oh en gister danquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:51 schreef Der_Mann het volgende:
altijd als er een shitstorm is is dp aanwezig
just saying
ik vind geen enkele winkel leukquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind de h&m eigenlijk gewoon geen leuke winkel
nja, ik wil best duurdere dingen kopen, maar moet er nu eigenlijk meerdere hebben dus dan maar even wat goedkoperquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Uhm h&m sws en voor de rest weeknie. Vgm hebben se een levis daar maar is redelijk duur.
Weet nie zo veel van mannen kleding
Ja en jij met Talibanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Kweenie jij bent degene met klb ban hoor
doe normaal je kunt ook te ver gaanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen postte je onder haags_kwartiertje
hoop dat de postbode al ver isquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe normaal je kunt ook te ver gaan
ik hoop het nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoop dat de postbode al ver is
Ja als je 5 paar levis komt kun je al makkelijk +/- 500 euro kwijt zijn. Beetje overdreven, zijn wel goede broeken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ik wil best duurdere dingen kopen, maar moet er nu eigenlijk meerdere hebben dus dan maar even wat goedkoper
ga je mee?
ik offer mezelf graag op om jou te zien lijdenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoezo, dan ben je sneller van me af
hoop dat de KLB SC permanent blijft gesloten zwammenzakquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik offer mezelf graag op om jou te zien lijden
je kunt overigens ook bij de Traders Pop kijken, weenie of je die winkel kent. Daar verkopen ze voor 20 euro tweedehands Levi's broeken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ik wil best duurdere dingen kopen, maar moet er nu eigenlijk meerdere hebben dus dan maar even wat goedkoper
ga je mee?
geen idee, ik heb al jaren geen levis meer gehadquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja als je 5 paar levis komt kun je al makkelijk +/- 500 euro kwijt zijn. Beetje overdreven, zijn wel goede broeken.
Oke
zie deze passieve agressiviteit danquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:55 schreef deadprez het volgende:
Als je je niet te goed voelt voor tweedehands tenminste.
nu weten we het nog nietquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha ja of braddie of bozehaas
nee maar veel mensen willen die shit niequote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zie deze passieve agressiviteit dan
ja de winkel ken ik, maar al lang niet meer geweest. misschien wel goed om eens te kijken jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
je kunt overigens ook bij de Traders Pop kijken, weenie of je die winkel kent. Daar verkopen ze voor 20 euro tweedehands Levi's broeken.
Als je je niet te goed voelt voor tweedehands tenminste.
maar je bent altijd mad jelly serieus als je met hoofdletters typtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee maar veel mensen willen die shit nie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |