Dat is hij toch ook? Ben jij geen matties met hem dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee want dan zou niels iedereens beste vriend zijn
hij staat dacht ik in mijn fobo ook genoemdquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet zo negatief doen over mijn goeie vriend beverton
jeetjequote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
voel er niks van dat we in ons zitten
have fun.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou ik ga lkkr sporten en aardbeitjes eten doei
Wat een makkelijk leven zal jij hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
voel er niks van dat we in ons zitten
xoxoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:25 schreef Opsonisatie het volgende:
denk het nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is hij toch ook? Ben jij geen matties met hem dan?
gewoon een ''kijk in mijn fobo'' lokpost dit, kan toch nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
hij staat dacht ik in mijn fobo ook genoemd
bedankt voor de infoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:25 schreef Opsonisatie het volgende:
tsjaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat een makkelijk leven zal jij hebben.
Ja had dinsdag 9 km gelopen, kon echt de 10 niet meer volkrijgen met de hitte. Vanavond toch maar een rustig klein rondje om bezig te blijven.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:26 schreef deadprez het volgende:
wtf sporten het is fucking 3478432 graden
laat etto gewoonquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:26 schreef JimmyDean het volgende:
Ugh, ik open facebook en meteen twee kutposts van hoe goed en leuk Jezus wel niet is.
Heb je gewoon een goed excuus ipv te lurken als anoniemefokker.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon een ''kijk in mijn fobo'' lokpost dit, kan toch niet
dat je überhaupt de motivatie bij elkaar weet te sprokkelenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja had dinsdag 9 km gelopen, kon echt de 10 niet meer volkrijgen met de hitte. Vanavond toch maar een rustig klein rondje om bezig te blijven.
quote:Kijk wat voor plek ons gegeven is, open je ogen kijk om je heen. Hoe kan je denken dat dit toeval is. Dit is gemaakt dan iets groters dan dat wij ooit kunnen denken.
GOD OVERWINT!
Kan erger. Eerlijk is eerlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:26 schreef JimmyDean het volgende:
Ugh, ik open facebook en meteen twee kutposts van hoe goed en leuk Jezus wel niet is.
Is heerlijk. Even weg van alles en jezelf moe maken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat je überhaupt de motivatie bij elkaar weet te sprokkelen
voor iemand die zo druggiedrug is zou de runners high jou wel moeten kunen bekorenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat je überhaupt de motivatie bij elkaar weet te sprokkelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |