abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164841054
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:38 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Lees anders dit even, als je durft.
Wat een onzin verhaal zeg, weer iemand die zijn eigen vooroordelen als juist ziet.
pi_164841055
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:38 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Vind het toch een rare gedachtegang als je het zien van een burkini als provocatie naar jezelf ziet hoor.
pi_164841096
quote:

[..]

Ja,het is vast een complot.

Maar goed, een spiegel voorhouden van tijd tot tijd kan sowieso geen kwaad.
pi_164841097
Gewoon stug blijven doordrammen. Blijven uitlokken en blijven provoceren.

Als achtergesteld deel van een import volk moord en brand blijven roepen want hé ik ben moslim , ho want dat is de wil van Allah!

En alles vanwege antieke , debiele en ja , natuurlijk door mannen (!!) bedachte (leef) regeltjes.

Het is om je dood te lachen en dood te schamen , zoveel debiliteit anno 2016 in een Westers land..

En als je er over nadenkt : eigenlijk hoort zo'n antiek, abject en debiel iets ook bedekt te worden.

Net als bij de nonnen , de orthodoxe joden, de zwartekousendragers , de met mijters getooide geestelijken.

Daar waren we zeker in dit land eigenlijk grotendeels gelukkig wel klaar mee en konden we graag massaal om lachen en de spot mee drijven.

Maar met de moslims ligt dat heel anders : nee , dit zijn de ware uitverkorenen, de knuffelkonijnen der goeddoeners.

Zelfs die van fanatiek links , veelal dezelfde mensen die graag alle vormen van religie zagen uitsterven en er niet over zouden peinzen welke religieuze groepering dan ook te hulp te komen.

Als achtergesteld deel van een import volk moord en brand blijven roepen want hé ik ben moslim , ho want dat is de wil van Allah!
pi_164841156
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:16 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Gelukkig hoeven we niet allemaal hetzelfde te zijn. Wat normaal is in deze mag lekker iedereen voor zichzelf bepalen. Die vrijheid hebben we.

Wat een benauwende samenleving krijgen we als iedereen maar in het keurslijf moet blijven en zich moet kleden en gedragen zoals normaal wordt gevonden door de gemiddelde nationalist.

Die bekrompen instelling van velen. :')
De domme instelling van jou. :')
Wat normaal is in deze mag JUIST NIET lekker iedereen voor zichzelf bepalen. Op openbare plekken zijn openbare regels van toepassing. Bijvoorbeeld in de vorm van kledingsvoorschriften. Zo om de orde te bewaren. Wil je je niet houden aan bepaalde kledingsvoorschriften? Dan ga je niet naar die specifieke openbare ruimte. Die vrijheid hebben we.

Bekrompen dus van je om te denken dat we ons moeten kleden en gedragen zoals normaal wordt gevonden door de gemiddelde nationalist.
pi_164841171
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:43 schreef DrMabuse het volgende:
Ja, riepen ze dat op het strand? Of waren ze gewoon aan het recreëren op het strand, tot dat ze lastig gevallen werden?
pi_164841199
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:38 schreef Hochwinter het volgende:

[..]

Verklaar u nader...
Jij niet dus.
pi_164841204
quote:

En alles vanwege antieke , debiele en ja , natuurlijk door mannen (!!) bedachte (leef) regeltjes.

Het is om je dood te lachen en dood te schamen , zoveel debiliteit anno 2016 in een Westers land..

En als je er over nadenkt : eigenlijk hoort zo'n antiek, abject en debiel iets ook bedekt te worden.

Net als bij de nonnen , de orthodoxe joden, de zwartekousendragers , de met mijters getooide geestelijken.

Daar waren we zeker in dit land eigenlijk grotendeels gelukkig wel klaar mee en konden we graag massaal om lachen en de spot mee drijven.

Maar met de moslims ligt dat heel anders : nee , dit zijn de ware uitverkorenen, de knuffelkonijnen der goeddoeners.

Zelfs die van fanatiek links , veelal dezelfde mensen die graag alle vormen van religie zagen uitsterven en er niet over zouden peinzen welke religieuze groepering dan ook te hulp te komen.

Ik schaam me dat wij hetzelfde paspoort hebben.
wooblabalurg
pi_164841247
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:26 schreef frietenstamp het volgende:
PrisonPlanet twitterde op donderdag 25-08-2016 om 11:44:52 Muslim women get fined in France over clothingMuslim women in the Middle East get killed over clothingWhich one causes the most outrage? reageer retweet
Wat een stompzinnige redenering.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 13:49:31 #210
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_164841280
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:48 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je bevestigt alleen maar zijn punt. _O-
pi_164841285
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:35 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

[..]

Nog meer onnozelheid.
Hebben jullie wel eens van strategische zetten gehoord? Ooit?
Ja, moslims's met een boerkini zijn onderdeel van een complot.
pi_164841299
Ik begrijp het probleem niet zo. Laat ze lekker dragen wat ze willen, scheelt ook meteen weer oogvervuiling.

Voor een zwembad is het een ander verhaal natuurlijk.
Conscience do cost.
pi_164841304
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:49 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Je bevestigt alleen maar zijn punt. _O-
Hij heeft geen punt, want die tegenstelling bestaat alleen in zijn hoofd.
pi_164841324
quote:

[..]

Wat een stompzinnige mening.
pi_164841357
quote:

Vandaar ook dat het niet nodig is het te verbieden maar er zijn een aantal mensen die helemaal doorgedraaid zijn en nu zelfs al onze eigen vrijheden om zeep helpen en die terugkeren naar de mannen wereld waarin wordt voorgeschreven hoe men zich moet kleden.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 13:53:45 #216
452947 frietenstamp
pi_164841390
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:52 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Vandaar ook dat het niet nodig is het te verbieden maar er zijn een aantal mensen die helemaal doorgedraaid zijn en nu zelfs al onze eigen vrijheden om zeep helpen en die terugkeren naar de mannen wereld waarin wordt voorgeschreven hoe men zich moet kleden.
smh
pi_164841423
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:53 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

smh
Hoor je iets klotsen?
  donderdag 25 augustus 2016 @ 13:55:31 #218
452947 frietenstamp
pi_164841436
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:54 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Hoor je iets klotsen?
Irl begeef ik me niet onder achterlijken, het wordt me soms te veel hier.
pi_164841444
FREEDOM!!! Even perspectief in deze discussie over het walgelijke Frankrijk :')

Hypocriet selectief geneuzel deze discussie. De dwangmoslims liggen in een deuk.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  donderdag 25 augustus 2016 @ 13:56:12 #220
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_164841452
quote:

[..]

Ik durf dat prima te lezen, maar de redenering in dat stuk slaat kant noch wal.

Ja, nudistenclubs e.d. hebben regels dat je naakt moet. Mij trekt dat totaal niet, maar ja, ik ben ook geen nudist. Op de Canarische eilanden wel vaak genoeg op stranden geweest waar ook men ook veel naakt loopt. Ik ben zelf ook wel eens naakt gaan zwemmen daar, maar op een echt nudistennaaktstrand, waar het verplicht is, zou ik me ook niet prettig voelen. Ik wil graag de vrijheid om ook gewoon iets aan te trekken als ik daar zin in heb, zonder voor glurende griezel aangezien te worden.

Volgens mij hebben we het hier over openbare stranden (en dus geen privé-clubs), waar geen kledingvoorschriften gelden. Of zouden moeten gelden. En waar ik als blanke, blonde vrouw dus wel gewoon met een lange broek en shirt op het strand mag zitten, maar iemand in een boerkini ineens niet welkom is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jane op 25-08-2016 14:04:09 ]
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_164841474
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:51 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Wat een stompzinnige mening.
Neuh, want als we wetgeving hier pas idioot mogen vinden als het qua niveau dat van Saudi-Arabië aantikt ben je niet goed bij je hoofd.
pi_164841501
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:56 schreef truthortruth het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hypocriet selectief geneuzel deze discussie. De dwangmoslims liggen in een deuk.
Ah, we mogen dus nog wel even verder gaan met idiote wetgeving omdat het in andere landen slechter is geregeld. Goed om te weten.
pi_164841515
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:29 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Toen ze nog wel zelf mochten kiezen (links voor de zwakbegaafden):

[ afbeelding ]
Volgens mij hebben sporters zelden wat te zeggen over hun clubtenue.
Hoe zagen de teams er in de tussentijd uit?
pi_164841597
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:56 schreef truthortruth het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En dus? Jij wil dat we afglijden naar standaarden uit verre oorden?
pi_164841605
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, we mogen dus nog wel even verder gaan met idiote wetgeving omdat het in andere landen slechter is geregeld. Goed om te weten.
En dan om het af te toppen, ook nog precies die landen waar de religie achter de burkini prominent is, wat een toeval he :')
pi_164841622
Uit al die verhalen dat het elders nog slechter is moet je toch eigenlijk wel concluderen dat het in elk geval een verslechtering is volgens die mensen.
pi_164841625
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 14:02 schreef Hochwinter het volgende:

[..]

En dus? Jij wil dat we afglijden naar standaarden uit verre oorden?
Owwww de slippery slope, daarover hoor ik pvv'ers met betrekking tot de islam ook altijd over :o
pi_164841644
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:56 schreef Jane het volgende:

[..]

Ik durf dat prima te lezen, maar de redenering in dat stuk slaat kant noch wal.

Ja, nudistenclubs e.d. hebben regels dat je naakt moet. Mij trekt dat totaal niet, maar ja, ik ben ook geen nudist. Op de Canarische eilanden wel vaak genoeg op stranden geweest waar ook men ook veel naakt loopt. Ik ben zelf ook wel eens naakt gaan zwemmen daar, maar op een echt nudistennaakstrand, waar het verplicht is, zou ik me ook niet prettig voelen. Ik wil graag de vrijheid om ook gewoon iets aan te trekken als ik daar zin in heb, zonder voor glurende griezel aangezien te worden.

Volgens mij hebben we het hier over openbare stranden (en dus geen privé-clubs), waar geen kledingvoorschriften gelden. Of zouden moeten gelden. En waar ik als blanke, blonde vrouw dus wel gewoon met een lange broek en shirt op het strand mag zitten, maar iemand in een boerkini ineens niet welkom is.
Er gelden daar langs de hele Franse zuidkust wel kledingvoorschriften.
Boerkini mag niet bij wet
bij overtreding krijg je gewoon een bekeuring
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_164841649
quote:

[..]

Het pas weer niet in het straatje van de policor en dan is het stom, racistisch, xenofobisch en gebaseerd op een onderbuik gevoel.
pi_164841685
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 14:04 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Het pas weer niet in het straatje van de policor en dan is het stom, racistisch, xenofobisch en gebaseerd op een onderbuik gevoel.
Dat is een halve bingokaart in een enkele zin. Chapeau!
wooblabalurg
  donderdag 25 augustus 2016 @ 14:10:43 #231
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_164841788
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 12:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik wordt misselijkmakend.

Dat bent je al!
lol, some people
are we infinite or am I alone
  donderdag 25 augustus 2016 @ 14:11:30 #232
1986 Jane
pi_164841810
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 14:04 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Er gelden daar langs de hele Franse zuidkust wel kledingvoorschriften.
Boerkini mag niet bij wet
bij overtreding krijg je gewoon een bekeuring
Je begrijpt toch wel dat er helemaal geen definitie bestaat van wát een boerkini precies is? Bedekkende kleding mag niet áls je moslima bent. Dat is wat deze regel inhoudt. Als ik het doe is het prima.
pi_164841865
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:28 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Post was ook niet voor discussie bedoeld.
Als we al je posts waarin je beledigt en schoffeert niet meetellen, blijft er dan bijzonder weinig voor discussie over, niet waar?
"Pools are perfect for holding water"
pi_164841894
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 14:11 schreef Jane het volgende:

[..]

Je begrijpt toch wel dat er helemaal geen definitie bestaat van wát een boerkini precies is? Bedekkende kleding mag niet áls je moslima bent. Dat is wat deze regel inhoudt. Als ik het doe is het prima.
Eigenaardige is dat de boerkini in delen van Marokko al heel lang verboden zijn. Die zogenaamde Marokkaanse feministen bij Pauw hoor je daar niet over.
pi_164841979
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:10 schreef Hochwinter het volgende:

[..]

Dwang? Oh ja? Hebben de boerkini-draagsters al mensen op het stand gedwongen zich te bedekken? Nee, zij stellen zich tolerant op. De repressie is eenzijdig in dezen.
Lekker waarschijnlijk, is dit een nieuw soort moslims
pi_164842090
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:10 schreef Hochwinter het volgende:

[..]

Dwang? Oh ja? Hebben de boerkini-draagsters al mensen op het stand gedwongen zich te bedekken? Nee, zij stellen zich tolerant op. De repressie is eenzijdig in dezen.
Vegans dwingen ook niemand om geen vlees meer te eten (behalve hun kinderen), maar ze laten ook geen kans ongemoeid om te melden hoe goed ze wel niet zijn, hoe gezond ze wel niet zijn, en praten op een manier waarop het lijkt dat ze beter zijn dan vleeseters.
pi_164842099
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 14:11 schreef Jane het volgende:

[..]

Heb je de regels dan opgezocht die er gelden voor de Zuid Franse stranden inzake het Boerkini verbod ?
Als jij er in een boerkini gaat zitten krijg je ook gewoon een prent.
très facile à comprendre

Toute infraction fera l’objet d’un procès-verbal et sera punie de l’amende de première catégorie, soit 38 euros
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  donderdag 25 augustus 2016 @ 14:23:46 #238
452947 frietenstamp
pi_164842164
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 14:13 schreef probeer het volgende:

[..]

Als we al je posts waarin je beledigt en schoffeert niet meetellen, blijft er dan bijzonder weinig voor discussie over, niet waar?
Bemoei je met je eigen zaken. Ik wil helemaal niet discussiëren over legalisatie en institutionalisering van vrouwenonderdrukking in NW-Europa. Ik ben een demonstrant. Rot op, met je onderwaterboerka. :r
pi_164842193
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 14:14 schreef Homey het volgende:

[..]

Eigenaardige is dat de boerkini in delen van Marokko al heel lang verboden zijn. Die zogenaamde Marokkaanse feministen bij Pauw hoor je daar niet over.
Volgens deze bron is het verre van verboden:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)kini-eigenlijk.dhtml

Wel is het zo dat sommige hotels het onhygiënisch vinden.
http://www.bladna.nl/marokkaanse-zwembaden-burkini,08936.html
pi_164842250
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 14:23 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Bemoei je met je eigen zaken. Ik wil helemaal niet discussiëren over legalisatie en institutionalisering van vrouwenonderdrukking in NW-Europa. Ik ben een demonstrant. Rot op, met je onderwaterboerka.
Hmhm, het ligt inderdaad aan de discussie, en niet aan jouw gebrekige fatsoensnormen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_164842266
Ik weet niet of deze al gepost is, van Geenstijl, maar mevrouw zal wel een racist zijn.

https://twitter.com/MEMRI(...)750840303616/video/1
pi_164842338
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 14:24 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Volgens deze bron is het verre van verboden:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)kini-eigenlijk.dhtml

De herwinning van vrouwenrechten zal ook moeten ontstaan in de islamitische wereld zelf, en niet in Nederland. Zolang feministen ofwel wegkijken of gewoon te bang zijn, zal er weinig gebeuren. Van de mannen hoef je weinig te verwachten vrees ik. De dappere feministen in het Midden-Oosten die echt hun nek uitsteken hebben helemaal niets aan hun evenknieen in landen als Nederland, zoveel is duidelijk. Terwijl in Nederland wat betreft vrouwenrechten nog genoeg te doen is, check deze aflevering van Brandpunt:

http://brandpunt.kro-ncrv(...)een-daglicht-gezien/

Daar steekt een boerkini-verbod ergens in Frankrijk toch erg schril bij af.....
pi_164842430
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 14:30 schreef Homey het volgende:

[..]

De herwinning van vrouwenrechten zal ook moeten ontstaan in de islamitische wereld zelf, en niet in Nederland. Zolang feministen ofwel wegkijken of gewoon te bang zijn, zal er weinig gebeuren. Van de mannen hoef je weinig te verwachten vrees ik. De dappere feministen in het Midden-Oosten die echt hun nek uitsteken hebben helemaal niets aan hun evenknieen in landen als Nederland, zoveel is duidelijk. Terwijl in Nederland wat betreft vrouwenrechten nog genoeg te doen is, check deze aflevering van Brandpunt:

http://brandpunt.kro-ncrv(...)een-daglicht-gezien/

Daar steekt een boerkini-verbod ergens in Frankrijk toch erg schril bij af.....
Ik vind het totaal niet relevant hoe slecht het elders is. Ik beoordeel dit boerkini verbod in Frankrijk. Zelf schrik ik nogal van wat ik lees, de onderbouwing, het secularisme, vind ik ook ernstig, als een geloof niet dwingend opgelegd mag worden dan zeker secularisme ook niet. Dwingen een geloofsovertuiging te tonen of dwingen dat men geen geloofsovertuiging mag tonen vind ik even slecht.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 14:35:53 #244
1986 Jane
pi_164842452
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 14:24 schreef Wespensteek het volgende:

Maar dat is natuurlijk niet voorbehouden aan hotels in islamitische landen of boerkini's. Ben in mijn leven vaak genoeg in zwembaden geweest (vooral in andere West-Europese landen), waar je per se een badmuts op moest of waar bermuda's en t-shirts verboden waren in het water. Tja, dat is soms ook irritant (vooral als je geen badmuts hebt), maar het heeft iig niets met verplichte naaktheid te maken.

-edit- Zelfs mijn vader met nog 3 haren op zijn hoofd moest in Duitsland ooit een badmuts op. :')
Maar goed, zwembaden zijn een heel ander verhaal dan het strand. In zwembaden gelden hygieneregels die niet van toepassing zijn op een strand.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 14:36:11 #245
452947 frietenstamp
pi_164842459
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 14:27 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ik weet niet of deze al gepost is, van Geenstijl, maar mevrouw zal wel een racist zijn.

https://twitter.com/MEMRI(...)750840303616/video/1
Zij heeft gewoon niet goed begrepen dat het haar eigen vrijwillige keuze was.
pi_164842480
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 14:34 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik vind het totaal niet relevant hoe slecht het elders is. Ik beoordeel dit boerkini verbod in Frankrijk. Zelf schrik ik nogal van wat ik lees, de onderbouwing, het secularisme, vind ik ook ernstig, als een geloof niet dwingend opgelegd mag worden dan zeker secularisme ook niet. Dwingen een geloofsovertuiging te tonen of dwingen dat men geen geloofsovertuiging mag tonen vind ik even slecht.
Als ik al zie hoe Hirsi Ali in Nederland werd weggezet als racist en gestoorde, zelfs door 3rdwave feministen. :') Zijn we hier niet veel beter.
pi_164842512
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 14:36 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Zij heeft gewoon niet goed begrepen dat het haar eigen vrijwillige keuze was.
En omdat het geen vrijwillige keus hoeft te zijn ga je ze dwingen een andere keus te maken want dat is vrijheid?
pi_164842526
quote:

[..]

Check die link, dat vindt gewoon plaats in Nederland hoor. Als je je zo druk maakt om iets in Frankrijk, zou die Brandpunt aflevering jou helemaal over de kook moeten laten brengen.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 14:40:13 #249
452947 frietenstamp
pi_164842531
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 14:39 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

En omdat het geen vrijwillige keus hoeft te zijn ga je ze dwingen een andere keus te maken want dat is vrijheid?
Niemand wordt gedwongen een andere keus te maken. Niemand wordt gedwongen naar het strand te gaan.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 14:40:43 #250
452947 frietenstamp
pi_164842543
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 14:40 schreef Homey het volgende:

[..]

Check die link, dat vindt gewoon plaats in Nederland hoor. Als je je zo druk maakt om iets in Frankrijk, zou die Brandpunt aflevering jou helemaal over de kook moeten laten brengen.
Nee joh, hij is van #teamislamisering
pi_164842554
quote:

[..]

Ik vind het totaal niet relevant hoe slecht het elders is. Ik beoordeel dit boerkini verbod in Frankrijk.
Grappig hoe jij jezelf gigantisch tegenspreekt. Je vindt het totaal niet relevant hoe slecht het elders is, maar velt wel een hard oordeel over Frankrijk. Frankrijk is toch ook elders?
pi_164842690
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 14:41 schreef Homey het volgende:

[..]

Grappig hoe jij jezelf gigantisch tegenspreekt. Je vindt het totaal niet relevant hoe slecht het elders is, maar velt wel een hard oordeel over Frankrijk. Frankrijk is toch ook elders?
:D
  donderdag 25 augustus 2016 @ 14:52:07 #253
1986 Jane
pi_164842748
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 14:41 schreef Homey het volgende:

[..]

En met 'elders' kan hij niet bedoelen 'ergens anders dan Frankrijk'? Gewoon een semantisch vraagje hoor. B-)
  donderdag 25 augustus 2016 @ 14:54:23 #254
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_164842786
quote:
9s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 14:52 schreef Jane het volgende:

En met 'elders' kan hij niet bedoelen 'ergens anders dan Frankrijk'? Gewoon een semantisch vraagje hoor. B-)
Je bedoelt het land dat in deze hele discussie een hoofdrol speelt?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_164842812
quote:

[..]

_O_ *O*

Wat heeft zij het goed onder woorden gebracht!
  donderdag 25 augustus 2016 @ 15:06:19 #256
452947 frietenstamp
pi_164842994
Ik geef geen fuck om onderdrukte vrouwen, nog minder om de slachtoffers van terreur en ook vluchtelingen en zwervers bestaan niet voor mij maar wat ik wel wil weten: mag je nog met een boerkini in het portiek liggen?

donderdag 25 augustus 2016 @ 15:07:04 #257
1986 Jane
pi_164843013
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 14:55 schreef stopnaald het volgende:

[..]

_O_ *O*

Wat heeft zij het goed onder woorden gebracht!
Dus als jij lekker in je bikini op het strand ligt en ik lig zit tien meter verderop met een lange broek aan, dan voel jij je daardoor opgelaten, naakt en kwetsbaar?

Oké dan...
  donderdag 25 augustus 2016 @ 15:08:15 #258
452947 frietenstamp
pi_164843040
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:07 schreef Jane het volgende:

[..]

Dus als jij lekker in je bikini op het strand ligt en ik lig zit tien meter verderop met een lange broek aan, dan voel jij je daardoor opgelaten, naakt en kwetsbaar?

Oké dan...
Waarom noem je de onderwaterboerka niet?
pi_164843157
quote:
12s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 14:17 schreef vulgarismagistralis het volgende:

[..]

Lekker waarschijnlijk, is dit een nieuw soort moslims
Van het soort dat dmv passief-agressief gedrag hun walgelijke ideologie en bijbehorende intolerante culturele dogma's opdringt (ook aan niet-moslims). En als ze niet hun zin krijgen, gaan ze als de eerste de beste kleuter stampvoeten, janken en agressief worden.
pi_164843206
quote:

[..]

Wat een debiele mening.
pi_164843252
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:07 schreef Jane het volgende:

[..]

Oké dan...
Jij WIL het niet begrijpen/weten. #teamislamisering
pi_164843254
Als de overheid helemaal niet met kleding mag bemoeien, mag je dan wel in een Ku Klux Klan outfit het strand op? Ben overigens tegen een boerkini-verbod, maar vond dit wel een mooie gewetensvraag.
pi_164843267
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:19 schreef Homey het volgende:
Als de overheid helemaal niet met kleding mag bemoeien, mag je dan wel in een Ku Klux Klan outfit het strand op? Ben overigens tegen een boerkini-verbod, maar vond dit wel een mooie gewetensvraag.
Nee, want dat is natuuuurlijk weer iets héél anders...... _O-
pi_164843307
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:15 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Van het soort dat dmv passief-agressief gedrag hun walgelijke ideologie en bijbehorende intolerante culturele dogma's opdringt (ook aan niet-moslims). En als ze niet hun zin krijgen, gaan ze als de eerste de beste kleuter stampvoeten, janken en agressief worden.
Yep, als het niet zo ziek zou je erom lachen.,.
pi_164843424
Het blijft vermakelijk dat jarenlang men de mond vol had over de rechten van een ieder. Moslims niks in de weg werd gelegd qua uitdossing en hoe zij hun Geloof belijden.Sedert IS wereldwijd bezig is, terroristische aanvallen zijn geweest, is men in overdrive gegaan en zich gaan bezigen met zoiets als een boerkini.

Ik vind wel dat men compleet bedekkende kleding voor het gezicht mag aanpakken. Maar gewoon een open gezicht en verder hoe de boerkini wordt verkocht is hetzelfde als dat sommigen die slecht tegen de zon kunnen een lange trui of kleed dragen en zo ook hun zee pleziertje hebben.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 15:34:07 #266
452947 frietenstamp
pi_164843520
quote:
6s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:29 schreef rmrt2010 het volgende:
Ik vind wel dat men compleet bedekkende kleding voor het gezicht mag aanpakken. Maar gewoon een open gezicht en verder hoe de boerkini wordt verkocht is hetzelfde als dat sommigen die slecht tegen de zon kunnen een lange trui of kleed dragen en zo ook hun zee pleziertje hebben.
Als dit hetzelfde is, dan was er geen verbod geweest.
pi_164843576
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:20 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Nee, want dat is natuuuurlijk weer iets héél anders...... _O-
Je krijgt er gewoon geen helder antwoord op. Pijnlijke vragen, die de hypocrisie en de olifant in de kamer duiden, worden doodgezwegen, dat bewijst dit topic wel. Zelfs al ben je, zoals ik, tegen een boerkini-verbod.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 15:38:49 #268
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_164843614
quote:
6s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:29 schreef rmrt2010 het volgende:
Het blijft vermakelijk dat jarenlang men de mond vol had over de rechten van een ieder. Moslims niks in de weg werd gelegd qua uitdossing en hoe zij hun Geloof belijden.Sedert IS wereldwijd bezig is, terroristische aanvallen zijn geweest, is men in overdrive gegaan en zich gaan bezigen met zoiets als een boerkini.

Sterker nog: dit soort discussies (en nu zelfs verboden) zou vijftien a twintig jaar geleden ondenkbaar zijn geweest. Het hele spectrum is ongemerkt al aardig naar rechts opgeschoven.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 15:42:43 #269
452947 frietenstamp
pi_164843676
Hypocriete haatburgemeester bemoeit zich er ook nog even tegenaan. :')

quote:
Sidiq Khan, burgemeester van Londen, heeft zich in de Franse burkini-verbod-discussie gemengd. Tegen de Evening Standard zei hij:

Ik ben hier heel resoluut over. Je kan vrouwen niet vertellen wat zij wel en niet aan mogen trekken, punt uit. Zo simpel is het.

Aha. Nouja het is koddig dat hij zich bemoeit met de lokale politiek in het door terreur geteisterde Frankrijk. Maar de burgemeester wil ook even laten weten dat het in zijn stad er heel anders aan toe gaat.

Ik zeg niet dat wij al perfect zijn, maar een van de geneugten van Londen is dat we verschillen niet simpelweg tolereren, we respecteren ze, omarmen ze en vieren ze.

En daar valt Khan door de mand. Verschillen zijn erg mooi en om te vieren en te omhelzen enzo, als het tot onderdanigheid ingepakte mummielima’s betreft. Maar westerse vrouwen met lingerie of schaarse badkleding aan heeft Khan in zijn stad, als een van de eerste acties na zijn aantreden, gewoon verboden. ‘Verschillen’, dat telt alleen voor islamitische provocaties. Lekkere wijven zijn niet ‘verschillend’, maar gewoon vies en worden onder het mom van ‘schadelijk voor het zelfbeeld van meisjes’ weggecensureerd. Ja, want een uitgeholde haatsmurf als badpak, dát is goed voor het zelfbeeld van vrouwen, burgemeester.
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)ranse-burkiniverbod/
pi_164843699
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:19 schreef Homey het volgende:
Wat mij betreft wel. Lijkt mij wat warm, maar goed. Ook acht ik de kans redelijk groot dat je ruzie krijgt met badgasten met een kleurtje.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 25 augustus 2016 @ 15:45:57 #271
452947 frietenstamp
pi_164843725
OnlineMagazin twitterde op donderdag 25-08-2016 om 15:43:00 🆘‼️🐸😂 That's funny: "Freedom of choice!". Take your hijab down, and you will be stoned to death. Stupid nut. https://t.co/QKAzizaf7f reageer retweet
  donderdag 25 augustus 2016 @ 15:46:31 #272
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_164843732
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat mij betreft wel. Lijkt mij wat warm, maar goed. Ook acht ik de kans redelijk groot dat je ruzie krijgt met badgasten met een kleurtje.
Badgasten krijgen toch altijd een kleurtje?
pi_164843742
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:42 schreef frietenstamp het volgende:
Hypocriete haatburgemeester bemoeit zich er ook nog even tegenaan. :')

[..]

http://nieuws.tpo.nl/2016(...)ranse-burkiniverbod/
De beste man heeft reclame-uitingen in de ban gedaan (ook debiel trouwens). Hij verbiedt niemand om in lingerie te lopen. Toch wel een verschil.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 15:47:33 #274
452947 frietenstamp
pi_164843744
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dan ga je vast binnenkort ook inzien dat je met een onderwaterboerka ruzie krijgt met andere badgasten.
pi_164843760
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:46 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Badgasten krijgen toch altijd een kleurtje?
Zwarten, negers, roetmoppen. Take your pick.
pi_164843786
Men moet het zo zien:

Wil men dat moslims zich welkom voelen in Europa?
Pretium iustum mathematicum licet soli Deo notum. ---Juan de Lugo
pi_164843791
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:47 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Dan ga je vast binnenkort ook inzien dat je met een onderwaterboerka ruzie krijgt met andere badgasten.
Kan. Ik voel persoonlijk niet de behoefte om ruzie te zoeken met een boerkini-draagster, maar goed. Ieder z'n ding.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 15:49:09 #278
452947 frietenstamp
pi_164843792
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De beste man heeft reclame-uitingen in de ban gedaan (ook debiel trouwens). Hij verbiedt niemand om in lingerie te lopen. Toch wel een verschil.
Wat lul je nou? Moslima's mogen ook onderwaterboerka's kopen.
pi_164843798
In Nederland is een boerkini gewoon toegestaan, toch zie je vrijwel geen moslima's op het strand. Hoe zit dat?
  donderdag 25 augustus 2016 @ 15:49:35 #280
452947 frietenstamp
pi_164843801
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:48 schreef Pterichthys het volgende:
Men moet het zo zien:

Wil men dat moslims zich welkom voelen in Europa?
Nee zo moet men het niet zien.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 15:50:00 #281
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_164843811
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zwarten, negers, roetmoppen. Take your pick.
Meer de melkfles turns kreeftkleur variant.
pi_164843820
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:49 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Wat lul je nou? Moslima's mogen ook onderwaterboerka's kopen.
In bepaalde Franse badplaatsen niet. Daar gaat deze reeks over, naar ik begrijp.
pi_164843870
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:47 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Want wie wordt er dan beledigd met zo'n boerkini? Ik zie werkelijk niet in wat er zo aanstootgevend is aan zo'n boerkini.

Maar goed om te lezen dat het hier de meesten helemaal niet gaat om vrouwen-emancipatie, dat continu als argument wordt aangehaald om zo'n verbod goed te praten. Het gaat puur om haat tegen de islam dat zich kanaliseert via een verbod op een kledingstuk.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 25 augustus 2016 @ 15:52:22 #284
452947 frietenstamp
pi_164843878
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In bepaalde Franse badplaatsen niet. Daar gaat deze reeks over, naar ik begrijp.
Ze mogen boerka's kopen en ze mogen reclameposters met boerka's ophangen. Dat is al meer dan de islamitische burgemeester in London tolereert.
pi_164843928
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:52 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Ze mogen boerka's kopen en ze mogen reclameposters met boerka's ophangen. Dat is al meer dan de islamitische burgemeester in London tolereert.
Naar mijn weten gelden in Londen geen regels voor het dragen van (bad)kleding. Dit in tegenstelling tot in diverse Franse badplaatsen.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 15:56:33 #286
452947 frietenstamp
pi_164843979
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Naar mijn weten gelden in Londen geen regels voor het dragen van (bad)kleding. Dit in tegenstelling tot in diverse Franse badplaatsen.
Posters van westers geklede vrouwen verbieden in een westers land vind je wel normaal verder?
pi_164844032
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:56 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Posters van westers geklede vrouwen verbieden in een westers land vind je wel normaal verder?
Wel blijven opletten, Willempie. Ik schreef al dat ik het verbod 'debiel' vind.

Het heeft alleen geen reet met elkaar te maken. Het is een verbod op een reclame-uiting, geen kledingregel. Je mag immers gewoon met je stringetje en je strakke lichaam in een Londens zwembad paraderen.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 15:59:39 #288
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_164844047
Zijn er al mensen opgepakt voor het verspreiden van de foto's? Of mag dat nieuws niet gepubliceerd worden?
pi_164844061
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:49 schreef Homey het volgende:
In Nederland is een boerkini gewoon toegestaan, toch zie je vrijwel geen moslima's op het strand. Hoe zit dat?
Wel, het is redelijk simpel. Op strand zitten halfnaakte mannen en vrouwen. Een vrome moslima wordt daar dus geconfronteerd met mannenlichamen van mannen die niet haar man zijn. Zeer zeer haram.

De boerkini is een symbolenkwestie. Moslims gaan het ding nooit en masse dragen.
pi_164844063
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:59 schreef crystal_meth het volgende:
Zijn er al mensen opgepakt voor het verspreiden van de foto's? Of mag dat nieuws niet gepubliceerd worden?
welke fotos?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164844072
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:49 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Nee zo moet men het niet zien.
Want?
  donderdag 25 augustus 2016 @ 16:00:41 #292
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_164844074
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:56 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

wat wat wat?
  donderdag 25 augustus 2016 @ 16:01:45 #293
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_164844095
quote:
99s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 16:00 schreef Slayage het volgende:

[..]

welke fotos?
Van het optreden van de politie, de burgemeester had gezegd dat ie aanklacht zou indienen tegen degenen die de foto's verspreiden op internet.
pi_164844132
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 16:00 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

wat wat wat?
Hoi
pi_164844136
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:49 schreef Homey het volgende:
het lijkt me dat je wel moslimas ziet alleen zijn de dan in badpak ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164844160
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 16:01 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Van het optreden van de politie, de burgemeester had gezegd dat ie aanklacht zou indienen tegen degenen die de foto's verspreiden op internet.
mag dat dan niet? hier in nederland kan je gewoon fotos maken van publieke mensen. publiceren wordt het net ff anders, maar daar is op zich ook niks mis mee volgens de rechter
-Rabia Al-Basri
  donderdag 25 augustus 2016 @ 16:05:28 #297
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_164844171
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 16:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoi
oh, idioot verbod.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 16:07:43 #298
452947 frietenstamp
pi_164844204
OnlineMagazin twitterde op donderdag 25-08-2016 om 15:43:00 🆘‼️🐸😂 That's funny: "Freedom of choice!". Take your hijab down, and you will be stoned to death. Stupid nut. https://t.co/QKAzizaf7f reageer retweet
Video: Yasmin stelt de goede vraag, krijgt debiel antwoord.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 16:08:58 #299
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_164844223
quote:
99s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 16:04 schreef Slayage het volgende:

[..]

mag dat dan niet? hier in nederland kan je gewoon fotos maken van publieke mensen. publiceren wordt het net ff anders, maar daar is op zich ook niks mis mee volgens de rechter
hij zal waarschijnlijk een bullshit reden als "aanzetten tot haat" of "bedreiging van de veiligheid" aanroepen.
pi_164844279
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 16:08 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

hij zal waarschijnlijk een bullshit reden als "aanzetten tot haat" of "bedreiging van de veiligheid" aanroepen.
ik ben benieuwd of die burkini ban stand zal houden. een merkwaardig iets wat we nu zien gebeuren in frankrijk.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')