nee scheikundige op brugklasniveauquote:
dat was jesse ook dus komt goedquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee scheikundige op brugklasniveau
dank dit geeft me veel vertrouwenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat was jesse ook dus komt goed
nee een senior agent tikte me op mn vingers dat ik niet mag postenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dacht dat je werk ons geblockt had?
huhquote:
ah zo. nja, je wil er toch wegquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee een senior agent tikte me op mn vingers dat ik niet mag posten
maar zolang die er niet is (pauze etc.)
nee dat heeft weinig met werk te maken verderquote:
al opgezegd ;Pquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah zo. nja, je wil er toch weg
drugs?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee dat heeft weinig met werk te maken verder
ik ben straight edgequote:
tuurlijk bobquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:02 schreef deadprez het volgende:
I'm a person just like you
But I've got better things to do
Than sit around and fuck my head
Hang out with the living dead
Snort white shit up my nose
Pass out at the shows
I don't even think about speed
That's something I just don't need
I've got the straight edge
zeg ga eens aan het werk ofzo jij :squote:
eyyquote:
kom vechten dan vieze hippiequote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
zeg ga eens aan het werk ofzo jij :s
toto ook geen 50 euroquote:
Ik heb 50 euro en een vrouw. Heb ik nou de toto gewonnen?quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb 50 euro en een vrouw. Heb ik nou de toto gewonnen?
de pintoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb 50 euro en een vrouw. Heb ik nou de toto gewonnen?
is combinatieprijs idd anders is het wel erg karig ;squote:
lekker voor jequote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:12 schreef Der_Mann het volgende:
mijn moeder bestelde laatst zo'n nutteloos ding waar ze haar sigaretten in kan doen en dat leverden ze godverdomme 5 over 9 's ochtends al maar als Der_Mann iets heeft besteld doen ze lekker rustig aan hoor
zandhappers
hahah ahwwquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:12 schreef Der_Mann het volgende:
mijn moeder bestelde laatst zo'n nutteloos ding waar ze haar sigaretten in kan doen en dat leverden ze godverdomme 5 over 9 's ochtends al maar als Der_Mann iets heeft besteld doen ze lekker rustig aan hoor
zandhappers
of heeft geen zin in plaatjes van tumorenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:13 schreef gianni61 het volgende:
haha, hermann's moeder rookt zelf gestopte sigaretten
zal ik doen, zodra het vriestquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jullie kunnen ook gewoon van het lekkere weer genieten.
Nee. Wij blijven in onze zolderkamersquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jullie kunnen ook gewoon van het lekkere weer genieten.
ze vindt die nieuwe mooie plaatjes op sigarettendozen niet leuk dus zo'n stalen doosje gekocht :squote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:13 schreef gianni61 het volgende:
haha, hermann's moeder rookt zelf gestopte sigaretten
snap ikquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen is druk bezig met luisteren
Ik nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik niet, sorryquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij luistert alleen naar de transformers introliedjes
die waardeert ook masturberen op kunst en in jurken kledenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:21 schreef deadprez het volgende:
waar is bob die waardeert dat tenminste
nee ik wil lijnen vatten met hemquote:
dit bedacht ik me ook toen ik het typtequote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die waardeert ook masturberen op kunst en in jurken kleden
bestaat dubstep nog, jeetjequote:
oh dat heeft dan weinig nut iddquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en geen geluid. dus kan ik kan wel op play drukken maar luister toch niet..
hij is 18 tocvhquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ik wil lijnen vatten met hem
neequote:
jeetjequote:
weet ook niet of mijn collega dat zo leuk zou vindenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dat heeft dan weinig nut idd
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WE ABLAZE THE FIRE MAKE IT BUN DEM
die kan ik wel waarderen na far cry 3quote:
ligt je aansteker die kwijt was daar toevallig ook?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:25 schreef deadprez het volgende:
godverdomme flikker echt een halve gram ofzo op de grond
bob zou dit gewoon oplikken hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:25 schreef deadprez het volgende:
godverdomme flikker echt een halve gram ofzo op de grond
nee die heb ik nog gevondenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ligt je aansteker die kwijt was daar toevallig ook?
gadverdammequote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bob zou dit gewoon oplikken hoor
ergens een heel stuk verder dan ie op welke manier dan ook neer had kunnen komenquote:
poltergeist denkquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
ergens een heel stuk verder dan ie op welke manier dan ook neer had kunnen komenbeetje raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |