Vrouwen die schelden sowieso. Gelukkig is dit het internet en hebben ze nog kans om in het echt schattige meisjesmeisjes te zijn die altijd naar bloemetjes ruiken en heel schattig en aardig zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:19 schreef zeer het volgende:
[..]
schelden met kanker is echt zo onaantrekkelijk heh
Wrm heeft ze ban dan?quote:
Jouwquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
ik spuit in je ma dr bek en laat haar jouw kussen
kun je haast niet krijgen, laat staan grote exemplarenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ahhhh ik ga echt kijken voor zo'n plant
met tongquote:
Ja, I know. Kunnen we niet in parkje wissel afspreken. Leg ik wel envelop met geld neer.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:21 schreef zeer het volgende:
[..]
kun je haast niet krijgen, laat staan grote exemplaren
en al helemaal niet exemplaren die al 2 jaar liefde en aandacht krijgen van mij
Nou ik heb volwassen elanden gezien die minder hard brullen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:23 schreef Carambola het volgende:
[..]
Denk dat Fyfy's hormonen nog op gang moeten komen hoor
Ik niet hoor, samen met Niels en Nulty gedraag ik mij netjes.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:31 schreef Mortaxx het volgende:
Tjonge jonge straks is de hele sc geband
Gaat hard de laatste tijd.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:29 schreef Kurovski het volgende:
Ik heb iets gemist geloof ik, maar ik hoef het niet te weten ook.
nou dat wordt gezelligquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik niet hoor, samen met Niels en Nulty gedraag ik mij netjes.
En VB? En Chai? En Crip? En Noel?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:32 schreef McNulty het volgende:
Cholo mag terugkomen Tardis mag %#$%#
Moet jij niet geband worden, als kloon zijndequote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:31 schreef Carambola het volgende:
[..]
Dan is gelukkig Fyfy nog over.
mapima mag ook gewoon door postenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Moet jij niet geband worden, als kloon zijnde
HeyMcNulty.wavquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:32 schreef McNulty het volgende:
Cholo mag terugkomen Tardis mag %#$%#
450 blaze it faggitsquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:33 schreef McNulty het volgende:
je mist ook geen reet als je hier niet post trouwens
Maar die heeft nog iets vermakelijks, Aber is gewoon menstrualquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mapima mag ook gewoon door posten
als je dat vermakelijk vindt is er iets mis met jequote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar die heeft nog iets vermakelijks, Aber is gewoon menstrual
Sowieso dit.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je dat vermakelijk vindt is er iets mis met je
Zo heb ik mezelf nog nooit bekeken. Ik dacht al dat ik die look ergens eerder had gezien.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
jij lijkt op een musketier haha
[ afbeelding ]
Love to hate toch.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je dat vermakelijk vindt is er iets mis met je
Dat is alleen als je kloont als gebande.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:33 schreef MAHL het volgende:
Moet jij niet geband worden, als kloon zijnde
Oei op je kleine pikkie gestampt MAHL?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar die heeft nog iets vermakelijks, Aber is gewoon menstrual
Dat boeit me niet, gaat meer om je hautaine gedrag en je klaarblijkelijke irl aandachtstekort, wat uitmondt in kapsones en attitudes hier. Plus dat je nu ook een Moralpoliz bent gewordenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:37 schreef Carambola het volgende:
[..]
Ben je nog gefrustreerd omdat ik je DM's heb doorgespeeld aan Chai, jankbal
ze is al op vakantie hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:39 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat boeit me niet, gaat meer om je hautaine gedrag en je klaarblijkelijke irl aandachtstekort, wat uitmondt in kapsones en attitudes hier. Plus dat je nu ook een Moralpoliz bent geworden
Als ze aandacht tekort komt mag ze mij gewoon bellen hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:39 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat boeit me niet, gaat meer om je hautaine gedrag en je klaarblijkelijke irl aandachtstekort, wat uitmondt in kapsones en attitudes hier. Plus dat je nu ook een Moralpoliz bent geworden
quote:
dat opvoed ding van vanochtend hehquote:
Jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:05 schreef Stimorol- het volgende:
Yvonne valt me tegen. Je wordt steeds maar zachter..
Dan stuur ik je naar je kamer, neem ik je inet af en heb je 2 weken huisarrest.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:06 schreef zeer het volgende:
[..]
[..]
dat opvoed ding van vanochtend heh
het kan zijn dat ik nu stiekem in de hoekje van de woonkamer ga plassen voor ouderlijke aandacht
Met blokjes kaas en een prikkertje met een hollands vlaggetje?quote:
Nu de sc open is. Man dat wordt op je telefoon turenquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nu de sc open is. Man dat wordt op je telefoon turen
En een half uur rustig schijten/FOK!ken zit er ook niet in.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:10 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Dan zeggen ze weer ''Ja doe dat ding even weg, je bent op een verjaardag dus je moet met ons praten'' Ja rot op man, ik ken jullie niet eens goed
Ik ruk het er wel weer uitquote:
Ging absoluut niet over de Bromkatten, maar over andere muzikanten op jamsessies. De Bromkatten zijn voorlopig niet RIP hoorquote:
Even een tip, is het niet leuker als je op dat preview shot van youtube je ogen open hebt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ging absoluut niet over de Bromkatten, maar over andere muzikanten op jamsessies. De Bromkatten zijn voorlopig niet RIP hoor
Had ik niet eens doorquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Even een tip, is het niet leuker als je op dat preview shot van youtube je ogen open hebt?
Nou zeg, waarom doe je mij zo`n pijn nuquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vraag het braddie. Die houdt wel van rukken
Ja echt bizar joh.quote:
Gecondoleerd aan de nabestaande!quote:
Het multi talent braddie ontkennenquote:
Ik heb echt geen idee, vind het bizarquote:
12 euro tochquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, vind het bizar
De meeste zitten tussen de 300 en 600 in.
(Al denk ik dat mijn Eddy Wally video het ook wel aardig gaat doen)
Nee, helaas nietquote:
ahm ok. Nog niet echt lucratief dus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, helaas niet
Heel veel mensen gebruiken logischerwijs AdBlock.
Had een filmpje opgenomen over Pokemon GO een poos terug, die heeft dan weer totaal 1,87 opgehaald met +- 140 weergaven. En die over Hilversum met 377 weergave 68 cent
Dus er valt éigenlijk niet echt een touw aan vast te knopen.
Nee, maar daarom heb ik ook meerdere kanalenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ahm ok. Nog niet echt lucratief dus.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:52 schreef Chloroform het volgende:
Wat lief dat de sc weer open is ter ere van mijn unban
alles voor jouquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:52 schreef Chloroform het volgende:
Wat lief dat de sc weer open is ter ere van mijn unban
Zolang de BBQ maar niet in gevaar komtquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lekker kan het vannacht hopelijk afkoelen.
BBQ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zolang de BBQ maar niet in gevaar komt
Je moet toch echt wel iets gaan veranderen. Vanaf heden is Bradge de absolute eindbaas der multitalenten!quote:
Volgens mij is de regen enz vanavond laat pas.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, we zouden gaan Barbeknoeien.
Multitalentenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet toch echt wel iets gaan veranderen. Vanaf heden is Bradge de absolute eindbaas der multitalenten!
Ooh, schat dat we rond 7 BBQenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij is de regen enz vanavond laat pas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |