Het multi talent braddie ontkennenquote:
Ik heb echt geen idee, vind het bizarquote:
12 euro tochquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, vind het bizar
De meeste zitten tussen de 300 en 600 in.
(Al denk ik dat mijn Eddy Wally video het ook wel aardig gaat doen)
Nee, helaas nietquote:
ahm ok. Nog niet echt lucratief dus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, helaas niet
Heel veel mensen gebruiken logischerwijs AdBlock.
Had een filmpje opgenomen over Pokemon GO een poos terug, die heeft dan weer totaal 1,87 opgehaald met +- 140 weergaven. En die over Hilversum met 377 weergave 68 cent
Dus er valt éigenlijk niet echt een touw aan vast te knopen.
Nee, maar daarom heb ik ook meerdere kanalenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ahm ok. Nog niet echt lucratief dus.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:52 schreef Chloroform het volgende:
Wat lief dat de sc weer open is ter ere van mijn unban
alles voor jouquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:52 schreef Chloroform het volgende:
Wat lief dat de sc weer open is ter ere van mijn unban
Zolang de BBQ maar niet in gevaar komtquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lekker kan het vannacht hopelijk afkoelen.
BBQ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zolang de BBQ maar niet in gevaar komt
Je moet toch echt wel iets gaan veranderen. Vanaf heden is Bradge de absolute eindbaas der multitalenten!quote:
Volgens mij is de regen enz vanavond laat pas.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, we zouden gaan Barbeknoeien.
Multitalentenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet toch echt wel iets gaan veranderen. Vanaf heden is Bradge de absolute eindbaas der multitalenten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |