Ohhh.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen commentaar dan, kreeg ooit een ban omdat Stijn minderjarig was.
Deze keer ben ik de rooien en de donkerblauwen te slim af. HA.quote:
ja netjes maar niet meer dan normaal ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik haal vanochtend m`n gitaar op, zegt die vrouw, dat er 60 euro is afgesproken, maar dat was zonder afwerken van de brug. Dan zou het 75 euro zijn.
Blijkt nou dat hij tóch de brug heeft afgewerkt, dus ik vond het ook wel rot, dus ik bel net die mensen op, leg het verhaal uit en zeg goh, uw gitaarbouwer had de prijs van 60 euro afgesproken maar dan zou er alleen wat aan de brug afgesteld worden en zou hij niet helemaal worden nagelopen en afgewerkt, maar dit is wel gebeurd.
Zegt 'ie oh, dat is dan waarschijnlijk een miscommunicatie geweest, bedankt voor je belletje maar wij zijn van afspraak is afspraak, dus die 15 euro mag je wel laten zitten, ik waardeer je eerlijkheid, maar laat maar zitten, als de gitaar toch niet naar wens is breng hem maar langs dan stellen we hem gratis voor je af
Wat een servicequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik haal vanochtend m`n gitaar op, zegt die vrouw, dat er 60 euro is afgesproken, maar dat was zonder afwerken van de brug. Dan zou het 75 euro zijn.
Blijkt nou dat hij tóch de brug heeft afgewerkt, dus ik vond het ook wel rot, dus ik bel net die mensen op, leg het verhaal uit en zeg goh, uw gitaarbouwer had de prijs van 60 euro afgesproken maar dan zou er alleen wat aan de brug afgesteld worden en zou hij niet helemaal worden nagelopen en afgewerkt, maar dit is wel gebeurd.
Zegt 'ie oh, dat is dan waarschijnlijk een miscommunicatie geweest, bedankt voor je belletje maar wij zijn van afspraak is afspraak, dus die 15 euro mag je wel laten zitten, ik waardeer je eerlijkheid, maar laat maar zitten, als de gitaar toch niet naar wens is breng hem maar langs dan stellen we hem gratis voor je af
pass eens link naar 450quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:32 schreef Oberkullie het volgende:
Ik word helemaal gek ik wil niks misschien van de sensatie hier op FOK! dus moet ik van ONZ naar KLB naar 450
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:25 schreef Drug het volgende:
[..]
ja netjes maar niet meer dan normaal ook
Ja echt ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |