koop gwn echtequote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:10 schreef Drug het volgende:
[..]
1p-lsd, is zo'n research chem van dezelfde familie als lsd en analoog daaraan
een kutuserquote:
nog altijd beter dan rozevlaquote:
jij was echt zo'n trieste user srsquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
leider van de beste KLB crew in geschiedenis
ik wil je wel wat opsturen hoorquote:
plsquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
leider van de beste KLB crew in geschiedenis
quote:
niks mis meequote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij was echt zo'n trieste user srs
beledig rozevla niet zoquote:
ja graagquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wil je wel wat opsturen hoor
vond ik ook toen ik het voor het eerst droegquote:
wie waren het ook al weer? copthorne, beverton, nastico, paus en jijquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet zo negatief doen over mijn goeie vriend beverton
en sinds die club weg is is KLB steeds kutter geworden, toeval ik denk het nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee echt grootste sneuneuzen club die ik ooit gezien heb
Dat is een belediging voorquote:
dat is ook de bedoeling als je dora the explorer kijkt..quote:
heb hier sws nog een zegel liggen maar die is van mn vriendin, weet alleen niet of ze van plan is die op korte termijn nog te gaan pakkenquote:
heeft je moeder je nooit geleerd om de vrienden van iemand anders nooit af te krakenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
wie waren het ook al weer? copthorne, beverton, nastico, paus en jij
nou, whooptiefuckingdoo
ik wil je beschermen tegen de slechte invloed van die downiesquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heeft je moeder je nooit geleerd om de vrienden van iemand anders nooit af te kraken
haha trollquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is een belediging vooroversight
Smaken verschillenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
flikker toch opquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heeft je moeder je nooit geleerd om de vrienden van iemand anders nooit af te kraken
engel ben jequote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb hier sws nog een zegel liggen maar die is van mn vriendin, weet alleen niet of ze van plan is die op korte termijn nog te gaan pakken
ik zal eens vragen, als dat niet zo is dm ik je wel ff![]()
Jeetje, echt?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik jou ookquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wil je beschermen tegen de slechte invloed van die downies
als die downies er niet waren zou ik FOK! saai hebben gevonden en hier nu niet zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wil je beschermen tegen de slechte invloed van die downies
ik wil jouquote:
ja oke dat is waarquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als die downies er niet waren zou ik FOK! saai hebben gevonden en hier nu niet zijn
postzegel, drug is fervent verzamelaarquote:
hehehe boksquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:19 schreef Drug het volgende:
[..]
postzegel, dp en ik delen het klassieke ambacht van postzegeverzamelaar
haha schaam je je?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
postzegel, drug is fervent verzamelaar
ik ben alle schaamte al lang geleden verlorenquote:
keihard gewordenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wil jou
[..]
ja oke dat is waar
dit is tegen policyquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik vind mobiel fokken zo kut tegenwoordig, pagina's lopen vast, nieuwe laden niet hele tijd internetpagina opnieuw laden
Brbr
o ja ik ook grotendeels wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben alle schaamte al lang geleden verloren
nou boehoe /care hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is niet hoe we de KLB SC weer open krijgen he hetzalallemaalwel
ikquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Who cares of er klb of ons of us of nws voor de titel staat
je beste vriend dp caretquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou boehoe /care hoor
Het is toch niet helemaal hetzelfde.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou boehoe /care hoor
zo zijn echte vrienden nou eenmaalquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar die noemt jou altijd een mongool als je er niet bent
daar herken je echte vriendschap inquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar die noemt jou altijd een mongool als je er niet bent
nee want dan zou niels iedereens beste vriend zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo zijn echte vrienden nou eenmaal
bedankt vriendquote:
voel er niks van dat we in ons zittenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is toch niet helemaal hetzelfde.
Dat is hij toch ook? Ben jij geen matties met hem dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee want dan zou niels iedereens beste vriend zijn
hij staat dacht ik in mijn fobo ook genoemdquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet zo negatief doen over mijn goeie vriend beverton
jeetjequote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
voel er niks van dat we in ons zitten
have fun.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou ik ga lkkr sporten en aardbeitjes eten doei
Wat een makkelijk leven zal jij hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
voel er niks van dat we in ons zitten
xoxoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:25 schreef Opsonisatie het volgende:
denk het nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is hij toch ook? Ben jij geen matties met hem dan?
gewoon een ''kijk in mijn fobo'' lokpost dit, kan toch nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
hij staat dacht ik in mijn fobo ook genoemd
bedankt voor de infoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:25 schreef Opsonisatie het volgende:
tsjaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat een makkelijk leven zal jij hebben.
Ja had dinsdag 9 km gelopen, kon echt de 10 niet meer volkrijgen met de hitte. Vanavond toch maar een rustig klein rondje om bezig te blijven.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:26 schreef deadprez het volgende:
wtf sporten het is fucking 3478432 graden
laat etto gewoonquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:26 schreef JimmyDean het volgende:
Ugh, ik open facebook en meteen twee kutposts van hoe goed en leuk Jezus wel niet is.
Heb je gewoon een goed excuus ipv te lurken als anoniemefokker.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon een ''kijk in mijn fobo'' lokpost dit, kan toch niet
dat je überhaupt de motivatie bij elkaar weet te sprokkelenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja had dinsdag 9 km gelopen, kon echt de 10 niet meer volkrijgen met de hitte. Vanavond toch maar een rustig klein rondje om bezig te blijven.
quote:Kijk wat voor plek ons gegeven is, open je ogen kijk om je heen. Hoe kan je denken dat dit toeval is. Dit is gemaakt dan iets groters dan dat wij ooit kunnen denken.
GOD OVERWINT!
Kan erger. Eerlijk is eerlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:26 schreef JimmyDean het volgende:
Ugh, ik open facebook en meteen twee kutposts van hoe goed en leuk Jezus wel niet is.
Is heerlijk. Even weg van alles en jezelf moe maken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat je überhaupt de motivatie bij elkaar weet te sprokkelen
voor iemand die zo druggiedrug is zou de runners high jou wel moeten kunen bekorenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat je überhaupt de motivatie bij elkaar weet te sprokkelen
gisteravond ook wat korter getraint dan normaal.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja had dinsdag 9 km gelopen, kon echt de 10 niet meer volkrijgen met de hitte. Vanavond toch maar een rustig klein rondje om bezig te blijven.
ONZ SC sluitenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:28 schreef deadprez het volgende:
weet je waarvan ik ook graag zou zien dat je er de motivatie voor bij elkaar sprokkelt?
weenie kom ik nooit ;squote:
have funquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:29 schreef JimmyDean het volgende:
ik ga vandaag lekker veel met de trein reizen
kut voor jequote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:29 schreef JimmyDean het volgende:
ik ga vandaag lekker veel met de trein reizen
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon een ''kijk in mijn fobo'' lokpost dit, kan toch niet
kloptquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:30 schreef deadprez het volgende:
de onz sc schijnt wel een eigen jingle te hebben
hoort in een museum thuisquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik heb zelfs een beverton award gewonnen. Waarom weet ik ook al niet meer
nou?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:28 schreef deadprez het volgende:
weet je waarvan ik ook graag zou zien dat je er de motivatie voor bij elkaar sprokkelt?
Hij hangt vrijelijk in mijn fobo.quote:
Wat een leuk idee. Ik denk dat ik de "JimmyDean seal of approval" ga instellen, die uitverkoren users trots mogen voeren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik heb zelfs een beverton award gewonnen. Waarom weet ik ook al niet meer
gewoon zoals die iranese beachvolleybalstersquote:
een bepaald slotje van een reeks in een bepaald forum dat ons beide aan het hart gaat verwijderenquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:33 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ] Top 500 van forum "Klaagbaak" van 25-08-2016
nr / aantal posts / gebruiker
01 23 Fatoeman
02 22 Rezania
03 19 CoolGuy
04 18 deadprez
05 13 Hochwinter
06 12 Guus_Geluk7
06 12 Fylax
08 11 Lenny_Leonard
09 10 Onnoman
10 09 BoneThugss
dit is niet natuurlijk
Denken dat Pharkie de Yvonne kan overrulenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
een bepaald slotje van een reeks in een bepaald forum dat ons beide aan het hart gaat verwijderen
udowuquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
een bepaald slotje van een reeks in een bepaald forum dat ons beide aan het hart gaat verwijderen
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha Murdera krijgt een stijf piemeltje van Crip.
dat zou wel perfecte naam zijn voor onze sc mss kunnen we de naam overnemenquote:
Van heel FOK! zo ongeveer, samen met UTO...quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:34 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ] Top 500 van forum "Onzin voor je leven!" van 25-08-2016
nr / aantal posts / gebruiker
01 465 deadprez
02 248 Thezappa
03 139 Etsu
04 121 Amarantha
05 118 Der_Mann
06 100 LLgetikt
07 086 hetzalallemaalwel
08 082 HPLC
09 076 Insomnia_
10 070 BoneThugss
klik hier voor meer stats
vgm is KLB SC echt de levenslijn van KLB
maar dan moeten we wel iedereen toelaten, zelfs mensen die wij uitkotsen..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat zou wel perfecte naam zijn voor onze sc mss kunnen we de naam overnemen
rtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:37 schreef deadprez het volgende:
Of we moeten [KLB LOBI SC] gewoon de vaste naam maken. Dan komt alles goed.
[KLB SC] Beauty SCquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:37 schreef deadprez het volgende:
nee dat slaat natuurlijk nergens opquote:
Heeft wel prijzen gewonnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee dat slaat natuurlijk nergens op
lobi sc ook ;squote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:37 schreef deadprez het volgende:
op mij 😏quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee dat slaat natuurlijk nergens op
ja dat kan toch allebei gwnquote:
mss heeft ze zonnesteekquote:
ik klb sc ook, 8 minuten voordat die dicht ging.quote:
had ook geen interesse om je vraag te beantwoordenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat beantwoordt mijn vraag toch niet?
oh okquote:
dat doe je alquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
behalve een fleshlight misschien
misschienquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
noem je mijn moeder nu een fleshlight
wat ash met bb heeft heb jij met south parkquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:44 schreef Toto69 het volgende:
"Relatie Hennifer Lopez op de klippen"
WHO's MITCH CONNOR
volgens ash ben jij meer geobsedeerd met bb trouwensquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat ash met bb heeft heb jij met south park
hij heeft het allang voor me verpestquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens ash ben jij meer geobsedeerd met bb trouwens
neequote:
Hou je bek dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had ook geen interesse om je vraag te beantwoorden
Ja op straffe van sicke boete in deze ChristenUnie links-christelijke tirannieke pseudo-fascistische neo-stalinistische kafkaëske supralapsarianistische helquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben uit principe tegen seperatisme.
eerst even doen alsof je er een feitje doorheen gooit en dan ''dat weet ik verder niet''quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:48 schreef deadprez het volgende:
afval scheiden schijnt ook echt compleet nutteloos te zijn aangezien het toch allemaal weer bij elkaar wordt getyft
maar dat weet ik verder niet
in almere is 1 bak, met een soort rand in het midden. Dan moet je scheiden, en in de vuilniswagen is het gewoon weer door elkaar getyft.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:48 schreef deadprez het volgende:
afval scheiden schijnt ook echt compleet nutteloos te zijn aangezien het toch allemaal weer bij elkaar wordt getyft
ja er staat toch schijnt, las k een keer ergens en geen zin om te checken ;squote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerst even doen alsof je er een feitje doorheen gooit en dan ''dat weet ik verder niet''
bedankt voor je bijdrage dp
ja dat soort shit iddquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
in almere is 1 bak, met een soort rand in het midden. Dan moet je scheiden, en in de vuilniswagen is het gewoon weer door elkaar getyft.
Iets met subsidie die almere dan kreeg voor het mogelijk maken van afval scheiden.
POST DAN GEWOON LEKKER NIKS MANquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:50 schreef deadprez het volgende:
ja er staat toch schijnt, las k een keer ergens en geen zin om te checken ;s
I aint talking biatchquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
talk to the hand coz the face aint listening
grgrquote:
kafka gelezen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja op straffe van sicke boete in deze ChristenUnie links-christelijke tirannieke pseudo-fascistische neo-stalinistische kafkaëske supralapsarianistische hel
Bij gebrek aan een GFT-bak hier dump ik m'n keukenafval in de vrije natuur. Ik heb 3 composthoopjes hier.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:48 schreef deadprez het volgende:
Bij ons word alles op een andere dag opgehaald. Plastic in plastic zakken die erbij horen, papier apart, gtf en restafvalquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:48 schreef deadprez het volgende:
Vindt Toto dit wel leuk? toto vindt dit een vervelende opmerking van jou Hermann. Toto is nu boos. toto??quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat ash met bb heeft heb jij met south park
ben je kok gewordenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:52 schreef deadprez het volgende:
oh ja kut ik moet nog verder met mijn Heisenbergpraktijken
lkkr in de stank zitten
hm maar wat wordt er daarna mee gedaanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Bij ons word alles op een andere dag opgehaald. Plastic in plastic zakken die erbij horen, papier apart, gtf en restafval
In de desbetreffende fabrieken gerecycled.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
hm maar wat wordt er daarna mee gedaan
nee scheikundige op brugklasniveauquote:
dat was jesse ook dus komt goedquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee scheikundige op brugklasniveau
dank dit geeft me veel vertrouwenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat was jesse ook dus komt goed
dacht dat je werk ons geblockt had?quote:
nee een senior agent tikte me op mn vingers dat ik niet mag postenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dacht dat je werk ons geblockt had?
huhquote:
ah zo. nja, je wil er toch wegquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee een senior agent tikte me op mn vingers dat ik niet mag posten
maar zolang die er niet is (pauze etc.)
nee dat heeft weinig met werk te maken verderquote:
al opgezegd ;Pquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah zo. nja, je wil er toch weg
drugs?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee dat heeft weinig met werk te maken verder
ik ben straight edgequote:
tuurlijk bobquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:02 schreef deadprez het volgende:
I'm a person just like you
But I've got better things to do
Than sit around and fuck my head
Hang out with the living dead
Snort white shit up my nose
Pass out at the shows
I don't even think about speed
That's something I just don't need
I've got the straight edge
zeg ga eens aan het werk ofzo jij :squote:
eyyquote:
kom vechten dan vieze hippiequote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
zeg ga eens aan het werk ofzo jij :s
toto ook geen 50 euroquote:
Ik heb 50 euro en een vrouw. Heb ik nou de toto gewonnen?quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb 50 euro en een vrouw. Heb ik nou de toto gewonnen?
de pintoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb 50 euro en een vrouw. Heb ik nou de toto gewonnen?
is combinatieprijs idd anders is het wel erg karig ;squote:
lekker voor jequote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:12 schreef Der_Mann het volgende:
mijn moeder bestelde laatst zo'n nutteloos ding waar ze haar sigaretten in kan doen en dat leverden ze godverdomme 5 over 9 's ochtends al maar als Der_Mann iets heeft besteld doen ze lekker rustig aan hoor
zandhappers
hahah ahwwquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:12 schreef Der_Mann het volgende:
mijn moeder bestelde laatst zo'n nutteloos ding waar ze haar sigaretten in kan doen en dat leverden ze godverdomme 5 over 9 's ochtends al maar als Der_Mann iets heeft besteld doen ze lekker rustig aan hoor
zandhappers
of heeft geen zin in plaatjes van tumorenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:13 schreef gianni61 het volgende:
haha, hermann's moeder rookt zelf gestopte sigaretten
zal ik doen, zodra het vriestquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jullie kunnen ook gewoon van het lekkere weer genieten.
Nee. Wij blijven in onze zolderkamersquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jullie kunnen ook gewoon van het lekkere weer genieten.
ze vindt die nieuwe mooie plaatjes op sigarettendozen niet leuk dus zo'n stalen doosje gekocht :squote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:13 schreef gianni61 het volgende:
haha, hermann's moeder rookt zelf gestopte sigaretten
snap ikquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen is druk bezig met luisteren
Ik nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik niet, sorryquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij luistert alleen naar de transformers introliedjes
die waardeert ook masturberen op kunst en in jurken kledenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:21 schreef deadprez het volgende:
waar is bob die waardeert dat tenminste
nee ik wil lijnen vatten met hemquote:
dit bedacht ik me ook toen ik het typtequote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die waardeert ook masturberen op kunst en in jurken kleden
en geen geluid. dus kan ik kan wel op play drukken maar luister toch niet..quote:
bestaat dubstep nog, jeetjequote:
oh dat heeft dan weinig nut iddquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en geen geluid. dus kan ik kan wel op play drukken maar luister toch niet..
hij is 18 tocvhquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ik wil lijnen vatten met hem
neequote:
jeetjequote:
weet ook niet of mijn collega dat zo leuk zou vindenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dat heeft dan weinig nut idd
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WE ABLAZE THE FIRE MAKE IT BUN DEM
die kan ik wel waarderen na far cry 3quote:
ligt je aansteker die kwijt was daar toevallig ook?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:25 schreef deadprez het volgende:
godverdomme flikker echt een halve gram ofzo op de grond
bob zou dit gewoon oplikken hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:25 schreef deadprez het volgende:
godverdomme flikker echt een halve gram ofzo op de grond
nee die heb ik nog gevondenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ligt je aansteker die kwijt was daar toevallig ook?
gadverdammequote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bob zou dit gewoon oplikken hoor
ergens een heel stuk verder dan ie op welke manier dan ook neer had kunnen komenquote:
is jouw grond zo smerig?quote:
poltergeist denkquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
ergens een heel stuk verder dan ie op welke manier dan ook neer had kunnen komenbeetje raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |