voor iemand die op 'dieet' is oid lijkt me het wel genoegquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:43 schreef Stimorol- het volgende:
http://caitsplate.com/weekly-eats-8/
Hey kan iemand dit eens bekijken en het met mij eens zijn dat dit best weinig is
2 stukjes pizza is wel karig jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:43 schreef Stimorol- het volgende:
Hey kan iemand dit eens bekijken en het met mij eens zijn dat dit best weinig is
Ik zou er zelf nog als tussendoor twee eitjes bij eten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me prima, al eet ik wel 2 borden bij avondeten. Maar voor iemand die op 'dieet' is oid lijkt me het wel genoeg
sws snap ik pizza niet. vult voor geen meter.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2 stukjes pizza is wel karig ja
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:45 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Doe normaal man dit is nou de reden dat de sc is dichtgeflikkert he je word bedankt
quote:
ja ikweet was warm zat niet perfect half gesmoltenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee bedoel je foundation, normaliter vond ik t wel ok by je, maar wat je gisteren ofzo had was too much. Beetje cake effect.
Dat hele weekmenu eet ik in een dag ongeveerquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:43 schreef Stimorol- het volgende:
Wel als je een hele opvreet. Met genoeg groenten erop dan welquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
sws snap ik pizza niet. vult voor geen meter.
Al die koolhydraten zijn snel. Krijg er slaap van.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:48 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wel als je een hele opvreet. Met genoeg groenten erop dan wel
owquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:51 schreef Crip het volgende:
[..]
me oom ligt in ziekenhuis
maar ik durf niet naar dat ziekenhuis
heb daar ong een jaar bijna elka dag in en uit gelopen omdat mn pa daar lag, gwn slechte herinneringen bijquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ow
Hoezo niet, is niet zo heel bijzonder verder
Je bent wat je eet klopt dus toch ahahquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:52 schreef McNulty het volgende:
Ik heb nog een ah basic pizza in de vriezer
Ohw, maakt wel wat anders ja. Hij zal het vast leuk vinden als je langskomtquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:53 schreef Crip het volgende:
[..]
heb daar ong een jaar bijna elka dag in en uit gelopen omdat mn pa daar lag, gwn slechte herinneringen bij
shit niet verder vertellenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent wat je eet klopt dus toch ahah
kweenie of hij bij bewustzijn is maar ga wel zo jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ohw, maakt wel wat anders ja. Hij zal het vast leuk vinden als je langskomt
quote:idt is aflevering 8 van een serie van het AD Utrechts Nieuwsblad over Marokkaanse jongeren in Overvecht en de verschillende problemen waarmee zij te maken hebben. De komende weken volgen nog interviews en ook een artikel over sexting onder Marokkaanse meisjes. Heeft u als lezerideeën, reacties oftips over deze serie? Mail ze naar un.overvecht@ad.nl.
Beterschap, Insallah komt het goed.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:01 schreef Crip het volgende:
[..]
nieren waren gestopt met werken en longinfectie
culinair genot man.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:04 schreef Kurovski het volgende:
Aardappelschijfjes uit de oven, provencaals gemarineerd speklapje, gestoofde champigons met sjalot.
Lekkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:04 schreef Kurovski het volgende:
Aardappelschijfjes uit de oven, provencaals gemarineerd speklapje, gestoofde champigons met sjalot.
Yeh. De nieuwe oogst rode aardappelen van Lidl zijn ook echtquote:
ja iscool xxquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:15 schreef Drug het volgende:
[..]
verwacht volgende x van jou wel nipple nu
ja vind ze nice, primark heeft soms echt leuke dingen, maar dan alleen voor vrouwen. bij mannen was echt kut iedere keer dat ik daar wasquote:
Wrm post je niet in KLB SC?quote:
Is weer open.quote:
jij ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Sow aardige topickill Robert.
Net aanquote:
haha mooi manquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:08 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Net aan
Lag er gister helemaal af
Veel chantage foto materiaal
zoals wat?quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:08 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Net aan
Lag er gister helemaal af
Veel chantage foto materiaal
Over sta tafels gevallen, over een paar wijven heen gevallen, in m'n broek gezeken, m'n lul continu laten zienquote:
ohhh niks aan de hand tochquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:40 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Over sta tafels gevallen, over een paar wijven heen gevallen, in m'n broek gezeken, m'n lul continu laten zien
Ik had vage pillen
Maar goed, verder was het top
Ja dat dacht ik vanochtend ook.quote:
eyquote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, helemaal alleen?quote:
Jaquote:Op zondag 28 augustus 2016 20:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, helemaal alleen?
Zeg tovbe. Is allemaal Gods huisquote:Op maandag 29 augustus 2016 00:51 schreef defokkingfoker het volgende:
Alsof mohammed gaat bidden in ee synagoge
jah maar dat gebeurt gwn niet.. dus dit mag eigenlijk ook niet gebeurenquote:Op maandag 29 augustus 2016 00:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zeg tovbe. Is allemaal Gods huis
quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
huh, hoezo is de KLB sc nu weer dicht?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:32 schreef BoneThugss het volgende:
Kaas- is wel echt een baas. Zelden zo'n genuanceerde user gezien
Ben jij de asociale hork van deze SC?quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:07 schreef Rozevla het volgende:
Net bijna een Pools wijf van der fiets gereden, lekker stoer door fietsen bij haaientanden.
HAGAGA DENK HET FF NIET !!!!
Ze flikkerde bijna op der smoel!!![]()
Hele dag goed.
Nee, Yvonne zegt altijd dat ik een lief schattig snoesje ben.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:17 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Ben jij de asociale hork van deze SC?
Vooruit dan maar dan see ik het through the fingers.quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:20 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee, Yvonne zegt altijd dat ik een lief schattig snoesje ben.
Altijd kut als er vermelding wordt gemaakt van je wijziging. Dat gaat ook altijd in een compleet onvoorspelbaar patroon; soms wordt het gemeld, soms niet, percentage klopt werkelijk nooit, en soms na vijf wijzigingen verdwijnt het ineens weer en lijkt het alsof er niets is gewijzigd.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2016 11:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Altijd kut als er vermelding wordt gemaakt van je wijziging. Dat gaat ook altijd in een compleet onvoorspelbaar patroon; soms wordt het gemeld, soms niet, percentage klopt werkelijk nooit, en soms na vijf wijzigingen verdwijnt het ineens weer en lijkt het alsof er niets is gewijzigd.
Hoe dat zo dan?quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:39 schreef Rozevla het volgende:
Langzaamaandag
Jeeeeeeezus wat een weekend dip heb ik
Sloomquote:
Herkenbaar ditquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Sloom
Zweet breekt me bij vlagen uit
Te laat m'n nest in
Vroeg eruit
Ja of ik stap zo ff gezellig in bad met m'n broodrooster.quote:
i like the way you thinkquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:12 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja of ik stap zo ff gezellig in bad met m'n broodrooster.
Lekker vroeg weekend
ik haat alle dagenquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeg dat wel
Ik haat eerste dagen na een vakantie
Ja, niet halverwege de dag beginnen met bierquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeg dat wel
Ik haat eerste dagen na een vakantie
Kan wel, maar moet je gewoon stiekem doen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:28 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja, niet halverwege de dag beginnen met bier
Tuurlijk Gquote:
Jawel, op de scooterquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Tuurlijk GGoedkoper kan je niet rijden
Noem je z'n twingo nou een doorgeroeste strontzeef ???quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
En benenwagen, maar die gebruikt hij al
Elektrische autoquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja scooter/fiets tuurlijk.
Maar qua auto..
Zo'n Flintstonestrapautoquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:01 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Noem je z'n twingo nou een doorgeroeste strontzeef ???
Jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:31 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
Ik ben net buiten geweest. Wat een hel zeg, doen mensen dat voor hun plezier tegenwoordig?
Dat is toch niet gezond.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:07 schreef Rozevla het volgende:
Eindelijk m'n crappa kunnen machen die al sinds vanochtend 09:00 uur aan de poort stond
Ik voelde me ook niet goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 13:13 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Dat is toch niet gezond.
Idd!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:18 schreef Drug het volgende:
mogen we morgen die motherfucker al weer breken, de werkweek vliegt voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |