Wel als je een hele opvreet. Met genoeg groenten erop dan welquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
sws snap ik pizza niet. vult voor geen meter.
Al die koolhydraten zijn snel. Krijg er slaap van.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:48 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wel als je een hele opvreet. Met genoeg groenten erop dan wel
owquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:51 schreef Crip het volgende:
[..]
me oom ligt in ziekenhuis
maar ik durf niet naar dat ziekenhuis
heb daar ong een jaar bijna elka dag in en uit gelopen omdat mn pa daar lag, gwn slechte herinneringen bijquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ow
Hoezo niet, is niet zo heel bijzonder verder
Je bent wat je eet klopt dus toch ahahquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:52 schreef McNulty het volgende:
Ik heb nog een ah basic pizza in de vriezer
Ohw, maakt wel wat anders ja. Hij zal het vast leuk vinden als je langskomtquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:53 schreef Crip het volgende:
[..]
heb daar ong een jaar bijna elka dag in en uit gelopen omdat mn pa daar lag, gwn slechte herinneringen bij
shit niet verder vertellenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent wat je eet klopt dus toch ahah
kweenie of hij bij bewustzijn is maar ga wel zo jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ohw, maakt wel wat anders ja. Hij zal het vast leuk vinden als je langskomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |