abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:47:52 #126
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_164886867
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 11:13 schreef Elzies het volgende:

[..]

De PVV verwoord wat er speelt in onze samenleving.
Verwoordt. En dat is niet juist, Wilders (de PVV is eigenlijk een non-entiteit) verwoordt wat een groep kiezers denkt dat er speelt in de samenleving. Een wezenlijk verschil.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:48:33 #127
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_164886878
Overigens geldt dat voor iedere partij, de gemiddelde kiezer heeft sowieso geen flauw benul wat er speelt in de samenleving.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:51:14 #128
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_164886945
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 11:47 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Verwoordt. En dat is niet juist, Wilders (de PVV is eigenlijk een non-entiteit) verwoordt wat een groep kiezers denkt dat er speelt in de samenleving. Een wezenlijk verschil.
En die groep is nog nooit groter dan 30% geweest, een minderheid dus.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_164886964
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 07:35 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Dus als de SP weer gewoon hun anti-moslim partijprogramma van 30 jaar geleden afstoft en oppakt zouden ze de grootste van het land kunnen worden ? Jeweetwel, met punten als

- Verplicht aannemen van de Nederlandse nationaliteit als je in Nederland wil blijven
- Verplichte integratiecursus
- Het stimuleren van remigratie door middel van een oprotpremie
- Het expliciet benoemen dat mensen afkomstig van het Turkse en Marokkaanse platteland een forse ontwikkelingsachterstand hebben die hun functioneren in Nederland kansloos maakt
- Het expliciet stellen dat de Islam een achterlijke religie voor nomaden en woestijnrovers is

Kan de VVD daar iig weer lekker tegenin gaan :P
Ja. Maar ook de grenzen sluiten. Toen de SP deze punten bedacht was Nederland nog iets meer Nederlanders dan nu.
pi_164887003
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 10:41 schreef Elzies het volgende:

[..]

Klip en klare argumenten.

De tijd van lange nietszeggende partijprogramma's (die feitelijk geen hond leest) is passé.

Kiezers willen korte en daadkrachtige argumenten. Geen nietszeggend jargon die alleen maar leidt tot nóg meer informatiemoeheid. Dit wordt de nieuwe manier van campagne voeren. De PVV neemt daar een voortrekkersrol in.
Het is heel makkelijk te zeggen 'meer handen aan het bed'. Ook zo'n populistische uitspraak. Ik zou graag willen hoe zo'n partij dat denkt te kunnen uitvoeren. Zijn er genoeg geschoolde mensen thuis die aan de slag kunnen? Of zijn er niet genoeg mensen en moeten we meer mensen opleiden? Met andere woorden: waar zit het knelpunt? En is dat knelpunt eenvoudig op te lossen door simpelweg meer geld tegenaan te gooien?
pi_164887143
Mijn programma:

-Meer van alle goede dingen, minder van alle slechte!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_164887169
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 10:41 schreef Elzies het volgende:

[..]

Klip en klare argumenten.

Niet bepaald, ik vraag me bijvoorbeeld af hoe het 'de-islamiseren' van NL 7 miljard per jaar op moet brengen. Dat is mij namelijk totaal niet klip en klaar :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_164887201
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 12:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn programma:

-Meer van alle goede dingen, minder van alle slechte!
Goed programma wel.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:09:00 #134
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_164887261
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 12:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Niet bepaald, ik vraag me bijvoorbeeld af hoe het 'de-islamiseren' van NL 7 miljard per jaar op moet brengen. Dat is mij namelijk totaal niet klip en klaar :D
Waarschijnlijk wil Geert hun organen op de Chinese markt verkopen.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_164887520
quote:

[..]

Geen enkele niet-westerling meer toelaten. Dat bespaart al die miljarden aan uitkeringen, zorg, azc's, en de hele zieligheidsindustrie er om heen. Daarnaast stoppen met multikul-subsidies en minderhedenbeleid. Dat levert 7 miljard op. De PVV verwoordt het alleen wat onhandig helaas.
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:25:50 #136
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_164887533
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 12:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Geen enkele niet-westerling meer toelaten. Dat bespaart al die miljarden aan uitkeringen, zorg, azc's, en de hele zieligheidsindustrie er om heen. Daarnaast stoppen met multikul-subsidies en minderhedenbeleid. Dat levert 7 miljard op. De PVV verwoordt het alleen wat onhandig helaas.
Bedankt voor deze heldere berekening. Waterdicht verhaal.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_164887559
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 12:25 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Bedankt voor deze heldere berekening. Waterdicht verhaal.
De PVV heeft regelmatig gevraagd naar de kosten van de niet-westerse immigratie. Heeft het kabinet altijd geweigerd te beantwoorden. De PVV heeft het laten berekenen: 11 miljard euro per jaar. Dat is alweer een tijdje geleden en het aantal niet-westerse allochtonen en moslims groeit alleen maar. Die 7 miljard is dus heel aannemelijk als we per direct de grenzen sluiten, binnen de wettelijke grenzen zo veel mogelijk mensen het land uit zetten en alle subsidies op multikul en minderheden stoppen.

Wat de PVV helaas wel is vergeten zijn de kosten van grenscontroles. Herinvoering van grenscontroles is cruciaal als je wilt voorkomen dat er niet-westerlingen ongevraagd je land in komen. Maar ik heb eerder in dit topic al de kritiek geuit dat het programma slechts een vodje is zonder diepgang.
pi_164887582
quote:

[..]

Immigratie kost de samenleving 7,2 miljard per jaar.

http://www.telegraaf.nl/b(...)jks_7_miljard__.html
pi_164887585
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 12:27 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

De PVV heeft regelmatig gevraagd naar de kosten van de niet-westerse immigratie. Heeft het kabinet altijd geweigerd te beantwoorden. De PVV heeft het laten berekenen: 11 miljard euro per jaar. Dat is alweer een tijdje geleden en het aantal niet-westerse allochtonen en moslims groeit alleen maar. Die 7 miljard is dus heel aannemelijk als we per direct de grenzen sluiten, binnen de wettelijke grenzen zo veel mogelijk mensen het land uit zetten en alle subsidies op multikul en minderheden stoppen.
Je kunt net zo goed in je programma zetten dat je er naar streeft om het in Nederland het hele jaar door minimaal 20 graden te laten zijn.
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:29:25 #140
346939 Janneke141
pi_164887589
Moet toch heerlijk zijn als je je de wereld zo simplistisch kan voorstellen.
pi_164887591
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 12:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je kunt net zo goed in je programma zetten dat je er naar streeft om het in Nederland het hele jaar door minimaal 20 graden te laten zijn.
Dat soort dwaasheid staat in de programma's van linkse partijen, die denken dat politici invloed hebben op temperatuur op aarde.
pi_164887593
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 12:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Geen enkele niet-westerling meer toelaten. Dat bespaart al die miljarden aan uitkeringen, zorg, azc's, en de hele zieligheidsindustrie er om heen.
De uitkeringen voor iedereen stopzetten levert 75 miljard op. Laten we dat dan gewoon doen.
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:29:52 #143
346939 Janneke141
pi_164887594
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 12:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat gaat wat moeilijk samen met de stelling dat de opwarming van de aarde niet bestaat.
pi_164887601
quote:

[..]

Mensen met diploma's geld of werk kun je rustig toelaten.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_164887624
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 12:29 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

De uitkeringen voor iedereen stopzetten levert 75 miljard op. Laten we dat dan gewoon doen.
Nee, want ik wil in een beschaafd land leven zonder armoede. Dat kan in een welvarend land. Maar dan wel voor de Nederlanders en niet voor de hele wereld.
pi_164887630
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 12:30 schreef halfway het volgende:

[..]

Mensen met diploma's geld of werk kun je rustig toelaten.
Nee, want Nederland heeft een half miljoen werklozen die eerst maar eens aan het werk moeten. Daarnaast is Nederland overvol. Alleen in hele specifieke gevallen zou je iemand TIJDELIJK toe kunnen laten: beroep waar geen mensen voor te vinden zijn, op tijdelijke basis, geen kinderen.
pi_164887645
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 12:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Nee, want ik wil in een beschaafd land leven
En dan stem je op de tokkieclub. Echt logisch.
pi_164887655
Ik zie ze al lachen. Wilders, Bosma en Agema om een tafeltje zittend, geen idee hebbend wat 'een islamverbod' in financieel opzicht zal doen. "We komen nog precies 7,2 miljard euro tekort, laten we dat bedrag gewoon invullen!", zegt Bosma brutaal, waarop iedereen hard begint te lachen en Wilders met tranen in de ogen toevoegt: "En we zullen er nog mee wegkomen ook." _O-
pi_164887676
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 12:32 schreef Kaas- het volgende:
Ik zie ze al lachen. Wilders, Bosma en Agema om een tafeltje zittend, geen idee hebbend wat 'een islamverbod' in financieel opzicht zal doen. "We komen nog precies 7,2 miljard euro tekort, laten we dat bedrag gewoon invullen!", zegt Bosma brutaal, waarop iedereen hard begint te lachen en Wilders met tranen in de ogen toevoegt: "En we zullen er nog mee wegkomen ook." _O-
Zou helaas wel eens waar kunnen zijn. Ik zou graag meer onderbouwing hebben gezien. Wat best kan, want iemand als Bosma is daar toe in staat.

Maar helaas, er is geen alternatief voor mensen die Nederland terug willen.
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:34:24 #150
346939 Janneke141
pi_164887692
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 12:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:
geen kinderen.
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')