Waarom betrek je mij er weer bij?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee precies, maar het gaat nu niet alleen over m`n blogs, maar gewoon uberhaupt als ik aan't meeposten ben met de "groep" Dan kan je toch prima wel een knop omzetten en ook leuk mee reageren?
Ik mag Stimo of Chloro niet echt, maar daarom post ik ook wel gewoon mee als het een onderwerp is wat mij interesseert.
haha braddie geeft zijn gitaar een beurtquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[..]
Ja echt ook.
Doet me denken aan de laatste keer dat ik een gitaar echt een flinke servicebeurt gaf.
Kostte 250 euro.
- Nieuwe Pick-ups erin.
- Scheur in de nek laten opvullen/spuiten.
- Nieuwe tuners.
- Afstellen.
Kom daar aan na 3 weken, gitaar niet afgesteld, Hoge E liep aan.
Heeft ook mijn oude pick-ups weggegooid (ben ik nog pissig om, waren verdomd goede pick-ups)
Na 1,5 week zag je óók de scheur weer in de nek
Maar toen ik vroeg of ik weer even kon langskomen omdat ik dit onacceptabel vond voor het geld was het, je kan best langskomen maar dat kan niet gratis hersteld worden.
Gesneden toen het nog te warm was ahahaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:32 schreef Drug het volgende:
moet ik met gaten in mijn brood? kut ah
Ik wilde het nog anders verwoorden gvdquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:37 schreef Drug het volgende:
[..]
haha braddie geeft zijn gitaar een beurt
Puur om aan te geven hoe het ook gewoon kan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom betrek je mij er weer bij?
nouquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Gesneden toen het nog te warm was ahaha
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik wilde het nog anders verwoorden gvd
Ze is een koekenbakkerquote:
Naar een verjaardagquote:
Is cultuur, moet je trots op zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:39 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Naar een verjaardag
Zal wel weer een kringverjaardag zijn
Thuiszitten moet iets afmaken. Morgen same.quote:
regel paar nichtjes danquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:39 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Naar een verjaardag
Zal wel weer een kringverjaardag zijn
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is cultuur, moet je trots op zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |