wtfquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
Een boterham met kaas onderwater opeten
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
Een boterham met kaas onderwater opeten
Vond ik wel leuk. Vooral seizoen twee en de filmquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:13 schreef Drug het volgende:
ik ga denk al die 80s tranformers downloaden kijken of dat nog leuk is
haal gwn 2 tientjes bij de coffeeshopquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:14 schreef Drug het volgende:
maar dan moet ik stoned zijn eigenlijk man.. waarom ben ik gestopt
okejquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haal gwn 2 tientjes bij de coffeeshop
Ik weet nog zo'n goede site waar je ze kan kijkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:13 schreef Drug het volgende:
ik ga denk al die 80s tranformers downloaden kijken of dat nog leuk is
Goed, heb net die blikje in de water gegooidquote:
Ik vind helemaal mooiquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Goed, heb net die blikje in de water gegooid
lolquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:18 schreef wietparkiet het volgende:
stoppen met blowen is het slechtste wat me overkomen is
thanksquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:19 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ik weet nog zo'n goede site waar je ze kan kijken
http://kisscartoon.me/Cartoon/Transformers-1984
a-ma-zingquote:
Komt er aan:quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
Onweer
Vind het geluid van onweer altijd zo
Ja die heb ik al gezienquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
Wheeljack
Ik ga echt kapot![]()
Hoe verzin je dit
![]()
nee er is geen sprake van vuurtje stokenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan kom je het hier melden om een vuurtje te stoken of wat is de bedoeling?
okequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee er is geen sprake van vuurtje stoken
ben gwn geshockt snappie
Dat lijkt me sterk, aangezien ik al 2 weken niet in Nederland ben.quote:
Ja maar ik ging dus 100 kilometer naar het westen toe, snap jequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, aangezien ik al 2 weken niet in Nederland ben.
Ik voelde je aanwezigheid al dichterbij komen, ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja maar ik ging dus 100 kilometer naar het westen toe, snap je
Vind je dat fijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik voelde je aanwezigheid al dichterbij komen, ja.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, aangezien ik al 2 weken niet in Nederland ben.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja maar ik ging dus 100 kilometer naar het westen toe, snap je
Nee man onweer is scary shitquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
Onweer
Vind het geluid van onweer altijd zo
Ohhh.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen commentaar dan, kreeg ooit een ban omdat Stijn minderjarig was.
Deze keer ben ik de rooien en de donkerblauwen te slim af. HA.quote:
ja netjes maar niet meer dan normaal ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik haal vanochtend m`n gitaar op, zegt die vrouw, dat er 60 euro is afgesproken, maar dat was zonder afwerken van de brug. Dan zou het 75 euro zijn.
Blijkt nou dat hij tóch de brug heeft afgewerkt, dus ik vond het ook wel rot, dus ik bel net die mensen op, leg het verhaal uit en zeg goh, uw gitaarbouwer had de prijs van 60 euro afgesproken maar dan zou er alleen wat aan de brug afgesteld worden en zou hij niet helemaal worden nagelopen en afgewerkt, maar dit is wel gebeurd.
Zegt 'ie oh, dat is dan waarschijnlijk een miscommunicatie geweest, bedankt voor je belletje maar wij zijn van afspraak is afspraak, dus die 15 euro mag je wel laten zitten, ik waardeer je eerlijkheid, maar laat maar zitten, als de gitaar toch niet naar wens is breng hem maar langs dan stellen we hem gratis voor je af
Wat een servicequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik haal vanochtend m`n gitaar op, zegt die vrouw, dat er 60 euro is afgesproken, maar dat was zonder afwerken van de brug. Dan zou het 75 euro zijn.
Blijkt nou dat hij tóch de brug heeft afgewerkt, dus ik vond het ook wel rot, dus ik bel net die mensen op, leg het verhaal uit en zeg goh, uw gitaarbouwer had de prijs van 60 euro afgesproken maar dan zou er alleen wat aan de brug afgesteld worden en zou hij niet helemaal worden nagelopen en afgewerkt, maar dit is wel gebeurd.
Zegt 'ie oh, dat is dan waarschijnlijk een miscommunicatie geweest, bedankt voor je belletje maar wij zijn van afspraak is afspraak, dus die 15 euro mag je wel laten zitten, ik waardeer je eerlijkheid, maar laat maar zitten, als de gitaar toch niet naar wens is breng hem maar langs dan stellen we hem gratis voor je af
pass eens link naar 450quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:32 schreef Oberkullie het volgende:
Ik word helemaal gek ik wil niks misschien van de sensatie hier op FOK! dus moet ik van ONZ naar KLB naar 450
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:25 schreef Drug het volgende:
[..]
ja netjes maar niet meer dan normaal ook
Ja echt ook.quote:
Waarom betrek je mij er weer bij?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee precies, maar het gaat nu niet alleen over m`n blogs, maar gewoon uberhaupt als ik aan't meeposten ben met de "groep" Dan kan je toch prima wel een knop omzetten en ook leuk mee reageren?
Ik mag Stimo of Chloro niet echt, maar daarom post ik ook wel gewoon mee als het een onderwerp is wat mij interesseert.
haha braddie geeft zijn gitaar een beurtquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[..]
Ja echt ook.
Doet me denken aan de laatste keer dat ik een gitaar echt een flinke servicebeurt gaf.
Kostte 250 euro.
- Nieuwe Pick-ups erin.
- Scheur in de nek laten opvullen/spuiten.
- Nieuwe tuners.
- Afstellen.
Kom daar aan na 3 weken, gitaar niet afgesteld, Hoge E liep aan.
Heeft ook mijn oude pick-ups weggegooid (ben ik nog pissig om, waren verdomd goede pick-ups)
Na 1,5 week zag je óók de scheur weer in de nek
Maar toen ik vroeg of ik weer even kon langskomen omdat ik dit onacceptabel vond voor het geld was het, je kan best langskomen maar dat kan niet gratis hersteld worden.
Gesneden toen het nog te warm was ahahaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:32 schreef Drug het volgende:
moet ik met gaten in mijn brood? kut ah
Ik wilde het nog anders verwoorden gvdquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:37 schreef Drug het volgende:
[..]
haha braddie geeft zijn gitaar een beurt
Puur om aan te geven hoe het ook gewoon kan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom betrek je mij er weer bij?
nouquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Gesneden toen het nog te warm was ahaha
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik wilde het nog anders verwoorden gvd
Ze is een koekenbakkerquote:
Naar een verjaardagquote:
Is cultuur, moet je trots op zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:39 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Naar een verjaardag
Zal wel weer een kringverjaardag zijn
Thuiszitten moet iets afmaken. Morgen same.quote:
regel paar nichtjes danquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:39 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Naar een verjaardag
Zal wel weer een kringverjaardag zijn
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is cultuur, moet je trots op zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |