dat weet ikquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit een verschil tussen adware en malware
ik vroeg je ietsquote:
zal jou eens gratis botox gevenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Voor gratis botox gwn zo'n mug je lippen laten prikken
is bij heel veel hier wss, maar ken je alleen hier dus lijkt me duidelijk dat ik m'n beeld alleen geef over de kutpersoon die je hier bentquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ben nerd en fatsoenlijk irl, moet ergens het leeghoofdje kunnen uithangen he?
bij lenovo krijg je er shit bij die je virusscanner herkent als kwaadaardige malware, bij anderen nietquote:
allemaal troepquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit een verschil tussen adware en malware
rtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
allemaal troep
beste is gewoon direct een clean install
En zo begint het dus weer he. kki gebruiken ipv kk of kanker omdat dat minder erg klinkt. Zodra dat algemeen geaccepteerd is glijdt men weer af naar kanker.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Mug heeft mij overal geprikt kki
Oh nu ga ik even TR zetten hoor want kan geen verschil maken tussen eckte leven en internet levenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is bij heel veel hier wss, maar ken je alleen hier dus lijkt me duidelijk dat ik m'n beeld alleen geef over de kutpersoon die je hier bent
die virusscanner die de meesten er op zitten is nog de ergste zooi.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bij lenovo krijg je er shit bij die je virusscanner herkent als kwaadaardige malware, bij anderen niet
ik ben de nerd hier niet fucken met mij vriend wollah
wat is daar het nut van als je het al hebt betaaldquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:09 schreef deadprez het volgende:
en dan ook gwn een illegale windows want fuck microsoft
gaat om het ideequote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is daar het nut van als je het al hebt betaald
sryquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh nu ga ik even TR zetten hoor want kan geen verschil maken tussen eckte leven en internet leven
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:41 schreef deadprez het volgende:
ik dacht dat ik bluescreen kreeg omdat de muziek zo'n crashgeluid maakte maar het bleek gewoon een nummer van noisekick te zijn
behalve voor guus, die had een keertje toch meer dan 1000 dingen gevondenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:10 schreef deadprez het volgende:
virusscanner is sowieso hartstikke overbodig
Godverdommequote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sry
Wil je knuffelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |