heyquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee maar veel mensen willen die shit nie
helemaal nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar je bent altijd mad jelly serieus als je met hoofdletters typt
ben je al beetje bekomen van etsu en zijn gemene pesterijenquote:
je hebt niet eens verstand, wtf praat jequote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
no offense maar ik heb wel wat meer verstand over jou dan jij zelf
dacht eerst aan mezelf maar ik interesseer jou niet dus ik ga voor braddiequote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil stoken
Wie denk je nu
ja heb met lieve mensen geappt en nu is het goedquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben je al beetje bekomen van etsu en zijn gemene pesterijen
ik heb gezond verstand, daarom ben ik STRAIGHT EDGEquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
je hebt niet eens verstand, wtf praat je
niet gelezenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dacht eerst aan mezelf maar ik interesseer jou niet dus ik ga voor braddie
hoofdletters maken jouw gebrabbel niet meer of minder leesbaarquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:59 schreef deadprez het volgende:
gebruik hoofdletters en zo als t beter leesbaar is, als k srs ben en als t toevallig automagisch gaat skkls
Oké, fijn om te horen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:59 schreef deadprez het volgende:
gebruik hoofdletters en zo als t beter leesbaar is, als k srs ben en als t toevallig automagisch gaat skkls
wiequote:
vlak na kerst is mijn bankrekening leegquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:59 schreef Kurovski het volgende:
Kleding kopen zoals jeans doe ik eigenlijk altijd vlak na de Kerst. Op Zuidplein R'dam. 70% korting op A-merken dat soort dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |