Dan stuur ik je naar je kamer, neem ik je inet af en heb je 2 weken huisarrest.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:06 schreef zeer het volgende:
[..]
[..]
dat opvoed ding van vanochtend heh
het kan zijn dat ik nu stiekem in de hoekje van de woonkamer ga plassen voor ouderlijke aandacht
Met blokjes kaas en een prikkertje met een hollands vlaggetje?quote:
Nu de sc open is. Man dat wordt op je telefoon turenquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nu de sc open is. Man dat wordt op je telefoon turen
En een half uur rustig schijten/FOK!ken zit er ook niet in.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:10 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Dan zeggen ze weer ''Ja doe dat ding even weg, je bent op een verjaardag dus je moet met ons praten'' Ja rot op man, ik ken jullie niet eens goed
Ik ruk het er wel weer uitquote:
Ging absoluut niet over de Bromkatten, maar over andere muzikanten op jamsessies. De Bromkatten zijn voorlopig niet RIP hoorquote:
Even een tip, is het niet leuker als je op dat preview shot van youtube je ogen open hebt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ging absoluut niet over de Bromkatten, maar over andere muzikanten op jamsessies. De Bromkatten zijn voorlopig niet RIP hoor
Had ik niet eens doorquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Even een tip, is het niet leuker als je op dat preview shot van youtube je ogen open hebt?
Nou zeg, waarom doe je mij zo`n pijn nuquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vraag het braddie. Die houdt wel van rukken
Ja echt bizar joh.quote:
Gecondoleerd aan de nabestaande!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |