vond ik ook toen ik het voor het eerst droegquote:
wie waren het ook al weer? copthorne, beverton, nastico, paus en jijquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet zo negatief doen over mijn goeie vriend beverton
en sinds die club weg is is KLB steeds kutter geworden, toeval ik denk het nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee echt grootste sneuneuzen club die ik ooit gezien heb
Dat is een belediging voorquote:
dat is ook de bedoeling als je dora the explorer kijkt..quote:
heb hier sws nog een zegel liggen maar die is van mn vriendin, weet alleen niet of ze van plan is die op korte termijn nog te gaan pakkenquote:
heeft je moeder je nooit geleerd om de vrienden van iemand anders nooit af te krakenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
wie waren het ook al weer? copthorne, beverton, nastico, paus en jij
nou, whooptiefuckingdoo
ik wil je beschermen tegen de slechte invloed van die downiesquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heeft je moeder je nooit geleerd om de vrienden van iemand anders nooit af te kraken
haha trollquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is een belediging vooroversight
Smaken verschillenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
flikker toch opquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heeft je moeder je nooit geleerd om de vrienden van iemand anders nooit af te kraken
engel ben jequote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb hier sws nog een zegel liggen maar die is van mn vriendin, weet alleen niet of ze van plan is die op korte termijn nog te gaan pakken
ik zal eens vragen, als dat niet zo is dm ik je wel ff![]()
Jeetje, echt?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik jou ookquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wil je beschermen tegen de slechte invloed van die downies
als die downies er niet waren zou ik FOK! saai hebben gevonden en hier nu niet zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wil je beschermen tegen de slechte invloed van die downies
ik wil jouquote:
ja oke dat is waarquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als die downies er niet waren zou ik FOK! saai hebben gevonden en hier nu niet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |