HeyMcNulty.wavquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:32 schreef McNulty het volgende:
Cholo mag terugkomen Tardis mag %#$%#
450 blaze it faggitsquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:33 schreef McNulty het volgende:
je mist ook geen reet als je hier niet post trouwens
Maar die heeft nog iets vermakelijks, Aber is gewoon menstrualquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mapima mag ook gewoon door posten
als je dat vermakelijk vindt is er iets mis met jequote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar die heeft nog iets vermakelijks, Aber is gewoon menstrual
Sowieso dit.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je dat vermakelijk vindt is er iets mis met je
Zo heb ik mezelf nog nooit bekeken. Ik dacht al dat ik die look ergens eerder had gezien.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
jij lijkt op een musketier haha
[ afbeelding ]
Love to hate toch.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je dat vermakelijk vindt is er iets mis met je
Dat is alleen als je kloont als gebande.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:33 schreef MAHL het volgende:
Moet jij niet geband worden, als kloon zijnde
Oei op je kleine pikkie gestampt MAHL?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar die heeft nog iets vermakelijks, Aber is gewoon menstrual
Dat boeit me niet, gaat meer om je hautaine gedrag en je klaarblijkelijke irl aandachtstekort, wat uitmondt in kapsones en attitudes hier. Plus dat je nu ook een Moralpoliz bent gewordenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:37 schreef Carambola het volgende:
[..]
Ben je nog gefrustreerd omdat ik je DM's heb doorgespeeld aan Chai, jankbal
ze is al op vakantie hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:39 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat boeit me niet, gaat meer om je hautaine gedrag en je klaarblijkelijke irl aandachtstekort, wat uitmondt in kapsones en attitudes hier. Plus dat je nu ook een Moralpoliz bent geworden
Als ze aandacht tekort komt mag ze mij gewoon bellen hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:39 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat boeit me niet, gaat meer om je hautaine gedrag en je klaarblijkelijke irl aandachtstekort, wat uitmondt in kapsones en attitudes hier. Plus dat je nu ook een Moralpoliz bent geworden
quote:
dat opvoed ding van vanochtend hehquote:
Jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:05 schreef Stimorol- het volgende:
Yvonne valt me tegen. Je wordt steeds maar zachter..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |