als kots met beetje kaas en creme fraichequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:40 schreef Stimorol- het volgende:
http://caitsplate.com/veg(...)k-bean-quinoa-chili/
[ afbeelding ]
hoe ziet dit er uit
ewquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:39 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Naar een verjaardag
Zal wel weer een kringverjaardag zijn
Wat doe jij trouwens kk veel make up mannnnnnquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:41 schreef Crip het volgende:
[..]
als kots met beetje kaas en creme fraiche
lekker man geniet ervanquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Thuiszitten moet iets afmaken. Morgen same.
OVER EEN WEEK EINDK OP VAKANTIE GOOD LORD BEN ER ZO AAN TOE
Vrij aardig, alleen wit goedje weghalenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:40 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
hoe ziet dit er uit
ja stellen we dit nu pas vast ofzo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat doe jij trouwens kk veel make up mannnnnn
de laag cement van me af wassen en dan bbq en bierquote:
fucking geilquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:40 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
hoe ziet dit er uit
Nee bedoel je foundation, normaliter vond ik t wel ok by je, maar wat je gisteren ofzo had was too much. Beetje cake effect.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:42 schreef Crip het volgende:
[..]
ja stellen we dit nu pas vast ofzo.
as ik make up op doe dan ga ik all out hoor
Lijkt me prima, al eet ik wel 2 borden bij avondeten. Maar voor iemand die op 'dieet' is oid lijkt me het wel genoegquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:43 schreef Stimorol- het volgende:
http://caitsplate.com/weekly-eats-8/
Hey kan iemand dit eens bekijken en het met mij eens zijn dat dit best weinig is
2 stukjes pizza is wel karig jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:43 schreef Stimorol- het volgende:
Hey kan iemand dit eens bekijken en het met mij eens zijn dat dit best weinig is
Ik zou er zelf nog als tussendoor twee eitjes bij eten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me prima, al eet ik wel 2 borden bij avondeten. Maar voor iemand die op 'dieet' is oid lijkt me het wel genoeg
sws snap ik pizza niet. vult voor geen meter.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2 stukjes pizza is wel karig ja
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:45 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Doe normaal man dit is nou de reden dat de sc is dichtgeflikkert he je word bedankt
quote:
ja ikweet was warm zat niet perfect half gesmoltenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee bedoel je foundation, normaliter vond ik t wel ok by je, maar wat je gisteren ofzo had was too much. Beetje cake effect.
Dat hele weekmenu eet ik in een dag ongeveerquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:43 schreef Stimorol- het volgende:
Wel als je een hele opvreet. Met genoeg groenten erop dan welquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
sws snap ik pizza niet. vult voor geen meter.
Al die koolhydraten zijn snel. Krijg er slaap van.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:48 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wel als je een hele opvreet. Met genoeg groenten erop dan wel
owquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:51 schreef Crip het volgende:
[..]
me oom ligt in ziekenhuis
maar ik durf niet naar dat ziekenhuis
heb daar ong een jaar bijna elka dag in en uit gelopen omdat mn pa daar lag, gwn slechte herinneringen bijquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ow
Hoezo niet, is niet zo heel bijzonder verder
Je bent wat je eet klopt dus toch ahahquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:52 schreef McNulty het volgende:
Ik heb nog een ah basic pizza in de vriezer
Ohw, maakt wel wat anders ja. Hij zal het vast leuk vinden als je langskomtquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:53 schreef Crip het volgende:
[..]
heb daar ong een jaar bijna elka dag in en uit gelopen omdat mn pa daar lag, gwn slechte herinneringen bij
shit niet verder vertellenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent wat je eet klopt dus toch ahah
kweenie of hij bij bewustzijn is maar ga wel zo jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ohw, maakt wel wat anders ja. Hij zal het vast leuk vinden als je langskomt
quote:idt is aflevering 8 van een serie van het AD Utrechts Nieuwsblad over Marokkaanse jongeren in Overvecht en de verschillende problemen waarmee zij te maken hebben. De komende weken volgen nog interviews en ook een artikel over sexting onder Marokkaanse meisjes. Heeft u als lezerideeën, reacties oftips over deze serie? Mail ze naar un.overvecht@ad.nl.
Beterschap, Insallah komt het goed.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:01 schreef Crip het volgende:
[..]
nieren waren gestopt met werken en longinfectie
culinair genot man.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:04 schreef Kurovski het volgende:
Aardappelschijfjes uit de oven, provencaals gemarineerd speklapje, gestoofde champigons met sjalot.
Lekkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:04 schreef Kurovski het volgende:
Aardappelschijfjes uit de oven, provencaals gemarineerd speklapje, gestoofde champigons met sjalot.
Yeh. De nieuwe oogst rode aardappelen van Lidl zijn ook echtquote:
ja iscool xxquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:15 schreef Drug het volgende:
[..]
verwacht volgende x van jou wel nipple nu
ja vind ze nice, primark heeft soms echt leuke dingen, maar dan alleen voor vrouwen. bij mannen was echt kut iedere keer dat ik daar wasquote:
Wrm post je niet in KLB SC?quote:
Is weer open.quote:
jij ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Sow aardige topickill Robert.
Net aanquote:
haha mooi manquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:08 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Net aan
Lag er gister helemaal af
Veel chantage foto materiaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |