ze wil het eerst met alle mods overleggen dus even wachten tot Frank aan komt waaien op zondagavond laatquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:45 schreef deadprez het volgende:
Maar mogen we nou weer terug naar KLB yvonne?
Omdat bepaalde personen hier nu niet zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:37 schreef yvonne het volgende:
Oké, het gaat nog steeds redelijk hier, waarom dan niet in KLB?!
Zullen we deze als KLB sc houden? Hier kunnen jullie het wel
Ik zal het woord wel even voeren uit Franks naam, dat vindt hij niet erg.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze wil het eerst met alle mods overleggen dus even wachten tot Frank aan komt waaien op zondagavond laat
ga maar alvast buiten met een wijntje zitten danquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zal het woord wel even voeren uit Franks naam, dat vindt hij niet erg.
sad but true.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat bepaalde personen hier nu niet zijn.
Er zijn maar 2 a 3 personen die steeds de shitstorm aanzetten hor
zit liever binnen met een lijntjequote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga maar alvast buiten met een wijntje zitten dan
Waarvan jij 1 bent.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat bepaalde personen hier nu niet zijn.
Er zijn maar 2 a 3 personen die steeds de shitstorm aanzetten hor
weet je dat kinderen dit mee kunnen lezen, doe normaalquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
zit liever binnen met een lijntje
H&M, New Yorkerquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:48 schreef gianni61 het volgende:
oh en crip: weet jij waar ik in maastricht broeken kan kopen voor niet al te veel geld?
of als iedereen de UI van mortaxx neemt en Jimmy er isquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:49 schreef Crip het volgende:
Eigenlijk is er alleen een shitstorm als Niels weer eens bezig is, braddie commentaar te serieus neemt wat hij minder doet al, of noel iedereen de moeder kapot scheld.
pls, doe niet alsof het volledig braddie zn schuld is als er shitstorm komt over zijn shitquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:49 schreef Crip het volgende:
Eigenlijk is er alleen een shitstorm als Niels weer eens bezig is, braddie commentaar te serieus neemt wat hij minder doet al, of noel iedereen de moeder kapot scheld.
in dat geval zullen noel en ik niet snel ruzie meer krijgenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:49 schreef Crip het volgende:
de h&m ligt ernaast dus je kunt altijd even kijkenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
h&m heb ik nog nooit iets gekocht.
new yorker is inderdaad wel een optie.
Zeg ik dt danquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
pls, doe niet alsof het volledig braddie zn schuld is als er shitstorm komt over zijn shit
AAAAAHW FIYAAAHquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Kweenie jij bent degene met klb ban hoor
niet letterlijk neequote:
Uhm h&m sws en voor de rest weeknie. Vgm hebben se een levis daar maar is redelijk duur.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sad but true.
oh en crip: weet jij waar ik in maastricht broeken kan kopen voor niet al te veel geld?
ik vind de h&m eigenlijk gewoon geen leuke winkelquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
de h&m ligt ernaast dus je kunt altijd even kijken
Nog niet eens over nagedacht dat een KLB-ban hier niet werkt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Kweenie jij bent degene met klb ban hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |