postzegel, drug is fervent verzamelaarquote:
hehehe boksquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:19 schreef Drug het volgende:
[..]
postzegel, dp en ik delen het klassieke ambacht van postzegeverzamelaar
haha schaam je je?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
postzegel, drug is fervent verzamelaar
ik ben alle schaamte al lang geleden verlorenquote:
keihard gewordenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wil jou
[..]
ja oke dat is waar
dit is tegen policyquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik vind mobiel fokken zo kut tegenwoordig, pagina's lopen vast, nieuwe laden niet hele tijd internetpagina opnieuw laden
Brbr
o ja ik ook grotendeels wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben alle schaamte al lang geleden verloren
nou boehoe /care hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is niet hoe we de KLB SC weer open krijgen he hetzalallemaalwel
ikquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Who cares of er klb of ons of us of nws voor de titel staat
je beste vriend dp caretquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou boehoe /care hoor
Het is toch niet helemaal hetzelfde.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou boehoe /care hoor
zo zijn echte vrienden nou eenmaalquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar die noemt jou altijd een mongool als je er niet bent
daar herken je echte vriendschap inquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar die noemt jou altijd een mongool als je er niet bent
nee want dan zou niels iedereens beste vriend zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo zijn echte vrienden nou eenmaal
bedankt vriendquote:
voel er niks van dat we in ons zittenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is toch niet helemaal hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |