Ja op straffe van sicke boete in deze ChristenUnie links-christelijke tirannieke pseudo-fascistische neo-stalinistische kafkaëske supralapsarianistische helquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben uit principe tegen seperatisme.
eerst even doen alsof je er een feitje doorheen gooit en dan ''dat weet ik verder niet''quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:48 schreef deadprez het volgende:
afval scheiden schijnt ook echt compleet nutteloos te zijn aangezien het toch allemaal weer bij elkaar wordt getyft
maar dat weet ik verder niet
in almere is 1 bak, met een soort rand in het midden. Dan moet je scheiden, en in de vuilniswagen is het gewoon weer door elkaar getyft.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:48 schreef deadprez het volgende:
afval scheiden schijnt ook echt compleet nutteloos te zijn aangezien het toch allemaal weer bij elkaar wordt getyft
ja er staat toch schijnt, las k een keer ergens en geen zin om te checken ;squote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerst even doen alsof je er een feitje doorheen gooit en dan ''dat weet ik verder niet''
bedankt voor je bijdrage dp
ja dat soort shit iddquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
in almere is 1 bak, met een soort rand in het midden. Dan moet je scheiden, en in de vuilniswagen is het gewoon weer door elkaar getyft.
Iets met subsidie die almere dan kreeg voor het mogelijk maken van afval scheiden.
POST DAN GEWOON LEKKER NIKS MANquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:50 schreef deadprez het volgende:
ja er staat toch schijnt, las k een keer ergens en geen zin om te checken ;s
I aint talking biatchquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
talk to the hand coz the face aint listening
grgrquote:
kafka gelezen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja op straffe van sicke boete in deze ChristenUnie links-christelijke tirannieke pseudo-fascistische neo-stalinistische kafkaëske supralapsarianistische hel
Bij gebrek aan een GFT-bak hier dump ik m'n keukenafval in de vrije natuur. Ik heb 3 composthoopjes hier.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:48 schreef deadprez het volgende:
Bij ons word alles op een andere dag opgehaald. Plastic in plastic zakken die erbij horen, papier apart, gtf en restafvalquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:48 schreef deadprez het volgende:
Vindt Toto dit wel leuk? toto vindt dit een vervelende opmerking van jou Hermann. Toto is nu boos. toto??quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat ash met bb heeft heb jij met south park
ben je kok gewordenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:52 schreef deadprez het volgende:
oh ja kut ik moet nog verder met mijn Heisenbergpraktijken
lkkr in de stank zitten
hm maar wat wordt er daarna mee gedaanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Bij ons word alles op een andere dag opgehaald. Plastic in plastic zakken die erbij horen, papier apart, gtf en restafval
In de desbetreffende fabrieken gerecycled.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
hm maar wat wordt er daarna mee gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |